“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik heb niks tegen shitcoin gains en als je gedegen onderzoek doet en wat geluk hebt, kunnen ze BTC outperformen in 1 bull. Alleen op de long term is BTC een stuk risico-averser dan deze meuk.Alpina schreef op maandag 11 december 2023 @ 12:38:
[...]
Ja dit was ook specifiek op 1 reageerder hoor.
Ik ben het met hem eens dat je geld kan verliezen door shitcoins maar door 1 op 1 elppa na te praten die diverse Bitcoins heeft (tuurlijk ga je je dan niet met shitcoins bezig houden)
Laat je ook veel geld liggen als je weet wat je doet.
En dat mag ook gewoon gezegd worden.
Maar ik steek liever wat geld in low mcap coins dan dat ik bijvoorbeeld 20% van de portefeuille in ADA steek.
Precies dat.BootjeVaren schreef op maandag 11 december 2023 @ 12:48:
[...]
Ik heb niks tegen shitcoin gains en als je gedegen onderzoek doet en wat geluk hebt, kunnen ze BTC outperformen in 1 bull. Alleen op de long term is BTC een stuk risico-averser dan deze meuk.
Maar ik steek liever wat geld in low mcap coins dan dat ik bijvoorbeeld 20% van de portefeuille in ADA steek.
IdemBootjeVaren schreef op maandag 11 december 2023 @ 12:48:
[...]
Ik heb niks tegen shitcoin gains en als je gedegen onderzoek doet en wat geluk hebt, kunnen ze BTC outperformen in 1 bull. Alleen op de long term is BTC een stuk risico-averser dan deze meuk.
Unibridge anoniem cross chain swappen. Klaar voor de volgende push.
https://www.dextools.io/a...4edcec590fff9bf0d79312f66
Afgelopen 24u al +510%Spekkie99 schreef op maandag 11 december 2023 @ 16:37:
Geen meme maar 7 Defi tools en nog maar mc 500k.
Unibridge anoniem cross chain swappen. Klaar voor de volgende push.
https://www.dextools.io/a...4edcec590fff9bf0d79312f66
PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D, Atlantic Explorer V4 270L, WH-MDC09J + PAW-TD30C1E5-HI
Mn gisteren maar blijft sterk en veel potentieel.
https://enqai.com/
Ben bescheiden aan boord moet nog wat verder lezen aiDult is al discutabel maar niet persee slecht
Wat denken jullie? Rug pull scam of potentieel?
Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl
AIDULT... All inAlpina schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 14:10:
Vers ai muntje:
https://enqai.com/
Ben bescheiden aan boord moet nog wat verder lezen aiDult is al discutabel maar niet persee slecht
Ik mag straks met de IDO van AIT protocol meedoen. Alleen tier 4. Max 0.15 Eth.

[ Voor 13% gewijzigd door zwembroek op 12-12-2023 14:39 ]
EU DNS: 86.54.11.100
Ownership is not renounced. Ver van weg blijven zolang dit het geval isjuggle schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 14:27:
Kom laatste tijd deze vaak tegen: https://www.rebelsatoshi.com/
Wat denken jullie? Rug pull scam of potentieel?
Is ook een scam. Is genoeg over geschreven al.BootjeVaren schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 16:01:
[...]
Ownership is not renounced. Ver van weg blijven zolang dit het geval is
Ik ben aan 't wachten op mijn eindejaarspremie zodat ik er ook wat kan indrukken.zwembroek schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 16:19:
Zie net een 12k buy binnenkomen bij Ghostdag. Heb de dip al een paar keer gekocht. Gisteravond en vanmiddag.
Oh oke, zit meer echt op degen en moonshot subreddits wegens veel te veel bagger.zwembroek schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 16:12:
[...]
Is ook een scam. Is genoeg over geschreven al.
Ja ik neem er nog een naast en dan stop ik ermee. Dan heb ik 4 low caps. Misschien een paar aanhouden tot full bull mode en met 1 of 2 rouleren . En misschien toch nog even met Solana airdrops aankloten met een klein bedrag. Maar eigenlijk ben ik daar te lui voor.BootjeVaren schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 16:24:
[...]
Oh oke, zit meer echt op degen en moonshot subreddits wegens veel te veel bagger.
Ja, en denk dat we ook wel ergens het punt naderen dat je niet teveel meer moet wisselen of nieuw geld erin pompen.zwembroek schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 16:35:
[...]
Ja ik neem er nog een naast en dan stop ik ermee. Dan heb ik 4 low caps. Misschien een paar aanhouden tot full bull mode en met 1 of 2 rouleren . En misschien toch nog even met Solana airdrops aankloten met een klein bedrag. Maar eigenlijk ben ik daar te lui voor.
Zit nog steeds redelijk zwaar (70+) in TAO maar dat staat toch in staking dus laat maar lopen, maar hetzelfde bij jou met Astr denk ik?
Olas,0kn,Beam
En gdag, en voor nu even dat ai gokje maar eigenlijk wel prima zo.
Airdrops ook een soort van lui, weinig tijd 2 jonge kinderen etc.
En heb ook wat traumatische ervaringen met die defi wallet van CRO dus ben eigenlijk helemaal niet van dat soort crypto handelingen.
Een simpele buy en holder dus
Die defi wallet van CRO is dan ook meteen de meest waardeloze die je kan vinden haha. Mijn Astar laat ik de hele bull doorlopen. Die reken ik niet mee met de low cap gokjes. En staking gaat prima met 200k plus. Zat er wel aan te denken om alle staking rewards af te romen en te verkopen voor bijvoorbeeld meer ghostdag, maar ik vind het ook wel weer zonde. Ik zou TAO ook lekker aanhouden als ik die had voor een goede prijs. Ben zojuist door die IDO van AIT protocol gekomen en heb mijn max locatie kunnen kopen. Dikke bende daar in die Telegram. Veel mensen meer dan 100 dollar aan gas betaald en een mislukte transactie. Ik was er meteen door en betaalde iets van 16 dollar aan gas ofzo. Was binnen 1 minuut uitverkocht.Alpina schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 17:16:
[...]
Ja, en denk dat we ook wel ergens het punt naderen dat je niet teveel meer moet wisselen of nieuw geld erin pompen.
Zit nog steeds redelijk zwaar (70+) in TAO maar dat staat toch in staking dus laat maar lopen, maar hetzelfde bij jou met Astr denk ik?
Olas,0kn,Beam
En gdag, en voor nu even dat ai gokje maar eigenlijk wel prima zo.
Airdrops ook een soort van lui, weinig tijd 2 jonge kinderen etc.
En heb ook wat traumatische ervaringen met die defi wallet van CRO dus ben eigenlijk helemaal niet van dat soort crypto handelingen.
Een simpele buy en holder dus
Aegis ai doet het heel goed maar daar heb ik er te weinig van om echt door te hodlen. (3600 stuks) Dus die zou ik op een bepaald moment kunnen dumpen voor wat anders.
[ Voor 5% gewijzigd door zwembroek op 12-12-2023 17:42 ]
Nog niet maar lijkt me wel een goed idee, nog niet ingedoken. Jij al wel draaiende?zwembroek schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 23:29:
Iemand hier die Ghostdag aan het staken is?
Ik twijfel nog. Er staat een rekenvoorbeeld op de site van de rewards en dan lijkt het niet heel erg lucratief. Maar kan zijn dat ik het niet goed begrijp. Er is een staking tax van 2% en een unstaking tax van 2%. Daarnaast zal je ook wel ETH fees betalen. Dan lijkt het pas rendabel bij echt hele hoge aantallen.Mr.P!nk schreef op woensdag 13 december 2023 @ 10:19:
[...]
Nog niet maar lijkt me wel een goed idee, nog niet ingedoken. Jij al wel draaiende?
Staking Tiers Pool 1 (Stake GDAG, earn GDAG - WETH LP)
IMPORTANT: Staking and Unstaking tax of 2% will apply, stakers are advised to ensure the tier qualification is met AFTER the tax.
For example: Tier 1 threshold is 28700 GDAG and above, so a user will need to stake 29450+ to qualify for the Tier.
Tiers Reward Rate:
Tier 1 stakeAmount >= 28700
gdagLPBalance x 5 x 5 / 100000000
Tier 2 stakeAmount >= 287000
gdagLPBalance x 6 x 8 / 100000000
Tier 3 stakeAmount >= 2870000
gdagLPBalance x 7 x 14 / 100000000
Tier 4 stakeAmount >= 28700000
gdagLPBalance x 8 x 19 / 100000000
Tier 5 stakeAmount >= 143500000
gdagLPBalance x 9 x 24 / 100000000
Tier 6 stakeAmount >= 287000000
gdagLPBalance x 10 x 30 / 100000000
Sample Staking journey and Reward Rate calculation:
User stakes 30,000,000 GDAG Tokens.
He or she is in Tier 4 after the 2% Staking Tax
Now, Check GDAG LP Balance (The amount of GDAG LP Tokens held in the staking CA), If GDAG LP Balance is 100,000, the daily earnings would be:
100,000 x 8 x 19 / 100000000 = 0.152 GDAG LP Tokens
NOTE: This is an example and will vary frequently, given the available GDAG LP Balance to distribute keeps changing as users stake and unstake regularly. Multiple community made calculators are available for users to track the actual daily rate however it is advisable to perform the simple task of calculation as given above to avoid any confusion.
Ik heb het wel gedaan, tier 3, omdat ik het voorlopig toch wil laten staan. Staking tax wordt tot 15: 00 (check de tijd voor de zekerheid even op twitter) niet gehanteerd. Scheelt toch weer 2%zwembroek schreef op woensdag 13 december 2023 @ 10:29:
[...]
Ik twijfel nog. Er staat een rekenvoorbeeld op de site van de rewards en dan lijkt het niet heel erg lucratief. Maar kan zijn dat ik het niet goed begrijp. Er is een staking tax van 2% en een unstaking tax van 2%. Daarnaast zal je ook wel ETH fees betalen. Dan lijkt het pas rendabel bij echt hele hoge aantallen.
