Toon posts:

Mag een website admin mijn Username afpakken?

Pagina: 1
Acties:

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 00:45
Al acht jaar zit ik op een grote commerciële website waar je ook kan reageren, hier ben ik actief en heb ik heel veel berichten gepost en mensen geholpen. Ook heel veel waarde toegevoegd. Nu willen de administrators mijn gebruikersnaam hebben en dreigen met dat als ik dit niet verander, zij dit binnenkort doen. Ik baal hier van, ik vermoed dat de site admin mijn naam wil hebben. Kan dit zomaar?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +16Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 13:03
Ja

Acties:
  • +1Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: november 2020
  • Niet online
Ik ben ook bang van wel. Je zou kunnen kijken of er iets over staat in de algemene voorwaarden etc. Ik vind het in ieder geval niet chic.

Acties:
  • +15Henk 'm!

• eL_Jay
  • Laatst online: 19:41
Waarom niet?
T.net bepaald hier ook als een dictator het beleid en wij moeten ons daar naar voegen.
De keus die wij als plebs dan hebben is om een platform te boycotten of een beter alternatief op te richten.

Overigens stinkt het wel. Over welk platform hebben we het?

• RGAT
  • Registratie: augustus 2011
  • Niet online
Hangt er ook een beetje van af wat de username is, stel je hebt jezelf Admin weten te noemen :+
Hoewel Amazon waarschijnlijk ook niet te vrolijk zou zijn als je jezelf 'Mr. Bezos' noemt op hun platform etc.

Verder heb je hooguit inderdaad de algemene voorwaarden, waar waarschijnlijk niet in staat dat jouw gekozen gebruikersnaam jouw eigendom is oftewel geen poot om op te staan anders dan coulance van beide kanten.

Ben dan wel benieuwd naar details :+

[Voor 4% gewijzigd door RGAT op 18-06-2021 15:21]

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Drs_Ben
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 00:43
Wie betaald bepaald.

Acties:
  • +43Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 00:22

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • +10Henk 'm!

• Drs_Ben
  • Registratie: november 2019
Bedankt voor de correcties en de manier waarop. Ik heb het erger meegemaakt. :)

Acties:
  • +14Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 21:46

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

eL_Jay schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:10:
Waarom niet?
T.net bepaald hier ook als een dictator het beleid en wij moeten ons daar naar voegen.
Overdrijven is ook een vak. Hoe dan ook zal geen admin hier het in zijn hoofd halen om de nickname van een actieve user zomaar te kapen, die houden zich ook gewoon netjes aan de Nickchange regels.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• n9iels
  • Registratie: november 2017
  • Niet online
Als de admin op die website heeft bepaald dat zijn/haar rechts daarvoor gebruikt mogen worden.... Je zou natuurlijk je beklaag kunnen doen bij een andere admin of beheerder als deze er is. Maar zij bepalen de regels op hun eigen website.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23:03
Ik ben wel benieuwd naar het hele verhaal, want hier zit wat meer achter dan je doet voor komen

But if I offended you | Good | 'Cause I still don't give a f*ck
Hou eens op met die auto-analogieen mensen
AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

• eL_Jay
Off-topic.

[Voor 94% gewijzigd door Ardana op 18-06-2021 17:12]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
alle posts en reacties hangen aan het user account. Als overname van de gebruikersnaam inclusief gekoppelde berichten gaat, dan lijkt het mij identiteitsfraude.

[Voor 3% gewijzigd door JJ Le Funk op 18-06-2021 17:13]

~

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Catch22
JJ Le Funk schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 17:06:
alle posts en reacties hangen het een user account. Als overname van de gebruikersnaam inclusief gekoppelde berichten gaat, dan lijkt het mij identiteitsfraude.
Haha, je maakt er een mooi verhaal van

AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

Acties:
  • +2Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 16:04
alle posts en reacties hangen het een user account. Als overname van de gebruikersnaam inclusief gekoppelde berichten gaat, dan lijkt het mij identiteitsfraude.
Dit lijkt me ook. De accountnaam kan ik me voorstellen dat ze die mogen eisen, maar dan moeten ze wel duidelijk maken dat er nu iemand anders hem gebruikt (oftewel oude posts voorzien van de nieuwe naam die gekozen wordt)

[removed]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 25-09 09:29
ja dat moet alleen met een t

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21:33
Nee, daar gaat het niet om, want het wordt 'm verzocht zelf z'n naam te veranderen, en anders doen ze het voor hem. Gaat dus enkel en alleen om de naam, niet het account.

