Don't worry. Je vraagt het tenminste. Je hebt nu door, doordat je tenminste gevraagd hebt, dat je verkeerd zat (of in ieder geval t.o.v. je OP waar je veel meer 'pro' chromebox was). Fouten maken doen we allemaal, het is belangrijk hoe we er mee om gaan. Het grote probleem is dat bij veel bedrijven dit soort fouten door management nooit 'ontdekt' worden omdat ze niet vragen, en alleen maar zien dat devs ontevreden zijn en vertrekken.RielN schreef op zondag 30 mei 2021 @ 09:24:
Ik heb hier wel een goede indruk achter gelaten 😔
Dus door te vragen, heb je je eigen aannames kunnen toetsen.
Wat ik wel kwijt wil; je kreeg vrij allergische reacties omdat wat je in je OP aangaf heel anders is dan wat je nu zegt:
Is wel ff wat anders dan je verhaal nu:Recent zijn we, tot veel tevredenheid van onze developers, overgestapt naar Chromeboxen voor webdevelopment.
Het is prima om fouten te maken. Ik krijg alleen wel een beetje het gevoel dat je nu je verhaal een beetje aan het verdraaien bent. Het is wat moeilijk te geloven dat het Dinsdag toen je postte ook geen serieus alternatief was.Het algemene beeld is dat de Chromebox geen serieus alternatief is. De insteek van dit topic was om dit goed onderbouwd te kunnen beschrijven.
https://niels.nu