[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]

Pagina: 1 ... 73 ... 94 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-06 13:07
Spekkie99 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 19:56:
[...]

Lijkt idd een dood paard, heb ze verkocht voor $roger.
Degelijk project, eerste Launchpad voor Solana met Tax mogelijkheid.
Het is een risico en dat wist ik, maar toch aardig bedrag de prullenbak ingeflikkerd. Oreo dood, Bpinky wellicht dus ook. Anita max en soly ingewisseld voor Bpinky omdat ik daar meer vertrouwen in had. Eigen schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:39
poekiepoes12 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 19:59:
[...]

Het is een risico en dat wist ik, maar toch aardig bedrag de prullenbak ingeflikkerd. Oreo dood, Bpinky wellicht dus ook. Anita max en soly ingewisseld voor Bpinky omdat ik daar meer vertrouwen in had. Eigen schuld.
Honk had me aardig wat opgeleverd, daarvan een deel in degelijke projecten en een deel in dit soort hoog risico. Het is een beetje alles of nix inderdaad. Mijn grens is dan max 150 dollar, net voor 38 omgewisseld voor $roger. Its all in the game, only one to blame maar hou je vooral aan je eigen spelregels, dan wordt het een stuk prettiger.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GGzXsDSXIAASeo6?format=jpg&name=900x900

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• nietmachine48
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-06 22:23
JW04 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 16:49:
[...]
Wellicht als je het niet op de top shillt. 8)7
Welke top? Is weer up, burning mechanism, community coin. Top is nog niet in zicht (nfa😃).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13:46
nietmachine48 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 11:57:
[...]

Welke top? Is weer up, burning mechanism, community coin. Top is nog niet in zicht (nfa😃).
Ja, ga er maar vanuit zolang TAO blijft stijgen de coins op het ecosystem ook vrolijk meeliften.

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-06 22:54
Zitten er hier nog mensen in $Welsh ?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Ik heb vanochtend 500 euro in Node AI | $GPU geswapped. Nieuwe token met 6 miljoen MC. High risk! Ik blijf hier niet te lang in hangen. Bij een 50 miljoen MC als die dat haalt ben ik weg. https://linktr.ee/nodeai
https://coinmarketcap.com/currencies/node-ai/ Ik ben inmiddels 7% 9% up binnen een uurtje zie ik nu net.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 11:26
zwembroek schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 11:45:
Ik heb vanochtend 500 euro in Node AI | $GPU geswapped. Nieuwe token met 6 miljoen MC. High risk! Ik blijf hier niet te lang in hangen. Bij een 50 miljoen MC als die dat haalt ben ik weg. https://linktr.ee/nodeai
https://coinmarketcap.com/currencies/node-ai/ Ik ben inmiddels 7% 9% up binnen een uurtje zie ik nu net.
Succes. Iets met AI in de naam zal vast lekker knallen. Dikke tech

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Don Guacamole schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 12:09:
[...]

Succes. Iets met AI in de naam zal vast lekker knallen. Dikke tech
Met een ticker als GPU kan het niet misgaan toch? :+
Ik heb even op wat grote degen wallets gelet en die zijn aan het kopen. Gokje waard. $OPSEC doet het virtueel zo goed dat ik er een gokje naast doe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12:11
zwembroek schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 11:45:
ik doe mee..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 11:26
Mooi, ik pas ff, heb andere kaarten..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kJaTa93dQObLpHRKmuHJJ4eXLZc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9oaJQ9tDBtSQTSFWmmGonQdB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technofreakz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Naamloos-
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-11-2024
Node AI doet het inderdaad zeer goed. Ben benieuwd hoe ver die gaat..

Hebben jullie een specifiek platform waar jullie zulke MEME coins vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
-Naamloos- schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 16:32:
Node AI doet het inderdaad zeer goed. Ben benieuwd hoe ver die gaat..

Hebben jullie een specifiek platform waar jullie zulke MEME coins vinden?
Intuïtie. :+ Volg de grote degen whale wallets en twitter. Als je ergens zomaar in aped dan ben je snel door je funds heen. En daarnaast is het bij mij ook al een keer flink misgegaan met GDAG. Dus bezint eer ge begint. Ik begin er wel een patroon in te zien. En dit zijn geen MEME coins. Waarschijnlijk wel rugpulls. >:) Of het worden toch serieuze shitcoin projecten maar die kans is zeer klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Nog even doorzetten en de eerste 100% virtuele gain is een feit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technofreakz
zwembroek schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 16:48:
[...]

Nog even doorzetten en de eerste 100% virtuele gain is een feit.
*O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
$ninja op Solana

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technofreakz
171,85%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Ik zie ook wat opsec en gpu mannetjes in $zkml (eerder privacy dan AI) maar misschien neem ik wel een gokje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Alpina schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 12:11:
Ik zie ook wat opsec en gpu mannetjes in $zkml (eerder privacy dan AI) maar misschien neem ik wel een gokje.
Ik heb ook nog een op de watchlist. Ben hem nu verder aan het bestuderen. Misschien gooi ik er nog een 500 euro tegenaan. Dat wordt dan voorlopig wel de laatste. Eerst maar eens winst zien te nemen op $GPU. $OPSEC heb ik wel vertrouwen in voor de langere termijn. Zou best de PAAL AI van DePIN kunnen worden. Ze zijn nu op ETH Denver. Als de plannen goed genoeg zijn om de hype in leven te houden dan blijf ik daar nog even in zitten. Uiteindelijk zet ik ze wel om naar ETH als een bepaalde MC wordt behaald. PAAL AI hou ik vast tot hoogtepunt bull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
zwembroek schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 12:33:
[...]

Ik heb ook nog een op de watchlist. Ben hem nu verder aan het bestuderen. Misschien gooi ik er nog een 500 euro tegenaan. Dat wordt dan voorlopig wel de laatste. Eerst maar eens winst zien te nemen op $GPU. $OPSEC heb ik wel vertrouwen in voor de langere termijn. Zou best de PAAL AI van DePIN kunnen worden. Ze zijn nu op ETH Denver. Als de plannen goed genoeg zijn om de hype in leven te houden dan blijf ik daar nog even in zitten. Uiteindelijk zet ik ze wel om naar ETH als een bepaalde MC wordt behaald. PAAL AI hou ik vast tot hoogtepunt bull.
Delen mag wel in dit topic _O- neem ik er ook even een kijkje naar als ik m al niet ken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Alpina schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 12:35:
[...]

Delen mag wel in dit topic _O- neem ik er ook even een kijkje naar als ik m al niet ken.
https://www.rosnet.ai/roadmap Zit op Arbitrum. Hoor graag jou mening.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
Je bent er wel heel vroeg bij zwembroek. Maar ik lees TAO dus ik geef akkoord _O- die zkml is al wat harder gegaan daar lees ik TAO EN XRP dus -1. Verder privacy of gpu/depin zou ik mss zelfs eerder hier een gokje in wagen.

Edit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hkz4WIJjnWIqaMiE92ZQl1_0wXY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jByEX07ploRiaRayjRtQZoAN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L-yPgQDB9q9T1NPMVIBIhs0h3CQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/7qIZsq8caoyzgCdqoixN9C7l.gif?f=user_large

[ Voor 41% gewijzigd door Alpina op 24-02-2024 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Alpina schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 12:54:
[...]

Je bent er wel heel vroeg bij zwembroek. Maar ik lees TAO dus ik geef akkoord _O- die zkml is al wat harder gegaan daar lees ik TAO EN XRP dus -1. Verder privacy of gpu/depin zou ik mss zelfs eerder hier een gokje in wagen.

Edit:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb ze inmiddels gekocht. Totall supply 1000.000. Schaarser dan Bitcoin. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
zwembroek schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 13:16:
[...]

Idem :9B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spekkie99
zwembroek schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 13:16:
[...]

Ik ga ook blind mee 😎

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LdRh673wd_-dbGPGZ931XjgU22Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/kkBXhLhSGEum6rPrBGpULLX7.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
Het lukt mij niet om ze aan te schaffen kan ze niet swappen op uniswap?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Technofreakz schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 13:49:
Het lukt mij niet om ze aan te schaffen kan ze niet swappen op uniswap?
Staat je ETH op de Arbitrum one chain in Metamask? Ik ging van euro Ideal Bybit, naar ETH, dan withdraw ETH over het Arbitrum one netwerk naar je ETH Metamask adres. Dan de chain in Metamask veranderen naar Arbitrum en je ziet je ETH. Dan Uniswap, juiste token contract invoeren en swap.

[ Voor 32% gewijzigd door zwembroek op 24-02-2024 13:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
zwembroek schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 13:50:
[...]

Staat je ETH op de Arbitrum one chain in Metamask? Ik ging van euro Ideal Bybit, naar ETH, dan withdraw ETH over het Arbitrum one netwerk naar je ETH Metamask adres. Dan de chain in Metamask veranderen naar Arbitrum en je ziet je ETH. Dan Uniswap, juiste token contract invoeren en swap.
Is toch wel een verademing een paar van die andere netwerken. Eth fees was ik aardig beu moet ik zeggen. Verder uiteraard ETH bull maar toch.

Ook spacemesh ging heel vlot. Verwacht ik nog wel wat van.

[ Voor 5% gewijzigd door Alpina op 24-02-2024 14:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Alpina schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 14:00:
[...]

Is toch wel een verademing een paar van die andere netwerken. Eth fees was ik aardig beu moet ik zeggen. Verder uiteraard ETH bull maar toch.
Hahah ik wilde het net typen. Toch wel een keer leuk die lage fees. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 08:56
Doe ook maar mee. Met die lage fees nog eens waard een gokje te wagen met slechts 100euro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
jasperz89 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 14:23:
Doe ook maar mee. Met die lage fees nog eens waard een gokje te wagen met slechts 100euro
Ja ik had die zkml ook nog maar aangeschaft maar ben bijna 50 euro of meer kwijt. Lame

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
@zwembroek Volgens mij kom je nu op mijn Twitter tijdlijn voorbij _O- ouwe shillert

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Alpina schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 17:19:
@zwembroek Volgens mij kom je nu op mijn Twitter tijdlijn voorbij _O- ouwe shillert
Jonge ik spam als de tyfus. Onze bags moeten pompen toch. _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
zwembroek schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 17:22:
[...]

Zo is het. Work for your bags _O-

Heb zelf alleen een lees account maar vond het wel mooi om voorbij te zien komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poekiepoes12
Iemand in Duko?
Week oud, hond meme coin al zie ik de hond er niet in. Parodie op Pepe. Krijgt snel veel nieuwe partnerships, claimen donaties te doen aan charity voor honden. Dat las ik echter ook bij Bpinky en dat bleek een scam.

Zelfde makers als Bonk.
Dyor, risicovol.

[ Voor 4% gewijzigd door poekiepoes12 op 24-02-2024 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
zwembroek schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 17:22:
[...]

Hoelang blijf jij gpu vasthouden? Had gisteren bijna nog een zak bijgekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Technofreakz schreef op zondag 25 februari 2024 @ 20:56:
[...]

Hoelang blijf jij gpu vasthouden? Had gisteren bijna nog een zak bijgekocht.
Ik zie het nu pas. Gaat goed man. Ik had mezelf beloofd om bij een x10 wat op 5k neerkomt de boel weg te doen en er niet meer naar om te kijken. Maar als de hype blijft met slechts 100 miljoen max supply dan is 1 dollar ook mogelijk. Dan heb je MC van 100 miljoen dus dat is te doen. Maar als ik eerlijk ben geloof ik niet in dit project. Het voelt een beetje scammy allemaal. OPSEC voelt iets comfortabeler om te hodlen. ROSNET is ook echt een gok. Tussen 1 en 10 maart wordt er een CEX aangekondigd. En vanaf volgende week wat nieuwe aankondigingen. Maar met slechts 1 miljoen tokens kan ik het ook niet serieus nemen. Het kan met een beetje hype wel enorm snel omhoog gaan maar is vraag mij af of het voor een project werkbaar is met zo'n lage supply. Voelt ook als een snelle money grab. Maar wie weet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
zwembroek schreef op zondag 25 februari 2024 @ 22:53:
[...]

Ik zie het nu pas. Gaat goed man. Ik had mezelf beloofd om bij een x10 wat op 5k neerkomt de boel weg te doen en er niet meer naar om te kijken. Maar als de hype blijft met slechts 100 miljoen max supply dan is 1 dollar ook mogelijk. Dan heb je MC van 100 miljoen dus dat is te doen. Maar als ik eerlijk ben geloof ik niet in dit project. Het voelt een beetje scammy allemaal. OPSEC voelt iets comfortabeler om te hodlen. ROSNET is ook echt een gok. Tussen 1 en 10 maart wordt er een CEX aangekondigd. En vanaf volgende week wat nieuwe aankondigingen. Maar met slechts 1 miljoen tokens kan ik het ook niet serieus nemen. Het kan met een beetje hype wel enorm snel omhoog gaan maar is vraag mij af of het voor een project werkbaar is met zo'n lage supply. Voelt ook als een snelle money grab. Maar wie weet.
Tensor omgedraaid, ik vind dat prachtig.

Verder een simpel dagje rondneuzelen op X laat zien dat veel KAS en TAO whales in SMH duiken. Heb er nu bijna 2k in stapjes aangekocht dus we gaan het zien.

Nog een eervolle vermelding voor Dione die ik hier (september 22) kocht:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A0CTgZL7pQTr9JOX3rJ7OEWzwd8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8gUBk9vBqOWDHiVlAS2Tu09N.jpg?f=fotoalbum_large

En nu inmiddels hier staat, maar ik vorig jaar al ergens heb omgewisseld ivm de nodige FUD.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xE-riYel63vh8anY2kE0sCdxjA4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lzG3TEIdohIkjnUOotO6sMcT.jpg?f=fotoalbum_large

Ja, shitcoins holden blijft echt een vak apart.

Maar voorlopig wissel ik even helemaal niks :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Alpina schreef op zondag 25 februari 2024 @ 23:06:
[...]

Tensor omgedraaid, ik vind dat prachtig.

Verder een simpel dagje rondneuzelen op X laat zien dat veel KAS en TAO whales in SMH duiken. Heb er nu bijna 2k in stapjes aangekocht dus we gaan het zien.

Nog een eervolle vermelding voor Dione die ik hier (september 22) kocht:

[Afbeelding]

En nu inmiddels hier staat, maar ik vorig jaar al ergens heb omgewisseld ivm de nodige FUD.

[Afbeelding]

Ja, shitcoins holden blijft echt een vak apart.

Maar voorlopig wissel ik even helemaal niks :+
SMH is ook geen scam project volgens mij. Maar bij GPU en ROSNET is het team niet eens bekend. Bij OPSEC zijn een paar mensen bekend. Daar heb ik in verhouding wel het hoogste bedrag in zitten. Als het lukt om een bedrag van 10k uit die drie te trekken dan swap ik het mooi naar ETH. DIONE is ook wel weer zonde maar dat voelde ook echt als een scam. Maar goed die kunnen net zo goed knallen in een bull als de hype er is. SMH hou ik ook in de gaten. Maar er zal toch eerst iets verkocht moeten worden anders blijf ik aan de gang haha.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zentyth1
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 10:11
zwembroek schreef op zondag 25 februari 2024 @ 23:21:
[...]

SMH is ook geen scam project volgens mij. Maar bij GPU en ROSNET is het team niet eens bekend. Bij OPSEC zijn een paar mensen bekend. Daar heb ik in verhouding wel het hoogste bedrag in zitten. Als het lukt om een bedrag van 10k uit die drie te trekken dan swap ik het mooi naar ETH. DIONE is ook wel weer zonde maar dat voelde ook echt als een scam. Maar goed die kunnen net zo goed knallen in een bull als de hype er is. SMH hou ik ook in de gaten. Maar er zal toch eerst iets verkocht moeten worden anders blijf ik aan de gang haha.
denk je dat gpu een scam is dan? net weer begonnen met crypto en voor de grap 250 euro gpu gekocht :D zonet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Zentyth1 schreef op maandag 26 februari 2024 @ 10:59:
[...]

denk je dat gpu een scam is dan? net weer begonnen met crypto en voor de grap 250 euro gpu gekocht :D zonet
Vandaag lanceren ze de nieuwe website. Dat ziet er goed uit. Ze hebben zelfs een werkend product. Verder komt er een dashboard zoals bij PAAL AI waar je GPU kan staken voor revshare. Volgens mij in ETH en GPU. Dat veranderd de zaak ten opzichte van mijn gevoel van gister. Daarnaast rekent het team een sell en buy tax van 4%. Dat is postief want het team heeft baat bij het slagen van het project door die inkomsten. Dus een rugpull is dan niet meteen in het voordeel van het team. Ik hou ze in ieder geval vast tot 50 / 60 miljoen MC. Maar je moet bij dergelijke projecten er altijd vanuit gaan dat je alles kwijt bent. En dan is 250 een gokje waard.

[ Voor 7% gewijzigd door zwembroek op 26-02-2024 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikie18
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:30
Ik zit nog steeds in Arty, vorige week 3e deel kunnen claimen. Ze hebben net informatie uitgebracht dat ze volgende maand op uniswap komen. Om eerlijk te zijn heb er er niet heel erg veel vertrouwen in, ze zeggen namelijk op alle gaming platformen te richten en dat is volgens mij veel te hoog gegrepen met zo een beperkt team.

PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D, Atlantic Explorer V4 270L, WH-MDC09J + PAW-TD30C1E5-HI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10:25
Shitcoin casino op SOL en ETH draaien wel terug op volle toeren..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina

Weet nog dat ik die proof of history raar vond toen Solana net uit kwam vorige run.

Bullish

Verder:

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:35
Zit iemand hier in Truebit Protocol? Ik zie dat ik nog wat heb liggen, maar ik volg het allemaal niet meer. Afgelopen week zijn ze best wat gestegen maar ik weet niet waarom :P

Ik wil namelijk wat meme coins kopen waar zwembroek het over heeft. Het is:
Of Truebit Protocol verkopen
Of euro's storten, wisselen, etc etc

EU DNS: 86.54.11.100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:31

BeyondThunder

Lost Lightning

@c-nan Yep, ik zit in Truebit.
Waarom? Echt geen flauw idee meer, maar ze moeten hier nog 50% wil ik break-even draaien.
Hier gaan ze niet weg maar dobberen ze lekker in het strontmeer tussen 30 andere drollen in mijn PF uit de vorige bull run.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Al een mooie Qubic stijging. SMH zal hopelijk snel volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-05 11:21

Falastine

Think about my signature...

Iemand $MINIMA al gecheckt lukt me maar niet om erachter te komen waar te kopen

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Falastine schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 13:03:
Iemand $MINIMA al gecheckt lukt me maar niet om erachter te komen waar te kopen
Zie alleen wminima die is op veel plekken wel te koop.

Hopelijk SHM ook zo’n stijging _O-

[ Voor 7% gewijzigd door Alpina op 27-02-2024 13:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Alpina schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 13:16:
[...]

Zie alleen wminima die is op veel plekken wel te koop.

Hopelijk SHM ook zo’n stijging _O-
zag ik ook maar weet dus niet of dit dezelfde is als de minima

https://www.minima.global/

edit als je deze https://www.minima.global/learn#tokenomics uitklapt zie je inderdaad dat het wminima is en dat vanaf q3 er meerdere exchanges bijkomen nu enkel nog uniswap.

Ik lees nu dat nu WMINIMA is maar straks Q3 zal het MINIMA worden weet iemand wat ze bedoelen hiermee en of de mijne dan omgezet worden? Zie tabblad 2024 en dan Q3

[ Voor 36% gewijzigd door Falastine op 27-02-2024 13:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Falastine schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 13:34:
[...]

zag ik ook maar weet dus niet of dit dezelfde is als de minima

https://www.minima.global/

edit als je deze https://www.minima.global/learn#tokenomics uitklapt zie je inderdaad dat het wminima is en dat vanaf q3 er meerdere exchanges bijkomen nu enkel nog uniswap.

Ik lees nu dat nu WMINIMA is maar straks Q3 zal het MINIMA worden weet iemand wat ze bedoelen hiermee en of de mijne dan omgezet worden? Zie tabblad 2024 en dan Q3
Dat is wrapped Minima normaal gezien 1 op 1 met de Minima koers. Zoals bv WTao of Weth.

Hoe dat in de toekomst zit kan ik zo snel even niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:36

St@m

@ Your Service

Nog mensen in ROSNET? Heb vanmiddag in de dip weer bijgekocht, toen dipte het nog verder. Nu heb ik gepanicsold.

Heb begrepen op de telegram dat er 1 vaste seller is, die nu bijna door de tokens heen is. Zou mooi zijn. X100 s00n.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steinhemmer
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 04-06 19:13
Rosnet alleen verkrijgbaar via Uni, right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Steinhemmer schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 15:53:
Rosnet alleen verkrijgbaar via Uni, right?
Daar heb ik het gekocht ja

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technofreakz
St@m schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 15:50:
Nog mensen in ROSNET? Heb vanmiddag in de dip weer bijgekocht, toen dipte het nog verder. Nu heb ik gepanicsold.

Heb begrepen op de telegram dat er 1 vaste seller is, die nu bijna door de tokens heen is. Zou mooi zijn. X100 s00n.
Zit er inderdaad ook nog in, kom maar door met die x100 en een paar kratjes bij gekocht.

[ Voor 3% gewijzigd door Technofreakz op 27-02-2024 16:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poekiepoes12
Sprak me aan maar moet me even verdiepen in de aanschaf. Zag dat daar wel al een post over gedaan was. Vooral arb chain spreekt me aan ipv eth ivm fees.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 08:56
Zit ook nog in rosnet idd, hou het nog lekker even aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Naamloos-
St@m schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 15:50:

Heb je voor mij link van Rosnet? Even research doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

-Naamloos- schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 19:27:
[...]

Heb je voor mij link van Rosnet? Even research doen..
Rosnet.ai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Godverdomme. Koop ik eth i.p.v. weth, dus die swap kost me weer fee alvorens om te zetten naar Rosnet.

Ik krijg Metamask wel op Arb geswitcht maar nu nog eth naar Arb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

poekiepoes12 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 20:23:
Godverdomme. Koop ik eth i.p.v. weth, dus die swap kost me weer fee alvorens om te zetten naar Rosnet.

Ik krijg Metamask wel op Arb geswitcht maar nu nog eth naar Arb.
Bridgefunctie gebruiken (wellicht dat het anders kan, maar gemak dient de mensch), je kan dan ook direct bridgen naar Rosnet als het goed is.

[ Voor 15% gewijzigd door St@m op 27-02-2024 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Ik ben zover dat ik bridge functie inderdaad gevonden heb, van eth op eth naar eth op arb.
Even voor mijn eigen duidelijkheid voor ik wederom domme keuzes maak.

Als ik zo direct een X bedrag Eth op Arb heb. Dan kan deze omzetten naar Rosnet.
Maar wat kost het me dan als ik Rosnet bij een stijging terug wil omzetten naar Ether?
Welke gas fee betaal ik? Arb?
Dus ik moet een heel klein beetje Arb hebben om de transacties mogelijk te kunnen maken?

Of kan ik gewoon met eth de fee betalen die fucking laag is en heen en weer swappen niet zoveel utimaakt?

Direct bridgen naar Rosnet mag je me uitleggen! :)

[ Voor 10% gewijzigd door poekiepoes12 op 27-02-2024 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

poekiepoes12 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 20:37:
Ik ben zover dat ik bridge functie inderdaad gevonden heb, van eth op eth naar eth op arb.
Even voor mijn eigen duidelijkheid voor ik wederom domme keuzes maak.

Als ik zo direct een X bedrag Eth op Arb heb. Dan kan deze omzetten naar Rosnet.
Maar wat kost het me dan als ik Rosnet bij een stijging terug wil omzetten naar Ether?
Welke gas fee betaal ik? Arb?
Dus ik moet een heel klein beetje Arb hebben om de transacties mogelijk te kunnen maken?
Gewoon via Uniswap swappen later, of via een cex uitbetalen.
Direct bridgen naar Rosnet mag je me uitleggen! :)
Nou, bridgen naar ETH op ARB heb je al gevonden, verander ETH naar ROSNET..en druk op bridge (bij wijze van)
Maar ik zit niet achter de pc, dus kan je geen screenshots maken, en anders gewoon die ETH swappen op Uni

[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 27-02-2024 20:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poekiepoes12
Edit; ben er al uit.
Eth wordt gebruikt als gas fee op arb.
Dus gewoon beetje overhouden en niet alles in Rosnet.

Thanks.

EDIT: ze zijn binnen hoor. Ben al blij als ik hier wat mee kan spelen en de gas fees van al dat eth geouwehoer terugverdien!

