Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Secondelijm terecht gekomen op zwarte tafel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mundatin
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 18:22
Hi Tweakers!

Vandaag heb ik iets doms gedaan. Ik was bezig om even snel iets met secondelijm vast te maken, alleen kwam ik er na een paar seconden achter dat de lijm niet alleen op het geen zat dat ik aan het plakken was zat, maar ook op de tafel.

Nu heeft de lijm een 3-tal lelijke plekken achtergelaten op de tafel en ik heb al met Dasty, stickerverwijderaar en Dreft geprobeerd het gutje er af te krijgen, maar helaas.

Het probleem bij de tafel is dat hij ook snel krast, dus door het boenen zitten er nu zelfs al een aantal krassen rondom de vlek.

Wie kan mij adviseren wat te doen. Het is echt een doorn in het oog :F

De volgende keer bij een tafel direct maar een kleed erover.

Bedankt!

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True