geluid uitzetten bij verzenden bericht

Pagina: 1
Acties:
  • 5.949 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PierChal
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 01-06-2021
Hallo, hoe zet ik het vervelende geluid uit bij het verzenden van een bericht in messenger.
Heb al geprobeerd om meldingen en meldinsgeluiden uit te zetten, maar ik krijg nog steeds een vervelend geluid, bij het verzenden van de tekst.

telefoon android 12

iemand een tip/idee?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Je zit op Android 12? Die is nog in beta. Kan natuurlijk, welke phone en gebruik je de normale app van Messenger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PierChal
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 01-06-2021
sorry, foutje
android 11 RPA1
MIUI 12.5.6
redmi note 10 S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Heb het gewoon in de app uitgezet door op je eigen foto te klikken en dan bij 'meldingen en geluiden" en dan "geluiden in app" uitvinken. Vermoedelijk zet je dan wel alle geluiden uit van Messenger maar dat is ook mijn bedoeling. Of je alleen het verzenden kan uitzetten betwijfel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat hoort hier niet?
Ik zou je topic verplaatst hebben ware het niet dat we hier wel wat meer verwachten zoals je in onze Quickstart kunt lezen. Open gerust een nieuw topic (in een geschikter forum ;) ), je bent van harte welkom, maar hou dan wel even voorgenoemde quickstart in je achterhoofd als je je nieuwe topic typt.

[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 31-05-2021 19:05 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.