[ Voor 115% gewijzigd door poekiepoes12 op 27-02-2024 21:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Voor de mensen in Paai.ai is Virtumate $Mate wellicht interessant. Al helemaal voor de eenzame reaguurders onder ons ;-). Redelijk nieuw en werken samen met Paal.ai
Gasfee is nog even te hoog, dus even de wekker zetten voor 05:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Data Lake $LAKE 30mi marketcap. ziet er best interessant uit. Founders zitten allebei al in de forbes 30.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Die eth fees kunnen toch niet langer wat is voor tokens de keuze om op ethereum te bouwen? fees van 90 euro soms terwijl andere 0.0001 cent vragen kan toch niet langer houdbaar zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13:57
Falastine schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 10:22:
Die eth fees kunnen toch niet langer wat is voor tokens de keuze om op ethereum te bouwen? fees van 90 euro soms terwijl andere 0.0001 cent vragen kan toch niet langer houdbaar zijn
Zelfde gedachte.. :|
Gisteren / vannacht 2 leuke swaps kunnen doen op $GPU, maar wel rond de 100$ aan fee betaald..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PMach
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 13:45
Kleine tip: gebruik LlamaSwap om te kijken waar fees het laagst zijn - scheelt soms wel wat (maar nu ook weer niet gigantisch veel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

BTFD schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 10:25:
[...]

Zelfde gedachte.. :|
Gisteren / vannacht 2 leuke swaps kunnen doen op $GPU, maar wel rond de 100$ aan fee betaald..
Ik weiger om dat soort fees af te rekenen ik ben eigenlijk klaar met ethereum maar helaas kan ik niet zonder. Ik zal soms in de bullmarket dat iemand wilde swappen paar duizend euro en dat de fees dan ook een paar duizend euro waren je kunt letterlijk niks met je munten dan als je niet kunt omzetten in usdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoosie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-05 08:44
Ik ben er al een tijd uit, maar waar handelen jullie nu op memecoins? Is het nog steeds op pancakeswap, of is dit helemaal over nu Binance steeds verder in het nauw komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Hoosie schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 11:17:
Ik ben er al een tijd uit, maar waar handelen jullie nu op memecoins? Is het nog steeds op pancakeswap, of is dit helemaal over nu Binance steeds verder in het nauw komt?
Dat ligt er maar net aan op welke chain de memecoin staat toch? Het is in ieder geval geen BSC-only feestje meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Dat verschilt maar de meeste 90% komen op het solana netwerk en ik gebruik mijn solflare wallet i.c.m dexscreener om te zien waar ze te koop zijn.

Er worden zoveel namaak gemaakt dat het heel belangrijk is dat je je geld in de juiste stopt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Voor de mensen die wél hun centjes in rosnet hebben gestopt, maar niet deelnemen aan het Telegramkanaal.
De munt wordt gelist op de exchange Xeggex (persoonlijk nog nooit van gehoord), en de volgende exchange schijnt Mexc te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikie18
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:30
Falastine schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 10:15:
Data Lake $LAKE 30mi marketcap. ziet er best interessant uit. Founders zitten allebei al in de forbes 30.
Voor 200 euro gekocht, 28 euro fee..

PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D, Atlantic Explorer V4 270L, WH-MDC09J + PAW-TD30C1E5-HI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Maikie18 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 12:39:
[...]

Voor 200 euro gekocht, 28 euro fee..
LOL, copy & Paste voor $MATE.
Succes mate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1313580

$CWIF op Solana gaat als een speer.
Even wat extra gekocht na de airdrop voor Solana phone holders. Nu al 8x :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spekkie99
Solana en Avax, soms nog bnb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poekiepoes12
St@m schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 11:55:
Voor de mensen die wél hun centjes in rosnet hebben gestopt, maar niet deelnemen aan het Telegramkanaal.
De munt wordt gelist op de exchange Xeggex (persoonlijk nog nooit van gehoord), en de volgende exchange schijnt Mexc te zijn.
Dat klinkt goed.
Net even een goede knal omlaag en weer omhoog. Van 2,25 naar 1,75 en terug naar 2,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoosie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-05 08:44
Falastine schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 11:51:
[...]

Dat verschilt maar de meeste 90% komen op het solana netwerk en ik gebruik mijn solflare wallet i.c.m dexscreener om te zien waar ze te koop zijn.

