Prijsfout? Samsung Galaxy Watch 3 45mm bij KPN

Pagina: 1
Acties:
  • 829 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZelianGuy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-02 11:26
Hallo!

Gisteren kwam mijn vriend via via achter een best wel scherpe deal voor een Samsung Galaxy Watch 3 bij KPN. Gloednieuwe smartwatch voor maar €169.- met daarbij ook nog 50 euro cashback bij Samsung. Voor die prijs hebben wij beide dus 1 aangeschaft en daarbij leek alles prima. Op de website stond voor 21:00 besteld, morgen in huis etc etc.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p1jf7GaIpjdh6V_VI7ZOvZr9_8U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DrSL57EBhuSHJUFsUAp7gTRy.png?f=fotoalbum_large

Kom ik er dus later achter dat deze dus niet op voorraad zijn en geen bekende levertijd. Alhoewel dat natuurlijk wel kan is het wel vervelend dat niet duidelijk op de website stond.

Alleen stond eerder vandaag de prijs van de smartwatch op €259 en is zelfs nu de hele pagina verdwenen van de KPN website.

Wanneer je echter googelt kun je nog zien dat de oude prijs is geïndexeerd in Google. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qlwNbCqWggCT97HfuquDl-H16ug=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wJcuj394dqkiUQvrardlRiYR.png?f=user_large

Ik begin een beetje een vermoeden te krijgen dat ze onder het mom van prijsfout de boel gaan annuleren, echter is dit in mijn ogen niet een dusdanig goede deal dat ik had kunnen weten dat het een fout was. Zoiets staat wel in de algemene voorwaarden van hun maar ik weet niet of dat juridisch ook houdbaar is.

Ik vroeg mij af of er meer mensen zijn die bij KPN ook voor dezelfde deal de smartwatch hebben aangeschaft en of zij deze daadwerkelijk ook hebben ontvangen. Anders begin ik vermoeden te krijgen dat ik blij ben met een niet aanwezig mus :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-05 09:13
Ik heb deze ook besteld maar nog niet ontvangen. Op andere fora heb ik meldingen gelezen dat ze wel uitgeleverd zijn.

Klantenservice vanochtend gebeld mar die kon er niets over zeggen en ik moest de status pagina maar in de gaten houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:38

LankHoar

Langharig tuig

Heb je ook een vraag? Die zie ik namelijk niet. Je lijkt nogal op de zaken vooruit te lopen, want in principe is er nog helemaal niets aan de hand: gisteren besteld, en de volgende dag 's middags nog niet in huis betekend niet dat er niet geleverd gaat worden, al dan niet onder de noemer prijsfout.

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZelianGuy
LankHoar schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:58:
Heb je ook een vraag? Die zie ik namelijk niet. Je lijkt nogal op de zaken vooruit te lopen, want in principe is er nog helemaal niets aan de hand: gisteren besteld, en de volgende dag 's middags nog niet in huis betekend niet dat er niet geleverd gaat worden, al dan niet onder de noemer prijsfout.
Ik vroeg mij af of er meer mensen zijn die bij KPN ook voor dezelfde deal de smartwatch hebben aangeschaft en of zij deze daadwerkelijk ook hebben ontvangen.
Lijkt me toch duidelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:38

LankHoar

Langharig tuig

ZelianGuy schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:04:
[...]

[...]

Lijkt me toch duidelijk ;)
Heb je een ninja-edit uitgevoerd, of heb ik een bril nodig? :P

Enfin, rest blijft staan. Zou me er echt nog geen zorgen over maken. Je hebt het nu over een "wat als dit zo blijkt te zijn" situatie, waar nog geen sprake van is, en je nu ook 0,0 invloed op kunt uitoefenen. Gewoon levertijd afwachten en zien of er geleverd gaat worden.

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZelianGuy
LankHoar schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:15:
[...]

Heb je een ninja-edit uitgevoerd, of heb ik een bril nodig? :P

Enfin, rest blijft staan. Zou me er echt nog geen zorgen over maken. Je hebt het nu over een "wat als dit zo blijkt te zijn" situatie, waar nog geen sprake van is, en je nu ook 0,0 invloed op kunt uitoefenen. Gewoon levertijd afwachten en zien of er geleverd gaat worden.
Geen ninja-edit in ieder geval. Misschien een brilletje? 8)

Ik maak me ook totaal geen zorgen, het is een mooie meevaller als het lukt, jammer als het niet lukt, maar ik zag het nergens anders voorbij komen en ik vroeg me of er meer tweakers waren die ook hetzelfde hadden gedaan. Vandaar :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Staat ook al een paar dagen op pepper, lijkt inderdaad al vaak geleverd te zijn. Kan me voorstellen dat de voorraad op een gegeven moment op is, en dat er een nieuwe lading moet komen. Ik zou me niet druk maken en het gewoon afwachten.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 256GB | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x LG 27UD59-B | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik mis een beetje de discussiewaarde hier. Als je vraag alleen is of anderen hier ook ervaring mee hebben, hoort deze niet thuis op het forum, zie ook Shopping Forum Beleid voor het beleid hier rondom.

Hier gaat dan ook een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.