Maar verder, hun website, hun regels, ben ik bang. Mocht er een openbaar feedbackdeel zijn, kan je overwegen het daar te plaatsen, zodat mogelijk anderen het ook zien. Het lijkt me niet echt positief nieuws voor een grote website dat mensen tegen hun wil in van naam moeten veranderen.

[Voor 24% gewijzigd door Hahn op 18-06-2021 17:10]

The devil is in the details.

• Catch22
Er zal toch wel een reden achter zitten? En dan nog, websites zijn geen democratie. Als de beheerders wat willen veranderen kunnen ze dat doen (tot op bepaald niveau)

• eL_Jay
*knip* Ook dit is hier offtopic. Feedback op individuele moderatie mag per DM richting de betreffende moderator.

[Voor 136% gewijzigd door Yorinn op 18-06-2021 17:33]

• Jumpman
Alles wat ik geplaatst heeft blijft bij mij, ze willen alleen exact mijn gebruikersnaam hebben. Er is geen coulance niets. Ik heb gezegd is iets mogelijk uit coulance of iets, maar daar wordt niet op gereageerd. Ik heb een zuivere gebruikersnaam zonder 01 of iets en juist dat willen ze. Maar ja, ik kan niets doen, zij zijn de baas. Als ze hadden gezegd we willen graag jou gebruikersnaam na acht jaar ruilen voor een krat bier dan was ik akkoord. Maar helaas. Ik ben niet eens heel vroeg geregistreerd.

[Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 18-06-2021 18:15]

Acties:
  • +12Henk 'm!

• Catch22
Misschien moet je even een stapje terug doen en je realiseren waar het over gaat.

Een username op een website...

• Jumpman
Catch22 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 18:16:
Misschien moet je even een stapje terug doen en je realiseren waar het over gaat.

Eens, maar de toon is gewoon niet okay. Na die acht jaar en wat ik bijgedragen heb aan de community.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Catch22
Jumpman schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 18:18:
[...]

Eens, maar de toon is gewoon niet okay. Na die acht jaar en wat ik bijgedragen heb aan de community.
Mja, ze zullen er wel een reden voor hebben. Ik zou me er in elk geval niet zo druk over maken. Als ze willen kunnen ze je account ook gewoon trashen.

Ben toch wel erg benieuwd naar welke community het is en in welke richting je username zit.

• SmurfLink
  • Registratie: juni 2016
  • Niet online
[...]

Na acht jaar die je vrijwillig hebt bijgedragen. Ze hebben je nergens toe gedwongen. Het staat je nu ook vrij om op te stappen als je het niet eens bent met hun beleid, daar ga je namelijk mee akkoord door er al die jaren te posten. Ze zijn jou niets verschuldigd, je hebt niets te eisen.

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 00:36
Dan vraag ik me af wat die user name wel niet is.
Maar, je hebt het recht om dat niet te delen. ;)
Kan me verder niet voorstellen waarom ze exact jouw user name willen. Behalve dat die erg tof is en iemand van de mods hem graag wil of dat het tegen bepaald beleid in gaat.

• Jumpman
Username is niets bijzonders. Ik heb Smurf en zij hebben Smurf!, daar komt het op neer.

Maar ik was gewoon even benieuwd, wat anderen hier van vonden. Ik weet genoeg.

• Arunia
@Jumpman ik zou overigens het zelfde denken als jij, maar je hebt er weinig tegenin te brengen lijkt me. Dan is het aan jezelf wat je er mee doet.
Gaar is het wel.

Acties:
  • +23Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Jumpman schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 18:46:
Username is niets bijzonders. Ik heb Smurf en zij hebben Smurf!, daar komt het op neer.

Gewoon een boos bericht sturen: Wat smurf je me nou? }:|

Acties:
  • +12Henk 'm!

• Jaaap
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
Een forum met een admin die zoiets flikt zou ik niet eens lid van willen zijn.

Zoekt parttime Front-end development ZZP opdracht

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 20:52

Sméagol

Master of Mayhem

Nee precies. Nog even rellen door het complete verhaal daar ergens héél publiek te posten, vervolgens weggaan en niet meer omkijken. Their loss.

[Voor 13% gewijzigd door Sméagol op 18-06-2021 21:32]

Make lovecraft not warcraft. / Films 2019

Acties:
  • +4Henk 'm!

• coyote1980
  • Laatst online: 19:47
Niet alleen ergens: álle berichten ooit geplaatst vervangen door dit gebeuren, en daarna de tent verlaten. Blijkbaar ben je als contributor niks waard bij die tent. En daarnaast zijn er nog social media om je ervaring te delen.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• TomsDiner
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 23:16

Maak ik hieruit op dat jij een naam hebt die heel erg veel lijkt op een naam die de organisatie zelf gebruikt? (in jouw eigen voorbeeld is het een uitroepteken)

Is het soms fok ipv fok! ? :P

Als jou naam tot verwarring kan leiden, kan ik het me namelijk wel voorstellen....

Acties:
  • +5Henk 'm!

• remco_k
  • Nu online

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Rename je account naar Gargamel en je probleem is weggesmurft.
Maak voor de zekerheid ook even een Gargamel! account aan.

Geintje natuurlijk, daar smurft niemand wat mee op.

Ik denk dat die admins wel in hun recht staan. Ik begrijp uit je verhaal dat ze het wat bot aan je gevraagd hebben. Misschien moet je ze dat even laten weten zoals je dat ook hier deed. Ruilen voor krat bier en iedereen lachend verder smurfen.

Alles kan stuk.
Goedkoop SHOUTcast stream hosting? Snel online, geen setup kosten. www.digiplay.nl

Acties:
  • +7Henk 'm!

• macnerd
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 20:12

macnerd

No Apples please :-)

Ik zou Grote Smurf voorstellen.

Enkele andere leuke:
- Smurführer
- Andere Smurf Dan De Andere
(zie Wikipedia: Lijst van personages uit de Smurfenalbums)

MacNerd

• Alex3
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 24-09 16:47
Misscien is Smurf!! nog vrij...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Bumpy_NL
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 25-09 11:47
Misschien "(The real) username". Of is dat olie op het vuur😉?

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 22:12

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik vind het maar een vreemd verhaal. Die beheerders kunnen gewoon jouw username aanpassen.

We salute the rank, not the man.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 16-09 10:35
Bart ® schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 09:09:
Ik vind het maar een vreemd verhaal. Die beheerders kunnen gewoon jouw username aanpassen.
Het is ook een vreemd verhaal, en wij krijgen niet alles goed of volledig uitgelegd.

• Ramon
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 23:14
Hangt ervanaf of de site smurf.nl is wat mij betreft. Ik vind dat om verwarring te voorkomen het voor een beheerder geoorloofd is om te vragen dat jij dan een andere username kiest. Als het niet gerelateerd is aan de site dan zou ik als beheerder mijn verlies nemen en zelf een andere username kiezen. Klant is koning immers.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • +3Henk 'm!

• wkleunen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 22-09 17:49
Moderators doen wel vaak rare dingen. Na 8 jaar eens aan komen kakken dat ze je username willen. Idd echt te flauw. Zeg dat dan meteen als je registreert. Ze kunnen het uiteraard wel maken. Maar is maar de vraag of je lang op zo'n forum wilt blijven. Wat is er ineens zo belangrijk aan je username wat 8 jaar geleden niet zo was. Hoe druk kan iemand zich maken om een naam.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• MrBubbles
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 13:55

MrBubbles

Ik mis je

Dus 8 jaar lang is er geen probleem, help je mensen en draag je waardevol bij aan hun succes en dan opeens moet je je username inwisselen?

Ik zou een andere plek voor mijn vertier zoeken.

I didn't ask for this, I was chosen.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
macnerd schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 01:30:
Ik zou Grote Smurf voorstellen.

Enkele andere leuke:
- Smurführer
- Andere Smurf Dan De Andere
(zie Wikipedia: Lijst van personages uit de Smurfenalbums)
TUFKAS

The User Formerly Known As Smurf? :+

• Oon
  • Registratie: juni 2019
  • Niet online
[...]

Vergeet niet dat jouw account en al je bijdragen gewoon eigendom zijn van het platform. Heel fijn dat jij acht jaar meegedaan hebt, maar je hebt gewoon geen poot om op te staan hier. De beheerders van een website mogen doen en laten wat ze willen, in de meeste voorwaarden van dit soort communities staat zelfs expliciet dat dat het geval is.

Het is inderdaad niet netjes en is ook een teken dat je misschien een andere plek moet oeken, maar het mag wel gewoon en je hebt helemaal niet het recht om er iets voor terug te vragen ofzo. Je mag al blij zijn dat ze je eerst de kans geven 'm zelf te veranderen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arunia
Misschien is het wel het smurfen forum.
Als ik even Google, zie ik heel veel van dat soort sites op komen. :+

• Jumpman
BFmango schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 09:13:
[...]

