MediaMarkt BTW-actie 2022 NL | vanaf 24 januari 0:00u Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 20.696 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VGVY0UjHub-KGWxXq6HnRU30Kek=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fxKRwLFL1pXtIzoiqHGQMPGi.png?f=fotoalbum_large

MediaMarkt BTW-actie 2022

Wat is de MediaMarkt BTW-actie?
Tijdens de MediaMarkt BTW-actie betaalt MediaMarkt jouw BTW. De effectieve korting die je krijgt staat onder het kopje Hoeveel korting krijg ik tijdens de BTW-actie?

De website van de MediaMarkt BTW-actie is http://www.mediamarkt.nl/btw, waar alle recente informatie op staat.

Wanneer is de BTW-actie dit jaar?
De BTW-actie is dit jaar vanaf maandag 24 januari 2022 0:00u. Dit is bekend gemaakt via de MediaMarkt website.

Hoeveel korting krijg ik tijdens de BTW-actie?
De korting die je krijgt is geen 21%, maar 17,36%. Zie ook onderstaand rekenvoorbeeld:

Rekenvoorbeeld
Een led-tv kost € 1.210 (inclusief BTW).
Om te berekenen hoeveel de led-tv zonder BTW kost, houd je de volgende som aan: € 1.210 x (100/121)= € 1.000 (exclusief BTW).
Aan de kassa ontvang je dus € 210 voordeel (=17,36% effectieve korting).

Een laptop kost €1.000 (inclusief BTW).
Om te berekenen hoeveel de laptop zonder BTW kost, houd je de volgende som aan: €1.000 x (100/121)= €826,45 (exclusief BTW).
Aan de kassa ontvang je dus €173,55 voordeel (=17,36% effectieve korting).

Wat doet er dit jaar mee tijdens de BTW-actie?
Welke producten en merken er precies meedoen wordt altijd vlak voor de actie bekend gemaakt. Dus wie weet misschien ook jouw nieuwe vaatwasser, stofzuiger of e-reader! Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop. Voor 2022 zijn onderstaande categorieen uitgesloten.

Deze categorieën zijn uitgesloten in 2022:
• Apple
• Dyson
• muziek
• film
• software
• games
• console hardware
• power service en verzekeringen
• cadeaukaarten en tegoedkaarten

Overige voorwaarden
• Alle deelnemende producten in de MediaMarkt winkels zijn geprijsd inclusief BTW-voordeel.
• Op alle producten geldt OP=OP. Indien een deelnemend product is uitverkocht kan er GEEN reservering gedaan worden.
• Op de website van de MediaMarkt staan de meest gestelde vragen.

Gaan andere winkels ook mee met de prijs?
Mogelijk gaan andere winkels ook mee met de prijs. Dit is, in de meeste gevallen, te zien via de Tweakers Pricewatch.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torretje2012
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-04 23:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Jammer dat dit nog niet van toepassing is.

nieuws: Wet stelt volgend jaar regels aan van-voor-prijzen bij aanbiedingen w...

Zag hem ook pas net last moment voorbij komen dus ben benieuwd of er wat leuks tussen gaat zitten. Zie dit keer ook minder zaken die zijn uitgesloten dus hopelijk weer net zo goed als een paar jaar terug. Hoop dat het hier straks wel actief wordt ;)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torretje2012
klokslag 12 was de actie actief, prima was/droog combo gescoord waar ook nog 75 cashback opzit van samsung zelf :)

iemand die overigens kan verklaren waarom https://www.mediamarkt.nl...nic-kav-1001-1680596.html niet mee doet? Zie niets in de voorwaardes die het zou uitsluiten.

[ Voor 44% gewijzigd door torretje2012 op 24-01-2022 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WokeBroke
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
PlatteTV heeft ongeveer dezelfde prijzen op veel Samsung q modellen. Maar daar kan je ook nog extra korting aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:56
Zelf voor een nieuwe Sony tv gegaan.
https://www.mediamarkt.nl...-65x92j-2021-1691853.html

Scheelt toch 180 euro met vorige week (de X94j is dezelfde tv).

Na duidelijk zichtbare degradatie/burn-in van mijn OLED nu toch maar weer voor LCD gegaan. En met 100 dagen retouroptie kan ik altijd kijken of het bevalt of niet.

