Toon posts:

Pc rookt (kut collega's)

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yo, ben twee dagen weg geweest en mijn (aardige) collega`s waren dus toch niet het vertrouwen waard om mijn Tweakers inlog naam verantwoord achter te laten. Ze vonden het dus nodig om onder mijn naam zo`n idiote topic te beginnen. Sorry voor mijn collega's en met hun reken ik wel af. het adres was [topic=205192] :'(

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07

Arno

PF5A

--> [forum=15] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wel een leuke grap :D :P ;)
Edit: Die waarschuwing zal nu wel ongedaan worden gemaakt denk ik..

Verwijderd

Topicstarter
Op zich kan ik de grap wel begrijpen. Alleen vind ik het niet zo cool dat ze (hij) mijn naam daarvoor gebruikt. Misschien is terugpakken een optie maar ja hij werkt morgen voor de laatste keer hier, is dan ook zo lullig.

Verwijderd

Wat flauw zeg, zoiets zouden mijn collega's nou nooit doen :P

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-12 08:43

Chakotay

Lick here to continue

Was hier laatst niet een topic over? Dat je zorgvuldig met je account om moet gaan? :)

Waarschuwing! :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Verwijderd

Op donderdag 16 augustus 2001 19:57 schreef Schanulleke het volgende:
Wat flauw zeg, zoiets zouden mijn collega's nou nooit doen :P
Zeker werkeloos? >:)

Verwijderd

Topicstarter
All your account are belong to us!

(en nee, niet werkeloos nee ) :D

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 00:49
Ik gun je het voordeel van de twijfel......waarschuwing is bij deze opgeheven.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:20

Klippy

Still Game

Op donderdag 16 augustus 2001 21:31 schreef McVirusS het volgende:
Aardige gast :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-11 11:22

PCR

Advies: Log altijd uit als anderen op jouw comp gaan, en zeker als ze GoT kennen, doe ik ook altijd behalve thuis dan.

Codedivision | Freedom Internet

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 20:11
ik zit op een driekoppige afdeling in m'n eentje, dus ik heb eigenlijk geen collega's... mensen die bij ons niet op de automatisering werken zie ik nooit en ken ik niet ;)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ok, dat is opzich natuurlijk leuk voor hem, maar ik kan me herinneren, dat het wel eens minder leuk voor iemand is afgelopen, nadat er iets met het account is gedaan. Bijvoorbeeld in deze thread kreeg iemand een waarschuwing, terwijl de 'overtreding' ook niet door hem was begaan. Zowel Havana als Jaymz waren het er toen over eens, dat hij de waarschuwing gewoon zou krijgen.

Is het dan nu wel fair en consequent als deze waarschuwing wel vervalt?

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07

Arno

PF5A

Op donderdag 16 augustus 2001 23:16 schreef bramvrzt het volgende:
Ok, dat is opzich natuurlijk leuk voor hem, maar ik kan me herinneren, dat het wel eens minder leuk voor iemand is afgelopen, nadat er iets met het account is gedaan. Bijvoorbeeld in deze thread kreeg iemand een waarschuwing, terwijl de 'overtreding' ook niet door hem was begaan. Zowel Havana als Jaymz waren het er toen over eens, dat hij de waarschuwing gewoon zou krijgen.

Wat verlang je nu van de crew?? Dat we alles 'by the rules' doen? Dan zijn we te streng. Als we iemand zoals hier matsen, dan zijn we inconsequent...

:?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• PokkeNoise
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

Op donderdag 16 augustus 2001 23:16 schreef bramvrzt het volgende:
Ok, dat is opzich natuurlijk leuk voor hem, maar ik kan me herinneren, dat het wel eens minder leuk voor iemand is afgelopen.....
[..]
Dat dit nu zo opgelost is komt voort uit een leerproces.

Men moet *ergens* beginnen.

Niet teveel gaan zeuren over oudere gebeurtenissen. De mods laten zien te willen, goed voorbeeld doet goed volgen, dus wees behulpzaam en ondersteun de mods hierin.

? weet jij wat.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op donderdag 16 augustus 2001 23:55 schreef PokkeNoise het volgende:
Niet teveel gaan zeuren over oudere gebeurtenissen. De mods laten zien te willen, goed voorbeeld doet goed volgen, dus wees behulpzaam en ondersteun de mods hierin.
Ik was het opzich ook niet eens met het strenge beleid wat de waarschuwingen betreft, maar ik vond het gewoon wat lullig zo.

Maar inderdaad, ik hoop dat er in het vervolg wat minder streng opgetreden wordt bij dit soort dingen. Dat is eigenlijk voor iedereen beter, want iemand, die dit overkomt zorgt er wel voor, dat het geen tweede keer gebeurt. En sorry dat mijn posting misschien wat zeikerig over kwam.

