[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]

Pagina: 1 ... 30 ... 96 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferron
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-08 18:16
Tyramisu schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:08:
Iemand nog een mooie coin om in te springen? Zin om een smallcap te pakken :)
PirateBsc
https://poocoin.app/token...d03844a50494bc9f4c416bafd

425k market cap nog maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lospeed
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-08 19:14
Damn, 40x vanaf het laagste punt gisteren :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Xyrr schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:00:
Ik heb de vraag gisteren ook al gesteld maar er toen geen antwoord op gekregen dus ik probeer het nog maar een keer: is het mogelijk om te controleren of de liquidity van een coin gelocked is met unicrypt? Zo ja, hoe? Lijkt me voor iedereen hier erg handig om te weten zodat we scams kunnen vermijden en elkaar ervoor kunnen behoeden.
Je kan op de website van unicrypt alle liquiditypools van Pancake opzoeken - wel even bovenaan van Uniswap naar Pancakeswap wisselen.

Dan kan je alle coinpairs opzoeken. Bijvoorveeld happy/bnb, de zoekbalk "happy" intikken en je krijgt de pool te zien.

Je kan dan ook direct zien OF het gelocked is, hoeveel % van de pool gelocked is en wanneer hef op zn vroegst vrijgegeven wordt.

Ga even naar de site en probeer het voor een coin die je kent - het is een eenvoudig proces :)

Voorbeeldje:
Gamer (GMR), ruim 99% locked voor een jaar

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m73XCjITXxJ_VuFTlcYkkAc_94k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hGeat4ScBgOQ3U3onQ4N7Lt0.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2021 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:23
Bewaar het voor Charlot ☺️

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
lospeed schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:26:
[...]

Haha ja, zat de hele dag op een dip te wachten om in te stappen. Uiteindelijk maar de link gedelete omdat ik depressief werd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferron
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-08 18:16
lospeed schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:26:
[...]

Ja helaas net de dag ervoor er in gestapt 😂. Maar mag niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lospeed
Safe volgens BSCheck, voor die market cap gooi ik er wel iets tegen. Verder geen info :| oOo
EDIT: safe volgens BSCheck is dus geen garantie, daar gaat mijn 0.025 BNB ;w

[ Voor 44% gewijzigd door lospeed op 14-05-2021 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

Iemand nog een mooie safuh pre-sale coin gevonden?

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lospeed
Jumpiefox schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33:
Iemand nog een mooie safuh pre-sale coin gevonden?
Ook op zoek naar nog een mooie presale om (hopelijk zonder bots) mee te kunnen pikken. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyrr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 09:58
Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:26:
[...]
Je kan op de website van unicrypt alle liquiditypools van Pancake opzoeken - wel even bovenaan van Uniswap naar Pancakeswap wisselen.

Dan kan je alle coinpairs opzoeken. Bijvoorveeld happy/bnb, de zoekbalk "happy" intikken en je krijgt de pool te zien.

Je kan dan ook direct zien OF het gelocked is, hoeveel % van de pool gelocked is en wanneer hef op zn vroegst vrijgegeven wordt.

Ga even naar de site en probeer het voor een coin die je kent - het is een eenvoudig proces :)
Thanks! Ik had die pagina al wel gevonden maar er op contract address gezocht. Blijkbaar is de zoekfunctie daar niet voor bedoeld want dan vind ie niks, ook niet de coins die er wel bekend blijken te zijn als je er met naam naar zoekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Xyrr schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:41:
[...]

Thanks! Ik had die pagina al wel gevonden maar er op contract address gezocht. Blijkbaar is de zoekfunctie daar niet voor bedoeld want dan vind ie niks, ook niet de coins die er wel bekend blijken te zijn als je er met naam naar zoekt.
Zodra je coins in een liquiditeitspool steekt, krijgt die pool een eigen contract adres. Bijv GMR/BNB heeft een ander adres dan GMR of BNB.

Dat is het adres waar je op kan zoeken - maar de ticker (GMR bijv) gebruiken is veel eenvoudiger.

Het is soms wat traag als PCS/BSC druk is maar werkt over het algemeen prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-09 12:24
Ik ben die scams (niet kunnen verkopen, not locked liquidities, rug pulls) best wel zat. @lospeed en die coin https://poocoin.app/token...0487c0f23345b82a77b29f004 heeft ultra lage liquidity en het is niet gelocked. Grrr. Zijn er dan geen enkele normale coins te koop met lage market cap, maar wel renounced ownership, locked liquidity en burned tokens? I guess not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Merchant token ICO
Brengt crypto naar mobiele pinautomaten zoals Visa en Mastercard.

En wat gaat Happy lekker!

[ Voor 15% gewijzigd door enomiss op 21-06-2021 11:23 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Steeg
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 12-10-2022
Sahara schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:48:
Ik ben die scams (niet kunnen verkopen, not locked liquidities, rug pulls) best wel zat. @lospeed en die coin https://poocoin.app/token...0487c0f23345b82a77b29f004 heeft ultra lage liquidity en het is niet gelocked. Grrr. Zijn er dan geen enkele normale coins te koop met lage market cap, maar wel renounced ownership, locked liquidity en burned tokens? I guess not.
Ik las ergens dat je via Dxsale daar waar de liquidity gelocked wordt je tokens kan zoeken. Zo ben je er zeker van dat we niet gerugpulled kan worden. Wel natuurlijk de holders nog checken op % van de supply. Weet alleen nog niet hoe je kunt zoeken bij Dxsale morgen even verder verdiepen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lospeed
Sahara schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:48:
Ja, post al aangepast! Excuses. Ik heb er een (mini) inleg x3 uit kunnen halen voor ze alles eruit haalden. BSCheck ok, Poocoin ok :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lospeed
Van der Steeg schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:51:
[...]

Ik las ergens dat je via Dxsale daar waar de liquidity gelocked wordt je tokens kan zoeken. Zo ben je er zeker van dat we niet gerugpulled kan worden. Wel natuurlijk de holders nog checken op % van de supply. Weet alleen nog niet hoe je kunt zoeken bij Dxsale morgen even verder verdiepen
Zelfde probleem ondervonden met Dxsale, als je de specifieke link niet hebt geraak je er niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:15

Chaes

#HODL

enomiss schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:50:
[...]

Merchant token ICO

Thanks voor het delen. Interessant project.

Zit wel al in fase 109 van de 120, maar ik schat zo in dat de prijs na de ICO wel iets hoger zal zijn dan $3.10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyrr
  • Laatst online: 17-09 09:58
lospeed schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:52:
[...]

Zelfde probleem ondervonden met Dxsale, als je de specifieke link niet hebt geraak je er niet?
Volgens mij is het hele idee van Dxsale om coin pre-sales te doen, dus voordat dat deze publiekelijk op de markt komen. Dat wordt meestal gedaan binnen een select gezelschap dat van de link wordt voorzien. Een overzicht van of zoekfunctie naar coins is er dus juist een die ze niet willen bieden. Als ik het allemal goed begrijp hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lospeed
Xyrr schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:57:
[...]

Volgens mij is het hele idee van Dxsale om coin pre-sales te doen, dus voordat dat deze publiekelijk op de markt komen. Dat wordt meestal gedaan binnen een select gezelschap dat van de link wordt voorzien. Een overzicht van of zoekfunctie naar coins is er dus juist een die ze niet willen bieden. Als ik het allemal goed begrijp hoor :)
Maar anderzijds kan je wel door alles dat gepland, gelanceerd, etc. is scrollen? 8)7
Is gewoon onbegonnen werk om daar een specifiek project in te vinden. Tenzij er bij de listing op Dxsale gekozen kan worden tussen wel of niet weergeven in die lijst...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Chaes schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:57:
[...]

Thanks voor het delen. Interessant project.

Zit wel al in fase 109 van de 120, maar ik schat zo in dat de prijs na de ICO wel iets hoger zal zijn dan $3.10
Zeer interessant project als je het mij vraagt.
Zweeds bedrijf, betrouwbaar (strenge wetgeving daar).
Met vrijwel alle blockchains compatible.
Wie wil er niet met crypto overal kunnen betalen? :)
Geeft ook aan hoeveel interesse ervoor is. Die fases worden gevuld alsof het niets is. Er was zoveel interesse dat ze fases hebben toegevoegd.

[ Voor 17% gewijzigd door enomiss op 21-06-2021 11:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
[...]
Merchant token ICO

Tip:
Het is trouwens best verwarrend die buy on Coinbase knop (je hoeft geen Coinbase te hebben namelijk).
Dit is wel een van de goedkoopste manieren om MTO te kopen.
- Klik op Buy on Coinbase
- Vul hetzelfde emailadres in waarmee je het account hebt gemaakt (schijnt belangrijk te zijn)
- Kies Litecoin (dan betaal je vrijwel geen fee)
- Stuur vanaf elke exchange waar je withdraw kan doen naar dit Litecoin adres.
Coinbase verwerkt enkel de order op de achtergrond vermoed ik.

[ Voor 231% gewijzigd door enomiss op 21-06-2021 11:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WaRSTeaM
  • Laatst online: 20:40
[...]

Merchant token ICO

thanks, als beloning je ref gebruikt! Zie er idd erg intressant uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
WaRSTeaM schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 00:22:
[...]

thanks, als beloning je ref gebruikt! Zie er idd erg intressant uit!
Ik zou in de launchpad bij Token withdrawal address goed nadenken welk adres in opgeeft. Kun je maar 1x doen en niet aanpassen ben ik achter. Ik heb mijn Metamask adres gebruikt omdat Uniswap de eerste exchange is waar die op komt. Let ook op dat het een ERC-20 adres is.

[ Voor 8% gewijzigd door enomiss op 21-06-2021 11:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 01:07
5 uur enn21 minuten later komt bsc nog eens aan dat mijn transactie gefaald is.... -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reduxy
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 16-11-2023
Bedankt voor de Merchant token tip!

Daar op aansluitend. Ik heb de procedure gevolgd en ETH betaald via Binance.

Nu moet ik nog een withdrawal adress instellen en wil hiervoor MetaMask gebruiken.

Heeft 1 van jullie raad?

Ik heb destijds onder MetaMask een standaard account aangemaakt waarbij ik het netwerk op een custom-aangemaakte Smart Chain (bnc) heb staan.

Nu dacht ik een tweede account aan te maken en daarvan het netwerk op Ethereum Mainnet te zetten en daarvan het adres op te sturen.

Werkt het correct als ik het adres van het tweede account opgeef bij Merchant Tokens?

Het rare is trouwens wel wanneer je van account wisselt dat MetaMask het laatst gebruikt netwerk onthoudt en ik dat telkens per account wissel ook moet wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Reduxy schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 01:00:
Bedankt voor de Merchant token tip!

Daar op aansluitend. Ik heb de procedure gevolgd en ETH betaald via Binance.

Nu moet ik nog een withdrawal adress instellen en wil hiervoor MetaMask gebruiken.

Heeft 1 van jullie raad?

Ik heb destijds onder MetaMask een standaard account aangemaakt waarbij ik het netwerk op een custom-aangemaakte Smart Chain (bnc) heb staan.

Nu dacht ik een tweede account aan te maken en daarvan het netwerk op Ethereum Mainnet te zetten en daarvan het adres op te sturen.

Werkt het correct als ik het adres van het tweede account opgeef bij Merchant Tokens?

Het rare is trouwens wel wanneer je van account wisselt dat MetaMask het laatst gebruikt netwerk onthoudt en ik dat telkens per account wissel ook moet wijzigen.
Je Metamask adres is hetzelfde ongeacht het netwerk, was dat je vraag?
Maar jammer dat je met ETH hebt betaald... is meteen een paar tientjes fee geweest? Litecoin fee is minder dan 1 euro...

[ Voor 8% gewijzigd door enomiss op 21-06-2021 11:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Iedereen die aan MTO meedoet, noteer deze datum in je agenda. Als de prijs hard stijgt en daarna toch zakt zou je misschien willen verkopen. Je weet het nooit... maar in theorie is dit een project voor de lange adem.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M59ab61wR6oJokSq_4_uvpXz1O8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KFxiNH4xn8ueyBW4HoCADiUo.png?f=user_large

Overigens:
Is er iemand die mijn FUCKMUSK tokens wil hebben? Stuur ze gratis op. :+

[ Voor 13% gewijzigd door enomiss op 21-06-2021 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reduxy
enomiss schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 01:06:
[...]

Je Metamask adres is hetzelfde ongeacht het netwerk, was dat je vraag?
Maar jammer dat je met ETH hebt betaald... is meteen een paar tientjes fee geweest? Litecoin fee is minder dan 1 euro...
Ja, klopt. En kan dat in dit geval kwaad?

Ik zie bijv. wel dat Account 1 en Account 2 beiden een ander MetaMask adres hebben.

Dus ik zou in dit geval wellicht beter het MetaMask adres van account 2 op kunnen geven en wanneer ik die wil gebruiken, het netwerk wisselen? (tenzij dit allemaal niet werkt).

Ja, dat van die fee had ik gemist.. 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Reduxy op 15-05-2021 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Reduxy schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 01:15:
[...]

Ja, klopt. En kan dat in dit geval kwaad?

Ik zie bijv. wel dat Account 1 en Account 2 beiden een ander MetaMask adres hebben.

Dus ik zou in dit geval wellicht beter het MetaMask adres van account 2 op kunnen geven en wanneer ik die wil gebruiken, het netwerk wisselen? (tenzij dit allemaal niet werkt).

Ja, dat van die fee had ik gemist.. 8)7
Ik weet niet waarom je 2 accounts hebt maar als je tot beide toegang hebt kun je zelf kiezen op welke je ze wil ontvangen...
Je kan met 1 account ook tussen netwerken wisselen... hoef je geen 2 accounts voor. En je ontvangt altijd, ook al staat die op een ander netwerk op dat moment.

[ Voor 11% gewijzigd door enomiss op 15-05-2021 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reduxy
enomiss schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 01:17:
[...]

Ik weet niet waarom je 2 accounts hebt maar als je tot beide toegang hebt kun je zelf kiezen op welke je ze wil ontvangen...
Je kan met 1 account ook tussen netwerken wisselen... hoef je geen 2 accounts voor. En je ontvangt altijd, ook al staat die op een ander netwerk op dat moment.
Het is meer een beginners ding en was bang fouten te maken. Bedankt voor de hulp en uitleg. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KapitanFalchion
  • Laatst online: 01-05-2022
Wordt Wildfire hier nog gehodl'd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01:04
ik geef het nog een tijdje ja. Had niet verwacht dat er daadwerkelijk iets van de community takeover zou komen, maar ze zijn er toch mee bezig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
Reduxy schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 01:23:
[...]

Het is meer een beginners ding en was bang fouten te maken. Bedankt voor de hulp en uitleg. _/-\o_
Goed dat je erover nadenkt. In crypto kun je zomaar je coins kwijt zijn als je een fout maakt.
Vooral bij transacties raad ik aan om eerst een kleine hoeveelheid te sturen om te testen of het werkt. Dit doen zelfs de pro's nog na 10 jaar in crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KapitanFalchion
  • Laatst online: 01-05-2022
Skalders schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 01:26:
[...]

ik geef het nog een tijdje ja. Had niet verwacht dat er daadwerkelijk iets van de community takeover zou komen, maar ze zijn er toch mee bezig.
Aye okey, beetje veel sellers dacht misschien zijn er nog ontwikkelingen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Ik zit in een paar coins die nog geen listing hebben, maar zie de winst verdampen, best lastig om dan vast te houden, maar wil niet straks ook posten "Oh ja, daar had ik er 2 miljoen van, was nu 50.000$ geweest" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happymoon
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 01-12-2024
Aquagoat doet het nu toch al een tijdje zeer goed... nog mensen die deze hodlen? Nog tips vr de lange termijn? Geen pump en dump aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrie1985
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-08-2022
Iemand ervaring met het resetten van zijn metamask account? Ik krijg bij elke swap 0,0 bnb op mijn iPhone, laptop werkt wel. Betaal wel elke keer de fee 🙁.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas1977
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
barrie1985 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:09:
Iemand ervaring met het resetten van zijn metamask account? Ik krijg bij elke swap 0,0 bnb op mijn iPhone, laptop werkt wel. Betaal wel elke keer de fee 🙁.
Heb ik dus ook op mobiel met interne metamask browser .
Nog geen oplossing gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrie1985
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-08-2022
sebas1977 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:23:
[...]

Heb ik dus ook op mobiel met interne metamask browser .
Nog geen oplossing gevonden...
Al eens een reset geprobeerd van je account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tware
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 11:09
Superstonks is nog steeds leuk aan het gaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoosie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-08 18:42
Tware schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:36:
[...]

Superstonks is nog steeds leuk aan het gaan
En anders deze:

🗡️🗡️Assassin's Coin🗡️🗡️

STEALTH LAUNCH!!!

✅ Contract Verified
✅ Fairlaunch
✅ Liquidity Burned Forever
✅ Ownership Renounce

Listed on Pancakeswap v2

SmartContract : 0xA2B3358bd06A0F6E5C4cA9cd9a5E28b0958e1b7C

Max Buy /tx : 5,000,000,000,000
Avoid whale 🐳🐳

Telegram : @ assassinscoinbsc

MC onder de 100.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patroo
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 17-09 11:01
Hoosie schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:40:
[...]

En anders deze:

🗡️🗡️Assassin's Coin🗡️🗡️

STEALTH LAUNCH!!!

✅ Contract Verified
✅ Fairlaunch
✅ Ownership Renounce

Listed on Pancakeswap v2

Avoid whale 🐳🐳

MC onder de 100.000
Website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoosie
Zijn ze nog bezig lees ik net.
Ik heb m'n inleg er overigens al uit, was er vroeg bij. Nu nog iets meer dan de helft van m'n Coins over

[ Voor 24% gewijzigd door Hoosie op 15-05-2021 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Hoosie schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:40:
[...]

En anders deze:

🗡️🗡️Assassin's Coin🗡️🗡️

STEALTH LAUNCH!!!

✅ Contract Verified
✅ Fairlaunch
✅ Ownership Renounce

Listed on Pancakeswap v2

Avoid whale 🐳🐳

MC onder de 100.000
aaaand it's gone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoosie
Enige wat ik zie is een dip. Kan nog gewoon kopen/verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
Ja hier nog 1, nadat ik het eergisteren te vroeg verkocht had (met verlies) probeer ik het nu nogmaals. Hopelijk haal ik mijn verlies eruit en gelijk winst.
Had gelezen dat er wat ontwikkelingen en marketing aan zat te komen, dus deze HODL ik een tijdje vanaf nu.

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:46
Die uitspraken mag je bewaren voor rug pulls enzo, als je dat bij iedere dip voor ieder token gaat roepen heb je er een dagtaak aan ;)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoosie
Even wat Charlot info, bericht van vanmorgen in de TG:

Goodmorning all, another update for everyone.

The issue with high transactions fees has been officially found, as well as the issue that was causing the nameticker to be unable to get resolved, which caused Bogged Finance, Poocoin and Unicrypt be very unstable to work with the token.

The new contract is in the making and will be thoroughly tested before we re-launch.

Thank you for your patience!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kevinr1
  • Laatst online: 01-09 09:35

kevinr1

Dude?

Komt wel goed met Charlot. Daar heb ik wel vertrouwen in.

Life is meant to be experienced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoosie
kevinr1 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:34:
Ik ook. Ben alleen even benieuwd hoe het zit met de al gekocht tokens. Komen die via airdrop straks in je wallet op het nieuwe contract net als bij DHOLD?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• komma959
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 27-05-2021
Hoosie schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:38:
[...]

Ik ook. Ben alleen even benieuwd hoe het zit met de al gekocht tokens. Komen die via airdrop straks in je wallet op het nieuwe contract net als bij DHOLD?
En de veel te hoge transactie kosten??
Krijg je die terug met extra tijdens..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mercapto
Lijkt mij dat transactiekosten je eigen probleem zijn, niemand is verantwoordelijk voor jouw FOMO :P
(ik zie een Ware-Woensdagavond-Film aankomen)

edit: jouW :N

[ Voor 8% gewijzigd door mercapto op 15-05-2021 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoosie
komma959 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:47:
[...]

Bij mij vielen de transactiekosten nog wel mee volgens mij. Was er wel snel bij overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
komma959 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:47:
[...]

Wellicht in de vorm van een bepaalde hoeveelheid bonus token bij de airdrop op het nieuwe contract.
We horen er snel genoeg van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
  • Laatst online: 16-09 20:28
Nog mede-tweakers die Safemoon in het bezit hebben? Is het vertrouwen er nog? Hoor er verschillende dingen over.

Verder nog tips voor muntjes met zoveel nullen achter te komma om voor lange tijd te HODL?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
Ook maar wat MTO tokens gehaald
Zag er betrouwbaar uit
Mn laatste gokje deze bullmarkt; nu is het even klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ik heb nog wat meer Banana gekocht. Heeft toch een usecase, dus minder risicovol

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
kevinr1 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:34:
Ja, dat geloof ik ook wel. Als in, geen funds kwijt zijn etc.
Maar verwacht wel dat non-tweakers holders asap gaan verkopen.
Is/was echt goed opgezet door @Verwijderd
En dan ineens zoiets. Is gewoon k.. voor hem natuurlijk!
Denk dat velen van ons wel eens zo’n shitty livegang hebben meegemaakt op het werk. Dat voelt niet lekker. Laat staan dat je met goede intenties ineens mss voor scammer wordt uitgemaakt.

Ik ken je dan wel niet, maar heb met je te doen hoor. Sterkte man! Komt goed.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

readytoflow schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 11:29:
[...]

Ja, dat geloof ik ook wel. Als in, geen funds kwijt zijn etc.
Maar verwacht wel dat non-tweakers holders asap gaan verkopen.
Is/was echt goed opgezet door @Verwijderd
En dan ineens zoiets. Is gewoon k.. voor hem natuurlijk!
Denk dat velen van ons wel eens zo’n shitty livegang hebben meegemaakt op het werk. Dat voelt niet lekker. Laat staan dat je met goede intenties ineens mss voor scammer wordt uitgemaakt.

Ik ken je dan wel niet, maar heb met je te doen hoor. Sterkte man! Komt goed.
Thanks jongens _/-\o_

De oorzaak van de problemen is inmiddels gelukkig duidelijk.
Oplossing zou ook over niet al te lang klaar moeten zijn.
Ik ben er dan ook non-stop mee bezig en slapen was kort maar krachtig :z

Ik moet nog even bedenken/overleggen met iedereen in de community over de re-launch. Wanneer & wat details, etc.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2021 11:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Hoosie schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:38:
[...]

Ja, ik ga de nieuwe tokens naar iedereen airdroppen & er zal een "bonus" bijkomen voor de problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ja, relaunch wil je waarschijnlijk op een timer, zodat iedereen de mogelijkheid heeft er voor te plannen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hoosie
Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 11:36:
[...]

Ja, ik ga de nieuwe tokens naar iedereen airdroppen & er zal een "bonus" bijkomen voor de problemen.
Awesome! Ik blijf lekker hodlen voorlopig. Heb goede ervaring met een relaunch bij DHOLD, dus als je hetzelfde trucje kan doen ben ik blij! En m'n vrouw ook want dan is de nieuwe keuken er een stuk eerder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseSebastian
  • Laatst online: 15:55
Hoosie schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 11:42:
[...]

Awesome! Ik blijf lekker hodlen voorlopig. Heb goede ervaring met een relaunch bij DHOLD, dus als je hetzelfde trucje kan doen ben ik blij! En m'n vrouw ook want dan is de nieuwe keuken er een stuk eerder :P
Ik doe met je mee!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Problemen en fixes:

Geen charts - Fixed!
Geen liq lock - Fixed!
Hoge transactiekosten - oorzaak bekend, fix in progress

Sneakpeak:
(geen transacties dus chart is leeg maar hij opent nu direct & normaal)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p0mBdVU3NnYOZbXFIjB9_lJOgzk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m0MZ6FwTw8K4G5fTWl5yydLV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinr1

kevinr1

Dude?

Nog een mooie:
Presale over 5 minuten, https://luckystarstoken.com/

Dev is gedoxxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinr1 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 11:56:
Nog een mooie:

Dev is gedoxxed.
Nevermind, ik las er overheen :+

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2021 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinr1

kevinr1

Dude?

Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:02:
[...]

Maar.... of ik lees er overheen, of de token heeft helemaal geen objective behalve "increase the wealth"?
Zou goed kunnen. Ik lees het allemaal niet. Enige wat ik zie is $$$.
Het bericht wat ze zojuist hebben geplaatst:

"Every 20 BNB contributed to the presale we will post the addresses of the participants in the Telegram Chat and use a random number generator to select a lucky winner who will receive DOUBLE tokens."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinr1 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:03:
[...]

Zou goed kunnen. Ik lees het allemaal niet. Enige wat ik zie is $$$.
Het bericht wat ze zojuist hebben geplaatst:

"Every 20 BNB contributed to the presale we will post the addresses of the participants in the Telegram Chat and use a random number generator to select a lucky winner who will receive DOUBLE tokens."
Ja, maar nadat de token gelaunched is, willen ze ook lottery based tokens weggeven.

Dat is echter vanuit een deel van de initial supply die ze vasthouden. Er is geen transaction fee die weer die lotteries in gaat.

Na een tijdje is het op en dan is het uit met de pret. Ik zie het verdienmodel al - want ze zijn zelf natuurlijk de liquidity provider en er gaat wel 3% de liquiditeitspool in.

Slim maar met een houdbaarheidsdatum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21:57
Nog een mooie:

Dev is gedoxxed.
Ook ingestapt. Die coins kan je zeker morgen pas zien als je contract id hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinr1

kevinr1

Dude?

jasperz89 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:17:
[...]

Ook ingestapt. Die coins kan je zeker morgen pas zien als je contract id hebt?
"We will be distributing tokens to the presale participants EVERY HOUR after start. So, you will receive your tokens within an hour of your contribution."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
kevinr1 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:19:
[...]

"We will be distributing tokens to the presale participants EVERY HOUR after start. So, you will receive your tokens within an hour of your contribution."
Zag ik inderdaad. Maar hoe moet ik die tokens toevoegen in m’n wallet als ik geen id heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
jasperz89 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:20:
[...]

Zag ik inderdaad. Maar hoe moet ik die tokens toevoegen in m’n wallet als ik geen id heb?
0xc6888d584329cc701333b6c26a13fb09eabd9b80

Deze kan je toevoegen aan je wallet.

[ Voor 7% gewijzigd door melvinnie op 15-05-2021 12:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mercapto
Superstonks is inmiddels supernietzostonks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
melvinnie schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:20:
[...]

0xc6888d584329cc701333b6c26a13fb09eabd9b80

Deze kan je toevoegen aan je wallet.
Thanks! Zag hem zo snel niet staan ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
mercapto schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:21:
Superstonks is inmiddels supernietzostonks :P
Zat er een keer aan te komen he haha, hoop dat je op tijd uitgestapt bent (met een deel) en toch winst hebt kunnen maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
jasperz89 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:21:
[...]

Thanks! Zag hem zo snel niet staan ergens.
Staat ook niet op de website. Als je op BscScan zoekt naar het adres waar je BNB naartoe moet sturen. En vervolgens klikt op "BEP-20 Token Txns" dan zie je in de tabel de daadwerkelijke token staan (Rechts). Als je daar op klikt dan onder Profile Summary het daadwerkelijke adres van de coin staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Milo44 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:24:
[...]

Zat er een keer aan te komen he haha, hoop dat je op tijd uitgestapt bent (met een deel) en toch winst hebt kunnen maken!
Ik heb geen idee, zit er nog in, maar weet niet meer met hoeveel.
Ik denk 0.05 BNB, staat nu op 0.035, dus ik hodl nog maar even :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vijeta
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 06-09 15:48
Nog een mooie:

Dev is gedoxxed.
Vraag me af of hij dat echt is. LinkedIn profiel heeft 0 activiteit en normaal gezien krijgen developers en met name iemand die jaren bij IBM werkt wel wat skill endorsements.

Ziet er voor mij uit als een profiel die recent is aangemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Nog een mooie:

Dev is gedoxxed.
Ziet er wel leuk uit, website geeft ook wel een positieve indruk (dus geen copy-cat).
Ben benieuwd, heb er wat speelgeld tegenaan gegooid :)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reduxy
In de Lucky Stars Telegram group werd zojuist deze boodschap gedeeld:
"We just hit 20 BNB, we will now start distributing Lucky Stars to the first participants!"

( https://t.me/LuckyStarsOfficial )

[ Voor 10% gewijzigd door Reduxy op 15-05-2021 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lospeed
Reduxy schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:33:
In de Lucky Stars Telegram group werd zojuist deze boodschap gedeeld:
"We just hit 20 BNB, we will now start distributing Lucky Stars to the first participants!"

( https://t.me/LuckyStarsOfficial )
Jep, mijn (mini) deel al ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcB1978
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-01 20:43
Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 11:36:
[...]

Doe je netjes. Top. Misschien ff update in telegram doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gretzkyus
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:40
Hoeveel decimals voor die Lucky Stars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
Mijn deel ook al binnen idd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MarcB1978 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:37:
[...]

Doe je netjes. Top. Misschien ff update in telegram doen?
Doe ik later vandaag - wil ook even een poll starten voor de nieuwe launchdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:52
Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:39:
[...]

Goed werk d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
lospeed schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:34:
[...]

Jep, mijn (mini) deel al ontvangen.
Je had je BNB verstuurd naar dit adres:

0xfC41dABDee7E7b920b2f88e4ec7B075571cB0b33 ?

hoeveel Lucky Stars ontvangen?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:51:
[...]

Je had je BNB verstuurd naar dit adres:

0xfC41dABDee7E7b920b2f88e4ec7B075571cB0b33 ?

hoeveel Lucky Stars ontvangen?
Ik heb 0.11 gestuurd en heb 110.000.000.000 Stars ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vijeta
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 06-09 15:48
Guys ik zou uitkijken met Lucky Stars. Stelde ze paar kritische vragen over hun LinkedIn account en ben nu gebanned. Blijf er niet te lang in zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Vijeta schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 13:03:
Guys ik zou uitkijken met Lucky Stars. Stelde ze paar kritische vragen over hun LinkedIn account en ben nu gebanned. Blijf er niet te lang in zitten ;)
Sowieso je inleg eruit halen bij x2 - x5 is nooit verkeerd, doe ik tenminste wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:39:
[...]

Persoonlijk zou ik er dan wel proberen om er ook weer een echte (re) launch van te maken. Als we het aantal members op 300 krijgen bijv. dan wordt er gekocht bij de relaunch en niet direct verkocht.

Als alle problemen zijn opgelost zou de chat ook weer open moeten (ver voor de relaunch), nieuwe posts op reddit m.b.t. de relaunch etc.

[ Voor 14% gewijzigd door Nopheros op 15-05-2021 13:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
melvinnie schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:53:
[...]

doe ook mee nu, zit in batch 2
met een klein fluffje :+

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 15-05-2021 13:50 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

bSHIBa gaat ook lekker, de BSC variant van SHIB.

https://poocoin.app/token...4a19a32da2a2ed22aec3bef3e

Inmiddels bijna weer quitte hier op. $16m market cap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas_FR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 23:02
Ben benieuwd of we dit weekend nog wat vuurwerk mogen verwachten van diamondhold en wildfire.... zou mooi zijn :)

[ Voor 5% gewijzigd door sebas_FR op 15-05-2021 14:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
sebas_FR schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:09:
Ben benieuwd of dit weekend nog wat vuurwerk mogen verwachten van diamondhold en wildfire.... zou mooi zijn :)
DH zou vanavond een Reddit raid gaan doen, ben benieuwd aangezien ze nu ook de audit op zak hebben :)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Denk dat DHOLD nog makkelijk x5 kan gaan. Zelfs dan nog een lage market cap vergeleken met een HAPPY of Bonfire.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
melvinnie schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:53:
[...]

Ik heb ze ook ontvangen, zat in batch 2 van ze.
nu hodl en over 3 weken lambo :+

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinr1

kevinr1

Dude?

Chaes schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:13:
Denk dat DHOLD nog makkelijk x5 kan gaan. Zelfs dan nog een lage market cap vergeleken met een HAPPY of Bonfire.
Ik heb echt spijt dat ik DHOLD heb verkocht. Achteraf gezien een wijze les.
Ik had een top 40 wallet volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
Iemand ook in Polkaswap ?
Is ook lekker nieuw
Denk dat dat wel een rammer kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

kevinr1 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:17:
[...]

Ik heb echt spijt dat ik DHOLD heb verkocht. Achteraf gezien een wijze les.
Ik had een top 40 wallet volgens mij.
Dat doet wel pijn ja. Je kan eventueel nog overwegen in te stappen met een klein flufje. Project staat nog aan het begin.

[ Voor 4% gewijzigd door Chaes op 15-05-2021 14:20 ]

Pagina: 1 ... 30 ... 96 Laatste

Let op:
  • Het risico voor het investeren in nieuwe coins is enorm. Wees je ervan bewust dat je je volledige inzet op zeer korte termijn volledig kunt verliezen. Investeer dus ook nooit meer dan je bereid bent om te verliezen.
  • Blijf on-topic.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Het afkraken van Meme coins in het algemeen is niet de bedoeling. Het topic kan daardoor ondergesneeuwd raken. Uit je mening op een normale manier en ga een gezonde discussie aan.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Mocht er hier een coin besproken zijn, dat een scam coin blijkt te zijn, wees dan zo vriendelijk om die informatie direct met anderen te delen, dat wordt gewaardeerd,
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!