Het is ook een vreemd verhaal, en wij krijgen niet alles goed of volledig uitgelegd.
Zie mijn latere posts, wel volledig uitgelegd, alleen ik wil de website niet noemen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Jumpman
MrBubbles schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 09:49:
Dus 8 jaar lang is er geen probleem, help je mensen en draag je waardevol bij aan hun succes en dan opeens moet je je username inwisselen?

Ik zou een andere plek voor mijn vertier zoeken.
Precies, ik ben er ook wel klaar mee. Life goes on, ik heb belangrijkere dingen om mij mee bezig te houden in het leven. Iedereen bedankt.

• MrBubbles
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 13:55

MrBubbles

Ik mis je

Oon schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 09:59:
[...]

Vergeet niet dat jouw account en al je bijdragen gewoon eigendom zijn van het platform. Heel fijn dat jij acht jaar meegedaan hebt, maar je hebt gewoon geen poot om op te staan hier. De beheerders van een website mogen doen en laten wat ze willen, in de meeste voorwaarden van dit soort communities staat zelfs expliciet dat dat het geval is.

Het is inderdaad niet netjes en is ook een teken dat je misschien een andere plek moet oeken, maar het mag wel gewoon en je hebt helemaal niet het recht om er iets voor terug te vragen ofzo. Je mag al blij zijn dat ze je eerst de kans geven 'm zelf te veranderen.
Dat zal juridisch zo in elkaar zitten, maar heel dankbaar en handig is het niet. Iemand draagt 8 jaar kosteloos bij aan jouw succes en vervolgens wordt dat afgestraft door deze user zijn gebruikersnaam af te nemen. Een gebruikersnaam die inmiddels ook 'waarde' heeft door zinnige bijdragen en het aanleveren van kwaliteit.

Ik vraag me oprecht af welke zwaarwegende redenen een website heeft om dit te doen. Niemand wint hier volgens mij iets mee, de user die de naam krijgt niet, de oorspronkelijke user niet, andere users zien opeens dat een waardevol lid verdwijnt etc etc.

Dit is gewoon je recht halen/claimen en bij websites die het in de meeste gevallen moet hebben van vrijwilligers is dat niet handig.

I didn't ask for this, I was chosen.

• jopie
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 00:13
Het enige wat ik kan bedenken en nog enigszins logisch is is dat de site Smurf is en de username Smurf! En dat ze nu wakker worden en beseffen dat het wel heel erg lijkt alsof het een officiële spreker namens de website is. Ik denk dat men hier ook niet zit te wachten op users met namen als tweakers.net, tweakers@, of dat soort namen.

• CurlyMo
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 23:35

CurlyMo

www.pilight.org

jopie schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 12:23:
Het enige wat ik kan bedenken en nog enigszins logisch is is dat de site Smurf is en de username Smurf! En dat ze nu wakker worden en beseffen dat het wel heel erg lijkt alsof het een officiële spreker namens de website is. Ik denk dat men hier ook niet zit te wachten op users met namen als tweakers.net, tweakers@, of dat soort namen.
Het twitter account van Trump heette ook realdonaldtrump en niet enkel donaldtrump. De officiële user genaamd RealSmurf is in dat licht ook niet gek.

geen vragen via PM die ook op het forum gesteld kunnen worden.

• Arrogant
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 23-09 10:18

Arrogant

S.F.W.

Ik zou al mijn post verwijderen, naam wijzigen naar iets absurds en weggaan.

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu!

• Arnoud Engelfriet
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 11:49

Arnoud Engelfriet

ICT-jurist / Specialist internetrecht
Is er enige inhoudelijke reden gegeven voor het willen hebben van de naam?

• Jumpman
Arnoud Engelfriet schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 20:00:
Is er enige inhoudelijke reden gegeven voor het willen hebben van de naam?
Ja, ze willen mijn gebruikersnaam i.v.m. het samengaan met een andere internationale website.

De admins bepalen, dus ik wil er ook mee stoppen. Het heeft geen zin mij te verzetten.

• AW_Bos

AW_Bos

Waar ga je heen? ☀

Dreigen door Gargamel op hen af te sturen...
Als het moet, dan moet het gewoon :(

[Voor 32% gewijzigd door AW_Bos op 19-06-2021 23:14]

Waar ga je heen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arnoud Engelfriet
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 11:49

Arnoud Engelfriet

ICT-jurist / Specialist internetrecht
Jumpman schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 23:10:
[...]

