PirateBscTyramisu schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:08:
Iemand nog een mooie coin om in te springen? Zin om een smallcap te pakken
https://poocoin.app/token...d03844a50494bc9f4c416bafd
425k market cap nog maar
PirateBscTyramisu schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:08:
Damn, 40x vanaf het laagste punt gisterenFerron schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:24:
[...]
PirateBsc
https://poocoin.app/token...d03844a50494bc9f4c416bafd
425k market cap nog maar
Verwijderd
Je kan op de website van unicrypt alle liquiditypools van Pancake opzoeken - wel even bovenaan van Uniswap naar Pancakeswap wisselen.Xyrr schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:00:
Ik heb de vraag gisteren ook al gesteld maar er toen geen antwoord op gekregen dus ik probeer het nog maar een keer: is het mogelijk om te controleren of de liquidity van een coin gelocked is met unicrypt? Zo ja, hoe? Lijkt me voor iedereen hier erg handig om te weten zodat we scams kunnen vermijden en elkaar ervoor kunnen behoeden.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2021 23:30 ]
Bewaar het voor Charlot ☺️Tyramisu schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:08:
nothing stops this train
Haha ja, zat de hele dag op een dip te wachten om in te stappen. Uiteindelijk maar de link gedelete omdat ik depressief werd
Ja helaas net de dag ervoor er in gestapt 😂. Maar mag niet klagen.
[ Voor 44% gewijzigd door lospeed op 14-05-2021 23:43 ]
The first casualty in war is always the truth...
Ook op zoek naar nog een mooie presale om (hopelijk zonder bots) mee te kunnen pikken.Jumpiefox schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33:
Iemand nog een mooie safuh pre-sale coin gevonden?
Thanks! Ik had die pagina al wel gevonden maar er op contract address gezocht. Blijkbaar is de zoekfunctie daar niet voor bedoeld want dan vind ie niks, ook niet de coins die er wel bekend blijken te zijn als je er met naam naar zoekt.Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:26:
[...]
Je kan op de website van unicrypt alle liquiditypools van Pancake opzoeken - wel even bovenaan van Uniswap naar Pancakeswap wisselen.
Dan kan je alle coinpairs opzoeken. Bijvoorveeld happy/bnb, de zoekbalk "happy" intikken en je krijgt de pool te zien.
Je kan dan ook direct zien OF het gelocked is, hoeveel % van de pool gelocked is en wanneer hef op zn vroegst vrijgegeven wordt.
Ga even naar de site en probeer het voor een coin die je kent - het is een eenvoudig proces
Verwijderd
Zodra je coins in een liquiditeitspool steekt, krijgt die pool een eigen contract adres. Bijv GMR/BNB heeft een ander adres dan GMR of BNB.Xyrr schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:41:
[...]
Thanks! Ik had die pagina al wel gevonden maar er op contract address gezocht. Blijkbaar is de zoekfunctie daar niet voor bedoeld want dan vind ie niks, ook niet de coins die er wel bekend blijken te zijn als je er met naam naar zoekt.
Merchant token ICOTyramisu schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:08:
[ Voor 15% gewijzigd door enomiss op 21-06-2021 11:23 ]
https://opensea.io/seaart
Ik las ergens dat je via Dxsale daar waar de liquidity gelocked wordt je tokens kan zoeken. Zo ben je er zeker van dat we niet gerugpulled kan worden. Wel natuurlijk de holders nog checken op % van de supply. Weet alleen nog niet hoe je kunt zoeken bij Dxsale morgen even verder verdiepenSahara schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:48:
Ik ben die scams (niet kunnen verkopen, not locked liquidities, rug pulls) best wel zat. @lospeed en die coin https://poocoin.app/token...0487c0f23345b82a77b29f004 heeft ultra lage liquidity en het is niet gelocked. Grrr. Zijn er dan geen enkele normale coins te koop met lage market cap, maar wel renounced ownership, locked liquidity en burned tokens? I guess not.
