Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Delta Solivia 2.5 AC Relay Failure

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Goedwijskapot
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 06-06 19:16
Delta Solivia 2.5 AC Relay Failure
Vraag is of dan de relais stuk zijn en ik deze kan vervangen of dat het niet zo simpel is ?
Dank u wel.

Geen garantie meer.

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Proton_
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 13:39

Proton_

Team Welles

Dat zou goed kunnen; plakkend relais of doorgebrande spoel.
Vervangen is niet bijzonder moeilijk of duur, maar je kan het wel fout doen. In dat geval ben je niet slechter af dan nu :)

Ik vermoed dat de zwarte blokjes met witte tekst rechtsmidden op de foto de relais zijn.

Welke skills heb je? Kan je ze desolderen? Heb je een voeding om ze er na desolderen mee te testen? Foto is niet heel duidelijk, maar volgens mij is te lezen dat het 12V relais zijn.

'19 Kona na '15 Zoe, douchen met wtw en Auer Edel Eau

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lardman
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 14:54
Mocht je in de buurt van Deventer wonen, ik ken iemand die dit kan fixen voor je, doe ff DM in dat geval.

[Voor 12% gewijzigd door Lardman op 06-06-2021 20:33]

2280+1730(O)+1380(plat)+880(N)+2395Wp+640Wp PV (hoezo verslaafd) 3.5kW Houtkacheltje, 2.5 kW Panasonic airco, Loria 6008 duo, sinds 1-07-2018 gasloos E-label A

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dre
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Het relais kan stuk zijn. Een stevige soldeerbout is handig om de grote kopervlaktes snel op te warmen.

Bij een Effekta heb ik ooit een relais vervangen. 12V op de spoel gezet en gemeten welke contacten slecht waren. Meestal is er maar 1 relais die verreweg het meeste slijt. Effekta had twee relaiscontacten in serie staan.

[Voor 11% gewijzigd door Dre op 06-06-2021 20:43]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AUijtdehaag
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online
Stuur hem anders op naar sunnyside in Reeuwijk

PV Output - Panasonic Hit Kuro Zuid / Solar Frontier Noord- 5 kW Mitsubsidie WP - Aton powerrr to heat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dre
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
AUijtdehaag schreef op zondag 6 juni 2021 @ 20:34:
Stuur hem anders op naar sunnyside in Reeuwijk
Mijn ervaring is wachttijd van eeuwigheid (drukte) en een prijs waarvoor je beter een omvormertje van Marktplaats kan kopen. (Ik heb nog wel een Effekta te leen/koop om de zonnige dagen door te komen ;))
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True