Ja, ze willen mijn gebruikersnaam i.v.m. het samengaan met een andere internationale website.
Maar dat is toch geen réden? Zeggen ze echt "hoi wij gaan fuseren dus we hebben jouw usernaam nodig"? Niet eens "die naam lijkt op onze eigen naam en die gingen we uitfaseren" of "de koper denkt dat jij bij ons hoort en dat kost ons geld" of wat dan ook?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roosm
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 19:13
Is TheUserFormerlyKnownAsJumpman als nieuwe naam geen optie? 😉

Laat maar, de grap is al gemaakt. :'(

[Voor 27% gewijzigd door Roosm op 20-06-2021 10:51]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23:49
Jumpman schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 23:10:
[...]

De admins bepalen, dus ik wil er ook mee stoppen. Het heeft geen zin mij te verzetten.
En waarschijnlijk is die gebruikersnaam dus ook al in gebruik door die andere website? In dat geval zit er weinig anders op dan jouw naam aan te passen.
Vraag dan of ze jouw gebruikersnaam kunnen aanpassen met de naam van de oude website erin. Bijvoorbeeld: <GebruikersNaam><OudeWebsite>.

Speel ook Airplane Manager en Repeat

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ra5a
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
Catch22 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 18:16:

Ik begrijp wat je bedoelt maar acht jaar tijd doneren om medegebruikers te helpen zonder dat je er ook maar iets voor terug krijgt of vraagt. Het enige wat je krijgt is een reputatie en juist dié nemen ze juist af.

Op zijn minst frustrerend.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jumpman
Arnoud Engelfriet schreef op zondag 20 juni 2021 @ 10:38:
[...]

Maar dat is toch geen réden? Zeggen ze echt "hoi wij gaan fuseren dus we hebben jouw usernaam nodig"? Niet eens "die naam lijkt op onze eigen naam en die gingen we uitfaseren" of "de koper denkt dat jij bij ons hoort en dat kost ons geld" of wat dan ook?
Inderdaad. Ik heb zeg maar gebruikersnaam: Boom en iemand van de beheerders Boom01. Ze gaan nu samen met een andere website en ik vermoed dat ze hebben afgesproken allemaal 'zuivere' gebruikersnamen te nemen. Er is in ieder geval iets waarom ze mijn naam nu nodig hebben. Overigens heb ik even gekeken met een ander e-mailadres en alle gebruikersnamen waar 'Boom' in voor komt kunnen niet meer (ja, B.o.o.m kan nog wel ;)).

Maar zoals ik al zei, dit duurt veel te lang. Ik heb geen rechten, want in de voorwaarden staat samengevat dat de beheerders alle rechten hebben en de laatste beslissing. Ik neem mijn verlies en ga mij ergens anders op focussen.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Motherboard
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 03:00

Internetrecht door Arnoud Engelfriet

Mag een website admin mijn username afpakken?
Bij Tweakers las ik:
Al acht jaar zit ik op een grote commerciële website waar je ook kan reageren, hier ben ik actief en heb ik heel veel berichten gepost en mensen geholpen. Ook heel veel waarde toegevoegd. Nu willen de administrators mijn gebruikersnaam hebben en dreigen met dat als ik dit niet verander, zij dit binnenkort doen. Ik baal hier van, ik vermoed dat de site admin mijn naam wil hebben. Kan dit zomaar?
https://blog.iusmentis.co...n-mijn-username-afpakken/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Onbekend schreef op zondag 20 juni 2021 @ 10:51:
[...]
En waarschijnlijk is die gebruikersnaam dus ook al in gebruik door die andere website?
Lijkt me stug, dan zou dat gelden voor vele vele andere accounts. Er zal op beide dan pak-em-beet al een user Doomslayer2000 zijn. Het zal dan gaan om een te groot aantal om handmatig te doen. Vergelijk de user database merge van Tweakers frontpage en forum kuch jaar geleden, dat was een grote operatie en niet ff een paar PM's sturen.

Jumpman, ook als je de handdoek in de ring gooit, zou het interessant kunnen zijn om tzt te vertellen wat er nu precies is gebeurt met je accountnaam O-)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Frame164
  • Registratie: mei 2021
  • Laatst online: 20:51
*knip* off-topic

[Voor 96% gewijzigd door Orion84 op 29-06-2021 15:23]

• eL_Jay
*knip* off-topic.

Als je vindt dat iemand op de man speelt / off-topic gaat, maak dan een TR aan in plaats van er verder op in te gaan.

[Voor 90% gewijzigd door Orion84 op 29-06-2021 15:24]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee