Zo ben ik ook al veel misgelopen. Hoe kom je op tijd achter het bestaan van zo'n munt.Waah schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 10:04:
[...]
Die Saitama Inu heeft een mooie grafiekmaar inderdaad... Bestaat al even en als die zo omhoog al is gegaan ben ik bang dat ik er in FOMO en de helft zie verdampen
![]()
Ook de reden dat ik niet meer in EARN heb gestopt gisteren... Of vannacht... Of vanochtend![]()
Was de moeite waard geweest achteraf. Maja.
Poocoin heeft een nieuwe token scanner. Daarmee ben je extreem vroeg maar ook met het risico op rugs, honeypots etc dus pas goed op voordat je in een start token stapt.martijn.s schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 10:25:
[...]
Zo ben ik ook al veel misgelopen. Hoe kom je op tijd achter het bestaan van zo'n munt.
Hm die snap ik dan idd niet helemaal. Moet ik dan wat verder induiken.Robinvanes13 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 10:25:
@keepitfrosty Dat had ik dus ook in het begin: Ik moest echt alle Defi wetten en regels die ik ken wegstrepen om dit te snappen: Er is geen chart. Je kan de prijs zien door in het contract zelf via BSC scan te kijken.
"
Het is echt heel innnovatief. Vandaag/morgen droppen whitepaper en public discord puur voor surge.
De prijs wordt dus niet door exchanges, PSC, CMC, Coingecko, etc. bepaald, maar on chain door het contract zelf en daardoor kunnen ze ook de prijs zelf vastzetten. Dat betekent dus aan de andere kant dat er wel grafieken gemaakt kunnen worden, maar die moeten dan aan het contract worden gekoppeld ipv kijken naar aankopen en verkopen.keepitfrosty schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 10:29:
[...]
Hm die snap ik dan idd niet helemaal. Moet ik dan wat verder induiken.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ja precies ik moet gewoon een chart hebben zodat ik kan zien wat een goed punt is om in of uit te stappen. Dus ik moet als ik wat meer tijd heb even wat beter deze coin bekijken.Taro schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 10:36:
[...]
De prijs wordt dus niet door exchanges, PSC, CMC, Coingecko, etc. bepaald, maar on chain door het contract zelf en daardoor kunnen ze ook de prijs zelf vastzetten. Dat betekent dus aan de andere kant dat er wel grafieken gemaakt kunnen worden, maar die moeten dan aan het contract worden gekoppeld ipv kijken naar aankopen en verkopen.
@keepitfrosty @Taro Ik hou het nu zelf bij in excell. Maar dit staat niet op PCS of iets omdat het rechtstreeks via het contract gaat. Nogmaals. Voor mij ook allemaal heel nieuw hoor :-)
Maar hoe koop je dan? Als het niet via pcs gaatRobinvanes13 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 10:25:
@keepitfrosty Dat had ik dus ook in het begin: Ik moest echt alle Defi wetten en regels die ik ken wegstrepen om dit te snappen: Er is geen chart. Je kan de prijs zien door in het contract zelf via BSC scan te kijken.
"
Het is echt heel innnovatief. Vandaag/morgen droppen whitepaper en public discord puur voor surge.
Ah gewoon sturen naar het adres vanuit je wallet.... Maarja hoe verkoop je dan? Of ben ik mijn 0.01 bnb nu kwijt
Edit: ook gevonden. Staat in de Discord. Maar in principe direct in het contract regelen dus. Contract openen, naar Sell gaan en verkopen. We connected met je wallet.
[ Voor 23% gewijzigd door Waah op 31-07-2021 11:09 ]
Ja begrijpelijk, ze bestaan sinds 31 mei en heb zelf op 4 juni gekocht. Dus heb al het eea meegemaakt qua downs maar laatste twee weken voornamelijk de ups haha!Waah schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 10:04:
[...]
Die Saitama Inu heeft een mooie grafiekmaar inderdaad... Bestaat al even en als die zo omhoog al is gegaan ben ik bang dat ik er in FOMO en de helft zie verdampen
.
[ Voor 99% gewijzigd door Kol Nedra op 31-07-2021 11:22 ]
nothing stops this train
:strip_exif()/f/image/e4gutYCLJ0NqvKQ7GW88IgaB.jpg?f=fotoalbum_large)
zo dit was een goede investering 👀
en nu;
:strip_exif()/f/image/SArMVL4IdUMfsoUThk2Ecwuq.jpg?f=fotoalbum_large)
hahah nee helaas hoor, de waarde dat er staat klopt niet. wel van $0.11 naar $1.9
ze zijn bezig om alle V1 tokens om te zetten naar V2.
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 31-07-2021 11:35 ]
nothing stops this train
Je hebt het over die Defi University discord? Zie weinig info namelijk....Waah schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 10:50:
[...]
Maar hoe koop je dan? Als het niet via pcs gaat
Ah gewoon sturen naar het adres vanuit je wallet.... Maarja hoe verkoop je dan? Of ben ik mijn 0.01 bnb nu kwijt
Edit: ook gevonden. Staat in de Discord. Maar in principe direct in het contract regelen dus. Contract openen, naar Sell gaan en verkopen. We connected met je wallet.
[EDIT]
Ah er zijn wat pinned messages in the surge-chat.. Ga dat maar is bekijken dan.
Wel een beetje vaag allemaal als ik eerlijk ben. Je moet je info halen uit een discord channel gemaakt voor iets anders waar 1 chat channel is over de bepaalde coin die weer een paar pinned messages heeft met een enkele video
[EDIT2]
@Waah Je hebt 0.1 bnb gestuurd begrijp ik? Lijkt te werken dus?
[ Voor 33% gewijzigd door Nopheros op 31-07-2021 11:44 ]
Sturen lukt. Eruit halen nog niet getest. Voor die 0.1 bnbNopheros schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 11:39:
[...]
Je hebt het over die Defi University discord? Zie weinig info namelijk....
[EDIT]
Ah er zijn wat pinned messages in the surge-chat.. Ga dat maar is bekijken dan.
Wel een beetje vaag allemaal als ik eerlijk ben. Je moet je info halen uit een discord channel gemaakt voor iets anders waar 1 chat channel is over de bepaalde coin die weer een paar pinned messages heeft met een enkele video
[EDIT2]
@Waah Je hebt 0.1 bnb gestuurd begrijp ik? Lijkt te werken dus?
Heb 0.5BNB gestuurd. Idd zien het wel. Lijkt vooralsnog legit te zijn.Waah schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 12:09:
[...]
Sturen lukt. Eruit halen nog niet getest. Voor die 0.1 bnbzie wel waar het schip strand
[EDIT]
Surge price check:
http://surge.ddns.net
Net gevonden in Discord.
[EDIT2]
Na 3,5 uur op 1%. Als dit doorzet dat ga ik m'n laatste beetje EARN ook maar overzetten
[ Voor 24% gewijzigd door Nopheros op 31-07-2021 15:13 ]
@Nopheros 1% wat?
