PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Dus je bedoelt een zigbee dimmer?
Gledopto via ali, of de zigbee dimmer via robbshop (duurder, maar sneller in huis) of ecobright (ook duurder).
Dat zijn wel fase aansnijdende dimmers, dis misschien niet helemaal wat je zoekt.
Kan je uitleggen wat je uiteindelijke doel is?
Gledopto via ali, of de zigbee dimmer via robbshop (duurder, maar sneller in huis) of ecobright (ook duurder).
Dat zijn wel fase aansnijdende dimmers, dis misschien niet helemaal wat je zoekt.
Kan je uitleggen wat je uiteindelijke doel is?
[ Voor 31% gewijzigd door teacher op 29-05-2021 21:49 ]
Wise enough to play the fool
@teacher Ik had de (zeer summiere!) informatie van de fabrikant verkeerd begrepen. Vasco is de fabrikant. Ze bedoelden dat 0v = uit, 230v = aan. Dat kan ik doen met een simpele relais switch.
Het gaat over de BAS Connector voor op de elektrische radiators van Vasco.
Ik moet enkel nog uitvinden hoe ik de radiator dan zo ver krijg dat hij niet full blown gaat stampen, maar dat ie bijvoorbeeld op 50% kan, of op 25%. Het lukt me echter niet om goede technische informatie te verkrijgen.
Ik heb ook een los topic gemaakt hierover:
Ervaring met Vasco icm BAS Connector?
Het gaat over de BAS Connector voor op de elektrische radiators van Vasco.
Ik moet enkel nog uitvinden hoe ik de radiator dan zo ver krijg dat hij niet full blown gaat stampen, maar dat ie bijvoorbeeld op 50% kan, of op 25%. Het lukt me echter niet om goede technische informatie te verkrijgen.
Ik heb ook een los topic gemaakt hierover:
Ervaring met Vasco icm BAS Connector?
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?