Ja, post al aangepast! Excuses. Ik heb er een (mini) inleg x3 uit kunnen halen voor ze alles eruit haalden. BSCheck ok, Poocoin okSahara schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:48:
Ik ben die scams (niet kunnen verkopen, not locked liquidities, rug pulls) best wel zat. @lospeed en die coin https://poocoin.app/token...0487c0f23345b82a77b29f004 heeft ultra lage liquidity en het is niet gelocked. Grrr. Zijn er dan geen enkele normale coins te koop met lage market cap, maar wel renounced ownership, locked liquidity en burned tokens? I guess not.
Zelfde probleem ondervonden met Dxsale, als je de specifieke link niet hebt geraak je er niet?Van der Steeg schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:51:
[...]
Ik las ergens dat je via Dxsale daar waar de liquidity gelocked wordt je tokens kan zoeken. Zo ben je er zeker van dat we niet gerugpulled kan worden. Wel natuurlijk de holders nog checken op % van de supply. Weet alleen nog niet hoe je kunt zoeken bij Dxsale morgen even verder verdiepen
Thanks voor het delen. Interessant project.enomiss schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:50:
[...]
Merchant token ICO
Brengt crypto naar mobiele pinautomaten zoals Visa en Mastercard.
En wat gaat Happy lekker!
Volgens mij is het hele idee van Dxsale om coin pre-sales te doen, dus voordat dat deze publiekelijk op de markt komen. Dat wordt meestal gedaan binnen een select gezelschap dat van de link wordt voorzien. Een overzicht van of zoekfunctie naar coins is er dus juist een die ze niet willen bieden. Als ik het allemal goed begrijp hoorlospeed schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:52:
[...]
Zelfde probleem ondervonden met Dxsale, als je de specifieke link niet hebt geraak je er niet?
Maar anderzijds kan je wel door alles dat gepland, gelanceerd, etc. is scrollen?Xyrr schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:57:
[...]
Volgens mij is het hele idee van Dxsale om coin pre-sales te doen, dus voordat dat deze publiekelijk op de markt komen. Dat wordt meestal gedaan binnen een select gezelschap dat van de link wordt voorzien. Een overzicht van of zoekfunctie naar coins is er dus juist een die ze niet willen bieden. Als ik het allemal goed begrijp hoor
Zeer interessant project als je het mij vraagt.Chaes schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:57:
[...]
Thanks voor het delen. Interessant project.
Zit wel al in fase 109 van de 120, maar ik schat zo in dat de prijs na de ICO wel iets hoger zal zijn dan $3.10
[ Voor 17% gewijzigd door enomiss op 21-06-2021 11:22 ]
Tip:enomiss schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:50:
[...]
Merchant token ICO
[ Voor 231% gewijzigd door enomiss op 21-06-2021 11:22 ]
thanks, als beloning je ref gebruikt! Zie er idd erg intressant uit!enomiss schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:50:
[...]
Merchant token ICO
Ik zou in de launchpad bij Token withdrawal address goed nadenken welk adres in opgeeft. Kun je maar 1x doen en niet aanpassen ben ik achter. Ik heb mijn Metamask adres gebruikt omdat Uniswap de eerste exchange is waar die op komt. Let ook op dat het een ERC-20 adres is.WaRSTeaM schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 00:22:
[...]
thanks, als beloning je ref gebruikt! Zie er idd erg intressant uit!
[ Voor 8% gewijzigd door enomiss op 21-06-2021 11:22 ]
Je Metamask adres is hetzelfde ongeacht het netwerk, was dat je vraag?Reduxy schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 01:00:
Bedankt voor de Merchant token tip!
Daar op aansluitend. Ik heb de procedure gevolgd en ETH betaald via Binance.
Nu moet ik nog een withdrawal adress instellen en wil hiervoor MetaMask gebruiken.
Heeft 1 van jullie raad?
Ik heb destijds onder MetaMask een standaard account aangemaakt waarbij ik het netwerk op een custom-aangemaakte Smart Chain (bnc) heb staan.
Nu dacht ik een tweede account aan te maken en daarvan het netwerk op Ethereum Mainnet te zetten en daarvan het adres op te sturen.
Werkt het correct als ik het adres van het tweede account opgeef bij Merchant Tokens?
Het rare is trouwens wel wanneer je van account wisselt dat MetaMask het laatst gebruikt netwerk onthoudt en ik dat telkens per account wissel ook moet wijzigen.
[ Voor 8% gewijzigd door enomiss op 21-06-2021 11:23 ]
[ Voor 13% gewijzigd door enomiss op 21-06-2021 11:23 ]
Ja, klopt. En kan dat in dit geval kwaad?enomiss schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 01:06:
[...]
Je Metamask adres is hetzelfde ongeacht het netwerk, was dat je vraag?
Maar jammer dat je met ETH hebt betaald... is meteen een paar tientjes fee geweest? Litecoin fee is minder dan 1 euro...
[ Voor 12% gewijzigd door Reduxy op 15-05-2021 01:16 ]
Ik weet niet waarom je 2 accounts hebt maar als je tot beide toegang hebt kun je zelf kiezen op welke je ze wil ontvangen...Reduxy schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 01:15:
[...]
Ja, klopt. En kan dat in dit geval kwaad?
Ik zie bijv. wel dat Account 1 en Account 2 beiden een ander MetaMask adres hebben.
Dus ik zou in dit geval wellicht beter het MetaMask adres van account 2 op kunnen geven en wanneer ik die wil gebruiken, het netwerk wisselen? (tenzij dit allemaal niet werkt).
Ja, dat van die fee had ik gemist..
[ Voor 11% gewijzigd door enomiss op 15-05-2021 01:21 ]
Het is meer een beginners ding en was bang fouten te maken. Bedankt voor de hulp en uitleg.enomiss schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 01:17:
[...]
Ik weet niet waarom je 2 accounts hebt maar als je tot beide toegang hebt kun je zelf kiezen op welke je ze wil ontvangen...
Je kan met 1 account ook tussen netwerken wisselen... hoef je geen 2 accounts voor. En je ontvangt altijd, ook al staat die op een ander netwerk op dat moment.
ik geef het nog een tijdje ja. Had niet verwacht dat er daadwerkelijk iets van de community takeover zou komen, maar ze zijn er toch mee bezig.KapitanFalchion schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 01:24:
Wordt Wildfire hier nog gehodl'd?
Goed dat je erover nadenkt. In crypto kun je zomaar je coins kwijt zijn als je een fout maakt.Reduxy schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 01:23:
[...]
Het is meer een beginners ding en was bang fouten te maken. Bedankt voor de hulp en uitleg.
Aye okey, beetje veel sellers dacht misschien zijn er nog ontwikkelingenSkalders schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 01:26:
[...]
ik geef het nog een tijdje ja. Had niet verwacht dat er daadwerkelijk iets van de community takeover zou komen, maar ze zijn er toch mee bezig.
Heb ik dus ook op mobiel met interne metamask browser .barrie1985 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:09:
Iemand ervaring met het resetten van zijn metamask account? Ik krijg bij elke swap 0,0 bnb op mijn iPhone, laptop werkt wel. Betaal wel elke keer de fee 🙁.
Al eens een reset geprobeerd van je account?sebas1977 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:23:
[...]
Heb ik dus ook op mobiel met interne metamask browser .
Nog geen oplossing gevonden...
Superstonks is nog steeds leuk aan het gaanTyramisu schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:08:
En anders deze:
Website?Hoosie schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:40:
[...]
En anders deze:
🗡️🗡️Assassin's Coin🗡️🗡️
STEALTH LAUNCH!!!