1% hogere waarde in BNB na 3,5 uur. Per dag dan zo'n 6 á 8 procent als je er vanuit gaat dat het volume hetzelfde blijft. Fees niet meegerekend, anders heb op dit moment 5% verlies (6% buy fee en bij verkoop straks nogmaals 6% fee).
Heb inmiddels mijn inleg verhoogt naar 1 BNB.
Alle info staat op hun discord server, er wordt gewerkt aan een whitepaper en website.
"----------SURGE:----------
SURGE is the name of the token born from the smart contract that was written by SafemoonMark that will revolutionize the world of DeFi. Instead of using the standard Liquidity pool and automated market maker method, SafemoonMark has written a contract wherein the "pool" is stored in the contract and we buy and sell directly through interactions with the contract, meaning there is NO LIQUIDITY and NO EXCHANGES involved in this contract. No one can rugpull because the contract holds the tokens. No one has to go to any DExs in order to buy or sell Surge.
But the best part of SURGE is: THE PRICE CAN ONLY GO UP.
Through the power of math, SafemoonMark has figured out a way to make buys, sells, transfers, or any other kind of transactions to only PUMP UP THE PRICE.
In every buy or sell, there will always be a 6% fee as part of the innovative price pump mechanic.
We would need to interact directly with the contract in order to do transactions or check out SURGE, which is done through BSCScan.
The only way that investors can lose money is if the BNB price goes down, and loss through the 6% fees on their buys and sells.
SURGE is a BEP20 token that can only be bought currently using Smart Chain BNB and not any other BEP20 tokens as there is no DEx to interact with to make routes.
[ Voor 154% gewijzigd door Nopheros op 31-07-2021 19:34 ]
Wat heeft iedereen hier gedaan met z'n DHold? Gaan jullie allemaal over naar Rainbow?
Ik ben blij dat er een nieuwe token komt, ik ben een top 50 Holder bij DHold dus ik hoop dat Rainbow het goed gaat doen om zo flink wat winst te kunnen pakken dit keer.
Ik ben blij dat er een nieuwe token komt, ik ben een top 50 Holder bij DHold dus ik hoop dat Rainbow het goed gaat doen om zo flink wat winst te kunnen pakken dit keer.
Ik had er gaande weg wel al wat uitgehaald, ga het zeker omzetten en hoop dat ik ook weer kan aanschuiven in de pre-sale.Hoosie schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 19:54:
Wat heeft iedereen hier gedaan met z'n DHold? Gaan jullie allemaal over naar Rainbow?
Btw, data bekend gemaakt van de pre-sales voor Rainbow;
Monday 2nd August 8pm UTC:
Private presale goes live for DHOLDers
Wednesday 4th August 8pm UTC:
Private presale is finalized
Thursday 5th August:
We go online, mark this date in your calendars, as this is the date we start shilling and taking our project out there, we'll ensure that all marketing and external outreach efforts for RAINBOW begin
Monday 9th August - Wednesday 11th August: Public presale goes live for everyone (exact time and date TBD)
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Surge gaat echt behoorlijk hard :-) Ik heb 16% winst over elke BNB die ik heb ingezet (en dan reken ik de buy feel al bij in dus eigenlijk 22%) gaat razend hard en het begint echt te leven nu.
Over hoeveel uur? Ik kom zelf op 4,5% in de laatste 12 uur uit namelijk. Gerekend in BNB, niet in $.Robinvanes13 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 23:09:
Surge gaat echt behoorlijk hard :-) Ik heb 16% winst over elke BNB die ik heb ingezet (en dan reken ik de buy feel al bij in dus eigenlijk 22%) gaat razend hard en het begint echt te leven nu.
[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 31-07-2021 23:37 ]
@Nopheros Ik was letterlijk 1 van de eerste 75 holders geloof ik. Dus een uur na de launch zowat gelijk ingestapt. Dus laten we zeggen vanf gisterochtend 11.30?
Surge gaat graag maar gestaag. Maar dat is ook het concept volgens mij.
EARN weer even back to earth. Was te vroeg uitgestapt. Maar kon nu weer instappen met hele kleine winst. 60 dagen met dit volume en ik heb het volledige bedrag terugverdient. Een eeuwigheid in de meme coin markt..... Maar met de dev zit wel goed IMHO. Dus maar ingestapt.
Verder 2 kleine beetjes gestopt in 2 projecten. Gaan al tijdje sideways maar wacht op CMC listing enzo. En marketing moet nog beginnen. Maar zal geen dikke winsten opleveren.
De rest van de PF gaat in Rainbow. Hopelijk in de presale public. En als dat lukt kijken of die meteen dipt, en dan in de dip meer kopen. Soort dca. Bij DHOLD was ik te laat voor of, maar wel in de opvolgende dip kunnen kopen voor de helft... En die 2x maakt veel uit (toen het verschil tussen 5k winst of 10k winst)
EARN weer even back to earth. Was te vroeg uitgestapt. Maar kon nu weer instappen met hele kleine winst. 60 dagen met dit volume en ik heb het volledige bedrag terugverdient. Een eeuwigheid in de meme coin markt..... Maar met de dev zit wel goed IMHO. Dus maar ingestapt.
Verder 2 kleine beetjes gestopt in 2 projecten. Gaan al tijdje sideways maar wacht op CMC listing enzo. En marketing moet nog beginnen. Maar zal geen dikke winsten opleveren.
De rest van de PF gaat in Rainbow. Hopelijk in de presale public. En als dat lukt kijken of die meteen dipt, en dan in de dip meer kopen. Soort dca. Bij DHOLD was ik te laat voor of, maar wel in de opvolgende dip kunnen kopen voor de helft... En die 2x maakt veel uit (toen het verschil tussen 5k winst of 10k winst)
Nadeel van surge is dat als er elke dag dezelfde hoeveelheid nieuwe holders bij komen de dagelijkse winst in % elke dag lager wordt. Dit wordt vervolgens weer opgelost doordat mensen zullen verkopen, hierdoor wordt de marketcap lager en wordt de winst per dag in % weer hoger.Waah schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 12:36:
Surge gaat graag maar gestaag. Maar dat is ook het concept volgens mij.
Verder een mooie token, ben wel van plan die even te laten staan.
Rainbow public duurt nog een week zie ik.. Maar zal zeker proberen wat mee te pakken.
Surge heeft nog geen website etc? Wat is het contractadres?
Sorry voor de lap tekst:Gretzkyus schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 13:28:
Surge
----------**SURGE:**----------
SURGE is the name of the token born from the smart contract that was written by SafemoonMark that will revolutionize the world of DeFi. Instead of using the standard Liquidity pool and automated market maker method, SafemoonMark has written a contract wherein the "pool" is stored in the contract and we buy and sell directly through interactions with the contract, meaning there is NO LIQUIDITY and NO EXCHANGES involved in this contract. No one can rugpull because the contract holds the tokens. No one has to go to any DExs in order to buy or sell Surge.
But the best part of SURGE is: THE PRICE CAN ONLY GO UP.
Through the power of math, SafemoonMark has figured out a way to make buys, sells, transfers, or any other kind of transactions to only PUMP UP THE PRICE.
In every buy or sell, there will always be a 6% fee as part of the innovative price pump mechanic.
We would need to interact directly with the contract in order to do transactions or check out SURGE, which is done through BSCScan.
The only way that investors can lose money is if the BNB price goes down, and loss through the 6% fees on their buys and sells.
SURGE is a BEP20 token that can only be bought currently using Smart Chain BNB and not any other BEP20 tokens as there is no DEx to interact with to make routes.
------------------------------------------------
----------**How to buy SURGE:**----------
1. Send the amount of BNB to the address
Contract address: 0xE1E1Aa58983F6b8eE8E4eCD206ceA6578F036c21
*After this, SURGE will be sent back to your wallet. Add the contract as custom token on Trust Wallet or Metamask to see the amount of SURGE you hold.*
Note:
- *Set gas limit to 1 million or more if it gets cancelled*
- *You cant buy Surge without Smart Chain BNB.*
----------**HOW TO CHECK PRICE:**----------
1. Go to the bscScan SURGE contract -> Contract -> Read contract
https://bscscan.com/addre...a6578f036c21#readContract
2. Price is displayed on line 3 | calculate Price
- This is the price of the token in BNB, with no decimals.
> a. Copy the number displayed to a calculator
> b. divide the number by 10^18 to take decimals into account
*The result will be the price of SURGE in BNB.*
------**HOW TO CHECK SURGE BALANCE:**------
2. Paste your wallet address on LINE 2 | balanceOf
3. Press query
*The number displayed is the amount of Surge you hold.*
---**HOW TO CHECK SURGE BALANCE IN BNB PRICE:**---
2. Paste your wallet address on LINE 7 | getValueOfHoldings
3. Press query
- the number displayed is the amount of BNB of the SURGE you are holding, but not has not taken decimals into account.
4. 2 ways on how to check the actual number:
- Use of Calculator
> a. Copy this number and paste it on a calculator
> b. divide the number by 10^18
> - this will take decimals into account
- Hyperlink
> a. After you press query, the number displayed will be a hyperlink and you can basically click on that number. It will redirect you to another site
> b. The number displayed on BNB (1) is the result.
*The result is the amount of BNB you hold from SURGE.*
----------**HOW TO SELL SURGE:**----------
1. Go to the bscScan SURGE contract -> Contract -> Write contract
https://bscscan.com/addre...6578f036c21#writeContract
2. Connect your wallet to BSCScan by clicking Connect to Web3
3. Go to line 4 | sell and type in how many SURGE tokens you want to sell.
4. Press write and confirm transaction.
*Your SURGE will now be converted to BNB.*
Ah oke, een variant zie ik 😀
Als ik dat snel lees is het een soort piramidespel 3.0, maar dat zal wel meevallen misschien.
Ik zal er wat instoppen om te proberen.
Als ik dat snel lees is het een soort piramidespel 3.0, maar dat zal wel meevallen misschien.
Ik zal er wat instoppen om te proberen.
Hoe kan ik dhold omzetten??DutchCrownNL schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 20:22:
[...]
Ik had er gaande weg wel al wat uitgehaald, ga het zeker omzetten en hoop dat ik ook weer kan aanschuiven in de pre-sale.
Btw, data bekend gemaakt van de pre-sales voor Rainbow;
Monday 2nd August 8pm UTC:
Private presale goes live for DHOLDers
Wednesday 4th August 8pm UTC:
Private presale is finalized
Thursday 5th August:
We go online, mark this date in your calendars, as this is the date we start shilling and taking our project out there, we'll ensure that all marketing and external outreach efforts for RAINBOW begin
Monday 9th August - Wednesday 11th August: Public presale goes live for everyone (exact time and date TBD)
PSN: ghpeet
Nog niet mogelijk, maar zal via de website van ze gaan met instructies.
Even afwachten dus
https://bscscan.com/token...ee8e4ecd206cea6578f036c21Gretzkyus schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 13:28:
Voor iedereen die op dit moment al zijn DHOLD wilt omzetten, dit kan alleen nog handmatig via BSCScan.
In de aankondiging staat precies hoe en wat, en anders kan je mijn video bekijken die zowel in de discord als telegram vastgepind staan
In de aankondiging staat precies hoe en wat, en anders kan je mijn video bekijken die zowel in de discord als telegram vastgepind staan
En later kan het via de website https://rainbowtoken.finance/presaleDutchCrownNL schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 23:45:
Voor iedereen die op dit moment al zijn DHOLD wilt omzetten, dit kan alleen nog handmatig via BSCScan.
Tenzij de 50T op is....Palindrome schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 23:47:
[...]
En later kan het via de website https://rainbowtoken.finance/presale
Die paar milioen die ik heb, zal de moeite vast niet waard zijn. We weten sowieso niet hoeveel Rainbow waard zal zijn bij release.
Gaan er hier mensen ook opnieuw instappen op rainbow token? Of wat andere leuke calls?
Geen calls, wel rainbow instappen.Robinvanes13 schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 23:59:
Gaan er hier mensen ook opnieuw instappen op rainbow token? Of wat andere leuke calls?
Kan je Dhold nog kopen en dan swappen? 😎
Nee. Presale is volgende week.Gretzkyus schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 08:58:
Nope er is een snapshot gemaakt.Gretzkyus schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 08:58:
Verder wens ik rainbow en Dom en het team het beste toe. Ik sla hem dit keer echt over, het zijn aardige gasten met de beste intenties, maar zo onervaren als wat. Misschien een beetje onaardig om te zeggen maar koop het en ga er met 2x/3x eruit. Die 22 bnb van het oude contract welke ze hebben voor marketing gaat ook geen zoden aan de dijk zetten.
Voornamelijk de post van dom (m.b.t het discontinueren van DHOLD) vond ik persoonlijk nogal
Matig van opzet. Eerst zijn vakantie en persoonlijk leven een reden (tijdsgebrek) voor het niet willen doorstarten van de token. En nu nog niet eens een week later hebben ze alweer een nieuwe munt

Ik snap dat de tokenomics te lastig zijn voor een CEX ofdat casino teveel gedoe kan opleveren in de zin dat het ‘legal’ consequenties kan hebben. Maar ze hebben die schijn aardig lang opgehouden voor DHOLD.
Qua ervaring ontbreekt er nogal veel bij ze en rammelt en kraakt het. Neemt verder niet weg dat het aardig gasten zijn (dom/Lenny en Martin) de community is ook behulpzaam en daar zal het niet aan liggen. Heeft wel lichte cultneigingen dat wel
Ik was zelf op gegeven moment een top holder van DHOLD en gelukkig voor de crash uitgestapt.
Succes met $rainbow (goede naam trouwens)en hoop echt voor jullie dat het wat oplevert en dat deze ronde eindelijk raak is. Ik persoonlijk heb er geen vertrouwen in maargoed in cryptoland weet je het maar nooit. 👍🏻
http://psnprofiles.com/Arc_Xev
Als je een top holder van DHOLD was en je bent op tijd uitgestapt heb je gewoon dikke winst gemaakt... of voor tienduizenden euro's ingestapt. Ik gok het eersteDmp1982 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 09:21:
[...]
Nope er is een snapshot gemaakt.
Verder wens ik rainbow en Dom en het team het beste toe. Ik sla hem dit keer echt over, het zijn aardige gasten met de beste intenties, maar zo onervaren als wat. Misschien een beetje onaardig om te zeggen maar koop het en ga er met 2x/3x eruit. Die 22 bnb van het oude contract welke ze hebben voor marketing gaat ook geen zoden aan de dijk zetten.
Voornamelijk de post van dom (m.b.t het discontinueren van DHOLD) vond ik persoonlijk nogal
Matig van opzet. Eerst zijn vakantie en persoonlijk leven een reden (tijdsgebrek) voor het niet willen doorstarten van de token. En nu nog niet eens een week later hebben ze alweer een nieuwe munt![]()
Ik snap dat de tokenomics te lastig zijn voor een CEX ofdat casino teveel gedoe kan opleveren in de zin dat het ‘legal’ consequenties kan hebben. Maar ze hebben die schijn aardig lang opgehouden voor DHOLD.
Qua ervaring ontbreekt er nogal veel bij ze en rammelt en kraakt het. Neemt verder niet weg dat het aardig gasten zijn (dom/Lenny en Martin) de community is ook behulpzaam en daar zal het niet aan liggen. Heeft wel lichte cultneigingen dat wel![]()
Ik was zelf op gegeven moment een top holder van DHOLD en gelukkig voor de crash uitgestapt.
Succes met $rainbow (goede naam trouwens)en hoop echt voor jullie dat het wat oplevert en dat deze ronde eindelijk raak is. Ik persoonlijk heb er geen vertrouwen in maargoed in cryptoland weet je het maar nooit. 👍🏻
Het is een meme-coin. Dat weet je toch? Echte serieuze, langdurende projecten zijn er bijna niet. En de enige die de volgende crash misschien(!) gaat overleven is Safemoon. En als je ziet hoe amateuristisch die gasten waren/zijn.... (en over cult gesproken

Wat betreft de post: Dan pik je er alleen uit wat je wil lezen volgens mij. Ja, werk en vakantie was de reden dat er weinig activiteit was. Maar dat was óók omdat de hele meme-crypto op zijn gat lag door de dikke dip van BTC. En aangezien een token vaak drijft op hype..... Dan is doorgaan met een oude munt die toch niets meer gaat doen wasted effort. Staat allemaal in die verklaring overigens.
Men had al veel eerder aagegeven even niets te doen kwa (betaalde) marketing, vanwege de stilte in de cryptomarkt over het geheel. Dus mensen die boos waren dat er de laatste tijd weinig actie was: Duh

Het opeens opheffen van de coin is dan niet zo geweldig.... Maarja, wat moeten ze anders als ze een nieuwe token starten?

Je weet dat in deze markt dit soort dingen gaan gebeuren. De titel van dit topic heeft niet voor niets haken met hoofdletters er tussen

Enige risico wat ik zie: Alle mensen die nu hun DHOLD overzetten, die massaal gaan verkopen na de pre-sale. Als ze daarna weer omhoog gaan (en dat gebeurde bij DHOLD trouwens ook, eerst dikke dip, die heb ik gekocht want presale mislukt, vervolgens van 0.1 BNB, 2.5BNB kunnen maken.) dan zie ik het best een leuk projectje worden voor een leuke winst.
BTW: Ik twijfel geen moment dat Safemoon dit gaat overleven. Met zo'n serieus (en groot) team en een behoorlijke community + MC gaan ze soweiso niet "dood" ik denk dat Safemoon over 2-3 jaar echt gigantisch is gegroeid en een top altcoin gaat worden.
Denk dat dit oa afhankelijk is van de startprijs van Rainbow? Ik heb helaas niks uit Dhold kunnen halen, niks verkocht = stom. Dus heb mijn Dhold omgezet naar Rainbow en we gaan het zien. Dit keer pak ik wel mijn inleg gelijk eruit zodra het kan.Waah schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 09:53:
[...]
Enige risico wat ik zie: Alle mensen die nu hun DHOLD overzetten, die massaal gaan verkopen na de pre-sale. Als ze daarna weer omhoog gaan (en dat gebeurde bij DHOLD trouwens ook, eerst dikke dip, die heb ik gekocht want presale mislukt, vervolgens van 0.1 BNB, 2.5BNB kunnen maken.) dan zie ik het best een leuk projectje worden voor een leuke winst.
We shall see. Als we een 2017 type crash hebben waar BTC 80% in waarde daalt, dan gaat safemoon waarschijnlijk gewoon naar praktisch 0.Robinvanes13 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 09:56:
BTW: Ik twijfel geen moment dat Safemoon dit gaat overleven. Met zo'n serieus (en groot) team en een behoorlijke community + MC gaan ze soweiso niet "dood" ik denk dat Safemoon over 2-3 jaar echt gigantisch is gegroeid en een top altcoin gaat worden.
En ik ben benieuwd hoe hard het team wil werken, 3 jaar lang, om nog levend te zijn en 2024
Dogecoin was in 2017 al een hype. Maar ook praktisch waardeloos na de crash. En hoe graag ook, Safemoon is geen Dogecoin.
Ik gun het alle holders natuurlijk. En safemoon is zeker goed bezig. Maar het waren gewoon een stel potheads bij elkaar. Toen ze al groot waren kwam ze zelfs stoned on stream, beetje pochen met hun crypto vriendjes.
Dat zal idd afhangen van de startprijs. Maar denk dat hrt nu van mindere invloed is dan normaal. Want je dhold was waardeloos. Nu kun je je verlies in ieder geval beperken... En als die vanaf het begin dipt verwacht ik dat veel mensen panic-sellen om verlies te beperken.wht_nl schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 10:10:
[...]
Denk dat dit oa afhankelijk is van de startprijs van Rainbow? Ik heb helaas niks uit Dhold kunnen halen, niks verkocht = stom. Dus heb mijn Dhold omgezet naar Rainbow en we gaan het zien. Dit keer pak ik wel mijn inleg gelijk eruit zodra het kan.
En daar liggen dan weer kansen voor ons
Goede winst gepakt inderdaad dus ik klaag nietWaah schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 09:53:
[...]
Als je een top holder van DHOLD was en je bent op tijd uitgestapt heb je gewoon dikke winst gemaakt... of voor tienduizenden euro's ingestapt. Ik gok het eerste![]()
Het is een meme-coin. Dat weet je toch? Echte serieuze, langdurende projecten zijn er bijna niet. En de enige die de volgende crash misschien(!) gaat overleven is Safemoon. En als je ziet hoe amateuristisch die gasten waren/zijn.... (en over cult gesprokenPapa John
)
Wat betreft de post: Dan pik je er alleen uit wat je wil lezen volgens mij. Ja, werk en vakantie was de reden dat er weinig activiteit was. Maar dat was óók omdat de hele meme-crypto op zijn gat lag door de dikke dip van BTC. En aangezien een token vaak drijft op hype..... Dan is doorgaan met een oude munt die toch niets meer gaat doen wasted effort. Staat allemaal in die verklaring overigens.