Nu nog een muurbeugel scoren waarmee die zo vlak mogelijk tegen de muur komt. Want 7cm dik is wel wat anders dan OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:31
Verandert het aanbod nog door de week of 'is dit het'? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-01 21:19
WokeBroke schreef op maandag 24 januari 2022 @ 08:25:
PlatteTV heeft ongeveer dezelfde prijzen op veel Samsung q modellen. Maar daar kan je ook nog extra korting aanvragen.
Platte TV en hun ‘aanvraagbare korting’ is ook een lachertje. Paar weken geleden gechat omdat ik zocht naar een LG G1 55” en benieuwd was naar hun bod, maar de 14xx die Bol.com toen vroeg was echt ‘zeer scherp geprijsd en niet te matchen’. Vervolgens vraagt MM nu 139X en matchen ze wel :+

Uiteraard was dat te verwachten en heb ik gelukkig niks gekocht toen. Zelfs nu twijfel ik want Pricewatch geeft aan dat prijs al lager geweest is dan nu en binnenkort komen de nieuwe modellen al. Bovendien geen cashback vanuit LG op 55” :(

[ Voor 3% gewijzigd door MuFFIN 007 op 24-01-2022 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoohanDePoohan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:24
torretje2012 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 18:10:
De Mediamarkt BTW vrije dagen gaan vanaf volgende week maandag voor een week in.
Online, ook RTX3080 PC's in de aanbieding, top! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WokeBroke
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
MuFFIN 007 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 09:07:
[...]

Platte TV en hun ‘aanvraagbare korting’ is ook een lachertje. Paar weken geleden gechat omdat ik zocht naar een LG G1 55” en benieuwd was naar hun bod, maar de 14xx die Bol.com toen vroeg was echt ‘zeer scherp geprijsd en niet te matchen’. Vervolgens vraagt MM nu 139X en matchen ze wel :+

Uiteraard was dat te verwachten en heb ik gelukkig niks gekocht toen. Zelfs nu twijfel ik want Pricewatch geeft aan dat prijs al lager geweest is dan nu en binnenkort komen de nieuwe modellen al. Bovendien geen cashback vanuit LG op 55” :(
Ik kwam woensdag uit op 150 euro goedkoper de MediaMarkt met BTW actie nu. Wellicht verschild het per merk of beeldtype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
[...]

Ik dacht dat in Duitsland de G1 al vaker voor minder te krijgen was. Ik las dat de 65" bijvoorbeeld al meermaals onder de 1500 te koop was geweest...

Misschien een optie als je enigzins in de buurt van de grens woont.

De DJI Mini 2 is ook een goede aanbieding voor 433. Zo laag nog niet geweest. Enkel in de winkel dacht ik, maar bij Amazon doen ze een pricematch volgens mij.

[ Voor 8% gewijzigd door Waah op 24-01-2022 10:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:20

Perkouw

Moderator General Chat
pricewatch: Lenovo Legion 7 16ACHg6 (82N600MTMH) -> € 3099 of hoger

€ 2561,58 bij de MediaMarkt nu. Scheelt dus € 537,42.

Laagste prijs in geschiedenis van deze laptop (aldus de pricewatch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gazzzman61
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:39
Waah schreef op maandag 24 januari 2022 @ 10:02:
[...]

Ik dacht dat in Duitsland de G1 al vaker voor minder te krijgen was. Ik las dat de 65" bijvoorbeeld al meermaals onder de 1500 te koop was geweest...

Misschien een optie als je enigzins in de buurt van de grens woont.

De DJI Mini 2 is ook een goede aanbieding voor 433. Zo laag nog niet geweest. Enkel in de winkel dacht ik, maar bij Amazon doen ze een pricematch volgens mij.
afgelopen donderdag de DJI mini 2 FMC gekocht voor 524 ipv 559.
zojuist teruggeweest om over coulance te praten. ging beetje moeizaam, maar uiteindelijk wel gelukt.
ze wilden eerst de korting geven op de adviesprijs van 559. en die aftrekken van de 524 en kwamen op 65 euro uit.
ik antwoord dat vanochtend de prijs op de MM site 433 is en niet 559 en wil graag het verschil tussen 524 (wat ik betaald had) een 433 terug. uiteindelijk werd het 65 euro retourgepind en 29 euro kadobon.
Toch wel goede service van MM _/-\o_

wel moeite om te bewijzen dat ie 433 was vanochtend. had m nog in winkelwagentje staan , maar in de winkel was alles van de site af......

[ Voor 6% gewijzigd door gazzzman61 op 24-01-2022 10:39 ]

Canon 5dMkIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Sonos apparaten zitten er ook in. Dan is bijvoorbeeld de Beam Gen 2 voor 412 euro een lekkere prijs. De sub is 673,52. HiFi Klubben matcht trouwens de prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:03

Smurf

Detri

Bij mij stond de Sonos Arc al een tijdje op de verlanglijst. Maar niet voor de volle mep natuurlijk. En ik was zojuist aangenaam verrast om te zien dat deze niet alleen weer eens op voorraad was, maar ook meedeed aan de BTW actie:

Sonos Arc Zwart voor 825 euro en een beetje.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Laatst online: 24-04 09:51
Beetje tegenvaller op de outlet geven ze alleen korting die ze normaal ook geven btw. Daar gaat geen btw vanaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disheaver
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
alki schreef op maandag 24 januari 2022 @ 11:18:
Beetje tegenvaller op de outlet geven ze alleen korting die ze normaal ook geven btw. Daar gaat geen btw vanaf
Jawel, de oude 'van' prijs is al inclusief de korting.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• charlie7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:06

charlie7

pr0

gazzzman61 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 10:38:
[...]

afgelopen donderdag de DJI mini 2 FMC gekocht voor 524 ipv 559.
zojuist teruggeweest om over coulance te praten. ging beetje moeizaam, maar uiteindelijk wel gelukt.
ze wilden eerst de korting geven op de adviesprijs van 559. en die aftrekken van de 524 en kwamen op 65 euro uit.
ik antwoord dat vanochtend de prijs op de MM site 433 is en niet 559 en wil graag het verschil tussen 524 (wat ik betaald had) een 433 terug. uiteindelijk werd het 65 euro retourgepind en 29 euro kadobon.
Toch wel goede service van MM _/-\o_

wel moeite om te bewijzen dat ie 433 was vanochtend. had m nog in winkelwagentje staan , maar in de winkel was alles van de site af......
Ik zal wel een azijn zeiker zijn, maar ik snap nooit zo goed dat mensen achteraf terug gaan voor extra korting. Vorige week donderdag was je toch akkoord met de prijs? Als de AH de Coca Cola in de aanbieding doet vanaf maandag, dan ga je toch ook niet terug met je fles van zondag?

Los daarvan, wel lekker dat het gelukt is.

Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 16 Pro / AW Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gazzzman61
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:39
charlie7 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 11:32:
[...]

Ik zal wel een azijn zeiker zijn, maar ik snap nooit zo goed dat mensen achteraf terug gaan voor extra korting. Vorige week donderdag was je toch akkoord met de prijs? Als de AH de Coca Cola in de aanbieding doet vanaf maandag, dan ga je toch ook niet terug met je fles van zondag?

20 cent of 91 euro maakt wel verschil

Canon 5dMkIV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QuiCk01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-04 11:25
charlie7 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 11:32:
[...]

Met je laatste zin geef je eigenlijk aan dat je het dus wel heel goed snapt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• charlie7
  • Laatst online: 16:06

charlie7

pr0

QuiCk01 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 11:48:
[...]

Met je laatste zin geef je eigenlijk aan dat je het dus wel heel goed snapt.
Nee, ik zeg alleen dat het lekker voor hem is. Ik zou het zelf nooit doen. Dus ik snap het niet.

Maar laten we hierover ophouden, hier is het topic niet voor.

Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 16 Pro / AW Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:48
*knip* Offtopic

[ Voor 89% gewijzigd door Yorinn op 24-01-2022 12:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Itay
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23-04 17:22
charlie7 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 11:51:
[...]

Nee, ik zeg alleen dat het lekker voor hem is. Ik zou het zelf nooit doen. Dus ik snap het niet.

Maar laten we hierover ophouden, hier is het topic niet voor.
My 2 cents and will try to simplify.
If on Thursday you are told "On coming Monday the price will go down by 91€" and you still buy - then I agree with you. But as it's not advertised, it's annoying. Eventually to me as a buyer it means that the item I bought is "worth" much less and I would like to pay accordingly.

Good luck all and pardon my English.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlackz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-04 12:22
https://www.mediamarkt.nl...terijvoeding-1388754.html

Leuke aanbieding voor Nest protect! Jammer dat ze geen 3-packs verkopen, maar zo is hij nog altijd significant goedkoper dan een 3-pack

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Laatst online: 20:37
Perkouw schreef op maandag 24 januari 2022 @ 10:35:
pricewatch: Lenovo Legion 7 16ACHg6 (82N600MTMH) -> € 3099 of hoger

€ 2561,58 bij de MediaMarkt nu. Scheelt dus € 537,42.

