Rzaan schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:26:
[...]
Ik heb niet veel verstand van software, maar misschien vraagt dit veel meer van een systeem, waardoor andere zaken niet of minder werken.
Paar keer met je postcode klooien en je hebt grote kans dat je alsnog in de buurt terecht komt.
Dit is redelijke basis planning en niet iets waarvoor het wiel opnieuw uitgevonden moest worden (iedere bezorgdienst of logistiek planner maakt gebruik van vergelijkbare software).
Zoals aangegeven, Alphen heeft een prachtige vaccinatielocatie, dus de software zou dan sowieso als optie 1 die moeten aangeven als je daar binnen 10 km vandaan woont.
Als ik vervolgens op
de kaart kijk met vaccinatielocaties, dan zijn deze nog altijd logischer dan Dordrecht (in willekeurige volgorde):
- Alphen a/d Rijn
- Leiderdorp
- Leiden (was optie)
- Voorburg
- Den Haag (2x)
- Rotterdam (3x)
- Rijswijk (was optie en uiteindelijk gekozen)
- Woerden
- Noordwijkerhout
- Delft
- 's-Gravenzande
- Zoetermeer
- Gouda
- Bergambacht
- Capelle a/d IJssel
Onderweg naar Dordrecht zou ik langs 7 andere plaatsen met priklocaties komen
Voor de duidelijkheid, met Alphen a/d Rijn zit ik midden in het gebied met zo'n beetje de meeste priklocaties van Nederland, er is geen reden dat Dordrecht slechts één van de 3 passende opties zou horen te zijn.
En ja, ik weet dat ik had kunnen bellen en dan waarschijnlijk wel Alphen, Zoetermeer of Gouda had kunnen kiezen, maar Dordrecht had sowieso nooit als optie genoemd moeten worden.
Juist dan verwacht je dus locaties dicht bij huis als je direct de eerste dag je afspraak wil maken, niet 20 tot 40 kilometer daar vandaan, terwijl er dichterbij ook locaties zijn. En dat botst trouwens ook met de ervaring dat sommige mensen nieuwe locaties kunnen forceren door de pagina opnieuw te laden (wat bij mij niet gebeurde overigens).
[
Voor 15% gewijzigd door
deepbass909 op 31-05-2021 14:49
]
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier