Refurbished filter

Pagina: 1
Acties:
  • 731 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:10
Voor veel mensen wellicht een mooie toevoeging dat er ook refurbished of tweedekans producten worden getoond in de pricewatch. In veel gevallen ben ik echter alleen geïnteresseerd in volledig nieuw.
Kan er een filter worden toegevoegd zodat ik of alle producten zie, of alleen nieuw óf alleen refurbished?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Nu online

Mooijekind

Manager Product Content
Dit verzoek ligt bij onze Product-afdeling en zij zijn aan het onderzoeken of en indien ja hoe dit het beste geimplementeerd kan worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aino63
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-02 15:51
Goeiedag, ik ben het met Robbie T eens geloof ik.
Die "groene prijzen", groen gekleurde prijzen, zijn geloof ik refurbished prijzen? Ik zie ze al een tijdje in de Pricewatch resultaten verschijnen.

Na nu een paar keer op zo'n product met groene prijzen te hebben geklikt vond ik het de moeite waard eens verder te kijken wat die links zijn en hoe ik er vanaf kom aangezien ze m'n gebruikelijke "vind-juiste-produkt-en-prijs-ervaring" verstoren.

Het zou fijn zijn als deze default uit staan en dat mensen met een vinkje kunnen aangeven dat ze ook (of alleen) geinteresseerd in 'refurbished' zijn.
Wellicht beter en minder verwarrend als ze alleen in Vraag & Aanbod verschijnen.

Fijne dag en alvast bedankt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdxnet96
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05 12:54
Is hier al wat meer informatie over ?

Ja ja ja Nee !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:10
Vandaag een poging aan het doen een tablet te zoeken. Weer heel veel refurbished prijzen...Die wil ik niet. Wanneer kan ik dit filteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:17

FlipFluitketel

Frontpage Admin
@Robbie T Als tijdelijke oplossing kun je de levertijd (die standaard op > 12 dagen staat) terugzetten naar 12 dagen (of minder als je minder geduld hebt :P), dan verdwijnen de refurbished prijzen als het goed is.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:38

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Robbie T @Aino63 @pdxnet96 Er is een topic in Mooie Features met exact deze vraag: PW filter voor refurbished prijzen. Om te voorkomen dat er twee discussiestromen lopen, graag in dat topic verder, ik sluit dit topic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.