Toon posts:

[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]

Pagina: 1 ... 66 67 68 Laatste
Acties:

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:02

RobertowNL

For your gear!

Nickkok schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 16:52:
Zijn druk geweest met het ontwerp van Chibi Neko🐱 Dit is eruit gekomen. Wat vinden jullie ervan?

[Afbeelding]
https://www.politie.nl/ni...ek-naar-cryptovaluta.html

Er is een blijkbaar een politieonderzoek gestart. Ze vragen mensen die opgelicht zijn zich te melden.

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-02 15:34
RobertowNL schreef op woensdag 13 april 2022 @ 14:17:
[...]

https://www.politie.nl/ni...ek-naar-cryptovaluta.html

Er is een blijkbaar een politieonderzoek gestart. Ze vragen mensen op opgelicht zijn zich te melden.
Dank je wel voor het delen, ik zal zeker aanmelden.

De T.net homepage heeft er ook een artikeltje over geplaatst.
https://tweakers.net/nieu...ibi-neko-cryptotoken.html

[Voor 19% gewijzigd door Partypsych op 13-04-2022 14:55]

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:53

bloody

0.000 KB!!

Nick en Lars, wat een faal jongens..
Edit: eigenlijk moet ik zeggen: "Lasse L"

[Voor 37% gewijzigd door bloody op 13-04-2022 15:38]

nope

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:01
JUSTICE!

Wie had dat ooit nog gedacht. Respect voor de mensen die hier werk van gemaakt hebben en dit bij de politie hebben gemeld.

Als ik het goed herinner had ik zelf een paar dagen voor de rug pull verkocht..

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:21

Chaes

#HODL

Ik zal m’n geld wel niet terugkrijgen denk ik maar ga er wel werk van maken. Thanks voor het delen!

• martijn.s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:49
Iamand een idee welk contract adres Chibi Neko had? Ik weet niet meer of ik er toen ingetrapt ben :O

• kipjr
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-01 19:31
martijn.s schreef op woensdag 13 april 2022 @ 17:43:
Iamand een idee welk contract adres Chibi Neko had? Ik weet niet meer of ik er toen ingetrapt ben :O
via waybackmachine heb ik enkel dit weten terug te vinden:
https://t.me/chibineko_io

• DJFliX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-01 07:04
martijn.s schreef op woensdag 13 april 2022 @ 17:43:
0xD9BC3E72c5D0DbA8E10A59A2DCe5f9eD36beEAa0

[Voor 19% gewijzigd door DJFliX op 14-04-2022 06:58]

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01:18
Haha ik was ook bijna voor Chibi Neko gegaan. Maar uiteindelijk heb ik destijds voor andere tokens gekozen met meer hype.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:28
Was al gedeeld in het slowchat-topic, maar hier ook maar ff aangezien Safemoon toch wel onder de memecoins viel:

Tis een lange video, maar erg interessant hoe men toch een rugpull kan doen ook al is de liquidity zogenaamd locked :+

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:09

Kol Nedra

don't trust, verify

Ook al is deze topic dood ben ik benieuwd naar jullie ervaring: welke coins hebben jullie gedaan? en vooral; zit er wellicht een goede bij?
mijn conclusie: van alle shitcoins zit er misschien 1 bij dat in de toekomst potentie kan hebben Project Quantum, volume is laag maar dood is (lijkt) het niet. koop niet bij maar hou het wel in de gaten (het project)

the bull charges

• Stefan H
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:19
Hier eigenlijk alleen Metaruffy en Spywolf die nog een teken van leven vertonen :9

Verder nog wat Floki, Binancedog en Rainbow, maar daar is wel zo weinig van over dat ik er weinig hoop in heb dat het weer opleeft.

• _Gast_
Mijn hoop is gevestigd op Qatar 2022 token

https://poocoin.app/token...6d8f9bba25c2f88cccade19fc

• Traguardo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-02 20:33
Bij mij komt er meteen een hoop stront op het scherm als ik op die link druk. Bij wat stinkt moet je wegblijven heb ik geleerd :+

No One Can Predict the Market!

• _Gast_
Traguardo schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 22:37:
[...]

Bij mij komt er meteen een hoop stront op het scherm als ik op die link druk. Bij wat stinkt moet je wegblijven heb ik geleerd :+
Het is sws hoog risico...

• die_another_day
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
wie durft er in de "bear" nog wat meme coins in te slaan :) ? hier kriebelt het om wat floki in te slaan.

• _Gast_
die_another_day schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 14:11:
wie durft er in de "bear" nog wat meme coins in te slaan :) ? hier kriebelt het om wat floki in te slaan.
Aan het begin van de bear wel een gokje gewaagd op Qatar2022. Daarna niets meer.

Floki was x3 gegaan sinds juni zie ik. Niet slecht...

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:00
Zojuist een kratje in een nieuwe meme shitcoin gestoken..zomaar voor de lol.. wie weet.

Big Eyes coin, iets met katten en grote ogen.. echt een pareltje dus.

420.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:09

Kol Nedra

don't trust, verify

Pelox schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:15:
Zojuist een kratje in een nieuwe meme shitcoin gestoken..zomaar voor de lol.. wie weet.

op welke chain? dikke tech? tell us more 🥲

the bull charges

• Pelox
Kol Nedra schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:34:
[...]

op welke chain? dikke tech? tell us more 🥲
Via mijn trust wallet bnb smart chain, 25 euro bnb gekocht en in die big eyes gesmeten.

420.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Heb wel weer eens zin om gerugpulled te worden, ik doe mee!

@Kol Nedra Ik heb ze via https://buy.bigeyes.space/?section=buy. @Pelox Is dat dezelfde?

[Voor 12% gewijzigd door Taro op 11-09-2022 17:13]

Replace fear of the unknown with curiosity | 6340 Wp zonnepanelen | Tesla Model Y LR

• Pelox
Taro schreef op zondag 11 september 2022 @ 17:12:
[...]

Heb wel weer eens zin om gerugpulled te worden, ik doe mee!

@Kol Nedra Ik heb ze via https://buy.bigeyes.space/?section=buy. @Pelox Is dat dezelfde?
Yep dat is dezelfde

420.

• Remmer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Ha, ik doe ook mee. Net 0.25 BNB in de presale gegooid. Volgens de site heb ik 544.84k Big Eyes tokens op Ethereum gekocht. We zien wel waar het toe leidt.

• Pelox
Remmer schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:56:
[...]

Ha, ik doe ook mee. Net 0.25 BNB in de presale gegooid. Volgens de site heb ik 544.84k Big Eyes tokens op Ethereum gekocht. We zien wel waar het toe leidt.
Grote kans op helemaal niks :P

420.

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-01 07:40
Pelox schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:11:
[...]

Ik twijfel tussen een staatslot en bigeyes.

Zitten jullie dan klaar als de coin live gaat? Gelijk op sell drukken bij de eerste komkommer? Of geloven jullie dat dit iets kan substantieels kan worden. Ik hou wel van een lolletje maar de kans is erg groot dat ik de launch vergeet. (Wat ook in je voordeel kan werken, maar meestal niet 😆)

Welke eenheid is het goedkoopst qua transactie kosten van binance naar metamask wallet om bigeyes te kopen?

[Voor 5% gewijzigd door Sunrise op 14-09-2022 09:24]

• Pelox
Sunrise schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:18:
[...]

Ik twijfel tussen een staatslot en bigeyes.

Zitten jullie dan klaar als de coin live gaat? Gelijk op sell drukken bij de eerste komkommer? Of geloven jullie dat dit iets kan substantieels kan worden. Ik hou wel van een lolletje maar de kans is erg groot dat ik de launch vergeet. (Wat ook in je voordeel kan werken, maar meestal niet 😆)

Welke eenheid is het goedkoopst qua transactie kosten van binance naar metamask wallet om bigeyes te kopen?
Ik zie het ook als een staatslot. Zal het een beetje in de gaten houden tegen die tijd maar voor 25 euro ga ik er niet voor klaar zitten of zo. Als er ooit een moment komt dat iedereen het over big eyes heeft dan log ik in en druk ik direct op sell. Hopen dat dat ooit het geval is ;)

420.

• Sunrise
Pelox schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:28:
[...]

Ik zie het ook als een staatslot. Zal het een beetje in de gaten houden tegen die tijd maar voor 25 euro ga ik er niet voor klaar zitten of zo. Als er ooit een moment komt dat iedereen het over big eyes heeft dan log ik in en druk ik direct op sell. Hopen dat dat ooit het geval is ;)
Als dat het geval is, waar gaan de mensen dan praten?
Ik heb eigenlijk niet zoveel sources, kijk alleen af en toe naar altcoin daily en dagelijks naar cryptopanic.

• Pelox
Sunrise schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:40:
[...]

Als dat het geval is, waar gaan de mensen dan praten?
Ik heb eigenlijk niet zoveel sources, kijk alleen af en toe naar altcoin daily en dagelijks naar cryptopanic.
Kijk maar naar floki en doge, als het zover komt dat weet je het wel hoor.

420.

• Taro
  • Niet online

Taro

Sunrise schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:18:
[...]
BNB via BSC naar Metamask versturen, uiteraard wel even het Metamask netwerk naar BSC switchen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 6340 Wp zonnepanelen | Tesla Model Y LR

• Traguardo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-02 20:33
Taro schreef op woensdag 14 september 2022 @ 18:26:
[...]

BNB via BSC naar Metamask versturen, uiteraard wel even het Metamask netwerk naar BSC switchen.
Is het normaal dat je bij die projecten eerst coins overboekt en ze daarna kan claimen? Als je weet hoeveel coins je krijgt zou je ze toch ook meteen in je wallet kunnen krijgen?

Ik heb me nooit met die ongein beziggehouden. Echter voor de nieuwe cycle is wat gokken wel mooi O-)

No One Can Predict the Market!

• Taro
  • Niet online

Taro

Traguardo schreef op woensdag 14 september 2022 @ 18:30:
[...]

Is het normaal dat je bij die projecten eerst coins overboekt en ze daarna kan claimen? Als je weet hoeveel coins je krijgt zou je ze toch ook meteen in je wallet kunnen krijgen?

Ik heb me nooit met die ongein beziggehouden. Echter voor de nieuwe cycle is wat gokken wel mooi O-)
Je hebt bij een ICO verschillende fases, vrijgave volgt idd pas later. Zie ook bijv. de KSM en DOT parachains.

Men wil voorkomen dat coins al verhandeld kunnen worden voordat de ICO voorbij is. Daarnaast kan men de betreffende periode gebruiken om de samenwerking met bijv. exchanges op te zoeken of de roadmap door te ontwikkelen. Ja dus.

• Wijnand1980
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 03-02 21:32
Taro schreef op woensdag 14 september 2022 @ 18:43:
[...]

Je hebt bij een ICO verschillende fases, vrijgave volgt idd pas later. Zie ook bijv. de KSM en DOT parachains.

Men wil voorkomen dat coins al verhandeld kunnen worden voordat de ICO voorbij is. Daarnaast kan men de betreffende periode gebruiken om de samenwerking met bijv. exchanges op te zoeken of de roadmap door te ontwikkelen. Ja dus.
Of natuurlijk om het kleedje onder iedereen weg te trekken ;w

• Sunrise
Ik zal wel wat commentaar krijgen maar ik ben het binance metamask gedoe alweer stront zat. Onvriendelijk gedoe met whitelisten en andere poeha. Ik wil gewoon bnb naar mijn metamask wallet sturen met enkel een adres. Mijn geduld is weer even op. Morgen weer een kans.

Ik begrijp wel dat het zo veilig mogelijk moet zijn in deze crypto wereld maar het is nu wel even teveel voor mij.
Stel je voor dat je deze handeling bij elke bankoverschrijving zou moeten doen. :+

[Voor 27% gewijzigd door Sunrise op 14-09-2022 19:47]

• Reno69
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 11:34
Pelox schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:11:
[...]

De big eyes coin komt pas live als er 70% van verkocht is. maar ze willen voor ongeveer 300 miljoen Usd
binnenhalen, dus zeg dat de coin pas wordt gelanceerd als er voor 200 miljoen Usd aan big eyes is verkocht in de verschillende "stages" van de pre-sale.

Er is nu voor ongeveer 4 miljoen verkocht. Dat gaat toch nooit lukken? en zo niet, dan geld weg toch?
of zie ik het verkeerd (ik ben nog beetje noob)

enfin ik heb er trouwens wel een flufje ingegooid. al was het maar om te oefenen met me metamask wallet/ transacties

• Pelox
Reno69 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:25:
[...]

De big eyes coin komt pas live als er 70% van verkocht is. maar ze willen voor ongeveer 300 miljoen Usd
binnenhalen, dus zeg dat de coin pas wordt gelanceerd als er voor 200 miljoen Usd aan big eyes is verkocht in de verschillende "stages" van de pre-sale.

Er is nu voor ongeveer 4 miljoen verkocht. Dat gaat toch nooit lukken? en zo niet, dan geld weg toch?

enfin ik heb er trouwens wel een flufje ingegooid. al was het maar om te oefenen met me metamask wallet/ transacties
Die kans is altijd aanwezig bij dit soort shitcoins. Daarom moet je het ook als een 100% gok zien.

420.

• Remmer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Reno69 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:25:
[...]

Zeker. En omdat de presale via hun eigen website loopt in plaats van via een launchpad zoals bijvoorbeeld Unicrypt, is het risico nog groter. Ze kunnen de boel opdoeken wanneer ze maar willen.

Eerder deden ze zelfs geheimzinnig over het aantal presale stages dat nog volgt, maar inmiddels niet meer. Ze zitten op dit moment in Stage 2.

• _Gast_
Wow iemand heeft net $24,000 in Qatar2022 gepompt. Mijn inleg is nu redelijk safe.

edit: Qatar went to the moon! Straks bedtijd, dus ik ga wel wat winsten pakken...

https://poocoin.app/token...6d8f9bba25c2f88cccade19fc

[Voor 81% gewijzigd door _Gast_ op 17-09-2022 21:17]

• _Gast_
30 augustus is Qatar Inu gelanceerd. Ik wist het niet. Het is al hard gestegen. Maar ik heb alsnog de dip gekocht. Let's see...

https://poocoin.app/token...59e3b46c1a6a5132f1c740b54

• _Gast_
Morgen is het dierendag. Ik heb wat winst van Qatar2022 gestoken in:

Dogecoin
Shiba Inu
Baby Doge Coin
Floki
Catecoin

Let's see...

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-02 19:25
Credit Suisse inu gaat pieken komende dagen :D
https://www.dextools.io/a...e00ddb34bde7d899eb0ab9ebb

• Reno69
Noob vraagje: als ik in mijn trust wallet (op mobieltje) naar Uniswap ga en ik wil met WETH kopen, dan zie ik CSI niet.... wat doe ik fout?

• alki
Reno69 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 16:41:
[...]

Noob vraagje: als ik in mijn trust wallet (op mobieltje) naar Uniswap ga en ik wil met WETH kopen, dan zie ik CSI niet.... wat doe ik fout?
Je moet bij token het contractadress toevoegen
0x74BFF2018687B8a1ff7132E13cD4FdC763725BcF

• Reno69
alki schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 19:30:
[...]

Je moet bij token het contractadress toevoegen
0x74BFF2018687B8a1ff7132E13cD4FdC763725BcF
aha dank je ! _/-\o_

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:28

• alki
Bank staat op omkiepen

• Maikie18
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-02 06:15
Ik had een week geleden TAMA gekocht voor 250 euro in de pre sale voor 0,03 nu verkocht voor 0,19. Toch lekker zo even tussendoor. Alleen denk ik dan altijd waarom nou niet voor 10k gedaan dan had ik nu 65k gehad
Remmer schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:05:
[...]

Zeker. En omdat de presale via hun eigen website loopt in plaats van via een launchpad zoals bijvoorbeeld Unicrypt, is het risico nog groter. Ze kunnen de boel opdoeken wanneer ze maar willen.

Eerder deden ze zelfs geheimzinnig over het aantal presale stages dat nog volgt, maar inmiddels niet meer. Ze zitten op dit moment in Stage 2.

[Afbeelding]
Inmiddels stage 3 al bijna uitverkocht. Lijkt wel heel erg een kopie van de eerder genoemde

[Voor 65% gewijzigd door Maikie18 op 04-10-2022 21:00]

PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D, Atlantic Explorer V4 270L

• _Gast_
Maikie18 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:19:
Ik had een week geleden TAMA gekocht voor 250 euro in de pre sale voor 0,03 nu verkocht voor 0,19. Toch lekker zo even tussendoor. Alleen denk ik dan altijd waarom nou niet voor 10k gedaan dan had ik nu 65k gehad

[...]

Inmiddels stage 3 al bijna uitverkocht. Lijkt wel heel erg een kopie van de eerder genoemde
Nice man gefeliciteerd!

Waarom je er niet meer in had gestopt is omdat de token net zo goed ook kon falen. En ook: Hoe meer winst je maakt hoe meer je in nieuwe tokens durft te stoppen.

Waar kwam je deze presale tegen?

• Maikie18
_Gast_ schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:08:
[...]

Nice man gefeliciteerd!

Waarom je er niet meer in had gestopt is omdat de token net zo goed ook kon falen. En ook: Hoe meer winst je maakt hoe meer je in nieuwe tokens durft te stoppen.

Waar kwam je deze presale tegen?
Ik was tot 2020 “actief” bezig met crypto. Uiteindelijk in totaal ongeveer 10k verlies geleden. Een aantal weken geleden trok het mijn interesse weer en toen ging ik op tweakers op zoek naar tips. Ik kwam toen op het defi topic uit. Uiteindelijk via Google wat eerder gezocht en toen kwam ik op deze site https://www.business2comm...geld-verdienen-met-crypto daar zag ik toen de ico voorbij komen en ik dacht dat heb ik niet eerder gedaan laat ik eens proberen. Ik denk ook wel een beetje FOMO gevoel gehad omdat de presale ver afgelopen was.

• _Gast_
Maikie18 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 23:30:
[...]

Ik was tot 2020 “actief” bezig met crypto. Uiteindelijk in totaal ongeveer 10k verlies geleden. Een aantal weken geleden trok het mijn interesse weer en toen ging ik op tweakers op zoek naar tips. Ik kwam toen op het defi topic uit. Uiteindelijk via Google wat eerder gezocht en toen kwam ik op deze site https://www.business2comm...geld-verdienen-met-crypto daar zag ik toen de ico voorbij komen en ik dacht dat heb ik niet eerder gedaan laat ik eens proberen. Ik denk ook wel een beetje FOMO gevoel gehad omdat de presale ver afgelopen was.
Jammer dat je in 2020 niet actief was in crypto. Omdat aan het eind van dat jaar de bullrun weer begon. Aan de andere kant snap ik dat je een break nam na een verlies van 10k. Die misstappen zorgen er voor dat we er beter van worden. Bedankt voor de link!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-02 22:06
Maikie18 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:19:

[...]
Ik had 100k tokens. (gekocht bij 0,01)
Vlak na launch wat verkocht en weer terug gekocht, waardoor ik minder tokens had (spijt)

Eergisteren voor € 5k verkocht en nu nog ruim 22k tokens over.. We gaan zien wat het verder doet. Ik heb in ieder geval al 4k winst.

Als ik mijn initiële aantal had gehouden was het 18-19k € geweest gisteren.. Zo gaat dat..

• Maikie18
Hoyden schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 21:18:
[...]

Ik had 100k tokens. (gekocht bij 0,01)
Vlak na launch wat verkocht en weer terug gekocht, waardoor ik minder tokens had (spijt)

Eergisteren voor € 5k verkocht en nu nog ruim 22k tokens over.. We gaan zien wat het verder doet. Ik heb in ieder geval al 4k winst.

Als ik mijn initiële aantal had gehouden was het 18-19k € geweest gisteren.. Zo gaat dat..
Ja inderdaad, wel een lekkere winst heb je dan in ieder geval. Het lijkt er wel op dat ik op het juiste moment heb verkocht. Is nu flink gezakt maar wie weet wat de toekomst brengt.

• _Gast_
Tamadoge is inmiddels behoorlijk gezakt. En er staat een waarschuwing op Coingecko:

• Maikie18
_Gast_ schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:19:
Tamadoge is inmiddels behoorlijk gezakt. En er staat een waarschuwing op Coingecko:

[Afbeelding]
Ja ik heb echt op het goede moment verkocht. Ik wilde nog wachten omdat ze de dag erna op nog 2 Exchanges zouden komen maar ik dacht dat bied mensen ook de kans om juist te verkopen. Kon in eerste instantie alleen op OKX

• _Gast_
Maikie18 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:59:
[...]

Ja ik heb echt op het goede moment verkocht. Ik wilde nog wachten omdat ze de dag erna op nog 2 Exchanges zouden komen maar ik dacht dat bied mensen ook de kans om juist te verkopen. Kon in eerste instantie alleen op OKX
Yupp, dat had je goed gedaan. Ik dacht er aan om de dip te kopen, maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Maargoed, in de meme wereld is alles mogelijk. Het kan ook gewoon uit het niets weer moon gaan...

• _Gast_
BTC gaat naar beneden, maar Qatar Inu was wel gestegen. Ik was 1 van de eerste die besloot om het te dumpen op de top en de rest volgde me haha. En mocht het weer op de bodem komen, dan sla ik weer wat in.

edit: Ik heb weer wat ingeslagen op dit punt. Hopelijk gaat het niet verder meer zakken.

[Voor 72% gewijzigd door _Gast_ op 13-10-2022 17:42]

• _Gast_
Qatar Inu weer op de top verkocht. Bij het pijltje had ik het gekocht.

[Voor 30% gewijzigd door _Gast_ op 16-10-2022 12:50]

• _Gast_
Qatar Inu blijft maar gaan. maar ik zit er helaas niet meer in. Wat een avontuur was het. Dit zijn de momenten waarop ik had gekocht en verkocht. Zoals je ziet was ik in 1e instantie rekt, maar bleef ik bijkopen.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13:21
Iemand bekend met DIONE?
Komt een beetje Safemoon achtig over…
Klein zakje gekocht we gaan het zien 😎

• _Gast_
Alpina schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 21:40:
Iemand bekend met DIONE?
Komt een beetje Safemoon achtig over…
Klein zakje gekocht we gaan het zien 😎
Is het deze? https://www.coingecko.com/en/coins/dione

• die_another_day
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
_Gast_ schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 20:53:
Qatar Inu blijft maar gaan. maar ik zit er helaas niet meer in. Wat een avontuur was het. Dit zijn de momenten waarop ik had gekocht en verkocht. Zoals je ziet was ik in 1e instantie rekt, maar bleef ik bijkopen.

[Afbeelding]
kan je volgende keer er de assen ook toevoegen?

• _Gast_
die_another_day schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 12:08:
[...]

kan je volgende keer er de assen ook toevoegen?
Yupp. Misschien stop ik er weer wat in als het nog wat verder dipt. Nog ongeveer een maand tot het WK begint, dus er kan nog van alles gebeuren...

[Voor 24% gewijzigd door _Gast_ op 18-10-2022 12:30]

• _Gast_
Ah ok. Als het nog wat verder zakt dan koop ik mss ook een beetje!

• _Gast_
Qatar Inu blijft maar gaan. Mijn beleid is nu om op tijd winst te pakken. Maar ik had er wel een beetje in kunnen laten haha. Ik stap alleen nog in bij een flinke dip...

[Voor 31% gewijzigd door _Gast_ op 19-10-2022 15:54]

• alki
_Gast_ schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 15:51:
Qatar Inu blijft maar gaan. Mijn beleid is nu om op tijd winst te pakken. Maar ik had er wel een beetje in kunnen laten haha. Ik stap alleen nog in bij een flinke dip...

Zou maar winst pakken top wallets hebben 8 en 5% van de stack

• _Gast_
alki schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 16:08:
[...]

Zou maar winst pakken top wallets hebben 8 en 5% van de stack
Klopt. Het is soms beter om tevreden te zijn bij een bepaald bedrag.

En als het achteraf naar de maan gaat dan gewoon pech en next...

• alki
_Gast_ schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 16:53:
[...]

Klopt. Het is soms beter om tevreden te zijn bij een bepaald bedrag.

En als het achteraf naar de maan gaat dan gewoon pech en next...
Maar hij gaat wel als een raket haha

• _Gast_
Een paar dagen geleden heb ik New Year token van vorig jaar gekocht toen het op de bodem was. En het lijkt erop dat het langzaam op gang begint te komen. Maar er is geen garantie dat het ook DE nieuwjaars token van dit jaar gaat worden. Het kan ook zijn dat een nieuwe token er met de eer vandoor gaat.

https://ny-token.com/

https://poocoin.app/token...9132867f989be4bf84e803c15

[Voor 6% gewijzigd door _Gast_ op 20-10-2022 12:49]

• _Gast_
alki schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 11:32:
[...]

Maar hij gaat wel als een raket haha
Hahaha klopt achteraf gezien is het wel balen. Mss had ik er toch een beetje in moeten laten...

• alki
_Gast_ schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 12:31:
[...]

Hahaha klopt achteraf gezien is het wel balen. Mss had ik er toch een beetje in moeten laten...
always leave a moonbag :D

• _Gast_
Haha precies!

• martijn.s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:49
@_Gast_ , hoe heb je Qatar Inu gevonden?

Verder heb ik afgelopen jaar nog een ny token gekocht die gemaakt was door een medetweaker hier. Iemand een idee of daar nog leven in komt?

[Voor 63% gewijzigd door martijn.s op 20-10-2022 13:28]

• _Gast_
martijn.s schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 13:26:
@_Gast_ , hoe heb je Qatar Inu gevonden?

Verder heb ik afgelopen jaar nog een ny token gekocht die gemaakt was door een medetweaker hier. Iemand een idee of daar nog leven in komt?
Ik heb Qatar Inu gevonden tijdens de ATH op 1 oktober.
Dan komt het automatisch in de CMC top gainers lijst. Daarna heb ik op de dip gewacht en gekocht. Toen het verder ging dippen bleef ik bijkopen.

Owja klopt, dat was de New Year token van Intelligo

Ik heb het gevonden. Telegram is verwijderd en traden niet mogelijk op Poocoin: https://poocoin.app/token...224f2ec1d3cccb7400f63096f

[Voor 5% gewijzigd door _Gast_ op 20-10-2022 15:39]

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Nu online
Hoort hier eigenlijk niet thuis omdat het geen meme is, maar post het toch hier in verband met de lage market cap: Buffer oftewel $BFR. Sinds de migratie naar Arbitrum deze week erg lekker gaande.

Buffer is een werkend derivatenplatform waar je opties kunt uitoefenen op de prijs van een aantal grote coins. Oftewel, je kan long en short gaan maar dan op een DeFi platform met een gamified UI sausje.

Voor transparantie: ik ben ICO belegger en heb bijgekocht op 8 cent, we staan nu op 20. ATH is rond de 80 cent. Reden dat ik dit project een warm hart toedraag is de utilisation enerzijds en het doorontwikkelen tijdens de bear anderzijds.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Alpina
_Gast_ schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:22:
[...]

Ah ok. Als het nog wat verder zakt dan koop ik mss ook een beetje!
Had je gekocht? 😎

• _Gast_
Ah nee helaas niet. +40% zie ik. Gemist kans!

Ik was teveel bezig met BSC tokens 8)7

• Alpina
_Gast_ schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:37:
[...]

Ah nee helaas niet. +40% zie ik. Gemist kans!

Ik was teveel bezig met BSC tokens 8)7
Ja vaag project.

Nieuws vandaag maar vooral 31 oktober (zie Twitter)
Ik pak dan ook ergens de winst eruit denk en laat de rest maar staan wie weet.

• _Gast_
Alpina schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:43:
[...]

Ja vaag project.

Nieuws vandaag maar vooral 31 oktober (zie Twitter)
Ik pak dan ook ergens de winst eruit denk en laat de rest maar staan wie weet.
Haha idd er komen dagelijks zoveel coins uit. Welke gaat moon? Lastig te zeggen...

Precies het lijkt me goed om op tijd wat winst te pakken d:)b

• alki

• Wijnand1980
Jedi_Pimp schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 18:01:
Hoort hier eigenlijk niet thuis omdat het geen meme is, maar post het toch hier in verband met de lage market cap: Buffer oftewel $BFR. Sinds de migratie naar Arbitrum deze week erg lekker gaande.

Buffer is een werkend derivatenplatform waar je opties kunt uitoefenen op de prijs van een aantal grote coins. Oftewel, je kan long en short gaan maar dan op een DeFi platform met een gamified UI sausje.

Voor transparantie: ik ben ICO belegger en heb bijgekocht op 8 cent, we staan nu op 20. ATH is rond de 80 cent. Reden dat ik dit project een warm hart toedraag is de utilisation enerzijds en het doorontwikkelen tijdens de bear anderzijds.
Haha, the good old days. Ik heb afgelopen week ook gemigreerd. Mooi om te zien dat de prijzen weer omhoog gaan. Ik denk ook dat hier zeker nog wel een mooie toekomst voor is, marketcap is nog steeds erg laag.

• _Gast_
Ik heb toch maar weer de dip van Qatar Inu gekocht. Ik hoop dat het in de aanloop naar het WK nog minstens 1 keer gaat pumpen...

edit: ''When you thought you bought the dip but it keeps dipping...'' 8)7 Anyways....er is nog hoop...

[Voor 29% gewijzigd door _Gast_ op 25-10-2022 23:12]

• _Gast_
Ik overwoog vorige week om naast New Year token ook Santa Coin te kopen. Maar de hoge tax zag ik niet zitten. Nu blijkt het een foute keuze te zijn geweest. _O-

https://poocoin.app/token...7ebc4eb692dc3641be997c2f2

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:51
_Gast_ schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 12:10:
Ik overwoog vorige week om naast New Year token ook Santa Coin te kopen. Maar de hoge tax zag ik niet zitten. Nu blijkt het een foute keuze te zijn geweest. _O-

https://poocoin.app/token...7ebc4eb692dc3641be997c2f2
Pump and dump?

• _Gast_
Klopt, maar als ik vorige week had gekocht dan stond ik nu na de dump nog steeds op een x5 8)7

Balen!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:51
_Gast_ schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 12:13:
[...]

Klopt, maar als ik vorige week had gekocht dan stond ik nu na de dump nog steeds op een x5 8)7

Balen!
Not bad x5je in deze tijden inderdaad haha

• _Gast_
keepitfrosty schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 12:20:
[...]

Not bad x5je in deze tijden inderdaad haha
Haha precies!

Ik heb wel wat Santa Inu gekocht. De slippage is hier ''slechts'' 13%. Santa Coin heeft een slippage van 30%.

https://www.santainubsc.com/

https://poocoin.app/token...1fe7a9f3f0f758785ade8e1d3

In de New Year token lijkt er in ieder geval leven te zitten...

[Voor 70% gewijzigd door _Gast_ op 26-10-2022 19:25]

• Alpina
DIONE

• erikenpeer
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 24-01 09:28
Ik ben een tijdje geleden in Doge your own reseach gestapt, binnenkort komt utility. En gaat hij denk ik wel moonen. nu 34k MC. heeft op 120k gestaan aan het begin.

🐕Doge Your Own Research $DYOR🐕

Over 12 Partnerships tba 💥
Experienced Developer and Marketing experts 🤓
Utilities/Services to be released:

🟢Search Utility
🔵Dev Registration
🟢Partnership KYC Doken
🔵Partnership Audits
🔵Review of Projects
🔵Scam Network Bubble Map
🔵Contract Scanner
🔵Ultimate Buy Bot

Don’t miss out while we build to make cryptocurrencies safer!

** Knip, geen Telegram, zie de topicwaarschuwing.**

Zelfde geldt voor Jeet detector bot. inmiddels bijna 2m MC, maar ik zie deze nog wel x10 gaan nadat de utility dit weekend uitkomt.

JDBot
🤖 Collecting millions of transaction on the BSC everyday
🤖 Analyze them and extract the valuable information.
Connect to the DApp to get access to the data:
👉 Most profitable wallets - you can follow them
👉 Scan any token for the quality of their holders (Jeets / Paperhands / profitable Wallets) / Honeypot Check / Infos about Deployer / Marketing wallets
👉 More and more coming in the next weeks!
HOLD 100k JDB tokens to get access
@JDBportal

[Voor 2% gewijzigd door Taro op 27-10-2022 20:47]

• _Gast_
Wow de chart ziet er goed uit. Wat is je planning? (Deels) winst pakken of laten staan?

https://www.coingecko.com/en/coins/dione

[Voor 4% gewijzigd door _Gast_ op 28-10-2022 12:07]

• Alpina
_Gast_ schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 12:07:
[...]

Wow de chart ziet er goed uit. Wat is je planning? (Deels) winst pakken of laten staan?

https://www.coingecko.com/en/coins/dione
Dood of de gladiolen

Haha nee denk dat ik ergens wel wat winst pak, de 31ste wel een grote aankondiging (3 ghosts whatever that is) en Kucoin zou op de planning staan. Apart muntje wel.

• _Gast_
Alpina schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 13:35:
[...]

Dood of de gladiolen

Haha nee denk dat ik ergens wel wat winst pak, de 31ste wel een grote aankondiging (3 ghosts whatever that is) en Kucoin zou op de planning staan. Apart muntje wel.
Ah ok nice man.

Op zich is er ook niks mis met holden. Kan je de jackpot opleveren. :P

Ze komen wel van tijd tot tijd. Maar de kans is wel kleiner in deze tijden...

• _Gast_
FLOKI to the moon! Congrats aan iedereen die de dip had gekocht!

Ik zit te twijfelen tussen hold en verkopen...

[Voor 28% gewijzigd door _Gast_ op 29-10-2022 11:04]

• _Gast_
Baby Doge Coin begint op gang te komen. Maar het is niet aan te raden om er nu in te stappen via Pancakeswap vanwege de tax van 12%. Ik had het eind september gekocht op de bodem en ik heb geen winst door die 12% tax. (kopen+verkopen)

[Voor 3% gewijzigd door _Gast_ op 29-10-2022 18:34]

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:21

Chaes

#HODL

Aan een ieder dit nog OBT (One Button Trade) tokens heeft, er komt binnenkort een nieuwe token launch. Iedereen die nog OBT bezit krijgt 1CC tokens ge-airdropped.

Zie details van de token launch in dit artikel en wat meer achtergrondinformatie in dit artikel. Ik houd het in de gaten in ieder geval.

[Voor 26% gewijzigd door Chaes op 30-10-2022 14:35]

• _Gast_
_Gast_ schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 12:21:
[...]

Haha precies!

Ik heb wel wat Santa Inu gekocht. De slippage is hier ''slechts'' 13%. Santa Coin heeft een slippage van 30%.

https://www.santainubsc.com/

In de New Year token lijkt er in ieder geval leven te zitten...

Santa Inu is sneller x2 gegaan dan ik dacht. Bij New Year token een beetje winst...

[Voor 5% gewijzigd door _Gast_ op 01-11-2022 12:47]

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Nu online
Jedi_Pimp schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 18:01:

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Wijnand1980
Ik heb er nog steeds een aardige fluff van, zou het niet erg vinden als hij daadwerkelijk naar €1 gaat :P (had wel graag van de zomer bijgekocht eigenlijk)

Ik heb ongeveer 25% gestaked, het protocol begint nu aardig inkomsten te genereren met een APR van zo'n 12%. Heb jij ook wat vastgezet?

• _Gast_
Pfff na een paar goede weken heb ik nu een slechte week.

Een paar verliezen en een paar grote gemiste kansen... 8)7

[Voor 34% gewijzigd door _Gast_ op 04-11-2022 11:46]

• _Gast_
Floki New Year begint te lopen. En we zitten pas in begin november. Mijn inleg is nu x4.

https://poocoin.app/token...f83fa3764c584fc75885762b4

Mijn risico om ''dode'' coins te kopen in oktober betaalt zich nu uit!

Bij Santa Inu en New Year token sta ik ook op winst. Deze keer ga ik voor alles of niets. Geen snelle profit :P

[Voor 43% gewijzigd door _Gast_ op 06-11-2022 15:51]

• _Gast_
Qatar Inu is weer vertrokken! Goed dat ik het nogmaals had ingeslagen.

Op deze manier heb ik een slechte week toch wel positief afgesloten...

[Voor 20% gewijzigd door _Gast_ op 06-11-2022 20:25]

Pagina: 1 ... 66 67 68 Laatste

Let op:
  • Het risico voor het investeren in nieuwe coins is enorm. Wees je ervan bewust dat je je volledige inzet op zeer korte termijn volledig kunt verliezen. Investeer dus ook nooit meer dan je bereid bent om te verliezen.
  • Blijf on-topic.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Het afkraken van Meme coins in het algemeen is niet de bedoeling. Het topic kan daardoor ondergesneeuwd raken. Uit je mening op een normale manier en ga een gezonde discussie aan.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Mocht er hier een coin besproken zijn, dat een scam coin blijkt te zijn, wees dan zo vriendelijk om die informatie direct met anderen te delen, dat wordt gewaardeerd,
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee