Mijn vraag
...
Ik gebruik op mijn werk een onderhouds programma met daarin explosie tekeningen in .svg vorm
Hier worden tooltips in weer gegeven (onderdelen bestel nummer) zodra ik over het het onder deel ga met mijn muis (onmousemove)
Nu zit er in de regel ook een onclick functie, maar deze verwijst nergens naar
Nu wil ik graag deze onclick functie gaan gebruiken om de ToolTipText te kopiëren naar het clipboard van windows
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Hier krijg ik dus een error
Kan iemand me in de goede richting wijzen
welke functie ik hiervoor kan gebruiken
...
Ik gebruik op mijn werk een onderhouds programma met daarin explosie tekeningen in .svg vorm
Hier worden tooltips in weer gegeven (onderdelen bestel nummer) zodra ik over het het onder deel ga met mijn muis (onmousemove)
Nu zit er in de regel ook een onclick functie, maar deze verwijst nergens naar
code:
1
2
| <g id="hotspot.0" onmouseover="ShowHotSpot(evt,'0')" onmouseout="HideHotSpot(evt,'0')" onmousemove="ShowToolTip(evt,'0','SAM8834P00009 HOOP')" onclick="javascript:parent.vue_piece(81)" opacity="0"> <rect x="116.025" y="298.364" width="13.5232" height="11.9322" style="fill:#00ff00;fill-rule:evenodd;"/> |
Nu wil ik graag deze onclick functie gaan gebruiken om de ToolTipText te kopiëren naar het clipboard van windows
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Function myFunction() { /* Get the text field */ var copyText = document.getElementById("ToolTipText"); /* Select the text field */ copyText.select(); copyText.setSelectionRange(0, 99999); /* For mobile devices */ /* Copy the text inside the text field */ document.execCommand("copy"); /* Alert the copied text */ alert("Copied the text: " + copyText.value); ... |
Hier krijg ik dus een error
Kan iemand me in de goede richting wijzen
welke functie ik hiervoor kan gebruiken
[ Voor 1% gewijzigd door RobIII op 11-06-2021 14:13 . Reden: Code tags toegevoegd ]