/f/image/fxKRwLFL1pXtIzoiqHGQMPGi.png?f=fotoalbum_large)
MediaMarkt BTW-actie 2022
Wat is de MediaMarkt BTW-actie?
Tijdens de MediaMarkt BTW-actie betaalt MediaMarkt jouw BTW. De effectieve korting die je krijgt staat onder het kopje Hoeveel korting krijg ik tijdens de BTW-actie?De website van de MediaMarkt BTW-actie is http://www.mediamarkt.nl/btw, waar alle recente informatie op staat.
Wanneer is de BTW-actie dit jaar?
De BTW-actie is dit jaar vanaf maandag 24 januari 2022 0:00u. Dit is bekend gemaakt via de MediaMarkt website.Hoeveel korting krijg ik tijdens de BTW-actie?
De korting die je krijgt is geen 21%, maar 17,36%. Zie ook onderstaand rekenvoorbeeld:Rekenvoorbeeld
Een led-tv kost € 1.210 (inclusief BTW).Om te berekenen hoeveel de led-tv zonder BTW kost, houd je de volgende som aan: € 1.210 x (100/121)= € 1.000 (exclusief BTW).
Aan de kassa ontvang je dus € 210 voordeel (=17,36% effectieve korting).
Een laptop kost €1.000 (inclusief BTW).
Om te berekenen hoeveel de laptop zonder BTW kost, houd je de volgende som aan: €1.000 x (100/121)= €826,45 (exclusief BTW).
Aan de kassa ontvang je dus €173,55 voordeel (=17,36% effectieve korting).
Wat doet er dit jaar mee tijdens de BTW-actie?
Welke producten en merken er precies meedoen wordt altijd vlak voor de actie bekend gemaakt. Dus wie weet misschien ook jouw nieuwe vaatwasser, stofzuiger of e-reader! Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop. Voor 2022 zijn onderstaande categorieen uitgesloten.Deze categorieën zijn uitgesloten in 2022:
• Apple• Dyson
• muziek
• film
• software
• games
• console hardware
• power service en verzekeringen
• cadeaukaarten en tegoedkaarten
Overige voorwaarden
• Alle deelnemende producten in de MediaMarkt winkels zijn geprijsd inclusief BTW-voordeel.• Op alle producten geldt OP=OP. Indien een deelnemend product is uitverkocht kan er GEEN reservering gedaan worden.
• Op de website van de MediaMarkt staan de meest gestelde vragen.
Gaan andere winkels ook mee met de prijs?
Mogelijk gaan andere winkels ook mee met de prijs. Dit is, in de meeste gevallen, te zien via de Tweakers Pricewatch.After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads