Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Office, Spelen van Smite of max graphs met minimaal 60 FPS.
Wat mag het systeem gaan kosten?
500 euro zou top zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle componenten, geen Diskdrive, geschikt voor ooit eventueel bijsteken van een GPU in de trent van een RTX 2060
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te groot is mooi.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb hier weinig ervaring mee.
Ik geloof dat je met een i5-11400 een heel eind komt maar dat er eventueel geschiktere AMDd internal GPU setups zijn. Bang for the buck is mooi.
Ik weet dat je met een simpele CPU en een GTX 750 TI de 95 FPS haalt op 1080P max settings in Smite.
reviews: Desktop Best Buy Guide - Mei 2021
Deze setup met een andere goedkopere behuizing en geen 3rd party koeling lijkt mij wel budgetvriendelijk en geschikt.
Of misschien het volgende systeem?:
pricewatch: Medion Akoya E32013 MD35051 RW
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Office, Spelen van Smite of max graphs met minimaal 60 FPS.
Wat mag het systeem gaan kosten?
500 euro zou top zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle componenten, geen Diskdrive, geschikt voor ooit eventueel bijsteken van een GPU in de trent van een RTX 2060
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te groot is mooi.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb hier weinig ervaring mee.
Ik geloof dat je met een i5-11400 een heel eind komt maar dat er eventueel geschiktere AMDd internal GPU setups zijn. Bang for the buck is mooi.
Ik weet dat je met een simpele CPU en een GTX 750 TI de 95 FPS haalt op 1080P max settings in Smite.
reviews: Desktop Best Buy Guide - Mei 2021
Deze setup met een andere goedkopere behuizing en geen 3rd party koeling lijkt mij wel budgetvriendelijk en geschikt.
Of misschien het volgende systeem?:
pricewatch: Medion Akoya E32013 MD35051 RW
[ Voor 5% gewijzigd door Jamievanm op 09-06-2021 19:21 ]