Toon posts:

Aiii een waarschuwing voor dingen die je niet doet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik kreeg laatst een waarschuwing voor het volgende topic, <a href="http://[topic=178312]... nu heb ik dit topic niet gemaakt maar een andere tweaker die achter mijn computer is gaan zitten (op het werk) en daar stond ik nog ingelogd maar ik was toen even een half uurtje weg om een probleem op te lossen...

dit alles ivm met een topic die ik zelf wel had gemaakt: te weten <a href="http://[topic=176763] die ging over het unlocken van een telefoon, hierbij heb ik gelinkt naar een site waarop stond dat dit niet illegaal is...

nu ik dus een waarschuwing heb gehad durf ik bijna niet meer te posten over dingen die een beetje 'niet-computer-onderwerpen' hebben... in de SG dus want ik ben bang voor een ban, en dat terwijl ik mij tot voor deze 2 topics toch altijd wel keurig heb weten te gedragen :o

hebben anderen dit ook wel eens of hoe zit dit en dit kan zeker niet teruggedraaid worden... ik bedoel ik heb ongeveer 300 posts als bewijs dat dit nooit eerder is gebeurt en dan komt er zoiets lulligs.

Nou geef ik toe dat het m'n eigen fout is want ik had gewoon uit moeten loggen, maar ja fouten zijn menselijk toch?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
nu heb ik dit topic niet gemaakt maar een andere tweaker die achter mijn computer is gaan zitten (op het werk) en daar stond ik nog ingelogd maar ik was toen even een half uurtje weg om een probleem op te lossen...
Da's dan stom van je. Je eigen verantwoordelijkheid vrees ik.

En die unlocktopic: als je de FAQ gelezen had...

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Jammer maar helaas. Is je eigen verantwoordelijkheid lijkt me.

Is net zoiets als een account van hotmail of yahoo niet afsluiten, kan ook iedereen terug in de emailbox komen. Dat doe je gewoon niet zonder af te sluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 07 juli 2001 17:18 schreef havana het volgende:

[..]

En die unlocktopic: als je de FAQ gelezen had...
die fout erken ik, alleen ik dacht dat het wel mocht als je maar een link plaatste waarop beschreven stond dat het wel legaal is, de link die geplaatst is is een bedrijf die dit soort werkzaamheden doet en staat zelfs bij de Kamer van Koophandel ingeschreven dus leek het mij niet echt illegaal...

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Tja pech voor je :)

Ik heb ook 1 keer een waarschuwing gehad maar die is verloren gegaan tijdens BC3 :D

Dus je moet hopen dat er binnenkort weer een schijf crashed ;)

• Sir Abarth
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

Op zaterdag 07 juli 2001 17:22 schreef ItSnows het volgende:
Jammer maar helaas. Is je eigen verantwoordelijkheid lijkt me.

Is net zoiets als een account van hotmail of yahoo niet afsluiten, kan ook iedereen terug in de emailbox komen. Dat doe je gewoon niet zonder af te sluiten.
Daar moet je na een half uur oid gewoon opnieuw inloggen.
Op zaterdag 07 juli 2001 17:24 schreef Bierkameel het volgende:
Tja pech voor je :)

Ik heb ook 1 keer een waarschuwing gehad maar die is verloren gegaan tijdens BC3 :D

Dus je moet hopen dat er binnenkort weer een schijf crashed ;)
*hint naar adjes* ;)

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

Verwijderd

Topicstarter
En BTW mijn pc zou niet eens win xp aankunnen PII 266@333 met 32 :( mb intern geheugen... ik gebruik hem alleen voor internet en word.... dus oh ja en ik draai dus win95b stabiel en goed genoeg...

Verwijderd

Topicstarter
is mijn reactie hier niet een beetje bewijs? I_dont_now is dus diegene die die dag is geregistreerd op mijn advies en vervolgens alleen van dit soort shit poste... ik hem dit afgeraden toen ben ik weg gegaan en is hij achter mijn PC verder gegaan

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

Jouw passwd is allereerst jouw verantwoordlijkheid. Op internet BEN je je nick. Als iemand jouw identiteit aanneemt, en jij hebt niet goed genoeg je best gedaan dit te voorkomen, vind ik toch dat de gevolgen voor jouw rekening zijn.

Dat het lullig is, is wat anders (en ontken ik ook niet)
Pagina: 1