Goedendag,
Ik vond geen algemeen topic vandaar maar een eigen topic.
Eind vorig jaar hebben we de sleutel gehad van onze nieuwbouwwoning en we willen hier een airco of airco's in plaatsen.
Voornamelijk is het voor het slapen en dan het liefst niet direct in de kamers.
Beneden hoeft het voor ons niet, mede door de kleine kinderen en de vele keren dat de deuren open en dicht gaan achten we dit onnodig en zonde.
We hebben een WTW installatie, wellicht kan hier iets mee gecombineerd worden? De WTW is de Itho QualityFlow HRU ECO 350.
Wanneer het niet te combineren is met het WTW systeem dacht ik eraan op zolder op de technische ruimte een split unit te plaatsen die naar beneden in het trapgat blaast en zo de kamers in kan gaan. Dit door de deur die open word gezet in de nacht of door de onderkant waar de lucht van WTW ook naar binnen komt.
Hierbij de bouwtekening zodat jullie een idee hebben.
/f/image/DTSpxXe1SN8xFTvY655ZXyf5.png?f=fotoalbum_large)
Wat adviseren jullie?
Ik vond geen algemeen topic vandaar maar een eigen topic.
Eind vorig jaar hebben we de sleutel gehad van onze nieuwbouwwoning en we willen hier een airco of airco's in plaatsen.
Voornamelijk is het voor het slapen en dan het liefst niet direct in de kamers.
Beneden hoeft het voor ons niet, mede door de kleine kinderen en de vele keren dat de deuren open en dicht gaan achten we dit onnodig en zonde.
We hebben een WTW installatie, wellicht kan hier iets mee gecombineerd worden? De WTW is de Itho QualityFlow HRU ECO 350.
Wanneer het niet te combineren is met het WTW systeem dacht ik eraan op zolder op de technische ruimte een split unit te plaatsen die naar beneden in het trapgat blaast en zo de kamers in kan gaan. Dit door de deur die open word gezet in de nacht of door de onderkant waar de lucht van WTW ook naar binnen komt.
Hierbij de bouwtekening zodat jullie een idee hebben.
/f/image/DTSpxXe1SN8xFTvY655ZXyf5.png?f=fotoalbum_large)
Wat adviseren jullie?
:strip_exif()/f/image/Zf2syiizMin2oOfNH2ohpkbw.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/lfD2ory3ZQcXUrZId62oVLxh.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/JThfBNWNoTLAUJn1wZrzUcu5.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/QHsDzKI4DZKO6RrBqTyRINtn.png?f=fotoalbum_medium)