Welke 65 inch lcd tv ?

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themcm076
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 26-05 21:22
Ik ben op zoek naar de beste 4k of 8k lcd tv van 65 inch tot 2000 euro

Eisen

Minimaal 1 keer echt hdmi 2.1 voor 4k 120 fps gaming

Minimale lichtstrepen in beeld dus wat door het licht uit de tv zelf komt waardoor je witte horizontale waas strepen ziet mogelijk door backlight??

Ik wil mijn tv gaan gebruiken voor gamen op de series x ik kijk heel veel sport voetbal gewone tv zenders ook en vooral series en films

Ik heb de sony 65xh9299 geprobeerd maar vind ik niks ook strepen hdmi 2.1 werkt niet goed en kleuren zijn dof

Ik heb de samsung 75q95t gehad alles was goed op de strepen na ook na 4 schermen gewisseld te hebben

Mijn vraag nog is de verkoper heeft me verteld dat samsung en sony andere lichtpanelen gebruiken waardoor de sony veel minder strepen geeft dan samsung enkel de q74a zou dit niet hebben omdat die hetzelfde paneel heeft als de sony full aray led paneel dacht ik klopt dit verhaal?

Wat raden jullie me aan en nee oled is geen optie ivm vollop zonlicht op mijn scherm en inbranding wat bij ons gebruik zoiezo zal gaan gebeuren

[ Voor 12% gewijzigd door Themcm076 op 06-05-2021 00:48 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:18

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

We gaan niet meermaals hetzelfde topic openen.. je had Help ik weet niet meer welke tv ik moet aanschaffen al staan :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.