Access key laden nieuwe reacties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Sommige topics (zoals [F1 2021] Race 5 GP van Monaco of Het Grote Kleine Mededelingentopic Length Required - 411) gaan erg snel. Daarbij zou ik het fijn vinden als ik niet telkens op de balk hoef te klikken om nieuwe berichten te zien, en alles met mijn toetsenbord kan doen. Tweakers heeft al Forum FAQ #Accesskeys..

Is het mogelijk om een access key (of iets in die richting) te maken om de nieuwe berichten in te laden?

[ Voor 8% gewijzigd door Gropah op 23-05-2021 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Is F5 of CTRL + R niet al genoeg? :+

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Hahn schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:41:
Is F5 of CTRL + R niet al genoeg? :+
Dat is een volledige pagina verversing, wat onnodig is omdat op deze manier er lichter (en sneller) nieuwe reacties ingeladen kunnen worden. Daarnaast verkloot dat ook je pagination en positionering op de pagina. Stel er zijn meer dan 1 pagina aan reacties geplaatst, dan kijk je naar oude reactie's. Tenzij je specifiek op last zit, maar dan sta je of aan het begin van de pagina waardoor je flink moet scrollen of aan het eind en mis je reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Gropah schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:45:
[...]

Dat is een volledige pagina verversing, wat onnodig is omdat op deze manier er lichter (en sneller) nieuwe reacties ingeladen kunnen worden. Daarnaast verkloot dat ook je pagination en positionering op de pagina. Stel er zijn meer dan 1 pagina aan reacties geplaatst, dan kijk je naar oude reactie's. Tenzij je specifiek op last zit, maar dan sta je of aan het begin van de pagina waardoor je flink moet scrollen of aan het eind en mis je reacties
Lichter, geef ik je. Maar als ik refresh, blijf ik op precies dezelfde plek op de pagina staan als ik stond, en komen de nieuwe reacties eronder erbij. En zelf vind ik het fijner dat ik niet tientallen/honderden reacties op dezelfde pagina erbij krijg, maar dat het op mijn ingestelde 25 posts per pagina blijft.

Maar goed, ik heb er ook zeker niks op tegen om er een access key van te maken, het leek me alleen dat je met een normale refresh al 95% behaalt van wat je wilt :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Hahn schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:49:
[...]

Lichter, geef ik je. Maar als ik refresh, blijf ik op precies dezelfde plek op de pagina staan als ik stond, en komen de nieuwe reacties eronder erbij. En zelf vind ik het fijner dat ik niet tientallen/honderden reacties op dezelfde pagina erbij krijg, maar dat het op mijn ingestelde 25 posts per pagina blijft.

Maar goed, ik heb er ook zeker niks op tegen om er een access key van te maken, het leek me alleen dat je met een normale refresh al 95% behaalt van wat je wilt :)
Bij mij (firefox) gaat de locatie niet goed.

Ik blijf niet bij dezelfde reactie in het topic, maar hij blijft bij de pagination. Dus stel je hebt de laatste -2 bovenaanstaan en er zijn 7 nieuwe reactie's, dan gaat hij naar de laatste -2 van de 7 en mis ik dus 5 reacties.