IMPORTANT: Staking and Unstaking tax of 2% will apply, stakers are advised to ensure the tier qualification is met AFTER the tax.
For example: Tier 1 threshold is 28700 GDAG and above, so a user will need to stake 29450+ to qualify for the Tier.
Tiers Reward Rate:
Now, Check GDAG LP Balance (The amount of GDAG LP Tokens held in the staking CA), If GDAG LP Balance is 100,000, the daily earnings would be:
NOTE: This is an example and will vary frequently, given the available GDAG LP Balance to distribute keeps changing as users stake and unstake regularly. Multiple community made calculators are available for users to track the actual daily rate however it is advisable to perform the simple task of calculation as given above to avoid any confusion.
Thanks voor de tip! Ik zal ze er ook maar inzetten dan straks. Edit: $40 eth fee op dit moment vind ik toch aan de hoge kant. Als je de rewards gaat claimen kost het je weer een ETH fee. Ik zou ook in Tier 3 komen. Lastig.jasperz89 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 11:48:
[...]
Ik heb het wel gedaan, tier 3, omdat ik het voorlopig toch wil laten staan. Staking tax wordt tot 15: 00 (check de tijd voor de zekerheid even op twitter) niet gehanteerd. Scheelt toch weer 2%
[ Voor 17% gewijzigd door zwembroek op 13-12-2023 12:06 ]
Dat is flink inderdaad. Die van mij is er vanmorgen doorheen gekomen met 11 dollar fee. Nog geen idee of het echt rendabel gaat zijn, wel een extra stok achter de deur er voorlopig vanaf te blijven.zwembroek schreef op woensdag 13 december 2023 @ 11:52:
[...]
Thanks voor de tip! Ik zal ze er ook maar inzetten dan straks. Edit: $40 eth fee op dit moment vind ik toch aan de hoge kant. Als je de rewards gaat claimen kost het je weer een ETH fee. Ik zou ook in Tier 3 komen. Lastig.
Ook aardig wat KAS whales die het kunstje nog een keer over willen doen denk ik. Als ik Kaspa vorig jaar had gekocht toen ik deze het eerst voorbij zag komen… agjazwembroek schreef op woensdag 13 december 2023 @ 16:16:
Gdag dip wordt wel weer goed opgekocht zie ik. Komt net een buy order voorbij van 83.837.930 tokens @ $33k.
Dank voor het overzicht, ik ga hier het weekend eens voor zitten maar als ik dit zo lees dan is het voor mij niet interessant om te doen, kom in tier 2 uit.zwembroek schreef op woensdag 13 december 2023 @ 10:29:
[...]
Ik twijfel nog. Er staat een rekenvoorbeeld op de site van de rewards en dan lijkt het niet heel erg lucratief. Maar kan zijn dat ik het niet goed begrijp. Er is een staking tax van 2% en een unstaking tax van 2%. Daarnaast zal je ook wel ETH fees betalen. Dan lijkt het pas rendabel bij echt hele hoge aantallen.
Tiers Reward Rate:
Prachtige chart inderdaad. Ik had ze nog als Merit CircleMr.P!nk schreef op woensdag 13 december 2023 @ 16:59:
Die beam blijft maar vlammen joh, heb nog wat buy orders staan maar die verdwijnen steeds verder uit het licht. Wel blij met de gains.
https://cryptorookies.med...-opportunity-685212af92f7
Ergens logisch dat al die AI data ook opgeslagen moet worden.
Weavechain uit dat artikel is volgens mij nog niet te koop maar hou ik even in de gaten.
Filecoin is denk ik de bekendste oa Grayscale zie:
Grayscale premium for $FIL today is at 35$
— Bitcoingem (@bitcoingem2) 14 december 2023
It's trading at almost 8.5X premium
Do what you want to do with this information
Link :- https://t.co/S7ZFHrT3fC#Crypto #altcoins #GBTC pic.twitter.com/wD5tXmO4oQ
ben wat verder gaan zoeken en kwam bij Stratos uit:
/f/image/AxjXgETrXfUlZqrT98GegH2Y.png?f=fotoalbum_large)
Even de charts nagelopen en bij wijze van test/wedstrijdje FIL en STOS aangekocht.
Ben benieuwd
Edit:
:strip_exif()/f/image/JYm9yrUvFpk7q1BZOht5f2m1.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 17% gewijzigd door Alpina op 14-12-2023 19:48 ]
NFA.
Ja de memecoins vliegen weer om je oren.keanu_ schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 10:40:
SNEK (Cardano Native Token), zojuist ATH gebroken. Kwestie van tijd dat er tier1 CEX listing komt. Nog veel momentum. Nu ruim 120M marketcap.
NFA.
Kon het niet laten ook wolf te kopen, eerste memecoin op avax, beetje zelfde idee.
Zal ongetwijfeld weer rekt erop gaan maar goed. Gokje blijft lachen.
We mogen wel weer eens up toch.zwembroek schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 00:34:
Zonet nog maar een keer de Ghostdag dip gekocht. Wen moon?
Ja daar word het zo langzamerhand wel tijd voor idd.
Tis voorlopig vooral down down downzwembroek schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 21:44:
[...]
Ja daar word het zo langzamerhand wel tijd voor idd.
Welke stos?Alpina schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 19:42:
Gisteren nog net op tijd de stos naar FIL omgezet
Was dat data storage gokje met FIL en STRATOS. Maar zit inmiddels al weer in TPAD.
https://www.taopad.io/
Hahaha niet bij te houden ..Alpina schreef op zondag 17 december 2023 @ 22:06:
[...]
Was dat data storage gokje met FIL en STRATOS. Maar zit inmiddels al weer in TPAD.
https://www.taopad.io/
Nee daarom, ik deel ook niet teveel meer.
Laten we er het op houden dat ik vooral TAO heb en volgend jaar wel weer kijk hoe het er bij staat
Vandaag niet naar de chart gekeken anders had ik nog graag wat gdag opgepakt voor de low.Alpina schreef op zondag 17 december 2023 @ 23:09:
[...]
Nee daarom, ik deel ook niet teveel meer.
Laten we er het op houden dat ik vooral TAO heb en volgend jaar wel weer kijk hoe het er bij staat
Uiteraard toch even bijgekocht om mijn gak te verlagen.
Mij krijgen ze niet!
🤝Stratos is thrilled to announce our collaboration with τensorage to provide unparalleled storage capabilities to $TAO for their AI processing needs.
— Stratos Network (@Stratos_Network) 18 december 2023
💾 τensorage is a project running on Bittensor, providing storage to Bittensor for data processing. This collaboration… pic.twitter.com/j2BuR4mdQ1
Vooruitziende blik

Maakt verder niet uit alles draait verder toch op of met TAO maar wel toevallig dat het juist stos is die ik verkocht had.
Ik genereer nu extra (wTAO) via taopad dus ben benieuwd hoe dat gaat lopen

Heb jij ook al een COQ IN-U?
Ben benieuwd.
GameFi kan leuke dingen doen. MC zal rond de 1m zijn.
Het spel is overigens als demo te spelen.
Hoppa, 6 uur later en 85% in de plus. Alleen in memecoinland. Hodl!Don Guacamole schreef op maandag 18 december 2023 @ 15:25:
Fijn dat ik weer volledig bevestigd ben in het feit dat ik geen memecoins moet aanraken. -75% intussen op mijn Landwolf on avax!
Uiteraard toch even bijgekocht om mijn gak te verlagen.
Mij krijgen ze niet!
Swap je die dingen op TraderJoe of direct op MetaMask?Don Guacamole schreef op maandag 18 december 2023 @ 21:22:
[...]
Hoppa, 6 uur later en 85% in de plus. Alleen in memecoinland. Hodl!
Nee, ik heb een shitcoin account op Mexc, daar kan je deze troep gewoon kopen.Mr. Unexist schreef op maandag 18 december 2023 @ 22:12:
[...]
Swap je die dingen op TraderJoe of direct op MetaMask?
Redelijk gure Exchange dus zou er niet met grote holdings aan de slag gaan, maar puur voor dit soort onzin gebruiken.
Overigens pakt dit vaker slecht dan goed uit dus dyor.
Waarom zou je ooit via MetaMask swappen? Je betaald er onnodige fees voor, op AVAX kan je gewoon TraderJoe gebruiken of een aggregator als LlamaSwapMr. Unexist schreef op maandag 18 december 2023 @ 22:12:
[...]
Swap je die dingen op TraderJoe of direct op MetaMask?
Alleen als dat de enige optie is, of als je nog niet zo bekend met de materie...Lunamous schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 11:27:
[...]
Waarom zou je ooit via MetaMask swappen? Je betaald er onnodige fees voor, op AVAX kan je gewoon TraderJoe gebruiken of een aggregator als LlamaSwap
TraderJoe is idd een stuk goedkoper.
Hoe gaat het met de staking rewards? Ik hoop beter dan met de koers..:Pjasperz89 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 11:48:
[...]
Ik heb het wel gedaan, tier 3, omdat ik het voorlopig toch wil laten staan. Staking tax wordt tot 15: 00 (check de tijd voor de zekerheid even op twitter) niet gehanteerd. Scheelt toch weer 2%
De Youtubers hebben de token alweer in de steek gelaten. Hodl.
Is wel wat in veranderd. Je hoeft de rewards nu niet meer in een 2e pool te gooien zoals eerst zou zijn maar krijgt op pool 1 direct rewards.zwembroek schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 16:24:
[...]
Hoe gaat het met de staking rewards? Ik hoop beter dan met de koers..:P
De Youtubers hebben de token alweer in de steek gelaten. Hodl.
Nog steeds niet echt duidelijk of het nou heel interessant is.
Denk er wel over na om wat niet in staking staat lekker te verkopen en weer in de volgende te stoppen.
Oke, de communicatie kan een stuk beter van die lui. Ze doen er niet veel aan om hype te creëren. Ik hou ze gewoon vast. Ik geef het allemaal het voordeel van de twijfel.jasperz89 schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 16:27:
[...]