Ga zo door! :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Kijk, da's nou op je gevoel modden. Iedereen blij en erg sfeerbevorderend.
Mijn complimenten

Verwijderd

Topicstarter
Als je als e-mail adres het adres van je werk opgeeft vraag je er een beetje om David :)

helemaal als je in een comp. store werkt waar toch tamelijk vaak op tweakers word gesurfed.. hehe...

Heerlijk die part-timers die alleen op het werk op het internet kunnen...

o well.. ALL YOUR ACCOUNT (still) BELONGS TO US! >:) >:)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 17 augustus 2001 10:56 schreef DarIPP het volgende:
Als je als e-mail adres het adres van je werk opgeeft vraag je er een beetje om David :)

helemaal als je in een comp. store werkt waar toch tamelijk vaak op tweakers word gesurfed.. hehe...

LOL

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-12 20:26
misschien idee voor de faq, zodat er 1 lijn getrokken kan worden... ik kan me nu voorstellen dat diegeen van dat ene topic (hiphop_4_ever)... dit niet leuk vind, en aan de andere kant vind ik dat de adjes goed gehandeld hebben, dus misschien een idee?

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

David, als ik jou was zou ik maar snel je eigen emailadres erin zetten en je pass veranderen, anders gaat dit zo eeuwen door :)

En even de usernames opgeven die nu steeds onder jouw account zitten te posten, zodat de crew een paar bans kan uitdelen >:) :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-12 20:26

ROTFLMAOPIMP!

Verwijderd

Het is jullie net zo goed niet toegestaan zijn account te gebruiken. Ook niet met zijn toestemming.

• pven
  • Niet online

Ooit gehoord van de wet op privacy? :(
Als ik mijn autosleutels op tafel laat liggen, hoeft dat toch niet te betekenen dat men mijn auto mag stelen? |:(

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 augustus 2001 13:14 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Het is jullie net zo goed niet toegestaan zijn account te gebruiken. Ook niet met zijn toestemming.
En zonder zijn toestemming? >:)

Het leek een wijze les te zijn... maar een David stoot zich toch meer dan eens aan de spreekwoordelijke steen...

Account abuse? nah.. gewoon een fikse waarschuwing waar hij niets van heeft geleerd... :9

Mag ik hierbij vermelden dat David niet zo schijnheilig moet doen, omdat hij dit ook bij een andere collega op het Fok forum wou doen >:) >:) >:)

Zo komt boontje om zijn loontje :)

• pven
  • Niet online
Op vrijdag 17 augustus 2001 13:41 schreef DarIPP het volgende:

[..]

Zo komt boontje om zijn loontje :)
Jezus, wat een K*T-collega's heeft die Dennis. |:( Ongelooflijk wat een des-interesse er hier ff wordt uitgestraald. Maar goed: ik rest mijn kees wel weer voor het uit de hand loopt.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 13:47 schreef pven het volgende:

[..]

Jezus, wat een K*T-collega's heeft die Dennis. |:( Ongelooflijk wat een des-interesse er hier ff wordt uitgestraald. Maar goed: ik rest mijn kees wel weer voor het uit de hand loopt.
Als Dennis zijn paswoord niet veilig weet te stellen, hoort ie misschien ook niet op tweakers he? >:)

Verwijderd

Mja, dit is gewoon een klassiek geval van baggy pantsing. Als je daar niet tegen kunt moet je uitloggen :)

Verwijderd

Ok even ter verduidelijking DIT IS DE ENIGE ECHTE DarIPP. Voor alle tweaker administrators. De account DarIPP mag gelijk afgesloten worden. Bedankt alvast en Erwin heel jammer voor jou deze staat geregistreerd op een e-mail waar jij nooit met je *(@^$ vingers aan kan komen.

Verwijderd

Deze topic mag gesloten worden. En Erwin.... gilles staat al lekker klaar om genomen te worden.

Verwijderd

Op zondag 19 augustus 2001 15:18 schreef Nld.DarIPP het volgende:
Deze topic mag gesloten worden. En Erwin.... gilles staat al lekker klaar om genomen te worden.
Waar ben jij / zijn jullie nou in vredesnaam mee bezig?

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Je kunt ook gewoon je e-mail adres en password veranderen. Dan even alle sessions killen en je bent ook van je collega's af.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zondag 19 augustus 2001 15:31 schreef Chaos het volgende:
Je kunt ook gewoon je e-mail adres en password veranderen. Dan even alle sessions killen en je bent ook van je collega's af.
Zoals ik ook al eerder aangaf...

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
En blijkbaar niet overkwam aangezien hij een nieuw account heeft geopend... :)

• B1tchwax
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-11 08:20
Die dennis is echt schyzofreen ofzo }:O

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:40

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
geen nut om dit topic op te schoppen

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.