Waarom artikel als plusartikel?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:49
reviews: Je eigen pc benchmarken - Inzicht in gameprestaties

Ik lees bij de reacties dat sommige mensen dit artikel erg basic vinden, en ik ben het daar wel mee eens. Niets mis mee, want het artikel is geschreven als een soort van instap om frametimes te kunnen meten. Fijn, een beginnersartikel op Tweakers. Maar wat ik dan niet helemaal snap: waarom zet je dit artikel (en degene die hieraan vooraf gingen) dan als een plusartikel op de frontpage?

Zoals ik begrijp zal plus in de toekomst achter een paywall verdwijnen. Da's jammer, maar begrijpelijk, en van die discussie wil ik me verre me houden. Ik ken de demografie van Tweakers.net niet, maar het lijkt mij dat de site eigenlijk op iets gevorderde gebruikers is gericht, en dat zullen dan ook de gebruikers zijn die een abonnement hebben. Ik weet niet of mensen die nog niet bekend zijn met dit onderwerp al een abonnement hebben, en het artikel dan uberhaupt kunnen lezen.

Oftewel: kun je, door dit artikel achter een paywall te zetten, het publiek waar je je op richt (beginners) nog wel bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-10 13:41

DaFeliX

Tnet Devver
Ik denk dat je opmerking beter in het Het grote Tweakers Plus topic topic past; dan houden we discussie centraal.

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

DaFeliX schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:09:
Ik denk dat je opmerking beter in het Het grote Tweakers Plus topic topic past; dan houden we discussie centraal.
Is dat echt wel zo? Nú staat de vraag van @Poltergeist in 'Geachte Redactie' en daarmee bereikt hij juist de personen welke er een correct antwoord op kunnen geven.

Alle 'Collum' artikelen van de laatste tijd lijken ook achter de 'Plus Pay-Wal' te gaan verdwijnen terwijl die artikelen vaak juist bedoeld lijken te zijn om mensen te interesseren in de content welke er geplaatst wordt?

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-10 13:41

DaFeliX

Tnet Devver
Will_M schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:16:
[...]

Is dat echt wel zo? Nú staat de vraag van @Poltergeist in 'Geachte Redactie' en daarmee bereikt hij juist de personen welke er een correct antwoord op kunnen geven.
[...]
die staat toch ook in Geachte Redactie? 8)7

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

DaFeliX schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:18:
[...]

die staat toch ook in Geachte Redactie? 8)7
Als verzamel topic waar opmerkingen als deze ondergesneeuwd worden.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:49
DaFeliX schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:09:
In de topicstart van dat topic staat letterlijk "Hier hebben we een centrale plek gecreërd om met elkaar te kunnen discussiëren over deze nieuwe abonnementsvorm". Ik wil geen discussie over de nieuwe abonnementsvorm, want de abonnementsvorm gaat niet over de inhoud van de artikelen. Dit is een specifieke vraag over dit artikel, waarbij ik ervan uit ga dat dat gewoon apart behandeld moet worden.

Maar daarnaast: zou ik dan wel een antwoord hebben gekregen? Het duurde nu ook 13 uur voor een eerste reactie...

Maar ik heb 'm erbij gezet...

[ Voor 6% gewijzigd door Poltergeist op 23-05-2021 12:02 ]

Pagina: 1