[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]

Pagina: 1 ... 50 ... 96 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alki schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 20:06:
[...]

Kom je nog eens kijken... ;)
Lastig - want ik werd na één, niet eens heel kritische, vraag uit de TG gekicked. Doe met die informatie wat je wilt ;)

De coin heeft nul usecase. Geen plan. Veel DEV wallet. Private sale.

Een plus een is scam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
alki schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 20:06:
[...]

Kom je nog eens kijken... ;)
Haha, was te denken. niet te veel ingelegd hoop ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:09
freshprince schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 20:35:
[...]

Haha, was te denken. niet te veel ingelegd hoop ik?
ik zat in de presale dus x3 al eruit gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Verwijderd schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 20:32:
[...]

Lastig - want ik werd na één, niet eens heel kritische, vraag uit de TG gekicked. Doe met die informatie wat je wilt ;)

De coin heeft nul usecase. Geen plan. Veel DEV wallet. Private sale.

Een plus een is scam.
hoeveel meme coins ken je met een use case haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alki schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 21:08:
[...]

ik zat in de presale dus x3 al eruit gehaald
Is ie al gerugged of wachten we nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Verwijderd schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 23:02:
[...]

Is ie al gerugged of wachten we nog?
Loopt nog lekker gisteren al coingecko

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:02

Chaes

#HODL

Heb nog een leuke miem coin in de aanbieding: MTO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 20:58
Ik heb een token waar ik zelf aan een geruime tijd in zit maar nog niemand op Tweakers over heb horen praten. Ik zeg niet dat je het moet gaan kopen, maar bekijk het token eens. Gezien dit token vaak nog als memecoin wordt aangeduid in video's gooi ik hem in het memecoin topic. Ook zie ik niemand in SC echt over tokens praten.

Https://military.finance - $MIL. Een token dat doneert naar veteranen organisaties. Voor nu alleen in de US. Ze zijn bezig met andere landen om die erbij te betrekken, waaronder Duitsland.

Ik heb maar weinig tokens gezien waar de devs zo open zijn als deze. Namen, LinkedIN's, AMA's waarbij ze zelf zichtbaar zijn, donaties met foto's waarbij ze de cheque overhandigen, etc.

LP is locked, owner is renounced. CMC heeft ze na (nu) 59 dagen nog niet gelist waarbij ze denken dat het komt omdat er military in de naam staat.

Verder gaan ze een crypto-based Call of Duty: Warzone tournament organiseren waarvan de promoties nog uit moeten gaan. Zie https://military.finance/cod.

Zelf heb ik een enorm goed gevoel bij dit token.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 22:44
Keek vandaag sinds een lange tijd op mijn MetaMask wallet, heb ik 150.000 MNEB ontvangen. Nooit zelf gekocht. Met een waarde volgens bogged finance van $20k.

Het ziet er uit als een scam imho. Je kan er niets mee, tenzij je het 'mined' waar je voor moet betalen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3FcPaBN1ydmVvnCAMTex6fXRhrY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/k3EU3IdTADNgHn0UibegK5wV.png?f=fotoalbum_large

Weet niet of meer mensen hetzelfde hebben ontvangen en dit de nieuwe manier is om je shitcoin onder de aandacht te krijgen. :+

Direct swappen op bogged finance werkt helaas niet. 😉

Een paar dagen terug was het blijkbaar 10 euro per coin waard. So close to lambo land.

Op reddit had iemand wel betaald, en heeft er spijt van.

[ Voor 29% gewijzigd door ZpAz op 13-07-2021 21:48 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:12
ZpAz schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 21:37:
Keek vandaag sinds een lange tijd op mijn MetaMask wallet, heb ik 150.000 MNEB ontvangen. Nooit zelf gekocht. Met een waarde volgens bogged finance van $20k.

Het ziet er uit als een scam imho. Je kan er niets mee, tenzij je het 'mined' waar je voor moet betalen.

[Afbeelding]

Weet niet of meer mensen hetzelfde hebben ontvangen en dit de nieuwe manier is om je shitcoin onder de aandacht te krijgen. :+

Na minen voegen ze waarschijnlijk jouw bijdrage toe aan de Coin, waardoor de waarde hoger is en het volgende slachtoffer 25k in zijn Wallet ziet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:29
Het lijkt erop dat PIXL de goede kant op gaat.... ze zijn nog actief en komen met V2.
ik hou jullie op de hoogte wanneer V2 beschikbaar is. Nu dus niet kopen! want dat is V1 en die stopt ermee. iedereen van V1 die voor 12 juli gekocht heeft krijgt airdrop V2

https://pixl.one/swap/

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-09 22:52
Rocketboys lijkt langzaam dood te bloeden, hoewel het team zijn best heeft gedaan met marketing. Slechte tijden...

[ Voor 87% gewijzigd door _Gast_ op 15-07-2021 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 16:49
Dit kwam op Twitter voorbij: https://twitter.com/BabyD.../1415819741017649155?s=19
Schijnt dat het zou gaan om Shopify volgens geruchten op Discord, etc.
Ben benieuwd lol. Koers is flink aan het stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
_Gast_ schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 05:53:
Rocketboys lijkt langzaam dood te bloeden, hoewel het team zijn best heeft gedaan met marketing. Slechte tijden...
Zijn die al dood ? 3 weken de chat hypen en dan dit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
ZpAz schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 21:37:

[Afbeelding]

Een paar dagen terug was het blijkbaar 10 euro per coin waard. So close to lambo land.

Op reddit had iemand wel betaald, en heeft er spijt van.
Hahaha dit is de nigeriaanse prins scam. I give you 1million dollar you only have to pay the transfer costs :D

Dat mensen hierin trappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 19-09 17:13
Zitten er nog mensen in KingDefi? Ben zeer tevreden met hoe het gaat, als de bull verder gaat verwacht ik echt flinke gainz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:09
Niann-Tsyr schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 02:15:
Dit kwam op Twitter voorbij: https://twitter.com/BabyD.../1415819741017649155?s=19
Schijnt dat het zou gaan om Shopify volgens geruchten op Discord, etc.
Ben benieuwd lol. Koers is flink aan het stijgen.
Er is toch helemaal niemand op aarde die BabyDoge bezit omdat het als betaalmiddel gebruikt zou kunnen worden? _O- wie wil dat nou _O-

Crypto integratie in Shopify is wel tof, dat wel.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phlinx
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-09 20:52
JW04 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 09:17:
Zitten er nog mensen in KingDefi? Ben zeer tevreden met hoe het gaat, als de bull verder gaat verwacht ik echt flinke gainz :P
Ja hier. Ik ben ook erg blij met de manier waarop ze het aanpakken. Zolang de cryptomarkt niet in elkaar stort heb ik er goede hoop op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
Richh schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 09:20:
[...]

Er is toch helemaal niemand op aarde die BabyDoge bezit omdat het als betaalmiddel gebruikt zou kunnen worden? _O- wie wil dat nou _O-

Crypto integratie in Shopify is wel tof, dat wel.
Geen idee, maar vond het wel erg grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
alki schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 09:08:
[...]

Zijn die al dood ? 3 weken de chat hypen en dan dit
Daar lijkt het wel op. Ze zijn nog steeds bezig met marketing en 24/7 voice chat. Maar de chart blijft maar dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gretzkyus
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:55
JW04 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 09:17:
Ja, ik ook. Doen het heel slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:25
Zijn hier nog andere die geïnvesteerd hebben in Bullex (BLX)?
Link:https://coinmarketcap.com/currencies/bullex/

Normaliter stap ik nooit in nieuwe projecten met een hoog risico, maar ditmaal toch de sprong in het diepe genomen met de public pre-sale.
Van de week was het qua waarde even spannend welke kant het op zou gaan en of ik verlies op mijn inleg zou maken, maar het gaat nu goed nadat er het nodige gedaan is om bekendheid te krijgen en op CMC te komen.
Het principe met het passief ontvangen van BNB werkt het en al hoewel dit niet iedere 30 minuten is, is het zeker meegenomen i.c.m. de stijging in waarde.
De komende tijd blijf ik ieder geval voorzichtig en hou de ontwikkeling (en waarde) goed in de gaten.

Ik ben wel benieuwd of ik de enige Tweaker ben die geïnvesteerd heeft en wat jullie verwachting is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramtwo
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 15-09 22:03
rickkert94 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 13:49:

Decentralized community investment protocol
https://dcip.finance/

- Legitieme visie en plan om de naam waar te maken (Wel nog genoeg werk aan de winkel!)
- typische shitcoin elementen om de massa te trekken (reflective finance)
- Anti whale systeem tegen prijsmanipulate (max 0,1% tx limit per keer)
- Punishment tax als je binnen 24 uur na het kopen weer verkoopt tegen daytraders en bots. We zijn immers een investment protocol
- Geen scam -> We staan erop met onze namen en er is een audit gedaan door gecertificeerd bedrijf.
- Het platform word gebouwd zodat de community uiteindelijk het concept verder kan ontwikkelen. Voting, bounty's, open-source
- Github pagina word nog openbaar gemaakt. Als je ontwikkelvingers kriebelen kun je actief bijdragen
- Marketing activiteiten moeten nog beginnen. Bearish market word wellicht pittig maar de oprichter Mike heeft veel contacten in de crypto dus verwacht goed en langdurig een marketing campagne vol te kunnen houden.
Dit lijkt toch gestaag omhoog te gaan.
Na een eerste daling gaat het al een tijdje de goede kant op en komen er steeds meer kopers bij.
Ik zit er iig over te denken om nog wat meer te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickkert94
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-09 11:38
Ramtwo schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 09:26:
[...]

Na een eerste daling gaat het al een tijdje de goede kant op en komen er steeds meer kopers bij.
Leuk, kijk maar! Voor ons alleen een raadsel waar de markt ons zal brengen maar we hebben nog genoeg op de planning staan. Voor vragen kun je ook altijd in de telegram terecht, de oprichter Mike is vrij toegankelijk.

Binnenkort komt er iig een cointelegraph artikel over ons, ben benieuwd wat dat gaat brengen :*)
Verder worden nu concrete designs voor de dapp uitgewerkt en is er per Augustus een stuk meer tijd voor de ontwikkeling vd dapp en zul je ook daar progressie gaan zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Happy is voor het eerst in weken weer een beetje up (zo'n 10%), maar zeker nog ver van ATH. Mogelijk doordat de video van Jesse eindelijk gereleased is.

[YouTube: CLEANING UP THE HOMELESS - VENICE BEACH]

[ Voor 12% gewijzigd door ZpAz op 21-07-2021 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:26
Mensen hier bekend met Olympus Dao (OHM)?

Het is een algoritmisch valuta protocol. Gooi er iets van game-theory en een protocol gestuurde waarde tegenaan en je hebt de ultieme ponzi. Op dit moment hebben ze een APY van 15k dus een investering heb je er volgens de rekensheets op hun discord in theorie rond de 50 dagen uit.

Op korte termijn focussen vooral op groei en creëren van waarde van de holder. Op lange termijn zijn ze een rol als reserve currency etc. Het is niet het meest eenvoudig te begrijpen protocol. Doe je gebruikelijke DYOR; ze hebben uitgebreide docs en hun discord is ook actief en behulpzaam.

Link: https://www.olympusdao.finance/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

@jvel92 Ja, ik heb er eentje.

Voor mensen die makkelijk wat yield willen is er nu

- Baby Cake: je koopt het met een 15% transactie-fee. En van de mensen die dat na jou doen, krijg je een deel daarvan, direct als CAKE in je wallet gestort. Hij gaat als een malle dezer dagen, dus misschien moet je op een dip wachten, misschien is het nog vroeg. Ter indicatie: ik heb met een inleg van $200 in anderhalve dag ongeveer $14 aan Cake binnengekregen.
zie: https://poocoin.app/token...f214e862c90e647bbb1fcc58c

En als je liever dollars hebt is er Baby Busd. Zelfde principe. Maar deze token is was meer onder de radar gebleven, dus misschien een beter instapmoment:
https://poocoin.app/token...d83f0d4b174ef7016424253a7

verder lekker djorren natuurlijk.

Edit: ik dacht dat je die Baby-busd moest claimen omdat hun site daar een knop voor heeft, maar dat hoeft helemaal niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Glenn Hoddle op 23-07-2021 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickkert94
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-09 11:38
Ramtwo schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 09:26:
[...]

Nog bijgekocht?
De raket is gelanceerd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramtwo
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 15-09 22:03
rickkert94 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 07:59:
[...]

Nog bijgekocht?
De raket is gelanceerd >:)
Ja, ik heb er gisterenavond nog een halve bnb tegenaan gegooid. Nu wel een dipje maar nog steeds ongeveer maal twee gegaan.
Je merkt het ook aan de telegram groep. Activiteit is flink gestegen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:21
Ik heb er ook een halve BNB in gestopt en sta ook ongeveer op verdubbeling.
Ben erg benieuwd wat het kan gaan brengen.
Heeft qua doel en usability wel wat weg van EBSC. Ook die is geënt op het investeren in Crypto en daarmee de Holders belonen.
Prima om op beide paarden te wedden voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Babycake? ben al ff niet actief geweest met deze gamblecoins 🙃

als btc weer stabiel omhoog gaat wordt het zeker tijd voor bepaalde high risk projecten.

voor mij nog steeds onder de radar;

https://sensible.finance/

volgens twitter: testfase: alpha testing voor smart staking.
nog wel steeds dalende volgens coingecko maar wel langzamer, als het weer naar langzaam positief gaat dan gooi ik er zeer waarschijnlijk een staatslot prijs tegenaan.....

zie je die mooie hoge piek op het begin? daar had ik mijn aandeel verkocht 😁

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 23-07-2021 19:46 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20:02
Glenn Hoddle schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:08:

- Baby Cake: je koopt het met een 15% transactie-fee. En van de mensen die dat na jou doen, krijg je een deel daarvan, direct als CAKE in je wallet gestort.
Vergelijkbare tokenomics als Sonar/Ping, begrijp ik? Ook die gaat hard sinds de presale.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

@MrMrq Dat ken ik niet, dus dat zou ik even moeten opzoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 19:49:
@MrMrq Dat ken ik niet, dus dat zou ik even moeten opzoeken.
Van mij moet je niet, maar is misschien een interessant project voor je. Nieuwsgierig ben ik wel.

https://www.sonarplatform.io/#tokenomics

[ Voor 3% gewijzigd door MrMrq op 23-07-2021 20:56 ]

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:34
Glenn Hoddle schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:08:
@jvel92 Ja, ik heb er eentje.

Voor mensen die makkelijk wat yield willen is er nu

- Baby Cake: je koopt het met een 15% transactie-fee. En van de mensen die dat na jou doen, krijg je een deel daarvan, direct als CAKE in je wallet gestort. Hij gaat als een malle dezer dagen, dus misschien moet je op een dip wachten, misschien is het nog vroeg. Ter indicatie: ik heb met een inleg van $200 in anderhalve dag ongeveer $14 aan Cake binnengekregen.
zie: https://poocoin.app/token...f214e862c90e647bbb1fcc58c

En als je liever dollars hebt is er Baby Busd. Zelfde principe. Maar deze token is was meer onder de radar gebleven, dus misschien een beter instapmoment:
https://poocoin.app/token...d83f0d4b174ef7016424253a7

verder lekker djorren natuurlijk.

Edit: ik dacht dat je die Baby-busd moest claimen omdat hun site daar een knop voor heeft, maar dat hoeft helemaal niet.
En dan is er ook nog BabyPoo; waar je automagisch PooCoins krijgt. Gaat vooralsnog ook lekker.
https://poocoin.app/token...02cf247ed66d9570939489339

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
DogePoo. Ik had drie jaar geleden nooit gedacht dat ik daar in zou willen stappen…

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phlinx
MrMrq schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 19:51:
[...]

Van mij moet je niet, maar is misschien een interessant project voor je. Nieuwsgierig ben ik wel.

https://www.sonarplatform.io/#tokenomics
Wmb het beste project van dit jaar. Hoort dan ook absoluut niet in dit topic thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
phlinx schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 21:19:
[...]

Wmb het beste project van dit jaar. Hoort dan ook absoluut niet in dit topic thuis.
Fair, al heb ik het idee dat hier wel vaker decent projecten voorbij komen. Dacht dat het vooral om (high risk) high reward gaat.

‘Het beste project van het jaar.’ Dat is sterk verwoord. Toch kwam ik ‘m op Tweakers nog niet tegen, als ik goed genoeg heb gezocht?

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
phlinx schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 21:19:
[...]

Hoort prima hier in dit topic thuis. Waarom denk jij van niet? Ik zie niet zo veel verschillen met andere projecten.

edit: wel een interessant project daar niet van he :)

[ Voor 9% gewijzigd door freshprince op 23-07-2021 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phlinx
MrMrq schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 21:27:
[...]

Fair, al heb ik het idee dat hier wel vaker decent projecten voorbij komen. Dacht dat het vooral om (high risk) high reward gaat.

‘Het beste project van het jaar.’ Dat is sterk verwoord. Toch kwam ik ‘m op Tweakers nog niet tegen, als ik goed genoeg heb gezocht?
Volgens mij ook niet. Zijn ook maar net een maand geleden begonnen. Ik kwam pas een artikel over Sonar tegen op Coinpedia. Heb daarna wat dyor gedaan en wat ingelegd, maar dus ook niet vanaf het begin.

Sterk verwoord? Daar heb je wel gelijk in maar de usecase en potentie geloof ik zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phlinx
freshprince schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 21:32:
[...]

Hoort prima hier in dit topic thuis. Waarom denk jij van niet? Ik zie niet zo veel verschillen met andere projecten.

edit: wel een interessant project daar niet van he :)
(Alleen) door de titel van het topic: Het is geen memecoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
phlinx schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 21:38:
[...]

(Alleen) door de titel van het topic: Het is geen memecoin.
niet blindstaren op de titel. Want anders mag de helft in dit topic weg :P
Alles in dit topic is eigenlijk de low marketcap projectjes met zeer hoog risico. Vind de naam ook wat slecht gekozen...
Misschien high risk crypto's zou een betere titel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phlinx
freshprince schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 21:44:
[...]

niet blindstaren op de titel. Want anders mag de helft in dit topic weg :P
Alles in dit topic is eigenlijk de low marketcap projectjes met zeer hoog risico. Vind de naam ook wat slecht gekozen...
Misschien high risk crypto's zou een betere titel zijn.
Heb je ook gelijk in :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Polkadoge is nu listed op Coinmarketcap:

https://coinmarketcap.com/currencies/polkadoge/

[ Voor 4% gewijzigd door Da_maniaC op 24-07-2021 11:40 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Het lijkt erop dat MINA weer aan het stijgen is.
ikzelf ben bullish met MINA longterm (3+ jaar)
ik heb mijn positie al gekocht toen ie op €1.60 stond (begin vd maand.)

meer mensen met MINA?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MEZ_lYHdRH-rFHjwuI8XMP0aY6Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tNonAIexGVhyiDYNpBoLUF96.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freshprince
Kol Nedra schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 18:52:
Het lijkt erop dat MINA weer aan het stijgen is.
ikzelf ben bullish met MINA longterm (3+ jaar)
ik heb mijn positie al gekocht toen ie op €1.60 stond (begin vd maand.)

meer mensen met MINA?
[Afbeelding]
Alle crypto gaat omhoog. Niets speciaal aan de hand denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• happymoon
  • Laatst online: 01-12-2024
Iemand meer info rond earnable? Interessant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 18-09 12:58
Lange tijd niet gekeken naar Happy. M'n stack is wel ff wat minder waard geworden :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Iamthefish
  • Laatst online: 12-01 19:33
happymoon schreef op zondag 25 juli 2021 @ 01:05:
Iemand meer info rond earnable? Interessant?
Zeker interessant, met name de rewards. Ik heb met een inleg van 1 bnb dagelijks $11 aan rewards in BNB en als het volume toeneemt zal dat alleen maar meer worden. Rewards claimen is heel simpel. Zeker de moeite om dit project te bekijken

https://earnable.one/

Dezelfde dev als van Arigato, dus ik had er meteen vertrouwen in dat dit geen scam zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlmx51
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 02-07 07:49
Hi allemaal

Ik kreeg net dit bericht op fb is dit echt?
Iemand hier ervaring mee?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CtKjsFWPlbmOSLCE-9RKO89hoGY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tXtjpACIfwJf7JOkUMrqpV0F.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Laatst online: 11:25
Lambo

[ Voor 19% gewijzigd door The Redman op 25-07-2021 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
nlmx51 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 19:53:
Hi allemaal

Iemand hier ervaring mee?[Afbeelding]
Ik denk scam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hi allemaal

100% zeker een scam.

edit: even googlen (had je zelf kunnen doen, kost minder tijd dan je speciaal voor deze vraag aanmelden op GoT) --> https://allesovercrypto.n...ld#Oplichting+via+Litebit

[ Voor 20% gewijzigd door Bananeman op 25-07-2021 20:56 ]

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Iamthefish schreef op zondag 25 juli 2021 @ 15:45:
[...]

Zeker interessant, met name de rewards. Ik heb met een inleg van 1 bnb dagelijks $11 aan rewards in BNB en als het volume toeneemt zal dat alleen maar meer worden. Rewards claimen is heel simpel. Zeker de moeite om dit project te bekijken

Dezelfde dev als van Arigato, dus ik had er meteen vertrouwen in dat dit geen scam zou zijn.
Ziet er goed uit. Hoe heb je deze token gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:02
[...]

$11 zegt niet zoveel.. hoeveel heb je erin gestoken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Nopheros schreef op zondag 25 juli 2021 @ 22:58:
[...]

Los van dat ziet de chart er wel goed uit: https://poocoin.app/token...2c84c5aed1374ff0a91f19f7e

MC van ong. 1M. Misschien stap ik bij de volgende dip ook in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phlinx
Nopheros schreef op zondag 25 juli 2021 @ 22:58:
[...]

Ik gok 1 BNB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Hi allemaal

"Koop hier je bonus" zegt genoeg lijkt mij?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
_Gast_ schreef op zondag 25 juli 2021 @ 23:01:
[...]

Los van dat ziet de chart er wel goed uit: https://poocoin.app/token...2c84c5aed1374ff0a91f19f7e

MC van ong. 1M. Misschien stap ik bij de volgende dip ook in.
Ziet er inderdaad niet slecht uit en het is alweer een tijdje geleden dat ik meedeed aan het shitcoin casino. Heb er zojuist dan ook maar een kleine 100 miljard ($100) gekocht .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Nopheros schreef op zondag 25 juli 2021 @ 23:26:
[...]

Ziet er inderdaad niet slecht uit en het is alweer een tijdje geleden dat ik meedeed aan het shitcoin casino. Heb er zojuist dan ook maar een kleine 100 miljard ($100) gekocht .
Ik waag ook een gokje met wat BNB, geld moet rollen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Zitten hier mensen in Fund II van Lithium (ticker $EBSC, voorheen EarlyBSC)?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Iamthefish
  • Laatst online: 12-01 19:33
Over Earnable: zoals ik al zei heb ik een inleg van 1BNB maar dat is inmiddels 3 BNB geworden. Ik claimde +/- $11 per dag toen mijn inleg een waarde had van $750 dollar. Rewards zijn volledig afhankelijk van het volume en, vanzelfsprekend, je inleg.
Reward zijn hoger dan elke andere baby-blabla shitcoin met rewards dus ik denk wanneer mensen dat doorhebben het gaat ontploffen. #hopium

Token gevonden doordat ik nog altijd Arigato bezit en dit het nieuwe project van dezelfde dev is.

Als je wilt weten met welke inleg je hoeveel aan USD verdient, do the math:

(Volume x 0.13) x (TOKENS YOU HOLD / 1,000,000,000,000,000)

= daily rewards in $USD

[ Voor 14% gewijzigd door Iamthefish op 26-07-2021 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Ah, de boel lijkt weer wakker te worden. Zowel BTC als dit soort crypto.

Echter zie ik dat de browser in Trust Wallet niet meer mag blijkbaar. Op iOS. Dus even iets via pancakeswap omzetten is erg omslachtig IMHO.

Hoe doen jullie dit nu? Overstappen naar Metamask? Of is dat hetzelfde probleem? Of zie ik iets simpels over het hoofd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

@Waah Ik gebruik de Binance Smart Chain extensie in Chrome, werkt op dit moment prima met bijv. PCS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gretzkyus
Jedi_Pimp schreef op zondag 25 juli 2021 @ 23:34:
Zitten hier mensen in Fund II van Lithium (ticker $EBSC, voorheen EarlyBSC)?
Ja, daar zit ik ook in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
Yep ik ook. Toch wel spannend omdat er eigenlijk weinig vastligt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:47
Iamthefish schreef op maandag 26 juli 2021 @ 08:35:
Over Earnable: zoals ik al zei heb ik een inleg van 1BNB maar dat is inmiddels 3 BNB geworden. Ik claimde +/- $11 per dag toen mijn inleg een waarde had van $750 dollar. Rewards zijn volledig afhankelijk van het volume en, vanzelfsprekend, je inleg.
Reward zijn hoger dan elke andere baby-blabla shitcoin met rewards dus ik denk wanneer mensen dat doorhebben het gaat ontploffen. #hopium

Token gevonden doordat ik nog altijd Arigato bezit en dit het nieuwe project van dezelfde dev is.

= daily rewards in $USD
Dezelfde reden als waarom ik er in zit. Als dit op CMC en GC komt en de marketing gaat beginnen ...

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gretzkyus
DaWayne schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:07:
[...]

Yep ik ook. Toch wel spannend omdat er eigenlijk weinig vastligt...
Ja indd. Maar er zitten wel een paar slimme gasten achter heb ik het idee, dus ben niet zo bang dat ze er niets van maken. Maar ik verwacht ook geen x10 ofzo eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gretzkyus
Gretzkyus schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:12:
[...]

Ja indd. Maar er zitten wel een paar slimme gasten achter heb ik het idee, dus ben niet zo bang dat ze er niets van maken. Maar ik verwacht ook geen x10 ofzo eigenlijk.

En met 30/40% korting in private sales, dus nog voor de presales, is het ook bijna knap geen winst te maken met 525k totale inzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
[...]

Wat is de staat van Arigato nu eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Taro schreef op maandag 26 juli 2021 @ 09:43:
@Waah Ik gebruik de Binance Smart Chain extensie in Chrome, werkt op dit moment prima met bijv. PCS.
Top! thanks. Werkt erg goed, voor PC. Maar voor telefoon lastig. Via je tip bij Metamask uitgekomen en dat kan direct op je telefoon zonder PC ook swappen. En aangezien ik nauwelijks achter mijn PC trade :+

Enne.... Bitcoin te lang sideways? :+ als zelfs jij nu hier opeens komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Iemand trouwens nog zin om dit lijstje aan te vullen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z7B7Y_Pjbi-hKcc3_78rDPfKOP4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LJNEYkgCWsm9CUHUHBs0IHYR.png?f=fotoalbum_large

:Y) _O- _O- _O- :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Waah schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:43:
Enne.... Bitcoin te lang sideways? :+ als zelfs jij nu hier opeens komt :D
Ik heb behoorlijk wat Safemoons, Safemars', Hungry's, Bonfires, Cummies, Shrooms, Doge's en andere troep opgepakt hoor het afgelopen jaar, daar ben ik niet vies van :)

Maar tijdens de daling van Bitcoin ben ik er even bij weggebleven, want dergelijke coins doen het vaak beter tijdens een bullrun dan tijdens de mogelijke start van een bearmarket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Taro schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:49:
[...]

Ik heb behoorlijk wat Safemoons, Safemars', Hungry's, Bonfires, Cummies, Shrooms, Doge's en andere troep opgepakt hoor het afgelopen jaar, daar ben ik niet vies van :)

Maar tijdens de daling van Bitcoin ben ik er even bij weggebleven, want dergelijke coins doen het vaak beter tijdens een bullrun dan tijdens de mogelijke start van een bearmarket.
Ah dat wist ik niet. Aangezien je hier nog niet gepost had O-) Idem trouwens. Net op tijd (eerste uren van het Bear-maandje) alle shitcoins verkocht en was aan het wachten tot het weer wat zou aantrekken.
Of tot de bear echt zou doorzetten, en dan BTC O-) Maar BTC moet maar even wachten :+

Ook maar wat EARN gekocht. Weer een langzame start in het hele Meme-coin gebeuren. Meteen ff dat gedoe gedaan met het koppelen van Metamask aan het contract zodat je die EARN-knop kan gebruiken _/-\o_

Ze verzinnen ook elke week wat nieuws O-)

[ Voor 14% gewijzigd door Waah op 26-07-2021 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Waah schreef op maandag 26 juli 2021 @ 09:35:
Ah, de boel lijkt weer wakker te worden. Zowel BTC als dit soort crypto.

Echter zie ik dat de browser in Trust Wallet niet meer mag blijkbaar. Op iOS. Dus even iets via pancakeswap omzetten is erg omslachtig IMHO.

Hoe doen jullie dit nu? Overstappen naar Metamask? Of is dat hetzelfde probleem? Of zie ik iets simpels over het hoofd.
Ik ben zelf ook sinds gister weer "wakker". Ben benieuwd of BTC door blijft stijgen vanaf dit punt want anders ga ik weer lekker naar bed ;w

M'n eerste shitcoin gaat overigens aardig, 10% op de eerste dag met Earnable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Nopheros schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:22:
[...]

Ik ben zelf ook sinds gister weer "wakker". Ben benieuwd of BTC door blijft stijgen vanaf dit punt want anders ga ik weer lekker naar bed ;w

M'n eerste shitcoin gaat overigens aardig, 10% op de eerste dag met Earnable.
10% op een dag :+
Nee als BTC uitbreekt, dan worden het echt leuke winsten _/-\o_

Zelf ook net ingestapt in Earnable trouwens

Dus alles in BTC mensen. O-)

Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen wereldwijd ook denken : Half augustus begint het weer, want zomervakantie. Want dan is de kans natuurlijk groot dat mensen begin Augustus gaan kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Waah schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:25:
[...]

10% op een dag :+
Nee als BTC uitbreekt, dan worden het echt leuke winsten _/-\o_
Hey daar is al wel de 15% fee van af he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Nopheros schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:26:
[...]

Hey daar is al wel de 15% fee van af he :P
Ah dan heb ik niets gezegd _/-\o_
al is het nog altijd geen x100 in een week. Maar dat zijn ook mega-uitzonderingen met veel geluk/riciso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
Ik maak me ook totaal niet druk over de winst. Ik verwacht echt wel dat dit in een jaar, afhankelijk van bull/bear, tussen de x3 en de x10 gaat doen.
Het enige waar ik me zorgen over maak is of ik het dan vervolgens terugkrijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Waah schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:28:
[...]

Ah dan heb ik niets gezegd _/-\o_
al is het nog altijd geen x100 in een week. Maar dat zijn ook mega-uitzonderingen met veel geluk/riciso
Strikt gezien eigenlijk maar in 12 uur, dus niet eens een dag.

Maar wat niet is kan nog komen, misschien staat earn volgende week wel op x100 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gretzkyus
DaWayne schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:29:
[...]

Ik maak me ook totaal niet druk over de winst. Ik verwacht echt wel dat dit in een jaar, afhankelijk van bull/bear, tussen de x3 en de x10 gaat doen.
Het enige waar ik me zorgen over maak is of ik het dan vervolgens terugkrijg :)
Ja indd. Een jaar is erg lang. En die Jake die de 525k + Delta gaat beheren is als enige van de 3 niet doxxed :') Makkelijk weglopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik las net in slowchat dat het weer geopend is? :+

nou ik heb mijn oude fav. coins bekeken en kwam deze tegen:

Optie 1:
Binnenkort V2
https://pixl.one/
(bagholder, hopelijk leeft het op)

optie 2:
https://sensible.finance/
binnenkort smart staking
(geen positie, bijna op de top verkocht maar ik denk binnenkort nieuwe positie plaatsen)

[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 26-07-2021 12:02 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19-09 21:15
Iamthefish schreef op maandag 26 juli 2021 @ 08:35:

= daily rewards in $USD
Meh DHold heeft grotere rewards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Palindrome schreef op maandag 26 juli 2021 @ 12:39:
[...]

Meh DHold heeft grotere rewards
Voordeel is wel dat je bij deze token de rewards in BNB krijgt, als er gedumpt wordt dan heb je in ieder geval je BNB nog.

[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 26-07-2021 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Hoe krijg je die BNB dan van DHOLD? moet je het ergens staken of gewoon HODL in je wallet?
heb gekeken naar de grafiek van DHOLD, wellicht pak ik het een fluffje op, maar kan misschien nog wat dalen :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Kol Nedra schreef op maandag 26 juli 2021 @ 13:26:
Hoe krijg je die BNB dan van DHOLD? moet je het ergens staken of gewoon HODL in je wallet?
heb gekeken naar de grafiek van DHOLD, wellicht pak ik het een fluffje op, maar kan misschien nog wat dalen :)
Ik weet de details niet meer exact, maar je krijgt volgens mij DHOLD gratis voor het hodlen. De hoeveelheid tokens die je krijgt hangt van van de periode die je hodl. Volgens mij is laatste stap 30 dagen, dus na 30 dagen krijg je in % het meest.

[ Voor 20% gewijzigd door Nopheros op 26-07-2021 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Nopheros schreef op maandag 26 juli 2021 @ 13:40:
[...]

Ik weet de details niet meer exact, maar je krijgt volgens mij DHOLD gratis voor het hodlen, hoe langer je hodl hoe meer tokens je krijgt met een max van 30 dagen oid?
Maar dus niet ergens staken in een pool?
dus je krijgt DHOLD als iemand zijn deel verkoopt of iemand die koopt? Maar ik las hierboven over BNB, snap hem niet :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Kol Nedra schreef op maandag 26 juli 2021 @ 13:42:
[...]

Maar dus niet ergens staken in een pool?
dus je krijgt DHOLD als iemand zijn deel verkoopt of iemand die koopt? Maar ik las hierboven over BNB, snap hem niet :)
Ik neem aan dat je doelt op mijn post, had het over EARN.

"Het voordeel ten opzichte van DHOLD..." was misschien wat duidelijker geweest.

En nee, je hoeft DHOLD niet te staken in een pool. Gaat automatisch als ik het goed herinner. Bij EARN moet jet de BNB handmatig claimen. Niet veel werk maar moet wel gebeuren.

[ Voor 17% gewijzigd door Nopheros op 26-07-2021 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Nopheros schreef op maandag 26 juli 2021 @ 13:44:
[...]

Ik neem aan dat je doelt op mijn post, had het over EARN.

"Het voordeel ten opzichte van DHOLD..." was misschien wat duidelijker geweest.

En nee, je hoeft DHOLD niet te staken in een pool. Gaat automatisch als ik het goed herinner. Bij EARN moet jet de BNB handmatig claimen. Niet veel werkt maar moet wel gebeuren.
aha oke, welke EARN is het? website? want op CmC zie ik wel enorm veel hits....

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Kol Nedra schreef op maandag 26 juli 2021 @ 13:46:
[...]

aha oke, welke EARN is het? website? want op CmC zie ik wel enorm veel hits....
website: earnable.one
poo: https://poocoin.app/token...2c84c5aed1374ff0a91f19f7e

[ Voor 14% gewijzigd door Nopheros op 26-07-2021 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
te hard gestegen nu, maar ik hou hem in de gaten na correctie :)

[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 26-07-2021 13:54 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Nopheros schreef op maandag 26 juli 2021 @ 13:44:
[...]
Bij EARN moet jet de BNB handmatig claimen. Niet veel werk maar moet wel gebeuren.
Via hun website zie ik 2 opties (WalletConnect en Fortmatic), zijn er ook andere manieren via bijv. BSC Wallet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Taro schreef op maandag 26 juli 2021 @ 13:57:
[...]

Via hun website zie ik 2 opties (WalletConnect en Fortmatic), zijn er ook andere manieren via bijv. BSC Wallet?
Ik gebruik de interne browser van Trustwallet om naar hun website te gaan, druk op connect en je ziet de BNB earns die je kunt laten uitbetalen.

Ben niet heel erg bekend met PCS/Smart Chain en alle wallets er omheen dus misschien is dit een domme opmerking maar als de BSC wallet een interne browser heeft dan moet dat lukken denk ik zo. Voor zover ik weet zijn er niet meer opties als bovenstaande 2.

Ze hebben daarnaast wel een actieve telegram groep dus je kunt altijd daar vragen..

[ Voor 12% gewijzigd door Nopheros op 26-07-2021 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

@Nopheros Heb de Trust wallet geïnstalleerd, private key geïmporteerd en kan hem nu scannen. Zie geen waarde bij rewards staan, maar komt vast wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
concept is iig zeer goed, als het echt wat wordt kan het een soort gelijke boost krijgen zoals SHIB en SafeMoon....
maar voor nu, wachten op de correctie....

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Taro schreef op maandag 26 juli 2021 @ 14:10:
@Nopheros Heb de Trust wallet geïnstalleerd, private key geïmporteerd en kan hem nu scannen. Zie geen waarde bij rewards staan, maar komt vast wel goed.
Klopt, ik had er ook niet direct wat opstaan.
Kol Nedra schreef op maandag 26 juli 2021 @ 14:11:
concept is iig zeer goed, als het echt wat wordt kan het een soort gelijke boost krijgen zoals SHIB en SafeMoon....
maar voor nu, wachten op de correctie....
Instap moment is altijd lastig inderdaad.. Als dit een nieuwe arigato is dan is dit nog de bodem.. Een mens mag dromen toch :z

[ Voor 39% gewijzigd door Nopheros op 26-07-2021 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 19-09 17:13
Voor de mensen die even uit het shitcoin casino waren gestapt; Earn "whatever" is inmiddels geen nieuw concept meer :P Tig coins die BNB earn mogelijk maken met hogere returns dan earnable. Ook zijn er al 1000 forks van, earnada, earnmatic, earndoge, earnbtc zelf.

Waarom is deze earn coin anders/beter dan de rest? Meeste van die coins zijn inmiddels ingestort of liggen in coma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Nopheros schreef op maandag 26 juli 2021 @ 14:18:
[...]

Klopt, ik had er ook niet direct wat opstaan.
Voordat ik de fee's kan claimen moet ik ETH optoppen, bij Metamask staat dat ook weleens, maar dan bedoelen ze BNB. Aangezien ik voldoende BNB in de wallet heb staan bedoelen ze nu echt ETH? 28 USD fee's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Taro schreef op maandag 26 juli 2021 @ 14:29:
[...]

Voordat ik de fee's kan claimen moet ik ETH optoppen, bij Metamask staat dat ook weleens, maar dan bedoelen ze BNB. Aangezien ik voldoende BNB in de wallet heb staan bedoelen ze nu echt ETH? 28 USD fee's...
Gelukkig heb je geen ETH nodig :)

Als je via TrustWallet naar de site gaat zie je recht bovenin het scherm een ETH logo, pas dat aan naar Smart Chain.

@JW04 Voor mij persoonlijk kan ik daar heel kort over zijn. Deze token heb ik wel en de rest niet :+

Moet ik er nog wel eerlijk bij zeggen dat deze token gemaakt is door dezelfde persoon als Arigato. Dat heeft simpelweg een hogere aantrekkingskracht voor mensen dan <insert random token> .

[ Voor 26% gewijzigd door Nopheros op 26-07-2021 14:36 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ZpAz
Wat een drukte hier ineens, de prijs gaat zeker weer omhoog. 😉

Pagina: 1 ... 50 ... 96 Laatste

Let op:
  • Het risico voor het investeren in nieuwe coins is enorm. Wees je ervan bewust dat je je volledige inzet op zeer korte termijn volledig kunt verliezen. Investeer dus ook nooit meer dan je bereid bent om te verliezen.
  • Blijf on-topic.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Het afkraken van Meme coins in het algemeen is niet de bedoeling. Het topic kan daardoor ondergesneeuwd raken. Uit je mening op een normale manier en ga een gezonde discussie aan.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Mocht er hier een coin besproken zijn, dat een scam coin blijkt te zijn, wees dan zo vriendelijk om die informatie direct met anderen te delen, dat wordt gewaardeerd,
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!