Is wel wat in veranderd. Je hoeft de rewards nu niet meer in een 2e pool te gooien zoals eerst zou zijn maar krijgt op pool 1 direct rewards.
Nog steeds niet echt duidelijk of het nou heel interessant is.
Denk er wel over na om wat niet in staking staat lekker te verkopen en weer in de volgende te stoppen.
Ik wacht sowieso nog even af wat deze week doet. Morgen moeten de eerste miners live gaan, misschien dat dat voor wat beweging zorgt.zwembroek schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 16:36:
[...]
Oke, de communicatie kan een stuk beter van die lui. Ze doen er niet veel aan om hype te creëren. Ik hou ze gewoon vast. Ik geef het allemaal het voordeel van de twijfel.
Ze kunnen alleen wel wat beter momentum pakken en zorgen dat ze wat groei realiseren, gebeurt idd weinig kwa communicatie.
Precies. Ze hadden wel een een preview kunnen laten zien van het opbouwen van die mining rigs.jasperz89 schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 16:41:
[...]
Ik wacht sowieso nog even af wat deze week doet. Morgen moeten de eerste miners live gaan, misschien dat dat voor wat beweging zorgt.
Ze kunnen alleen wel wat beter momentum pakken en zorgen dat ze wat groei realiseren, gebeurt idd weinig kwa communicatie.
Maak je geen zorgen:Alpina schreef op woensdag 20 december 2023 @ 07:48:
[Afbeelding]
Wat exposure naar de normies. Waarschijnlijk gevolgd door een dump maar die nemen we dan maar even voor lief.
Every $TAO coin at $10b mc will be worth $1k in mid-2025 while factoring in an updated circulating supply of over 9.8m coins at that time.
— Braver Crypto (@BraverCrypto) 19 december 2023
Every $10 billion market cap increase will be another thousand dollars on the price tag of $TAO …
Absolutely mental. Absolutely…
Lijkt van korte duur geweest… ik ben benieuwdzwembroek schreef op woensdag 20 december 2023 @ 12:53:
Ghostdag on the move. Het lijkt erop dat het team gaat leveren wat ze hebben beloofd. Mis nog steeds een mooie rondleiding tussen de rigs. Misschien komt het nog. Ik heb in ieder geval de dip steeds gekocht dus een reward zou mooi zijn.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
The moment you've been waiting for is finally here 🎯
— AIT Protocol (@AITProtocol) 21 december 2023
Thrilled to announce that our native token, $AIT, is getting listed on @Uniswap TOMORROW at 1 PM UTC! 🏆
Here's to unlocking a world of new possibilities and achieving even greater milestones!
Stay tuned for all the details… pic.twitter.com/Hezaztm7ra
Morgen wordt de AIT Protocol token voor het eerst gelist. Lijkt een leuk project te worden. Ik heb meegedaan aan de ICO en voor weinig een mooi aantal tokens gekregen in vergelijking met de tokenomics. Ik ben benieuwd wat zoiets op dag een gaat doen. Ik denk dat ik ze bij een goede prijs meteen dump.
Mooie lijst aan exchanges. Van 0.3 in presale naar 2.5 nu. Alsnog een lage MC met voldoende potentie.
Het claimen van de presale tokens loopt vertraging op vanwege een DDoS. Ze beloven een oplossing plus extra bonus voor gedupeerden.
Ik had er 900 voor 250 euro gekocht, is nu x8 zie alleen niet hoe ik kan claimenThijsM schreef op donderdag 21 december 2023 @ 17:52:
Artyfact gelist vandaag.
Mooie lijst aan exchanges. Van 0.3 in presale naar 2.5 nu. Alsnog een lage MC met voldoende potentie.
Het claimen van de presale tokens loopt vertraging op vanwege een DDoS. Ze beloven een oplossing plus extra bonus voor gedupeerden.
PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D, Atlantic Explorer V4 270L, WH-MDC09J + PAW-TD30C1E5-HI
:strip_exif()/f/image/ayqFrWo2wgXsLMQRsvJYXHjC.jpg?f=fotoalbum_large)
Verkocht en een x8 aan overgehouden. Ghostdag ook verkocht en verlies genomen. Vertrouw het team niet. Geen discord, geen open telegram, geen foto's van de rigs etc. Les weer geleerd om niet te hoge bedragen in gokjes te gooien. Het moet wel leuk blijven. Nu had ik er in totaal 3k inzitten door steeds de dip te kopen. Maar goed de AIT ICO heeft alles wel weer ruimschoots goedgemaakt. Ik heb ook mijn Aegis met winst verkocht en nu ben ik er even klaar mee. (Met de microcaps.) Zet alles vandaag of morgen om in euro's en gaat naar de bankrekening. Ik wacht de correctie van Bitcoin af.
[ Voor 38% gewijzigd door zwembroek op 22-12-2023 15:53 ]
Lekker zeg zo voor de feestdagenzwembroek schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 10:59:
Een snelle sell zit er niet in helaas. Toch maar weer een extra shitcoin aanhouden dan.
[Afbeelding]
Verkocht en een x8 aan overgehouden. Ghostdag ook verkocht en verlies genomen. Vertrouw het team niet. Geen discord, geen open telegram, geen foto's van de rigs etc. Les weer geleerd om niet te hoge bedragen in gokjes te gooien. Het moet wel leuk blijven. Nu had ik er in totaal 3k inzitten door steeds de dip te kopen. Maar goed de AIT ICO heeft alles wel weer ruimschoots goedgemaakt. Ik heb ook mijn Aegis met winst verkocht en nu ben ik er even klaar mee. (Met de microcaps.) Zet alles vandaag of morgen om in euro's en gaat naar de bankrekening. Ik wacht de correctie van Bitcoin af.
Brc20 launchpad ding
Ik heb wat ge-aped
[ Voor 6% gewijzigd door keepitfrosty op 23-12-2023 09:43 ]
Ook maar wat gepakt. Sell je die dan gelijk als sale voorbij is?keepitfrosty schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 09:42:
Nog mensen in koi pond? Sale loopt nog een paar uur. https://x.com/koi_brc20/s...&t=qpPS2yFVBSXxFt8eZNrqSg
Brc20 launchpad ding
Ik heb wat ge-aped
Weet ik nog niet. Er is wel wat interesse van grote spelers. En lijkt een beetje de pcs voor brc20 tokens te willen zijn. Misschien hodl ik dus een stukjejasperz89 schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 10:23:
[...]
Ook maar wat gepakt. Sell je die dan gelijk als sale voorbij is?
Alleen te koop met WETH?keepitfrosty schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 09:42:
Nog mensen in koi pond? Sale loopt nog een paar uur. https://x.com/koi_brc20/s...&t=qpPS2yFVBSXxFt8eZNrqSg
Brc20 launchpad ding
Ik heb wat ge-aped
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Klopt, die gaat echt als een speer 🚀Jedi_Pimp schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 17:02:
ANALOS bewust niet gekocht op 8mio, staat nu op 80 en wordt op MEXC gelist met BONK backing. Feelsbadman.
Geen ontzettende stijging en dump.keepitfrosty schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 10:31:
[...]
Weet ik nog niet. Er is wel wat interesse van grote spelers. En lijkt een beetje de pcs voor brc20 tokens te willen zijn. Misschien hodl ik dus een stukje
Cmc listing is er al en communicatie verloopt prima.
Heb het idee dat het nog weleens wat kan worden dus hou ze lekker aan.
Ja flinke raise ook gedaan en inderdaad de prijs lijkt nog mooi stabiel en geen dump fest. Ogle is betrokken bij het project wat ook positief is. Ik hou ze ook nog even aanjasperz89 schreef op zondag 24 december 2023 @ 07:38:
[...]
Geen ontzettende stijging en dump.
[ Voor 74% gewijzigd door Maikie18 op 24-12-2023 19:03 ]
Dit is ook een mooie. Al is het alleen maar omdat het vroeger leuke games waren haha.
Fantom mag toch ook wel een goede memecoin hebben..
TAO, OLAS, AGRS
Tpad even minder maar goed coin is nog geen paar weken oud. Bijkopen doe ik dan wel niet.
[ Voor 47% gewijzigd door Alpina op 26-12-2023 22:55 ]
Zien we vanzelf wel welke kant het op gaat
🌟 Upcoming New Listing 🌟
— BitMart (@BitMartExchange) 29 december 2023
🤩 #BitMart will list Dog Wif Nunchucks $NINJA soon!
⚔️First memecoin on Injective Protocol. It's a dog, but he has nunchucks 🚀
👀 Keep an eye on our socials for further announcements.
Share in the comments what you like about this project 👇… pic.twitter.com/VPVDc9duv6
Deze aan het bestuderen. AI agents dus kijk even wat Olas en FET tot nu toe gedaan hebben…
Wat ik zo lees nog niets beschikbaar.
Ik trade futures op MEXC, dat gaat prima - nog nooit problemen ondervonden. Spot heb ik op Bybit.Don Guacamole schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 20:04:
Over Mexc gesproken, lees behoorlijk van fud op Twitter over deze Exchange. Wat zijn jullie ervaringen met withdrawls?
don't mistake lack of talent for genius.
Paar jaar terug ben ik begonnen met crypto, eerste investeringen gedaan in de bull (onwetendheid). Flinke verliezen geleden die ik echter weer deels aan het goedmaken ben door wat goede investeringen de afgelopen maanden. Sta overigens nog steeds in de min maar dat zie ik aankomend jaar helemaal goedkomen.
Ik wil echter, en ben me bewust van de risico's, een gokje wagen binnen de meme coins op bijvoorbeeld een Uniswap. Ik zit te denken aan Byte en lees uiteraard met jullie mee waar jullie als de kippen bij zijn.
Welke exchange raden jullie aan wat betreft gebruiksgemak?
Uniswap?
MEXC?
Bilaxy?
Als jullie je inschrijven voor de launch van een nieuwe munt, verloopt dit dan vaak ook via een dergelijke exchange? Wordt deze dan gelanceerd op bv. Uniswap?
Klopt het dat je je eigen wallet koppelt aan de exchange en de trading pairs bijna alleen maar grote munten bevatten? Dus bijvoorbeeld BTC/... en ETH/...? Hoe zijn de fees?
Is het het waard om aan te klooien met 100 euro op een munt en wat mee te spelen of is dit vanwege de fees niet rendabel?
Is het op dergelijke exchanges een groter risico om fiat/ coins op de exchange zelf te laten staan?
Sorry voor de hoeveelheid vragen!
Ik zou de basis beginnen met BTC en ETH maar dat is ieder voor zich natuurlijk.poekiepoes12 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 11:44:
Beste,
Paar jaar terug ben ik begonnen met crypto, eerste investeringen gedaan in de bull (onwetendheid). Flinke verliezen geleden die ik echter weer deels aan het goedmaken ben door wat goede investeringen de afgelopen maanden. Sta overigens nog steeds in de min maar dat zie ik aankomend jaar helemaal goedkomen.
Ik wil echter, en ben me bewust van de risico's, een gokje wagen binnen de meme coins op bijvoorbeeld een Uniswap. Ik zit te denken aan Byte en lees uiteraard met jullie mee waar jullie als de kippen bij zijn.
Uniswap?
MEXC?
Bilaxy?
Als jullie je inschrijven voor de launch van een nieuwe munt, verloopt dit dan vaak ook via een dergelijke exchange? Wordt deze dan gelanceerd op bv. Uniswap?
Klopt het dat je je eigen wallet koppelt aan de exchange en de trading pairs bijna alleen maar grote munten bevatten? Dus bijvoorbeeld BTC/... en ETH/...? Hoe zijn de fees?
Is het het waard om aan te klooien met 100 euro op een munt en wat mee te spelen of is dit vanwege de fees niet rendabel?
Is het op dergelijke exchanges een groter risico om fiat/ coins op de exchange zelf te laten staan?
Byte ken niet, wat ik zo snel zie een honden meme coin? Zou ik ver van weg blijven maar nogmaals ieder zijn eigen gokjes. @zwembroek zijn corgiai deed het wel even aardig.
Nieuwe munten heb ik in 2017 een paar keer gedaan maar mij te veel gedoe. Ja je bent er als eerste bij maar iets meer kans op scams, rugpulls etc. Alhoewel ik voor mijn laatste schitcoins:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2TGy7pBCHxVpVArffumw7Thd.jpg?f=user_large)
ook op zeer gure exchanges als safetrade en xeggex zat
Uniswap werkt opzich prima voor ‘nieuwere’ coins. Eigen (online) wallet maar wel your keys in plaats van een exchange. Let ook altijd op met je wallets met iets te koppelen!!!
Liever niet als wel.
De Eth fees zijn wel meestal wel fors, durf eigenlijk niet te tellen hoeveel ik hier al aan heb uitgegeven. Maar een snelle x zoveel maakt dan ook wel weer wat goed natuurlijk.
Eigenlijk blijft het gewoon een wilde westen met af en toe een pareltje. Zeker als nieuwkomer zonder goede basis in BTC of ETH en eigenlijk nog in verlies zou ik het echt bij minimale gokjes houden. Zie het als een casino met speelgeld.
(En met meestal verlies)
Succes
Nog 3 dagen en dan gaan ze live. Koers is tot nu nog steeds stabiel.jasperz89 schreef op zondag 24 december 2023 @ 07:38:
[...]
Geen ontzettende stijging en dump.
Ah dat nieuws heb ik gemist maar heb ze nog vastgehouden inderdaad. Ben benieuwd wat het gaat doen.keepitfrosty schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 16:14:
[...]
Nog 3 dagen en dan gaan ze live. Koers is tot nu nog steeds stabiel.
https://poocoin.app/token...f5cbe4e0c63ca51d3c3fbb08b
Geen idee of ik al je vragen beantwoord, maar even uit de losse pols;poekiepoes12 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 11:44:
Beste,
Uniswap?
MEXC?
Bilaxy?
Op een CEX meme coins kopen is te laat, die moet je voor listing al in bezit hebben. Met 100 euro kun je prima gevoel krijgen bij de meme coins, het is wel vaak schieten met hagel. Uniswap (ETH in het algemeen) kent hoge fees, dan ben je beter af bij AVAX, SOL of ARB chains. Zeker SOL heeft de afgelopen periode een meme mini bullmarkt doorgemaakt. Helaas heb ik dit boot gemist, maar er zijn altijd nieuwe mogelijkheden. Persoonlijk zou ik beginnen in het SOL tijdperk, lage fees, makkelijk te traden (op een DEX dus) en je leert het traden an sich. Basisregel; die 100 euro ben je kwijt
Bonus: die 100 euro wordt ineens 1000 (die je vervolgens weer inzet en verliest)
edit: typo
don't mistake lack of talent for genius.
Ook hun 1 year locked staking vervalt bijna (op Realis site zelf op hun blockchain) nu hodl ik hun LIS die ik tijdens gamen farm en elke maand koop ik vanaf afgelopen november 1 kratje LIS.
doe wel dyor (wat ik dus wel gedaan heb) maar heb veel vertrouwen in! ze blijven met nieuwe features komen en hun games bestaan al zeker 1.5 jaar
site:
https://realis.network/
/f/image/42nkeUAv4yNUJu2lhDQBH2ql.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 05-01-2024 15:25 ]
nothing stops this train
Als je voor maximaal gokken (en dus maximale potentiële winst of verlies) wil gaan, moet je er bij zijn vooraleer de coins op grote exchanges komen. Mexc is dan bv al 'te laat'.poekiepoes12 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 11:44:
Beste,
Uniswap?
MEXC?
Bilaxy?
Het voorbeeld dat je zelf aanhaalt ($BYTE) kan je swappen via bv Metamask:
1. Installeer Metamask
2. Maak een eth wallet
3. Deponeer eth in je wallet (die eth kan je kopen en withdrawen op bv Binance of Mexc)
4. Swap je eth nu voor BYTE
Voordeel hiervan is dat het in Metamask zit en niet op een exchange staat.
Nadeel is dat de fees bij dit soort van swappen hoger zijn dan gewoon kopen op een exchange (wat voor $BYTE trouwens nog niet kan behalve via een obscure exchange waar ik mijn geld niet op ga zetten). Ik denk dat je nu een 20€ zal betalen om je eth van de exchange naar je wallet te krijgen en die daarna te swappen. Twee weken terug zou dat een kost van 80€ geweest zijn (eth gas fees).
Voor degenen die niet bekend zijn met BYTE, hier wat info. Ik heb er zelf wat op gegokt omdat er, op papier, wel potentieel in zit.
Reden?
Als je kijkt naar de grote memecoins uit de geschiedenis, zijn er wel wat criteria die ze gemeen hebben: hond, link met Elon Musk en pumpt hard na Twitter-posts.
Wat is BYTE?
Een hond verzonnen door de AI die geïntegreerd zit in Twitter wat ondertussen eigendom is van Elon Musk.
Ook niet zomaar een hond trouwens maar 'de hond van' de AI, diens metgezel.
Het is en blijft een casino maar verondersteld wordt dat de potentiële exposure voor deze coin enorm is (iedereen die interactie gaat met de Twitter AI) en meer potentieel heeft dan bv Shiba Inu. Combineer dat met de bullrun waar iedereen op hoopt na de bitcoin halving en je kan zien waarom deze coin, in theorie althans, wel wat potentieel heeft. De community er achter is ook enorm actief en er zitten al wat grote kleppers in.
Risico blijft uiteraard enorm maar de upside is dat ook. MC boven 1B is zeker niet uitgesloten en wordt eigenlijk als een soort 'worst case scenario' beschouwd. Shiba Inu op ATH zat op 50b+. 1000 in BYTE op huidige MC zou op een MC van 50B net geen 9M opleveren. Dit is ook niet de coin die je nu koopt om daarna elk uur de chart na te kijken. BYTE koop je nu om te wachten tot het ontploft nadat Elon er in een tweet naar verwijst. Dat kan een jaar duren of kan ook nooit gebeuren.
Na overleg met mijn wederhelft heb ik er het budget van onze eerstvolgende nog-niet-geplande reis in gestoken. We gaan dus ofwel niet op reis ofwel wordt het een wereldreis

NFA en DYOR uiteraard.
[ Voor 13% gewijzigd door Karebare op 03-03-2024 11:09 . Reden: dt-fout ]
Nouja.. een paar kratjes dan.. zodra die PLU's zijn aangekomen in mijn Metamask
[ Voor 73% gewijzigd door St@m op 06-01-2024 10:50 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
1e ronde verkoop is net geweest lees ik op hun Discord. Minimale inleg was 5k, mij te risky. Naar het schijnt was de eerste ronde wel in no-time uitverkocht.Alpina schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 13:07:
https://openserv.ai/
Deze aan het bestuderen. AI agents dus kijk even wat Olas en FET tot nu toe gedaan hebben…
Wat ik zo lees nog niets beschikbaar.
Is mij ook iets te gek als startbedrag inderdaad.FriezNL schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 11:18:
[...]
1e ronde verkoop is net geweest lees ik op hun Discord. Minimale inleg was 5k, mij te risky. Naar het schijnt was de eerste ronde wel in no-time uitverkocht.
Was wel in deze gestapt:
https://www.devolvedai.com/
Nfa dyor enzo
Wel op Polygon, keer wat anders.
- Het risico voor het investeren in nieuwe coins is enorm. Wees je ervan bewust dat je je volledige inzet op zeer korte termijn volledig kunt verliezen. Investeer dus ook nooit meer dan je bereid bent om te verliezen.
- Blijf on-topic.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Het afkraken van Meme coins in het algemeen is niet de bedoeling. Het topic kan daardoor ondergesneeuwd raken. Uit je mening op een normale manier en ga een gezonde discussie aan.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Mocht er hier een coin besproken zijn, dat een scam coin blijkt te zijn, wees dan zo vriendelijk om die informatie direct met anderen te delen, dat wordt gewaardeerd,
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!