Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De game die ik het meest speel is world of warcraft shadowlands. Ook games als GTA 5 / the witcher 3 etc. speel ik af en toe. Ook wil ik ermee streamen op twitch, Ik heb op dit moment een oude setup met 2600k sandy bridge en een mobo van 2011. Dus het word een grote upgrade. ps GPU Gigabite RTX AORUS 3070 heb ik al
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1000 euro totaal, Gigabite RTX AORUS 3070 heb ik al gekocht
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen de SSD 500gb als tweede harde schijf
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Hier kom ik dus niet uit. Ik heb altijd Intel processors gehad, wil wel eens een keer amd ryzen proberen
Ga je overklokken?
Voorlopig niet, in de toekomst misschien wel.
Wat verwacht je van ons?
Controle of alle onderdelen compatibel zijn en/of er betere opties aangedragen kunnen worden.
Tot nu toe is dit wat ik heb weten te verzamelen. Ik ben van plan om deze pc te laten assembleren door Azerty met 2 jaar ondersteuning. Mijn laatste pc was gedaan door Alternate maar ik hoor veel goede verhalen over azerty ivm assemblage. Iemand ervaring mee.
De game die ik het meest speel is world of warcraft shadowlands. Ook games als GTA 5 / the witcher 3 etc. speel ik af en toe. Ook wil ik ermee streamen op twitch, Ik heb op dit moment een oude setup met 2600k sandy bridge en een mobo van 2011. Dus het word een grote upgrade. ps GPU Gigabite RTX AORUS 3070 heb ik al
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1000 euro totaal, Gigabite RTX AORUS 3070 heb ik al gekocht
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen de SSD 500gb als tweede harde schijf
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Hier kom ik dus niet uit. Ik heb altijd Intel processors gehad, wil wel eens een keer amd ryzen proberen
Ga je overklokken?
Voorlopig niet, in de toekomst misschien wel.
Wat verwacht je van ons?
Controle of alle onderdelen compatibel zijn en/of er betere opties aangedragen kunnen worden.
Tot nu toe is dit wat ik heb weten te verzamelen. Ik ben van plan om deze pc te laten assembleren door Azerty met 2 jaar ondersteuning. Mijn laatste pc was gedaan door Alternate maar ik hoor veel goede verhalen over azerty ivm assemblage. Iemand ervaring mee.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 295,- | € 295,- |
1 | Moederborden | Gigabyte B550 Aorus ELITE AX V2 | € 151,- | € 151,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify 2 Compact Black Solid | € 96,- | € 96,- |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 50,74 | € 50,74 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G36C16U4B | € 93,20 | € 93,20 |
1 | Voedingen | Corsair RM750 (2019) | € 104,45 | € 104,45 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 500GB | € 61,99 | € 61,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 823,29 |