Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDB2
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 31-05-2021
Mijn vraag
... Mijn smartphone is gestolen. Normaal maak ik gebruik van een Android telefoon en sla ik al mijn Whatsappgesprekken op in Google Drive. Tijdelijk - tot ik een nieuwe smartphone heb - maak ik gebruik van een iPhone. Nu durf ik Whatsapp niet goed installeren uit schrik om heel mijn back up in Google Drive kwijt te raken. Of kan dit helemaal geen kwaad? Kan ik nu voor een paar weken een iPhone gebruiken en later mijn back up toch nog op een Android model zetten?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via rens-br op 27-05-2021 17:14)

• DutchLegendX
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 12:37
De back up van Whatsapp bij een iPhone worden als ik het goed heb opgeslagen bij iCloud Drive, iets waar een Google Drive niks mee te maken heeft.
Ja je kan je iPhone rustig gebruiken, echter in de tussenperiode waar je geen Android toestel hebt, wordt er ook geen back up gemaakt.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• DutchLegendX
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 12:37
De back up van Whatsapp bij een iPhone worden als ik het goed heb opgeslagen bij iCloud Drive, iets waar een Google Drive niks mee te maken heeft.
Ja je kan je iPhone rustig gebruiken, echter in de tussenperiode waar je geen Android toestel hebt, wordt er ook geen back up gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDB2
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 31-05-2021
Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Is het geen idee, om tijdelijk een 2e hands Android toestel te gebruiken/kopen ?
Hier nog wat info mbt Whatsapp geschiedenis overzetten van Android naar iPhone

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.