Wat is er bekend over AMD's direct-buy drops in Nederland?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.854 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yar2000
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 08-09 17:44
Ik probeer nu al een aantal weken te upgraden van mijn RX 5700 naar een RX 6800, maar heel veel succes heb ik nog niet.

Heeft iemand enig idee wat er bekend is over de drops die AMD doet via hun eigen website? Weet iemand de tijden, of ze al hun stock in 1 keer droppen of over een periode van een bepaalde tijd, gaat dat "out of stock" ook daadwerkelijk weg als er iets is of moet je gewoon op goed geluk met goede timing die knop indrukken, etc?

Er lijken mensen te zijn die op één of andere manier een stuk meer informatie hierover kunnen achterhalen dan ik zelf voor elkaar krijg (discord groepen die precies weten hoe laat AMD dropt en hoe ze kunnen scoren, etc). Ben wel benieuwd of er meer mensen zijn die zoiets weten? Ik zit momenteel gewoon een beetje te gokken op wat andere mensen op het internet zeggen maar het lijkt zo een onmogelijke missie...

Beste antwoord (via yar2000 op 20-05-2021 20:30)

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Lees hier [AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen even alle vastgepinde posts door, daar wordt alles haarfijn uitgelegd. Succes :)

Edit: er zijn inderdaad allerlei trucjes, en zonder zal je áltijd naast de boot vissen.. het is momenteel een slachtveld met videokaart bestellingen.

[ Voor 33% gewijzigd door stin00 op 20-05-2021 20:33 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +4 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Lees hier [AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen even alle vastgepinde posts door, daar wordt alles haarfijn uitgelegd. Succes :)

Edit: er zijn inderdaad allerlei trucjes, en zonder zal je áltijd naast de boot vissen.. het is momenteel een slachtveld met videokaart bestellingen.

[ Voor 33% gewijzigd door stin00 op 20-05-2021 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:57

br00ky

Moderator Harde Waren
Dat dus. Een nieuw topic is niet nodig

Dit topic is gesloten.