Namen omroepen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tom.cx
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-07 15:06
Het is echt een heel klein ding maar de namen van de omroepen zijn altijd helemaal in hoofdletters.
Dus BNNVARA en niet Bnnvara. Alle namen van de Nederlandse omroepen zijn zo geschreven. Ook van de NOS, EO, KRO-NCRV, ect... Ik zie dit zo vaak verkeerd staan bij media sites van DPG.

Hier zag ik het ook fout staan: nieuws: Duizenden persoonsgegevens zijn uitgelekt bij leverancier van online ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:31

Hayte

Nieuwsredacteur
Dat klopt, alleen schrijven wij namen van bedrijven en organisaties die uit meer dan vier aaneengesloten hoofdletters bestaan in kleine letters, met uitzondering van de eerste letter. Vandaar Bnnvara en VPRO :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tom.cx
Waarom is dat als ik mag vragen? Ik ben dan toch erg benieuwd naar de achterliggende reden? Want in mijn ogen (en misschien andere) schrijf je dan altijd van bedrijven en organisaties de naam fout.

[ Voor 8% gewijzigd door tom.cx op 15-06-2021 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:21

Reptile209

- gers -

Gokje: dat is een stijl-keuze. Het ziet er druk/schreeuwerig uit om te veel caps achter elkaar te hebben.

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:31

Hayte

Nieuwsredacteur
Reptile209 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 14:41:
Gokje: dat is een stijl-keuze. Het ziet er druk/schreeuwerig uit om te veel caps achter elkaar te hebben.
Dit klopt inderdaad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:57

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Zie ook: GR FAQ en Beleid

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
Nooit geweten. Weer wat geleerd vandaag. Thx.
Pagina: 1