Disclaimer: dit is gebaseerd op algemene elektrotechniek (en -veiligheids) kennis, met 'meppers opvoeren heb ik zelf geen ervaring.
Ik weet vrij zeker dat dat niet echt bijster veel gevaarlijker zal zijn, maar ik betwijfel een beetje of het echt een merkbaar verschil in de 'punch' gaat geven. Weerstandje er uit halen (of door substantieel hogere waarde vervangen) dan ook maar, anders zou het nog wel eens helemaal niks uit kunnen halen.
Nou goed, als je de tweede mepper toch niet nodig hebt, is het natuurlijk een experimentje waard - just don't get your hopes up
Eerlijk gezegd, als je toch een mepper met echte "bite" wil bouwen, zou de suggestie hierboven er een 9V blokje in te duwen mij een betere lijken. Makkelijk, effectief, ongetwijfeld gemeen pijnlijk op de vingers mocht je een 'oepsie' begaan, maar echt gevaarlijk zal het nog (lang) niet zijn.
Ik zou je wel aanraden dat alleen te doen met de modernere meppers, waar je meerdere lagen roosters boven elkaar in hebt liggen. Daarmee is het een
stuk lastiger jezelf per ongeluk een dreun te geven

En houd er rekening mee dat de condensator in zo'n ding er waarschijnlijk niet echt voor gemaakt is, dus het zou wel eens... levensduurbekortend... kunnen werken. Op een vliegenmepper van €5 op een slechte dag natuurlijk geen gigantisch probleem