Na vele jaren tevreden gebruik, is de batterij van de OnePlus 3T defect gegaan, waardoor deze niet meer oplaadt en de telefoon na het booten bevriest. Nu heeft Oneplus op de website een lijst staan met de stukprijs van het onderdeel buiten de garantietermijn, maar er staan geen arbeids- en verzendkosten bij. Ik ben dan ook op zoek naar iemand die hier mee te maken heeft gehad en meer weet over de hoogte van de bijkomende kosten die Oneplus rekent.
Desbetreffende telefoon is binnen de garantie al eens teruggeweest bij 1+, waarbij deze opgehaald is door DHL Express en is verzonden naar hun reparatiecentrum in Oost-Europa. De kosten daarvan(totaal 330,00 euro) werden destijds gelukkig vergoed.
Mocht het buitensporig duur zijn, dan wil ik graag zelf proberen om een batterijwissel uit te voeren. In dat geval zijn tips voor goede (en herbruikbare) gereedschapsets erg welkom.
Desbetreffende telefoon is binnen de garantie al eens teruggeweest bij 1+, waarbij deze opgehaald is door DHL Express en is verzonden naar hun reparatiecentrum in Oost-Europa. De kosten daarvan(totaal 330,00 euro) werden destijds gelukkig vergoed.
Mocht het buitensporig duur zijn, dan wil ik graag zelf proberen om een batterijwissel uit te voeren. In dat geval zijn tips voor goede (en herbruikbare) gereedschapsets erg welkom.
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?