Men had al veel eerder aagegeven even niets te doen kwa (betaalde) marketing, vanwege de stilte in de cryptomarkt over het geheel. Dus mensen die boos waren dat er de laatste tijd weinig actie was: Duh
Het opeens opheffen van de coin is dan niet zo geweldig.... Maarja, wat moeten ze anders als ze een nieuwe token starten?![]()
Je weet dat in deze markt dit soort dingen gaan gebeuren. De titel van dit topic heeft niet voor niets haken met hoofdletters er tussen![]()

Paar duizend winst op deze shitcoin vanaf presale dus tja niet slecht.
Ik heb nergens aangegeven trouwens dat ik niet wist dat het geen memecoin zou zijn en weet dus wel degelijk de consequenties en risico’s van deze BSC projecten, ik deel enkel mijn ervaring met DHOLD.
Slaagpercentage is inderdaad vrij klein. Dus daarom waarschuw ik vantevoren al om tijdig weg te wezen. Nogmaals aardige lui maar daar koop ik geen winsten voor. Het is theoretisch gezien de 4de opstart van dit team binnen crypto, en persoonlijk iets teveel risico inderdaad ook vanwege gefrustreerde presalers die hun munten hebben omgezet en wellicht de boel dumpen op release.
M.b.t het bericht van Dom, tja misschien wil jij lezen wat je wilt lezen. Het komt nogal raar over als Dom zijn statement daar mee begint ipv het als eindpunt neer te zetten. Ja de markt ligt op zijn gat, maar dat is nu ook niet bepaald anders. Het enige is dat het project nu weer ff nieuw is en na CMC listing weer richting aarde stort zonder fundament. Een goede reden is wel dat de tokenomics dermate lastig te implementeren zijn op een Exchange en dat dat wel een grote blokkade heeft opgeleverd. Ik vind persoonlijk alleen dat ze te lang de schijn hebben opgehouden, het feit dat er in op discord een dag vantevoren nog is aangegeven dat het project nog in leven was en het team nog gemotiveerd was is voor mij al een rood licht voor dit project.
Ik moest wel even lachen om je safemoon opmerking, dat was ook een fiasco met die AMA’s. Na dat gezien te hebben denk je ook van ‘mijn God waar steek ik mijn geld in’. Safemoon is eigenlijk de hoop waar BSC op drijft, het voorbeeld hoe je ineens stinkend rijk kan worden van een project. Ieder project hoopt een safemoon 2.0 te worden en met het gemak waarop je een nieuwe token kan starten is echt het een shitcasino geworden met veelal eigenlijk teleurstellingen
Maar zoals eerder aangegeven wens ik het team en de investeerders (jou) flinke winsten toe.
Hebben jullie dit pareltje al gezien: Moonpot.com
En loterij waarbij je ook wint als je verliest.
Vandaag hebben ze ook hun eigen token gelanceerd: $POTS.
Het is van het team van Beefy, dus in die zin laag risico, maar wel allemaal nieuw en een gokje. Ik zie ze met dit concept - je staket bijvoorbeeld Cake, en 50% van de rente gaat naar jou, 50% naar de pot - een beste aanval doen op de loterij van pancakeswap.
Het is van het team van Beefy, dus in die zin laag risico, maar wel allemaal nieuw en een gokje. Ik zie ze met dit concept - je staket bijvoorbeeld Cake, en 50% van de rente gaat naar jou, 50% naar de pot - een beste aanval doen op de loterij van pancakeswap.
Ik blijf even weg van loterij tokensGlenn Hoddle schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 22:26:
Hebben jullie dit pareltje al gezien: Moonpot.com
Ik snap denk ik waarom, maar dit is voor de duidelijkheid geen puur loterijtoken in de zin dat het een deel van de opbrengst van het hele gebeuren ontvangt.
Is iedereen net zo blij als ik met de voortgang van https://kingdefi.io/home ?
Ik heb mijn bags paar dagen terug nog maar eens vergroot (9.8 mil KRW op dit moment) en ben van plan op 15 mil te stoppen omdat ik dan ongeveer 3 krw per seconde zou moeten krijgen tegen de huidige apy.
Alle earnings compound ik meteen weer (elke 50$ ong) en ben niet van plan te verkopen voordat hij 1$ is
Ik heb mijn bags paar dagen terug nog maar eens vergroot (9.8 mil KRW op dit moment) en ben van plan op 15 mil te stoppen omdat ik dan ongeveer 3 krw per seconde zou moeten krijgen tegen de huidige apy.
Alle earnings compound ik meteen weer (elke 50$ ong) en ben niet van plan te verkopen voordat hij 1$ is
Denk dat €1 erg moeilijk gaat worden met de supply. Heb zelf ook rond de 10mil en tjonge jonge wat een geld wat dagelijks naar binnen stroomt. Huidige koers ongeveer 170 dollar per dag aan APR. Ben benieuwd hoe lang dat dat goed gaat.JW04 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:18:
Is iedereen net zo blij als ik met de voortgang van https://kingdefi.io/home ?
nu nog?Kol Nedra schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 14:25:
babycake gekocht 👀
ja stabiel is ie nu dus leek me een prima moment
nothing stops this train
mcap mij wat te hoog op het moment. Maar ik hoop voor je dat die nog even lekker gaat pompen.Kol Nedra schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 14:37:
[...]
ja stabiel is ie nu dus leek me een prima moment
PAS OP: Zeer hoog risico!
https://poocoin.app/token...05347decd338dda68e2bb940a
BSCcheck zegt safe. Kan kopen en verkopen. Meer valt er niet te vertellen. Net opgericht en de reddit posts moeten nog komen.
100% eigen risico...
https://t.me/BabyKoShib
Liquidity locked, ownership renounced. laatste nog niet gechecked.
https://www.bscheck.eu/0x...05347Decd338dDa68E2Bb940A
Lijkt inderdaad gelocked. De dev heeft ook geen grote wallet ofzo.
BSCcheck zegt safe. Kan kopen en verkopen. Meer valt er niet te vertellen. Net opgericht en de reddit posts moeten nog komen.
100% eigen risico...
[ Voor 32% gewijzigd door Waah op 04-08-2021 14:56 ]
Suc6!Waah schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 14:48:
100% eigen risico...
Heb zelf wat Surge USD (SUSD) gekocht. Denk dat ik nu maar even niets doe voor tenminste een week aangezien er alweer aardig wat geld in zit..
Ja die Surge, die groeit nog niet echt.... zit nu op 3,5% "winst"... maar daar gaat nog 6% vanaf.Nopheros schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 14:58:
[...]
Suc6!
Heb zelf wat Surge USD (SUSD) gekocht. Denk dat ik nu maar even niets doe voor tenminste een week aangezien er alweer aardig wat geld in zit..
Op dit tempo kan ik het beter op de bank zetten
Maar heb het niet nodig, dus laat het wel staan.
[ Voor 5% gewijzigd door Waah op 04-08-2021 15:00 ]
Helemaal waar, het is meer minen/staken dan een mooncoin. In dat opzicht had ik misschien beter met jouw longshot mee kunnen doen.Waah schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 15:00:
[...]
Ja die Surge, die groeit nog niet echt.... zit nu op 3,5% "winst"... maar daar gaat nog 6% vanaf.
Op dit tempo kan ik het beter op de bank zetten
Maar heb het niet nodig, dus laat het wel staan.
Echter heeft de maker wel grote plannen, ze willen van SUSD en SBNB liquidity pools maken voor andere coins volgens mij.. Als dat waar is en lukt dan kan het volume wel eens hoog worden.
Daarnaast zijn mensen nu ook eindelijk begonnen met verkopen van SBNB/Surge. Hopelijk wordt er een mooie balans gevonden zodat het interessant blijft.
@Nopheros wat zeggen ze ook alweer? Diversify your portfolio?
2 grotere extremen zijn er bijna niet
een munt die nooit omlaag kan, en een munt die zo weg kan zijn
2 grotere extremen zijn er bijna niet
Even meegegaan op die raket. Nu al 0.5bnb winst en inleg er snel uit gehaaldWaah schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 14:48:
100% eigen risico...
Dev zegt niet zoveel meer. Blijkbaar druk. Maar met 3 devs, en geen een die antwoord tjah...Tranze schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 15:21:
[...]
Even meegegaan op die raket. Nu al 0.5bnb winst en inleg er snel uit gehaaldthanks!
Inleg er iig uit.
Dev is alvast een vakantiehuisje aan kopen als ik de koers zo zieWaah schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 16:40:
[...]
Dev zegt niet zoveel meer. Blijkbaar druk. Maar met 3 devs, en geen een die antwoord tjah...
Inleg er iig uit.
Vakantiehuisje huren denk ik, met 10BNB in de potNopheros schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 16:45:
[...]
Dev is alvast een vakantiehuisje aan kopen als ik de koers zo zie
Zal ook lastig zijn met ownership renounced en liquidity lock.
EDIT: telegram is spoorloos. Was er al uit want moest wat anders doen. Goede keuze dus.
Toch 1.1 bnb winst
Trouwens ook geblocked in the Earnable chat. Overactieve mod die op zijn pikkie getrapt was. Was continu aan het spammen met gifs.
Zei alleen dat ik dat niet zo handig vond, en dat dat meer iets is voor Meme-coins.
Zonder waarschuwing een ban

Achja, dan maar zonder telegram verder

[ Voor 41% gewijzigd door Waah op 04-08-2021 19:19 ]
Leuke private sale morgen weer
https://twitter.com/BackT...tatus/1422610799185604617
www.backtothedoge.com/
www.backtothedoge.com/
Bedankt voor het delen, denk dat ik wel ga instappen met een klein bedrag.alki schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 21:29:
Leuke private sale morgen weer
www.backtothedoge.com/
[EDIT]
- Weinig activiteit op telegram.
- Tokenomics nog niet bekend terwijl de dxsale over 2,5 uur is?
- Geen informatie over pcs launch, mijn vragen daarover worden niet beantwoord.
- Niet bekend wie het team is, als er al een team is. Zou me niet verbazen als er 1 persoon achter zit.
Denk dat ik deze maar oversla. Ligt er een beetje aan of en hoe snel de dxsale wordt opgekocht.
[EDIT2]
dxsale is uitgesteld tot volgende week. Wat een noob(s).
[ Voor 67% gewijzigd door Nopheros op 05-08-2021 17:38 ]
Je kan dat ook gewoon laten doen: https://app.beefy.finance/vault/kingdefi-krownJW04 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:18:
Ik heb m'n Krown recent van de hand gedaan, de tijd zal leren of dat verstandig was.
Nee dank, kingdefi geeft hogere APR als ik 2 maal daags compound en dat lukt prima.Glenn Hoddle schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 19:59:
[...]
Je kan dat ook gewoon laten doen: https://app.beefy.finance/vault/kingdefi-krown
Ik heb m'n Krown recent van de hand gedaan, de tijd zal leren of dat verstandig was.
Ja, als je er veel in hebt zitten zal dat best uitkunnen met de gas fees, en als je er tijd voor hebt is dat idd de betere optie.JW04 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 20:30:
[...]
Nee dank, kingdefi geeft hogere APR als ik 2 maal daags compound en dat lukt prima.
nothing stops this train
Het is inderdaad een afweging die je moet maken. Ik mis af en toe het ideale compound moment, desalniettemin kan het nog steeds uit. Komt ook nog eens bij dat ik geen fan ben van bifi door eerder gedoe met APR.Glenn Hoddle schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 22:45:
[...]
Ja, als je er veel in hebt zitten zal dat best uitkunnen met de gas fees, en als je er tijd voor hebt is dat idd de betere optie.
Inmiddels heb ik mijn hele BSC trade pot er in gestopt. 18 mil krw. Dit is mijn grootse BSC gok tot nu toe. Vertrouwen is er van mij kant, maar dat is gebaseerd op het scenario dat alles zo uitpakt als ze willen.
Worstcase pak ik 50% er uit (73% winst tot op heden) en laat de rest staan en zie waar het over een jaar is.
Defi gaat waarschijnlijk nog een enorme vlucht nemen komende jaren. Dan lijkt me dit een zeer degelijk project om in te zitten. Als je er over een tijd 50% uithaalt, heb je met 9 milj nog steeds een erg hoog passief inkomenJW04 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:53:
[...]
Het is inderdaad een afweging die je moet maken. Ik mis af en toe het ideale compound moment, desalniettemin kan het nog steeds uit. Komt ook nog eens bij dat ik geen fan ben van bifi door eerder gedoe met APR.
Inmiddels heb ik mijn hele BSC trade pot er in gestopt. 18 mil krw. Dit is mijn grootse BSC gok tot nu toe. Vertrouwen is er van mij kant, maar dat is gebaseerd op het scenario dat alles zo uitpakt als ze willen.
Worstcase pak ik 50% er uit (73% winst tot op heden) en laat de rest staan en zie waar het over een jaar is.
Inderdaad, die 50% haal ik er echter alleen uit als er iets onverwachts gebeurd (bear market/fuck ups bij king defi etc..) Anders blijft die mooi farmen. Ik heb 10 mil in KRW single staking staan tegen 1.05% en zo`n 5.5 in Auto/KRW tegen 1.60%. De prijs stijgt nagenoeg elke dag dus mijn dagelijkste rewards ben ik content om dit meerder jaren te houden.phlinx schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:00:
[...]
Defi gaat waarschijnlijk nog een enorme vlucht nemen komende jaren. Dan lijkt me dit een zeer degelijk project om in te zitten. Als je er over een tijd 50% uithaalt, heb je met 9 milj nog steeds een erg hoog passief inkomen
Is USELESS hier al benoemd?
https://uselesscrypto.com/
https://charts.bogged.fin...6c6a3125257361e01d0213657
So what do you do with a useless token? You burn it, of course! The magic and power behind this token is novel concept that we lovingly refer to as "Pump-N-Burn" — we have devised an app ecosystem with the explicit purpose of generating profit, buying back the token, and burning it straight to hell. This makes us the first hyper-hyper-deflationary token. Buybacks and burn — but on steroids!
Yes, you read that right: we loop company profits directly into buying and burning $USELESS. Many tokens try to monetize their projects, but you'll hear people saying “That’s great you’re monetizing that, but how does that help me as a token investor”? In our case, all corporate profit gets injected back into the token. This is the power of it all: Investing in $USELESS means you’re investing in the business, too.
https://uselesscrypto.com/
https://charts.bogged.fin...6c6a3125257361e01d0213657
So what do you do with a useless token? You burn it, of course! The magic and power behind this token is novel concept that we lovingly refer to as "Pump-N-Burn" — we have devised an app ecosystem with the explicit purpose of generating profit, buying back the token, and burning it straight to hell. This makes us the first hyper-hyper-deflationary token. Buybacks and burn — but on steroids!
Yes, you read that right: we loop company profits directly into buying and burning $USELESS. Many tokens try to monetize their projects, but you'll hear people saying “That’s great you’re monetizing that, but how does that help me as a token investor”? In our case, all corporate profit gets injected back into the token. This is the power of it all: Investing in $USELESS means you’re investing in the business, too.
Verwijderd
Useless spreekt mij persoonlijk niet zo aan.
Maar de lead dev is wel betrokken bij Surge waar ik veel potentie in zie.
Aankomende woensdag wordt de bridge gelanceerd en pairings met BTC en ETH.
Als voor die tijd de website en whitepaper online komen dan zie ik het hard gaan.
Nu al 11K holders met slechts word of mouth.. moet je nagaan wat er mogelijk gaat zijn met een beetje marketing & fomo..
Als voor die tijd de website en whitepaper online komen dan zie ik het hard gaan.
Nu al 11K holders met slechts word of mouth.. moet je nagaan wat er mogelijk gaat zijn met een beetje marketing & fomo..
Als ik de sell fees mee tel dan sta ik met SBNB nog 3% in de min en met SUSD 1,5% in de min. Mooie ideeën allemaal en iedereen in Discord weet zeker dat het door het dak zal gaan maar ik moet het nog maar zien..Verwijderd schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 16:25:
Useless spreekt mij persoonlijk niet zo aan.
Iemand in Lithium Finance gestapt? Misschien geen memecoin te noemen eigenlijk. Voorafgaand 8 miljoen geinvesteerd door Pantera, Huobi, Coin98, Gate.io etc etc. Gisteren launch op Kucoin, maar is pas x2 nu na dikke presale dump, lijkt erg goedkoop nog gezien dat vertrouwen van die investeerders.
Is eth chain trouwens, je kan het meteen staken ook op hun website.
Heb er ook vol vertrouwen in ja. Erg veel ambities en pakken het slim aan, plus ze leveren steeds alles wat ze beloven. Deze maand bridge naar eth, en daarna meteen verder naar andere chains.JW04 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:53:
[...]
Het is inderdaad een afweging die je moet maken. Ik mis af en toe het ideale compound moment, desalniettemin kan het nog steeds uit. Komt ook nog eens bij dat ik geen fan ben van bifi door eerder gedoe met APR.
[ Voor 4% gewijzigd door Gretzkyus op 06-08-2021 19:52 ]
Houd iemand Keanu Inu ($KEANU) in de gaten? Huidige marketcap van ruim $7M ($140M ATH voor de market crash), dus kan nog flink groeien.
Hebben vandaag aangekondigd dat er een world launch event komt in Florida met MacShawn100 (rapper) als ambassadeur en live aanwezigheid van Snoop Dogg en Ice Cube die ook aan boord zijn.
Ze zijn ook bezig met een grote marketing deal en er schijnt veel aan te komen. Dus geen pump & dump maar echt een lange termijn plan.
- 2% redistribution per transactie
- 1% burn per transactie
- Ruim 47% van de tokens is al geburned
- Grote en actieve community (vooral op Telegram) van 15k+
- 20k+ holders
- Renounced ownership
- Eigen exchange waarvan 0.2% naar goede doelen gaat
- Sterk en transparant dev team met goede roadmap
- Coin is nog geen 3 maanden oud
Hebben vandaag aangekondigd dat er een world launch event komt in Florida met MacShawn100 (rapper) als ambassadeur en live aanwezigheid van Snoop Dogg en Ice Cube die ook aan boord zijn.
Ze zijn ook bezig met een grote marketing deal en er schijnt veel aan te komen. Dus geen pump & dump maar echt een lange termijn plan.
- 2% redistribution per transactie
- 1% burn per transactie
- Ruim 47% van de tokens is al geburned
- Grote en actieve community (vooral op Telegram) van 15k+
- 20k+ holders
- Renounced ownership
- Eigen exchange waarvan 0.2% naar goede doelen gaat
- Sterk en transparant dev team met goede roadmap
- Coin is nog geen 3 maanden oud
Die doen dat vast omdat het oh-zo'n-fantastische coin is.GoO schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 20:18:

Wie weetBobmeister schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 20:47:
[...]
Die doen dat vast omdat het oh-zo'n-fantastische coin is![]()
Nu nog de mogelijkheid om de FOMO fase voor te zijn.
[ Voor 22% gewijzigd door .GoO op 06-08-2021 21:02 ]
Ik heb een flufje gekocht. We zien het over een tijdje wel. Mid/long term project.Gretzkyus schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 19:47:
Iemand in Lithium Finance gestapt? Misschien geen memecoin te noemen eigenlijk. Voorafgaand 8 miljoen geinvesteerd door Pantera, Huobi, Coin98, Gate.io etc etc. Gisteren launch op Kucoin, maar is pas x2 nu na dikke presale dump, lijkt erg goedkoop nog gezien dat vertrouwen van die investeerders.
Niet echt passend in een memecoin token, maar hier weer een andere token die het zeker waard is om eens te bekijken:
https://purefi.io/
'The only gateway for onboarding institutional money to DeFi'
Iamthefish schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 15:39:
Niet echt passend in een memecoin chat, maar hier weer een andere token die het zeker waard is om eens te bekijken:
Ik moet ook zeggen dat ik m'n geld er nu even uit heb gehaald omdat ik meer geloof in andere projecten, maar KIngDefi ziet er op zich goed uit.JW04 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:53:
[...]
Wat je met apr bij Beefy bedoelt weet ik even niet, Beefy is het enige Defi-project waarbij ik nooit echt een probleem ergens mee heb gehad.
Welke projecten zijn dat, als ik vragen mag?Glenn Hoddle schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 23:20:
[...]
Ik moet ook zeggen dat ik m'n geld er nu even uit heb gehaald omdat ik meer geloof in andere projecten, maar KIngDefi ziet er op zich goed uit.
Wat je met apr bij Beefy bedoelt weet ik even niet, Beefy is het enige Defi-project waarbij ik nooit echt een probleem ergens mee heb gehad.
Beetje een principe iets geworden inmiddels
Nou Iron Finance ging wel eea bij mis, en verder - en dat laat ik even rugpulls en de zoveelste pcs-kloon buiten beschouwing, augury.finance wat op zich een mooi project is maar daar gaat regelmatig van alles fout met hun dividend - wat overigens wel netjes wordt opgelost. Grim Finance had als beefy-kloon wat problemen, want die snappen hun eigen code niet. King Defi had trouwens in het begin problemen met gas fees. Adamant en Viper zijn/waren onduidelijk over het vasthouden van gefarmde tokens.JW04 schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 14:47:
[...]
Welke projecten zijn dat, als ik vragen mag?Beefy veel gezeik met support gehad over een apr die niet juist rekende, duurde 2 maand voordat het opgelost was. Daar kan ik nog wel mee leven. Support gaf echter ruim een maand aan dat het mijn foute berekening was en het daarmee afgedaan is.
Beetje een principe iets geworden inmiddelsAls ik een aardig rendement kan maken met beefi dan is dat principe zo overboord trouwens. Geen ruimte voor principes en waarden in crypto wat mij betreft.
En dan kan ik een hele trits geven van plekken waar de APR/APY niet klopt, ik heb dat bij Beefy 1 keer gehad, een maand geleden, en dat werd vervolgens opgelost binnen 5 dagen, en de dev nam het ook serieus. En op andere plekken blijven ze juist stil over is mijn ervaring.
Ik ben juist blij met Beefy omdat alles eigenlijk altijd gewoon werkt, ze extreem snel zijn met vaults voor nieuwe projecten en de devs e.d. heel makkelijk aanspreekbaar zijn. Oh, en de vrij genereuze airdops in de vorm van boosts voor hun vaults zijn ook zeker een plus. Kleine schoonheidsfoutjes hebben ze wel eens, maar over het algemeen verreweg de beste yield farm die ik ken, en dan ook nog eens op 6 verschillende chains.
En dan nog een algemeen stukje frustratie waar de projecten zelf niks aan kunnen doen: complete shitcoins met shit-tokenomics doen het vaak veel beter dan gedegen projecten met goede tokenomics met goede devs.
gezien de hoeveelheid nieuwe posts zullen we wel weer down zijn gegaan?
edit: Yup
prachtige indicator
woops
edit: Yup
woops
[ Voor 27% gewijzigd door twain4me op 08-08-2021 18:12 ]
Uhm?twain4me schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 17:51:
gezien de hoeveelheid nieuwe posts zullen we wel weer down zijn gegaan?
edit: Yupprachtige indicator
verkeerde afslag genomen
Kingdefi is wel aan een lekkere opmars bezig de laatste weken. Gaat hard nu.
Inderdaad, en ETH bridge/ split reward en autocomp zijn er nog niet eens. Sta echt op een hele mooie winst maar denk voorlopig nog niet aan verkopen. Wel farm ik nu meer met Aut/KRW dan single stacking vanwege de 1.51 APR momenteel.Gretzkyus schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 08:02:
Kingdefi is wel aan een lekkere opmars bezig de laatste weken. Gaat hard nu.
Edit: Iedere keer als ik een dip wil kopen is die ook alweer weg, nog nooit meegemaakt bij een BSC coin.
[ Voor 11% gewijzigd door JW04 op 09-08-2021 14:24 ]
Doet iemand nog mee aan de public pre sale van Rainbow a.s. donderdag? Ik zie dat de telegram groep inmiddels wel flink is gegroeid, bijna 1700 leden van 200 vorige week.
Dat was ik dus ook van plan. Heb auto in mijn wallet maar als ik die connect bij KingDeFi dan kan ik niks depositen, dan zegt hij 0. KWR kan ik wel gewoon stacken. Doe ik iets verkeerd?JW04 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 14:21:
[...]
Inderdaad, en ETH bridge/ split reward en autocomp zijn er nog niet eens. Sta echt op een hele mooie winst maar denk voorlopig nog niet aan verkopen. Wel farm ik nu meer met Aut/KRW dan single stacking vanwege de 1.51 APR momenteel.
Edit: Iedere keer als ik een dip wil kopen is die ook alweer weg, nog nooit meegemaakt bij een BSC coin.
Ja, het is een LP token. Dus je moet via PCS een LP token maken (Bedrag aan AUT en KRW moet gelijk zijn.) En die LP token kun je dan staken in kingdefi.wht_nl schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 15:09:
[...]
Dat was ik dus ook van plan. Heb auto in mijn wallet maar als ik die connect bij KingDeFi dan kan ik niks depositen, dan zegt hij 0. KWR kan ik wel gewoon stacken. Doe ik iets verkeerd?
Lees je echter eerst even in over impermanent loss voordat je dit doet
Ah yes. Nu snap ik het. Heb mij al ingelezen inderdaad dus ik weet het risicoJW04 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 15:12:
[...]
Ja, het is een LP token. Dus je moet via PCS een LP token maken (Bedrag aan AUT en KRW moet gelijk zijn.) En die LP token kun je dan staken in kingdefi.
Lees je echter eerst even in over impermanent loss voordat je dit doet
nieuwe ATH
https://www.coingecko.com/en/coins/honeyfarm-finance
site:
https://honeyfarm.finance...zNzY1QzBiQ2E5MGQwRUYzRjVF
DYOR natuurlijk maar toch al een mooie gain (1.4x)
https://www.coingecko.com/en/coins/honeyfarm-finance
site:
https://honeyfarm.finance...zNzY1QzBiQ2E5MGQwRUYzRjVF
DYOR natuurlijk maar toch al een mooie gain (1.4x)
[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 09-08-2021 15:29 ]
nothing stops this train
Doe zeker mee. Tot nu toe is mijn totale PF enkel (licht) gedaald (Earnable gaat niet zo lekker momenteel). Dus de hoop is op Rainbow gevestigd voor nu.Nopheros schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 15:00:
Doet iemand nog mee aan de public pre sale van Rainbow a.s. donderdag? Ik zie dat de telegram groep inmiddels wel flink is gegroeid, bijna 1700 leven van 200 vorige week.
Het percentage wat je uitgekeerd krijgt met Earnable heeft de daling wel goed gemaakt verwacht ik? Of valt het tegen?Waah schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 17:08:
[...]
Doe zeker mee. Tot nu toe is mijn totale PF enkel (licht) gedaald (Earnable gaat niet zo lekker momenteel). Dus de hoop is op Rainbow gevestigd voor nu.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het risico voor het investeren in nieuwe coins is enorm. Wees je ervan bewust dat je je volledige inzet op zeer korte termijn volledig kunt verliezen. Investeer dus ook nooit meer dan je bereid bent om te verliezen.
- Blijf on-topic.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Het afkraken van Meme coins in het algemeen is niet de bedoeling. Het topic kan daardoor ondergesneeuwd raken. Uit je mening op een normale manier en ga een gezonde discussie aan.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Mocht er hier een coin besproken zijn, dat een scam coin blijkt te zijn, wees dan zo vriendelijk om die informatie direct met anderen te delen, dat wordt gewaardeerd,
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!