*knip* Dit is niet de bedoeling.
Op 10 april heb ik een bestelling geplaatst bij *knip* (web)winkel . Direct betaald en bevestiging per mail gekregen.
Een week later was het nog steeds niet verzonden dus keek ik op de website en zag ik dat een van de bestelde producten op dat moment niet op voorraad was.
Prima, geen probleem, dus ga ik even informeren wat de verwachte levertijd is.
- 22 april een ticket ingeschoten op de website, tot aan vandaag nog steeds onbeantwoord.
- 30 april een email gestuurd, geen reactie.
- 4, 7 en 26 mei een bericht gestuurd via Whatsapp. Nog steeds geen reactie.
Wat me het meeste verbaasd is dat ze ook verkopen via Bol.com en dat ik daar gewoon positieve reviews zie.
*knip* Link (web)winkel
Zijn er meer mensen die ervaring hebben met *knip* , goed of slecht? Kan ik op een of andere manier mijn geld terug krijgen?
Op 10 april heb ik een bestelling geplaatst bij *knip* (web)winkel . Direct betaald en bevestiging per mail gekregen.
Een week later was het nog steeds niet verzonden dus keek ik op de website en zag ik dat een van de bestelde producten op dat moment niet op voorraad was.
Prima, geen probleem, dus ga ik even informeren wat de verwachte levertijd is.
- 22 april een ticket ingeschoten op de website, tot aan vandaag nog steeds onbeantwoord.
- 30 april een email gestuurd, geen reactie.
- 4, 7 en 26 mei een bericht gestuurd via Whatsapp. Nog steeds geen reactie.
Wat me het meeste verbaasd is dat ze ook verkopen via Bol.com en dat ik daar gewoon positieve reviews zie.
*knip* Link (web)winkel
Zijn er meer mensen die ervaring hebben met *knip* , goed of slecht? Kan ik op een of andere manier mijn geld terug krijgen?
[ Voor 12% gewijzigd door Yorinn op 06-06-2021 10:58 . Reden: Naam webshop weggehaald, gezien deze niets toevoegt in deze discussie rondom een (lopend) geschil ]