Allen,
Recent heb ik een AMD Ryzen 5950X processor gekocht voor een forse upgrade van mijn huidige systeem.
De volgende stap voor mij is een bijpassend Moederbord zoeken. Alleen kom ik niet nog niet goed uit.
Hopelijk kunnen jullie mij van goed advies dienen.
Extra info:
Ik gebruik mijn PC met name voor beeldbewerking (foto en video). Niet voor Gaming.
Verder beschik ik over een Asus NAS met 2.5 Gb data overdracht mogelijkheid (LAN).
Mijn Foto's / Video's staan op deze NAS en deze is ook mijn centrale opslag.
Ik ben op zoek naar een robuust / stabiel moederbord die op de toekomst is voorbereid. Zodat ik nog jaren plezier kan hebben van dit systeem.
NB: Mijn budget is niet oneindig.
De mogelijke kandidaten die ik zelf gevonden heb, waarvan ik denk dat ze geschikt zijn, zijn:
* Gigabyte X570 Aorus Pro
* Asus TUF Gaming X570-Pro WiFi
* Asus RoG X570-E Strix Gaming
* MSI MEG X570 Unify
* ASRock X570 Phantom Gaming X
* ASRock X570 Taichi Razer
* Gigabyte X570 Aorus Master
* Asus RoG Crosshair VIII Dark Hero
* ASRock X570 Creator (deze lijkt werk wat buiten mijn budget)
Wie kan mij advies geven (ook evt. over bijbehorend geheugen en CPU koeling)?
Groetjes,
Leo van Leeuwen
Recent heb ik een AMD Ryzen 5950X processor gekocht voor een forse upgrade van mijn huidige systeem.
De volgende stap voor mij is een bijpassend Moederbord zoeken. Alleen kom ik niet nog niet goed uit.
Hopelijk kunnen jullie mij van goed advies dienen.
Extra info:
Ik gebruik mijn PC met name voor beeldbewerking (foto en video). Niet voor Gaming.
Verder beschik ik over een Asus NAS met 2.5 Gb data overdracht mogelijkheid (LAN).
Mijn Foto's / Video's staan op deze NAS en deze is ook mijn centrale opslag.
Ik ben op zoek naar een robuust / stabiel moederbord die op de toekomst is voorbereid. Zodat ik nog jaren plezier kan hebben van dit systeem.
NB: Mijn budget is niet oneindig.
De mogelijke kandidaten die ik zelf gevonden heb, waarvan ik denk dat ze geschikt zijn, zijn:
* Gigabyte X570 Aorus Pro
* Asus TUF Gaming X570-Pro WiFi
* Asus RoG X570-E Strix Gaming
* MSI MEG X570 Unify
* ASRock X570 Phantom Gaming X
* ASRock X570 Taichi Razer
* Gigabyte X570 Aorus Master
* Asus RoG Crosshair VIII Dark Hero
* ASRock X570 Creator (deze lijkt werk wat buiten mijn budget)
Wie kan mij advies geven (ook evt. over bijbehorend geheugen en CPU koeling)?
Groetjes,
Leo van Leeuwen