Game PC bouwen voor 1500

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwaniman 1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-05-2021
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen? Ik wil mijn PC gebruiken om te gamen. De PC die ik nu heb begint te oud te worden en ik kan er geen nieuwere games op spelen. Dus ik zal hem voor games gebruiken.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. Ik zoek all around ongeveer voor 1500 euro

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model Maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Ik weet niet welke onderdelen goed samen werken. Het belangerijkste is dat hij niet bottlenecked.

Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
IK wil de beste game PC die 1500 euro kan kopen. thanks yall.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:30
Er is niet veel moois vanwege de videokaart schaarste. De pricewatch: HP Pavilion Gaming TG01-2320nd is veel bang for buck. Doe er een leuk scherm, toetsenbord en muis bij en het past binnen je budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwaniman 1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-05-2021
Ik heb toetsenbord muis en al die shizzle al. Al het geld kan dus naar de pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:32