Hi Tweakers!
Vandaag heb ik iets doms gedaan. Ik was bezig om even snel iets met secondelijm vast te maken, alleen kwam ik er na een paar seconden achter dat de lijm niet alleen op het geen zat dat ik aan het plakken was zat, maar ook op de tafel.
Nu heeft de lijm een 3-tal lelijke plekken achtergelaten op de tafel en ik heb al met Dasty, stickerverwijderaar en Dreft geprobeerd het gutje er af te krijgen, maar helaas.
Het probleem bij de tafel is dat hij ook snel krast, dus door het boenen zitten er nu zelfs al een aantal krassen rondom de vlek.
Wie kan mij adviseren wat te doen. Het is echt een doorn in het oog
:strip_exif()/f/image/nqQHrQsN0RaQHXhvqCZnDDXQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9oAGmyNTcNbNaS2epr2rmpYK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BzhQhEsuU0YK786Wb4TgYEtI.jpg?f=fotoalbum_large)
De volgende keer bij een tafel direct maar een kleed erover.
Bedankt!
Vandaag heb ik iets doms gedaan. Ik was bezig om even snel iets met secondelijm vast te maken, alleen kwam ik er na een paar seconden achter dat de lijm niet alleen op het geen zat dat ik aan het plakken was zat, maar ook op de tafel.
Nu heeft de lijm een 3-tal lelijke plekken achtergelaten op de tafel en ik heb al met Dasty, stickerverwijderaar en Dreft geprobeerd het gutje er af te krijgen, maar helaas.
Het probleem bij de tafel is dat hij ook snel krast, dus door het boenen zitten er nu zelfs al een aantal krassen rondom de vlek.
Wie kan mij adviseren wat te doen. Het is echt een doorn in het oog

:strip_exif()/f/image/nqQHrQsN0RaQHXhvqCZnDDXQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9oAGmyNTcNbNaS2epr2rmpYK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BzhQhEsuU0YK786Wb4TgYEtI.jpg?f=fotoalbum_large)
De volgende keer bij een tafel direct maar een kleed erover.
Bedankt!
Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is