✅ Contract Verified
✅ Fairlaunch
✅ Liquidity Burned Forever
✅ Ownership Renounce
Listed on Pancakeswap v2
SmartContract : 0xA2B3358bd06A0F6E5C4cA9cd9a5E28b0958e1b7C
Max Buy /tx : 5,000,000,000,000
Avoid whale 🐳🐳
Telegram : @ assassinscoinbsc
MC onder de 100.000
Zijn ze nog bezig lees ik net.
[ Voor 24% gewijzigd door Hoosie op 15-05-2021 09:53 ]
aaaand it's goneHoosie schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:40:
[...]
En anders deze:
🗡️🗡️Assassin's Coin🗡️🗡️
STEALTH LAUNCH!!!
✅ Contract Verified
✅ Fairlaunch
✅ Liquidity Burned Forever
✅ Ownership Renounce
Listed on Pancakeswap v2
SmartContract : 0xA2B3358bd06A0F6E5C4cA9cd9a5E28b0958e1b7C
Max Buy /tx : 5,000,000,000,000
Avoid whale 🐳🐳
Telegram : @ assassinscoinbsc
MC onder de 100.000
Enige wat ik zie is een dip. Kan nog gewoon kopen/verkopen
Ja hier nog 1, nadat ik het eergisteren te vroeg verkocht had (met verlies) probeer ik het nu nogmaals. Hopelijk haal ik mijn verlies eruit en gelijk winst.KapitanFalchion schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 01:24:
Wordt Wildfire hier nog gehodl'd?
I, a stranger and afraid in a world I never made...
Die uitspraken mag je bewaren voor rug pulls enzo, als je dat bij iedere dip voor ieder token gaat roepen heb je er een dagtaak aan
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Life is meant to be experienced
Ik ook. Ben alleen even benieuwd hoe het zit met de al gekocht tokens. Komen die via airdrop straks in je wallet op het nieuwe contract net als bij DHOLD?kevinr1 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:34:
Komt wel goed met Charlot. Daar heb ik wel vertrouwen in.
En de veel te hoge transactie kosten??Hoosie schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:38:
[...]
Ik ook. Ben alleen even benieuwd hoe het zit met de al gekocht tokens. Komen die via airdrop straks in je wallet op het nieuwe contract net als bij DHOLD?
[ Voor 8% gewijzigd door mercapto op 15-05-2021 11:08 ]
Bij mij vielen de transactiekosten nog wel mee volgens mij. Was er wel snel bij overigens.komma959 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:47:
[...]
En de veel te hoge transactie kosten??
Krijg je die terug met extra tijdens..
Wellicht in de vorm van een bepaalde hoeveelheid bonus token bij de airdrop op het nieuwe contract.komma959 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:47:
[...]
En de veel te hoge transactie kosten??
Krijg je die terug met extra tijdens..
.
Tomorrow is not today!
Ja, dat geloof ik ook wel. Als in, geen funds kwijt zijn etc.kevinr1 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:34:
Komt wel goed met Charlot. Daar heb ik wel vertrouwen in.
Verwijderd
Thanks jongensreadytoflow schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 11:29:
[...]
Ja, dat geloof ik ook wel. Als in, geen funds kwijt zijn etc.
Maar verwacht wel dat non-tweakers holders asap gaan verkopen.
Is/was echt goed opgezet door @Verwijderd
En dan ineens zoiets. Is gewoon k.. voor hem natuurlijk!
Denk dat velen van ons wel eens zo’n shitty livegang hebben meegemaakt op het werk. Dat voelt niet lekker. Laat staan dat je met goede intenties ineens mss voor scammer wordt uitgemaakt.
Ik ken je dan wel niet, maar heb met je te doen hoor. Sterkte man! Komt goed.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2021 11:33 ]
Verwijderd
Ja, ik ga de nieuwe tokens naar iedereen airdroppen & er zal een "bonus" bijkomen voor de problemen.Hoosie schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:38:
[...]
Ik ook. Ben alleen even benieuwd hoe het zit met de al gekocht tokens. Komen die via airdrop straks in je wallet op het nieuwe contract net als bij DHOLD?
Awesome! Ik blijf lekker hodlen voorlopig. Heb goede ervaring met een relaunch bij DHOLD, dus als je hetzelfde trucje kan doen ben ik blij! En m'n vrouw ook want dan is de nieuwe keuken er een stuk eerderVerwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 11:36:
[...]
Ja, ik ga de nieuwe tokens naar iedereen airdroppen & er zal een "bonus" bijkomen voor de problemen.
Ik doe met je mee!Hoosie schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 11:42:
[...]
Awesome! Ik blijf lekker hodlen voorlopig. Heb goede ervaring met een relaunch bij DHOLD, dus als je hetzelfde trucje kan doen ben ik blij! En m'n vrouw ook want dan is de nieuwe keuken er een stuk eerder
Verwijderd
Nevermind, ik las er overheenkevinr1 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 11:56:
Nog een mooie:
Presale over 5 minuten, https://luckystarstoken.com/
Dev is gedoxxed.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2021 12:03 ]
Zou goed kunnen. Ik lees het allemaal niet. Enige wat ik zie is $$$.Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:02:
[...]
Maar.... of ik lees er overheen, of de token heeft helemaal geen objective behalve "increase the wealth"?
Verwijderd
Ja, maar nadat de token gelaunched is, willen ze ook lottery based tokens weggeven.kevinr1 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:03:
[...]
Zou goed kunnen. Ik lees het allemaal niet. Enige wat ik zie is $$$.
Het bericht wat ze zojuist hebben geplaatst:
"Every 20 BNB contributed to the presale we will post the addresses of the participants in the Telegram Chat and use a random number generator to select a lucky winner who will receive DOUBLE tokens."
Ook ingestapt. Die coins kan je zeker morgen pas zien als je contract id hebt?kevinr1 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 11:56:
Nog een mooie:
Dev is gedoxxed.
"We will be distributing tokens to the presale participants EVERY HOUR after start. So, you will receive your tokens within an hour of your contribution."jasperz89 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:17:
[...]
Ook ingestapt. Die coins kan je zeker morgen pas zien als je contract id hebt?
Zag ik inderdaad. Maar hoe moet ik die tokens toevoegen in m’n wallet als ik geen id heb?kevinr1 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:19:
[...]
"We will be distributing tokens to the presale participants EVERY HOUR after start. So, you will receive your tokens within an hour of your contribution."
0xc6888d584329cc701333b6c26a13fb09eabd9b80jasperz89 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:20:
[...]
Zag ik inderdaad. Maar hoe moet ik die tokens toevoegen in m’n wallet als ik geen id heb?
[ Voor 7% gewijzigd door melvinnie op 15-05-2021 12:20 ]
Thanks! Zag hem zo snel niet staan ergens.melvinnie schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:20:
[...]
0xc6888d584329cc701333b6c26a13fb09eabd9b80
Deze kan je toevoegen aan je wallet.
Zat er een keer aan te komen he haha, hoop dat je op tijd uitgestapt bent (met een deel) en toch winst hebt kunnen maken!
Staat ook niet op de website. Als je op BscScan zoekt naar het adres waar je BNB naartoe moet sturen. En vervolgens klikt op "BEP-20 Token Txns" dan zie je in de tabel de daadwerkelijke token staan (Rechts). Als je daar op klikt dan onder Profile Summary het daadwerkelijke adres van de coin staan.
Ik heb geen idee, zit er nog in, maar weet niet meer met hoeveel.Milo44 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:24:
[...]
Zat er een keer aan te komen he haha, hoop dat je op tijd uitgestapt bent (met een deel) en toch winst hebt kunnen maken!
Vraag me af of hij dat echt is. LinkedIn profiel heeft 0 activiteit en normaal gezien krijgen developers en met name iemand die jaren bij IBM werkt wel wat skill endorsements.kevinr1 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 11:56:
Nog een mooie:
Dev is gedoxxed.
Ziet er wel leuk uit, website geeft ook wel een positieve indruk (dus geen copy-cat).kevinr1 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 11:56:
Nog een mooie:
Dev is gedoxxed.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
[ Voor 10% gewijzigd door Reduxy op 15-05-2021 12:33 ]
Jep, mijn (mini) deel al ontvangen.Reduxy schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:33:
In de Lucky Stars Telegram group werd zojuist deze boodschap gedeeld:
"We just hit 20 BNB, we will now start distributing Lucky Stars to the first participants!"
( https://t.me/LuckyStarsOfficial )
Doe je netjes. Top. Misschien ff update in telegram doen?Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 11:36:
[...]
Ja, ik ga de nieuwe tokens naar iedereen airdroppen & er zal een "bonus" bijkomen voor de problemen.
Verwijderd
Doe ik later vandaag - wil ook even een poll starten voor de nieuwe launchdate.MarcB1978 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:37:
[...]
Doe je netjes. Top. Misschien ff update in telegram doen?
Goed werkVerwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:39:
[...]
Doe ik later vandaag - wil ook even een poll starten voor de nieuwe launchdate.
Je had je BNB verstuurd naar dit adres:
nothing stops this train
Ik heb 0.11 gestuurd en heb 110.000.000.000 Stars ontvangen.Kol Nedra schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:51:
[...]
Je had je BNB verstuurd naar dit adres:
0xfC41dABDee7E7b920b2f88e4ec7B075571cB0b33 ?
hoeveel Lucky Stars ontvangen?
Sowieso je inleg eruit halen bij x2 - x5 is nooit verkeerd, doe ik tenminste wel.Vijeta schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 13:03:
Guys ik zou uitkijken met Lucky Stars. Stelde ze paar kritische vragen over hun LinkedIn account en ben nu gebanned. Blijf er niet te lang in zitten
Persoonlijk zou ik er dan wel proberen om er ook weer een echte (re) launch van te maken. Als we het aantal members op 300 krijgen bijv. dan wordt er gekocht bij de relaunch en niet direct verkocht.Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:39:
[...]
Doe ik later vandaag - wil ook even een poll starten voor de nieuwe launchdate.
[ Voor 14% gewijzigd door Nopheros op 15-05-2021 13:16 ]
doe ook mee nu, zit in batch 2melvinnie schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:53:
[...]
Ik heb 0.11 gestuurd en heb 110.000.000.000 Stars ontvangen.
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 15-05-2021 13:50 ]
nothing stops this train
[ Voor 5% gewijzigd door sebas_FR op 15-05-2021 14:17 ]
DH zou vanavond een Reddit raid gaan doen, ben benieuwd aangezien ze nu ook de audit op zak hebbensebas_FR schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:09:
Ben benieuwd of dit weekend nog wat vuurwerk mogen verwachten van diamondhold en wildfire.... zou mooi zijn
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik heb ze ook ontvangen, zat in batch 2 van ze.melvinnie schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:53:
[...]
Ik heb 0.11 gestuurd en heb 110.000.000.000 Stars ontvangen.
nothing stops this train
Ik heb echt spijt dat ik DHOLD heb verkocht. Achteraf gezien een wijze les.Chaes schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:13:
Denk dat DHOLD nog makkelijk x5 kan gaan. Zelfs dan nog een lage market cap vergeleken met een HAPPY of Bonfire.
Dat doet wel pijn ja. Je kan eventueel nog overwegen in te stappen met een klein flufje. Project staat nog aan het begin.kevinr1 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:17:
[...]
Ik heb echt spijt dat ik DHOLD heb verkocht. Achteraf gezien een wijze les.
Ik had een top 40 wallet volgens mij.
[ Voor 4% gewijzigd door Chaes op 15-05-2021 14:20 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq