Ik zoek een?
Smartphone. Ik heb nu een Huawei P20 lite waarvan de accu nog top is, maar de prestaties lopen hard terug en het scherm is stuk.
Wat is je budget?
400-600 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil mijn telefoon gebruiken voor de gangbare zaken + de bediening van mijn Insta360 One R en mijn Drone (DJI). Met name de insta360 vraagt veel rekenkracht, de drone vraagt om een goed helder scherm dat bij goed zonlicht zichtbaar is. Mijn wensenlijstje is dan ook, op volgorde van belangrijk naar minder belangrijk:
- Android
- Moet goed samen gaan met mijn drone en camera (krachtige processor + helder scherm)
- Privacy, veiligheid en bloatware: Veel van de eerste twee, niets van het laatste. Samsung valt daarmee af voor mij (ongewenste advertenties bijvoorbeeld)
- Goede accu
- vingerafdrukscanner aan de achterzijde
Niet belangrijk:
- Camera
- Design
- 5G
Wat heb je zelf al gevonden?
- Oneplus Nord: Geen idee hoeveel China mee kijkt met deze telefoon
- Motorola Edge (eigenlijk te duur)
- Pixel 4A: Niet krachtig genoeg?
- Nokia 8.3: Wat lower specs?
Smartphone. Ik heb nu een Huawei P20 lite waarvan de accu nog top is, maar de prestaties lopen hard terug en het scherm is stuk.
Wat is je budget?
400-600 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil mijn telefoon gebruiken voor de gangbare zaken + de bediening van mijn Insta360 One R en mijn Drone (DJI). Met name de insta360 vraagt veel rekenkracht, de drone vraagt om een goed helder scherm dat bij goed zonlicht zichtbaar is. Mijn wensenlijstje is dan ook, op volgorde van belangrijk naar minder belangrijk:
- Android
- Moet goed samen gaan met mijn drone en camera (krachtige processor + helder scherm)
- Privacy, veiligheid en bloatware: Veel van de eerste twee, niets van het laatste. Samsung valt daarmee af voor mij (ongewenste advertenties bijvoorbeeld)
- Goede accu
- vingerafdrukscanner aan de achterzijde
Niet belangrijk:
- Camera
- Design
- 5G
Wat heb je zelf al gevonden?
- Oneplus Nord: Geen idee hoeveel China mee kijkt met deze telefoon
- Motorola Edge (eigenlijk te duur)
- Pixel 4A: Niet krachtig genoeg?
- Nokia 8.3: Wat lower specs?