Graag hoor ik even jullie mening over de volgende situatie. Wij gaan een warmtepomp laten plaatsen in onze woning. Er zijn geen radiatoren meer aanwezig in de woning. De begane grond is volledig voorzien van vloerverwarming met een verdeler. De hele begane grond zal 1 zone worden. De thermostaat komt in de woonkamer te hangen. De eerste verdieping krijgt ook een eigen verdeler en daarop komen 5 zones te zitten. Dat zijn 3 slaapkamers, 1 overloop en 1 badkamer. Nu willen wij daarvoor een Evohome systeem op installeren om zowel mee te kunnen verwarmen als koelen. Nu kom ik op het volgende uit:
Begane grond:
1x - Honeywell Home Evohome single zone pakket - AAN/UIT met WiFi (modulerend hoeft niet?) - ATP921R3100
1 x - Honeywell elektrische bediening 2-wegregelafsluiter Zone regeling- YVC8615AG1100
Eerste verdieping:
1x - HCE80 zone- en vloerverwarmingsregelaar - draadloos
1x - Honeywell Home RF-module HRA80
16x - Honeywell Home MT4-230-NC thermische servomotor
5x - Honeywell Round draadloze thermostaat - zonder RF-module (volgens mij kunnen deze ook koelen?)
2x - Honeywell Home Evohome bridge - BDR91T RF (voor verwarmen en koelen)
Klopt dit zo naar jullie idee? Of mis ik wat? Ik zouden jullie andere keuzes maken?
Begane grond:
1x - Honeywell Home Evohome single zone pakket - AAN/UIT met WiFi (modulerend hoeft niet?) - ATP921R3100
1 x - Honeywell elektrische bediening 2-wegregelafsluiter Zone regeling- YVC8615AG1100
Eerste verdieping:
1x - HCE80 zone- en vloerverwarmingsregelaar - draadloos
1x - Honeywell Home RF-module HRA80
16x - Honeywell Home MT4-230-NC thermische servomotor
5x - Honeywell Round draadloze thermostaat - zonder RF-module (volgens mij kunnen deze ook koelen?)
2x - Honeywell Home Evohome bridge - BDR91T RF (voor verwarmen en koelen)
Klopt dit zo naar jullie idee? Of mis ik wat? Ik zouden jullie andere keuzes maken?