Er worden zoveel namaak gemaakt dat het heel belangrijk is dat je je geld in de juiste stopt.
Spekkie99 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 14:13:
[...]

Solana en Avax, soms nog bnb.
Beide thanks, ik ga me maar weer eens een beetje verdiepen in alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
Welsh blijft nog haken op 0.009

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:35
Anoniem: 1313580 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 14:10:
$CWIF op Solana gaat als een speer.
Even wat extra gekocht na de airdrop voor Solana phone holders. Nu al 8x :)
Netjes, maar meld het voordat het 8x gaat :P

EU DNS: 86.54.11.100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Naamloos-
Ik merk dat vooral SOL chain coins als een speer gaan laatste tijd.

Is er een website waar ik dit soort coins met SOL chain kan terug vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

-Naamloos- schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:31:
Ik merk dat vooral SOL chain coins als een speer gaan laatste tijd.

Is er een website waar ik dit soort coins met SOL chain kan terug vinden?
Er worden er op het sol netwerk dagelijks wel 1000 gemaakt dus daar heb je vrij weinig aan op DEX SCREENER kun je dit zien. Maar je kunt beter bepaalde twitteraars volgen die vroeg deze coins benoemen en dan als je een beetje overtuigd bent de gok wagen met een halve sol. Zo heb ik toen met leh 25 sol verdiend.

Ik volg voor dit soort hidden gems op Twitter ezmoneygems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Falastine schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 19:44:
[...]

Er worden er op het sol netwerk dagelijks wel 1000 gemaakt dus daar heb je vrij weinig aan op DEX SCREENER kun je dit zien. Maar je kunt beter bepaalde twitteraars volgen die vroeg deze coins benoemen en dan als je een beetje overtuigd bent de gok wagen met een halve sol. Zo heb ik toen met leh 25 sol verdiend.

Ik volg voor dit soort hidden gems op Twitter ezmoneygems
Wolf of altcoins is ook een goede

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
St@m schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 11:55:
Laatst ook nog een account gemaakt voor een schimmig altcointje. Samen met Safetrade toen. Zelfde categorie. Mexc is wel een niveau hoger.

Anoniem: 1313580

c-nan schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:30:
[...]

Netjes, maar meld het voordat het 8x gaat :P
Nog steeds vroeg hoor.
Ik kreeg een airdrop i.v.m. Solona Phone Chapter 2 en heb toen $100 extra CWIF gekocht.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:08
Ik wacht nog steeds op de 30/40x pareltjes. Mijn stijl werkt niet zo goed met 8x :+
Spray and Pray werkt beter als het echt los gaat.

Al merk ik dat ik er nog niet echt veel zin in heb.

• sten123
WELSH

• Falastine

Falastine

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PHW8P8Nl0smSnU9XN8V2HW2czvU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kdqnkaqiRUQnCT4wXxvjurzR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ir8yZSr2kRZej1Fh_44ugGOwBbU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/28JOH5sQcLSG0jHlsop30QRD.jpg?f=fotoalbum_large

FetchAI kopen op Polygon netwerk of Ethereum netwerk haha wat een verschil in kosten.

• Technofreakz
Falastine schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:03:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

FetchAI kopen op Polygon netwerk of Ethereum netwerk haha wat een verschil in kosten.
gewoon belachelijk hoog verschil.

• Falastine

Falastine

Technofreakz schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:08:
[...]
gewoon belachelijk hoog verschil.
Hoogtepunt bullmarket ga je soms €900 zien staan haha 😂 dit is nog maar het begin.

Pagina: 1 ... 73 ... 94 Laatste

Let op:
  • Het risico voor het investeren in nieuwe coins is enorm. Wees je ervan bewust dat je je volledige inzet op zeer korte termijn volledig kunt verliezen. Investeer dus ook nooit meer dan je bereid bent om te verliezen.
  • Blijf on-topic.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Het afkraken van Meme coins in het algemeen is niet de bedoeling. Het topic kan daardoor ondergesneeuwd raken. Uit je mening op een normale manier en ga een gezonde discussie aan.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Mocht er hier een coin besproken zijn, dat een scam coin blijkt te zijn, wees dan zo vriendelijk om die informatie direct met anderen te delen, dat wordt gewaardeerd,
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!