Laagste prijs in geschiedenis van deze laptop (aldus de pricewatch).
Er komen over twee weken laptops met de refresh voor 2022. Dus met Intel 12th gen / AMD 6000 en NVidia 3080 Ti / 3070 Ti / AMD 6850 XT etc

Gezien hoe dicht we nu op die releases zitten zou ik persoonlijk nog even wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:10

Just_I

What did you just say?

Itay schreef op maandag 24 januari 2022 @ 12:25:
[...]

My 2 cents and will try to simplify.
If on Thursday you are told "On coming Monday the price will go down by 91€" and you still buy - then I agree with you. But as it's not advertised, it's annoying. Eventually to me as a buyer it means that the item I bought is "worth" much less and I would like to pay accordingly.

Good luck all and pardon my English.
Uiteindelijk ga je zelf akkoord met de prijs die je voor iets betaald, op dat moment is het voor jou de prijs waard. Dat op een later moment de prijs hoger of lager word heeft daar niets mee te maken.
Een verkoper is je ook niets verplicht om aan te geven dat een product later goedkoper word, er vanuit gaande dat hij/zij het weet.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17:43
Ik ga wel een kijkje nemen binnen de MediaMarkt. Maar ik ga waarschijnlijk dit jaar geen nieuwe televisie nemen. Mijn huidige 55-inch OLED televisie (model 2015, Full-HD) volstaat nog steeds. Ik ben wel benieuwd naar de prijzen van 65-inch OLED met deze actie van 17,36% en dan maar vergelijken met andere shops.

[ Voor 16% gewijzigd door Van der Berg op 24-01-2022 13:35 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IJS-T
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-04 17:50
[...]

Al gedacht aan de outlet? Zelf aan het kijken voor wat anders dan een tv maar kwam deze tegen:
https://outlet.mediamarkt...rice&order=DESC&limit=100

Gegeven mijn ervaring met een droger (alleen kapot plastic) de moeite waard wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 15:55

ykz

Ik ben aan het kijken naar een nieuwe tv, maar zie op de website bij het uitchecken dat de prijs nog steeds inclusief btw is, wanneer wordt de korting verrekend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smok84
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:13
JoohanDePoohan schreef op maandag 24 januari 2022 @ 09:55:
[...]

Online, ook RTX3080 PC's in de aanbieding, top! 8)
Zit hier ook naar te kijken.
Maar is de prijs nou echt veel beter dan zelf samenstellen?
Qua levering met de kaarten wel waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
ykz schreef op maandag 24 januari 2022 @ 15:08:
Ik ben aan het kijken naar een nieuwe tv, maar zie op de website bij het uitchecken dat de prijs nog steeds inclusief btw is, wanneer wordt de korting verrekend?
de "btw" korting is er al af in de prijzen die je ziet. (-17.36%)
De daadwerkelijke BTW is er natuurlijk nog wel. Want de belastingdienst wil gewoon wel BTW hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Laatst online: 20:37
smok84 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 15:20:
[...]

Zit hier ook naar te kijken.
Maar is de prijs nou echt veel beter dan zelf samenstellen?
Qua levering met de kaarten wel waarschijnlijk.
3070 PC's zijn een betere deal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 15:55

ykz

Waah schreef op maandag 24 januari 2022 @ 15:20:
[...]

De daadwerkelijke BTW is er natuurlijk nog wel. Want de belastingdienst wil gewoon wel BTW hebben :+
Oja natuurlijk, ik zie dat de prijs dan weer hetzelfde is als een week geleden 🤡

[ Voor 28% gewijzigd door ykz op 24-01-2022 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
ykz schreef op maandag 24 januari 2022 @ 17:37:
[...]

Oja natuurlijk, ik zie dat de prijs dan weer hetzelfde is als een week geleden 🤡
Dat komt wel vaker voor ja.

Maar de x92j is daadwerkelijk goedkoper. Ben al 2 weken aan het kijken voor de x90j/92/93/94 en die was toch is 1200 euro bij de mediamarkt al die tijd.

Maar het is zoeken naar parels tussen de "deals"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
IJS-T schreef op maandag 24 januari 2022 @ 14:35:
[...]

