Vraag
Alle reacties
Dat zou goed kunnen; plakkend relais of doorgebrande spoel.
Vervangen is niet bijzonder moeilijk of duur, maar je kan het wel fout doen. In dat geval ben je niet slechter af dan nu
Ik vermoed dat de zwarte blokjes met witte tekst rechtsmidden op de foto de relais zijn.
Welke skills heb je? Kan je ze desolderen? Heb je een voeding om ze er na desolderen mee te testen? Foto is niet heel duidelijk, maar volgens mij is te lezen dat het 12V relais zijn.
Vervangen is niet bijzonder moeilijk of duur, maar je kan het wel fout doen. In dat geval ben je niet slechter af dan nu
Ik vermoed dat de zwarte blokjes met witte tekst rechtsmidden op de foto de relais zijn.
Welke skills heb je? Kan je ze desolderen? Heb je een voeding om ze er na desolderen mee te testen? Foto is niet heel duidelijk, maar volgens mij is te lezen dat het 12V relais zijn.
Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic- '23 MG5, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant Arotherm Plus.
Mocht je in de buurt van Deventer wonen, ik ken iemand die dit kan fixen voor je, doe ff DM in dat geval.
[ Voor 12% gewijzigd door Lardman op 06-06-2021 20:33 ]
2280+1730(O)+1380(plat)+880(N)+2395Wp+640Wp PV (hoezo verslaafd) 3.5kW Houtkacheltje, 2.5 kW Panasonic airco, Loria 6008 duo, sinds 1-07-2018 gasloos E-label A
Het relais kan stuk zijn. Een stevige soldeerbout is handig om de grote kopervlaktes snel op te warmen.
[ Voor 63% gewijzigd door Dre op 28-06-2021 20:12 ]
Mijn ervaring is wachttijd van eeuwigheid (drukte) en een prijs waarvoor je beter een omvormertje van Marktplaats kan kopen. (Ik heb nog wel een Effekta te leen/koop om de zonnige dagen door te komenAUijtdehaag schreef op zondag 6 juni 2021 @ 20:34:
Stuur hem anders op naar sunnyside in Reeuwijk
Jammer dat je de wachttijden bij ons als lang ervaart. Hebben wij al eens voor je gerepareerd en is dat toen voorgevallen? Bij complexe reparaties kan dat wel eens gebeuren. Gemiddeld bedraagt de doorlooptijd 3 werkdagen, met verzenden mee wordt het dan vaak 5 werkdagen uit en thuis.Dre schreef op zondag 6 juni 2021 @ 20:35:
[...]
Mijn ervaring is wachttijd van eeuwigheid (drukte) en een prijs waarvoor je beter een omvormertje van Marktplaats kan kopen. (Ik heb nog wel een Effekta te leen/koop om de zonnige dagen door te komen)
In zuid Limburg heb ik ook nog een partij die deze kan vervangen (relais).Goedwijskapot schreef op zondag 6 juni 2021 @ 09:10:
Delta Solivia 2.5 AC Relay Failure
Vraag is of dan de relais stuk zijn en ik deze kan vervangen of dat het niet zo simpel is ?
Ik heb een delta sl2500
Na 2 jaar doet hij nu 5x geel kipperen probeert af en toe te verbinden met net en in display staat waiting en dan als even groen lampje brand p=0w
1 dag Factuur zoeken duurt me te lang is probleem met garantie.
Ik denk dat bij mij ook de 2 zwarte relais stuk zijn.
Ik gebruikte 1 string maar hij doet valt op de andere string wie kan mij adviseren
Na 2 jaar doet hij nu 5x geel kipperen probeert af en toe te verbinden met net en in display staat waiting en dan als even groen lampje brand p=0w
1 dag Factuur zoeken duurt me te lang is probleem met garantie.
Ik denk dat bij mij ook de 2 zwarte relais stuk zijn.
Ik gebruikte 1 string maar hij doet valt op de andere string wie kan mij adviseren
Pagina: 1