Product aangekocht 11-5 -> defect & missende producten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torretje2012
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-09 16:11
Hi,

Op 11-5-2021 heb ik 2 producten aangeschaft bij een tweaker, vanaf het begin was contact al moeizaam en is uiteindelijk 20-5 het pakket geleverd. Nu mist er een adapter & is door de verpakkingskunsten van deze tweaker een hdd overleden. 22-5 zou hij het in orde maken en zijn we ondertussen weer een week verder.

Vanaf welk moment kunnen we spreken van oplichting? Na 18 dagen voel ik me op z'n minst genaaid en begin steeds meer te denken dat dit niet zonder ingrijpen meer tot een goed einde gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:18

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb je How to - Help! Ik ben opgelicht!! toevallig al doorgenomen? Daarin staan stapsgewijs de punten opgeschreven die je kunt ondernemen :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torretje2012
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-09 16:11
Outerspace schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 12:33:
Heb je How to - Help! Ik ben opgelicht!! toevallig al doorgenomen? Daarin staan stapsgewijs de punten opgeschreven die je kunt ondernemen :)
Die heb ik idd doorgenomen, maar de informatie die er instaat is wellicht ietswat verouderd na 10jaar. Trackinginfo is tegenwoordig actief enkele seconden na inleveren. stap 2 wou ik eerst bevestiging voor dat het idd gezien word als oplichting. Punt 3, geen absurde lage bedragen of ongeduld en #4: ja, afspraken zijn meermaals niet nagekomen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je hebt een deal gesloten en producten gekregen. Dat betekent dat je een beoordeling kunt gaan schrijven waarin je aan kunt geven wat er aan de hand is. Tweakers gaat geen actie ondernemen tegen iemand die niet levert wat geadverteerd is, dat is tussen koper en verkoper.

Dus laat een beoordeling achter bij de betreffende Tweaker, houd het bij de feiten en laat emotie achterwege. Daar schieten andere Tweakers ook nog wat mee op.