Mijn modem staat nu in de meterkast, handig voor Ethernet kabel die naar een andere verdieping gaan, maar niet voor onze WiFi verbinding.
Nu is mijn vraag of iemand weet of je deze modem kan vervangen door een nieuwe glasmodem die mesh WiFi en alle poorten 1Gib/s ondersteunt.
Dit zonder de snelheid van mijn internet te verliezen.
...
Ik heb een Genexis, Model Platinum-7840 van Caiway gehad. Deze modem heeft een ingebouwde glaskabel:
/f/image/qYkRRdyiAzH6YqbiamSSUAd8.png?f=fotoalbum_large)
...
Ik heb zelf nog niets geprobeerd, dit is mijn eerste keer met glasvezel. Geen ervaring hiermee. Heb altijd ouderwets ADSL coax gehad.
Ik heb wel wat gezocht op internet maar zie alleen modems die alleen internet aansluitingen hebben en niet zo’n ingebouwd glaskabel.
...
Hoop dat iemand mij kan helpen. Bedankt!
Dit is de eerste keer op Tweakers. Sorry als ik iets fout doe.🙂
Nu is mijn vraag of iemand weet of je deze modem kan vervangen door een nieuwe glasmodem die mesh WiFi en alle poorten 1Gib/s ondersteunt.
Dit zonder de snelheid van mijn internet te verliezen.
...
Ik heb een Genexis, Model Platinum-7840 van Caiway gehad. Deze modem heeft een ingebouwde glaskabel:
/f/image/qYkRRdyiAzH6YqbiamSSUAd8.png?f=fotoalbum_large)
...
Ik heb zelf nog niets geprobeerd, dit is mijn eerste keer met glasvezel. Geen ervaring hiermee. Heb altijd ouderwets ADSL coax gehad.
Ik heb wel wat gezocht op internet maar zie alleen modems die alleen internet aansluitingen hebben en niet zo’n ingebouwd glaskabel.
...
Hoop dat iemand mij kan helpen. Bedankt!
Dit is de eerste keer op Tweakers. Sorry als ik iets fout doe.🙂