Al gedacht aan de outlet? Zelf aan het kijken voor wat anders dan een tv maar kwam deze tegen:
https://outlet.mediamarkt...rice&order=DESC&limit=100

Gegeven mijn ervaring met een droger (alleen kapot plastic) de moeite waard wel.
Ik zou daar alleen witgoed kopen zelf ook gedaan 2 keer een droger met een deukje en een inbouwvaatwasser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Waah schreef op maandag 24 januari 2022 @ 15:20:
[...]

Vorige keer deden ze ook mee aan de btw actie, want je krijgt al korting doordat t artikel al beschadigd is. Toen kon je echt een dealtje scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aviv1
  • Laatst online: 04-02 22:08
Het is en blijft een misleidende campagne. Zoveel populaire producten zijn ineens "Tijdelijk niet op vooraad".

https://www.mediamarkt.nl...000xm4-zwart-1667151.html

Let me share my screen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:52
Aviv1 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 11:56:
Het is en blijft een misleidende campagne. Zoveel populaire producten zijn ineens "Tijdelijk niet op vooraad".

https://www.mediamarkt.nl...000xm4-zwart-1667151.html
De XM4 is in de fysieke winkels daadwerkelijk verkrijgbaar (wanneer voorraadig). Heb ze gisteren nog zien liggen, 223 voor de zwarte en 235 voor die andere als ik het me goed herinner.
Aviv1 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 12:00:
[...]

Ok en de XM3 toevallig ook?
Die heb ik niet gezien hier in Zwolle.

[ Voor 16% gewijzigd door Richh op 25-01-2022 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aviv1
Richh schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 11:58:
[...]

De XM4 is in de fysieke winkels daadwerkelijk verkrijgbaar (wanneer voorraadig). Heb ze gisteren nog zien liggen, 223 voor de zwarte en 235 voor die andere als ik het me goed herinner.
Ok en de XM3 toevallig ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:52
Ik heb overigens zelf https://www.mediamarkt.nl...r-netvoeding-1388755.html nog gehaald. Die is uitverkocht inmiddels, maar Amazon deed pricematching en heeft nog wél voorraad. https://www.amazon.nl/-/en/dp/B00YA286Z0/ref=sr_1_3

Sowieso bij items die uitverkocht zijn, even kijken wie er met de prijzen mee gaat. Zo ook Hue lampen met 10% korting bij de Hornbach opgelaat ivm hun laagste prijs garantie.

Nog meer tips: mocht je een smartphone willen kopen, overweeg dan om op telefoonabonnementen.mediamarkt.nl icm een maandelijks opzegbaar Tele2 abonnement datzelfde ding te kopen, kan soms nog een paar tientjes schelen (5GB abo = geen aansluitkosten).

En de outlet is hier inmiddels wel bekend geloof ik ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goof2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:27
Richh schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 12:02:
Ik heb overigens zelf https://www.mediamarkt.nl...r-netvoeding-1388755.html nog gehaald. Die is uitverkocht inmiddels, maar Amazon deed pricematching en heeft nog wél voorraad. https://www.amazon.nl/-/en/dp/B00YA286Z0/ref=sr_1_3
Pas op, die van Amazon is een batterij versie en die mediamarkt die je noemt is 230V. Amazon ging niet mee met de 230V versie. (ik was zelf te laat bij Mediamarkt voor de 230V versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oodh
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-06-2023
Goof2000 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 12:24:
[...]

Pas op, die van Amazon is een batterij versie en die mediamarkt die je noemt is 230V. Amazon ging niet mee met de 230V versie. (ik was zelf te laat bij Mediamarkt voor de 230V versie)
Is NU gewoon te bestellen!

Edit: Laat maar, is alleen af te halen.

[ Voor 6% gewijzigd door oodh op 25-01-2022 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
oodh schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 12:28:
[...]

Is NU gewoon te bestellen!

Edit: Laat maar, is alleen af te halen.
De batterij versie is nog wel te bestellen voor de liefhebber: https://www.mediamarkt.nl...terijvoeding-1388754.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Laatst online: 15:00

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Goof2000 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 12:34:
[...]

De batterij versie is nog wel te bestellen voor de liefhebber: https://www.mediamarkt.nl...terijvoeding-1388754.html
Darn, net verleden week 6 gekocht toch Bol ze in de aanbieding deed voor 99 ipv 119 :( Goeie deal dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aviv1
superduper schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 12:35:
[...]

Darn, net verleden week 6 gekocht toch Bol ze in de aanbieding deed voor 99 ipv 119 :( Goeie deal dit
PM...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:28

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Zijn er meer menesen die problemen hebben om een €10 kortingscode te krijgen na aanmelding voor de nieuwsbrief? Gisteravond op 1 mailadres geprobeerd, wel bevestigingsmail, maar na bevestiging geen mail met code. Vandaag nog eens op een ander adres geprobeerd, maar na een half uur nog steeds niks. Volgens hun eigen bevestigingsmail zou de mail met kortingscode enkele minuten later moeten komen...

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aviv1
Pathfinder schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 12:59:
Zijn er meer menesen die problemen hebben om een €10 kortingscode te krijgen na aanmelding voor de nieuwsbrief? Gisteravond op 1 mailadres geprobeerd, wel bevestigingsmail, maar na bevestiging geen mail met code. Vandaag nog eens op een ander adres geprobeerd, maar na een half uur nog steeds niks. Volgens hun eigen bevestigingsmail zou de mail met kortingscode enkele minuten later moeten komen...
Heb hem ook niet ontvangen... maar ik denk ook niet dat je die nu kunt benutten bovenop de BTW actie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathfinder

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Aviv1 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 13:05:
[...]

Heb hem ook niet ontvangen... maar ik denk ook niet dat je die nu kunt benutten bovenop de BTW actie..
Vorige keer lukte dat wel, vandaar dat ik een beetje verbaasd ben dat ze nu niet eens doorkomen (al duurde het toen ook erg lang).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
Pathfinder schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 12:59:
Schijnt alleen te werken als je eerst club member wordt en dan aanmeld voor de nieuwsbrief. (las ik op pepper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:21
Vorige week een nietuwe TV gekocht voor op de slaapkamer. Deze was een week geleden 411,00 euro. Deze week van 485 voor 395. Geld terug gekregen in een voucher, maar toch een rare manier van adverteren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Laatst online: 22:19
SlqmLqck schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 14:21:
Vorige week een nietuwe TV gekocht voor op de slaapkamer. Deze was een week geleden 411,00 euro. Deze week van 485 voor 395. Geld terug gekregen in een voucher, maar toch een rare manier van adverteren....
Je kreeg dus €16,- terug als cadeaukaart?

Ik had de Surface Pro 8 gekocht bijna 2 weken terug, maar ik kreeg echt gewoon ~€220,- terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:21
V-rg schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 15:42:
[...]

Je kreeg dus €16,- terug als cadeaukaart?

Ik had de Surface Pro 8 gekocht bijna 2 weken terug, maar ik kreeg echt gewoon ~€220,- terug.
Ja, naja daar ging het mij niet echt om, maar meer dat ze adverteren met een prijs die eigenlijk niet klopt. Maar ik heb geen zin om zoveel moeite daarvoor te doen om dat bij hen kenbaar te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathfinder

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Goof2000 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 13:07:
[...]

Schijnt alleen te werken als je eerst club member wordt en dan aanmeld voor de nieuwsbrief. (las ik op pepper)
Dank voor de suggestie! Inmiddels getest als bestaande club member, maar 4 uur later nog steeds niks - kennelijk dus helaas alleen voor nieuwe club members.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aviv1
Pathfinder schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 17:21:
[...]

Dank voor de suggestie! Inmiddels getest als bestaande club member, maar 4 uur later nog steeds niks - kennelijk dus helaas alleen voor nieuwe club members.
heb me ook aangemeld en nadat ik m'n email heb bevestigd helemaal niets ontvangen.
Yes, nog één klik!

Wat leuk dat je onze nieuwsbrief wilt ontvangen. Je hoeft alleen nog jouw inschrijving te bevestigen.

Alleen dan ontvang je een welkomstcadeau: een kortingsvoucher t.w.v. € 10.-. En ben je als eerste op de hoogte van de beste deals en services.
Best wel een naaistreek om dan niets te sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afiso
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:29
Denk ik me aan te melden voor hun nieuwsbrief krijg ik geen mail terug met de 10euro korting code. Doen ze zeker met opzet vanwege de btw korting aktie. ☹️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aviv1
Afiso schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 19:21:
Denk ik me aan te melden voor hun nieuwsbrief krijg ik geen mail terug met de 10euro korting code. Doen ze zeker met opzet vanwege de btw korting aktie. ☹️
Oké maar zeg dat dan, of stuur de code alsnog voor ná de BTW-actie... Dit is gewoon lame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter13579
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:05
Interessante Chromebook, is eerder een dag 300 geweest, maar dat leek een prijsfout. Nu in ieder geval erg scherp geprijsd voor 330 euro https://www.mediamarkt.nl...33d75f8bf2137094dd4e64782
Werkgeheugen: 8 GB
Processor: Qualcomm Snapdragon 7c (2.4 GHz)
Grafische kaart: Adreno 618
Harde schijf (opslag): 128GB
WiFi: 802.11ac
Bluetooth: 5.0
Overige kenmerken: 4G LTE
https://tweakers.net/pric...spin-513-r841lt-s1e4.html

[ Voor 31% gewijzigd door peter13579 op 26-01-2022 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:49

OMX2000

By any means necessary...

Smurf schreef op maandag 24 januari 2022 @ 11:09:
Bij mij stond de Sonos Arc al een tijdje op de verlanglijst. Maar niet voor de volle mep natuurlijk. En ik was zojuist aangenaam verrast om te zien dat deze niet alleen weer eens op voorraad was, maar ook meedeed aan de BTW actie:

Sonos Arc Zwart voor 825 euro en een beetje.
Helaas overal uitverkocht. Duimen dat ie deze week nog op voorraad komt.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burns
  • Laatst online: 19:48
Ik heb dinsdagochted iets kleins besteld (hue switch duo pack) en gekozen voor bezorgen. Maar ik hoor maar niets. Althans ik heb wel een factuur gehad, het pakket zou ingepakt zijn en klaar liggen voor Trunkrs om opgehaald te worden. Maar geen verzendbevestiging gehad.

De klantenservice is niet bereikbaar voor chat en telefoonnummer is weggehaald. Ik heb maar bericht achtergelaten, maar dat kan 7 dagen duren.

Het lijkt erop alsof ze iets teveel werk hebben aangenomen, is dat ook jullie ervaring van lange levertijden, drukke klantenservice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Laatst online: 15:03

Smurf

Detri

@Burns Ik denk dat ze inderdaad wat vertraging opgelopen hebben. Ik had de Arc gelijk maandagochtend besteld en kreeg deze ook pas gisteren binnen. TT code kwam dinsdagavond pas.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:13
Burns schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:16:
Ik heb dinsdagochted iets kleins besteld (hue switch duo pack) en gekozen voor bezorgen. Maar ik hoor maar niets. Althans ik heb wel een factuur gehad, het pakket zou ingepakt zijn en klaar liggen voor Trunkrs om opgehaald te worden. Maar geen verzendbevestiging gehad.

De klantenservice is niet bereikbaar voor chat en telefoonnummer is weggehaald. Ik heb maar bericht achtergelaten, maar dat kan 7 dagen duren.

Het lijkt erop alsof ze iets teveel werk hebben aangenomen, is dat ook jullie ervaring van lange levertijden, drukke klantenservice?
Zelfde hier. TV besteld die bij diverse media markten in de buurt op voorraad was. Vervolgens bestel je hem voor afhalen is de levertijd 1 tot 2 werkdagen en op de site snel aangepast. Order bevestiging gekregen en zit nu op dag 3 en niks gehoord. Klanten service krijg ik niet te pakken. Maar eens een bezoekje aan de winkel zelf wellicht kunnen ze me daar wel helpen |:(. Volgende keer toch maar coolblue of iets vergelijkbaars proberen die schijnen het veel beter te doen qua service.

[ Voor 5% gewijzigd door Puddi Puddin op 27-01-2022 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burns
  • Laatst online: 19:48
Dank voor jullie antwoorden. Ik kreeg net toevallig bericht van klantenservice dat het pakje is opgehaald bij de mediamarkt vestiging en is verstuurd met postnl. Dus komt goed.
Hun communicatie kan wel beter, maar goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-04 18:08
De bezorg diensten zijn super druk dus dan duren dingen nou eenmaal langer.
Vandaag besteld morgen in huis bij actie momenten zal niet lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:56
Ik heb ook dinsdag iets besteld en nog geen info. Als er bij staat dat er 1 tot 4 dagen levertijd op zit, ga ik dan ook eerder uit van de 4 dan de 1.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torretje2012
Roos79 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:26:
De bezorg diensten zijn super druk dus dan duren dingen nou eenmaal langer.
Vandaag besteld morgen in huis bij actie momenten zal niet lukken
Dit is heel regionaal, groningen vertrokken de meesten met 75% belading of minder. Terwijl familie in het zuiden juist weer enorm druk waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:13
Puddi Puddin schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 12:56:
[...]

Zelfde hier. TV besteld die bij diverse media markten in de buurt op voorraad was. Vervolgens bestel je hem voor afhalen is de levertijd 1 tot 2 werkdagen en op de site snel aangepast. Order bevestiging gekregen en zit nu op dag 3 en niks gehoord. Klanten service krijg ik niet te pakken. Maar eens een bezoekje aan de winkel zelf wellicht kunnen ze me daar wel helpen |:(. Volgende keer toch maar coolblue of iets vergelijkbaars proberen die schijnen het veel beter te doen qua service.
Inmiddels contact gehad met de winkel waar hij geleverd zou worden. Zij konden ons niet helpen aangezien ze zelf niet konden inzien wanneer de TV wel werd geleverd vanuit het magazijn bij hun. Vervolgens gaf ik zelf de suggestie om de TV 15km verderop op te halen in een andere winkel waar hij wel op voorraad is. Dit was volgens hun niet mogelijk en ik moet gewoon afwachten wat het bericht word qua levertijd vanuit hun magazijn dit kan 72 uur duren. Kortom bestel je via de website en is het op voorraad? Ga er dan maar vanuit dat dit niet het geval is net zoals de leverings zekerheid want ook dit konden ze niet garanderen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PLAE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-04 19:38
Vroeger was deze actie heel wat he. Beetje stille dood gestorven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragnaroks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
PLAE schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 21:28:
Tsjaa toenemende inflatie en transportkosten. Laat los supply chain issues. De oude prijzen/aanbiedingen van verleden zijn weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-04 11:20
PLAE schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 21:28:
Helaas idd, maar Dynalogic is nog steeds hetzelfde (drama)
Had een Medion P10 met 3060 besteld voor 908 euro en vanmorgen de melding 'sorteerfout', als dat maar goed komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:40

Tomatoman

Fulltime prutser

Smurf schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 12:48:
@Burns Ik denk dat ze inderdaad wat vertraging opgelopen hebben. Ik had de Arc gelijk maandagochtend besteld en kreeg deze ook pas gisteren binnen. TT code kwam dinsdagavond pas.
Waarschijnlijk houdt Mediamarkt zelf een beperkte voorraad aan, wetende dat het snel aanvullende voorraad kan bestellen bij de importeur. Tijdens de BTW-actie wordt er opeens heel veel besteld, niet alleen vanuit Mediamarkt maar ook vanuit andere winkels die de Mediamarkt-prijzen volgen. Zo heb ik zelf Sonos-apparatuur gekocht bij Hifi Klubben, dat een prijsmatch doet voor de goedkoopste aanbieder (deze week dus Mediamarkt). Ook Hifi Klubben leverde een dag later dan beloofd – wellicht hadden ze hetzelfde bevoorradingsprobleem als Mediamarkt.

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLAE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-04 19:38
ragnaroks schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 00:42:
[...]

Tsjaa toenemende inflatie en transportkosten. Laat los supply chain issues. De oude prijzen/aanbiedingen van verleden zijn weg...
Ik denk dat de aandacht van het publiek een beetje boel verschoven is naar black friday. En voor veel consumenten is het denk ik Mediamarkt, Coolblue en misschien Amazon/Bol/BCC veel verder zullen ze niet kijken. De lokale concurrentie is verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL voor:
* het plaatsen van aanbiedingen
* het bediscussiëren van aanbiedingen.

Dit topic is NIET voor:
* slowchat
* discussies over (eventuele) prijsverhogingen. Deze discussie is eerdere jaren al meermaals langsgekomen en is hier offtopic.
* shopreviews. Daar hebben we de shopreviews voor ;). Klik hier om een shopreview over de Media Markt achter te laten.
* het showen van je aankopen en/of verzendbevestigingen.
* referrals, deze zullen worden verwijderd. (Ook doorverwijzingen naar Pepper.com zijn niet de bedoeling, gezien daar ook vaak een referral achter hangt.)
* aankoopadvies en zoekvragen
* vragen of product x of merk y ook meedoet. Deze informatie hebben wij ook niet.