Klein deel kan altijd heAlpina schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 15:30:
[Afbeelding]
Zou nu eigenlijk iets moeten verkopen
$SANA ook +70% sinds zondag
Klein deel kan altijd heAlpina schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 15:30:
[Afbeelding]
PEPENODE is building something special from the ground up. 🚨
— PEPENODE (@pepenode_io) 11 november 2025
Buy Meme Nodes. Upgrade Facilities. Earn meme Coins.
All on one platform 🔥https://t.co/FaKIaBpf4I pic.twitter.com/JUTG2F6eXG
Hij blijft sterk ondanks al het rood de afgelopen tijd. Heb je nog wat verkocht? Ik sta op het punt om de rest te verkopen. Had al een order staan op 5.8, helaas niet geraakt in die wick van vanmiddag.Alpina schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 15:30:
[Afbeelding]
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Hou een moonbag over inderdaad.Muzzy schreef op woensdag 19 november 2025 @ 16:04:
[...]
Hij blijft sterk ondanks al het rood de afgelopen tijd. Heb je nog wat verkocht? Ik sta op het punt om de rest te verkopen. Had al een order staan op 5.8, helaas niet geraakt in die wick van vanmiddag.
Vrij bizar hoe sterk deze blijft @MuzzyMuzzy schreef op woensdag 19 november 2025 @ 16:04:
[...]
Hij blijft sterk ondanks al het rood de afgelopen tijd. Heb je nog wat verkocht? Ik sta op het punt om de rest te verkopen. Had al een order staan op 5.8, helaas niet geraakt in die wick van vanmiddag.
Snap het niet, ga wel even verder onderzoeken waarom dit zo is. Als deze zo sterk blijft kan het straks één van de toppers worden. dan hebben we te vroeg verkocht hahaha.
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Was weer ingestapt dus kan het je laten weten hahaMuzzy schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 12:00:
[...]
Snap het niet, ga wel even verder onderzoeken waarom dit zo is. Als deze zo sterk blijft kan het straks één van de toppers worden. dan hebben we te vroeg verkocht hahaha.
Ik ben in de dip naar $3 ingestapt. Ondanks dat het een shitcoin is blijft ie echt sterk.Alpina schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 12:06:
[...]
Was weer ingestapt dus kan het je laten weten haha![]()
Wel goede marketing inderdaad dat met deze BTC (crash mag je het ondertussen wel noemen) dip er eigenlijk niks weggegeven is. Kan nog komen natuurlijk.
Zou toch geweldig zijn om nog eens een x10 te pakken.De_Gelderlander schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 12:24:
[...]
Ik ben in de dip naar $3 ingestapt. Ondanks dat het een shitcoin is blijft ie echt sterk.
Er zit geen VC achter, KOL's hebben geen supply dus er kan niet gedumpt worden door zulke partijen wat misschien mede de reden is dat een mega dump er niet van is gekomen.
Als BTC een keer zin heeft om een maandje of 2 sideways te gaan zie ik dat met AVICI als een van de weinige nog wel gebeuren.Alpina schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 12:26:
[...]
Zou toch geweldig zijn om nog eens een x10 te pakken.
Ze hebben het grote voordeel dat whales graag ‘anoniem’ schuiven zonder gedoe.De_Gelderlander schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 12:36:
[...]
Als BTC een keer zin heeft om een maandje of 2 sideways te gaan zie ik dat met AVICI als een van de weinige nog wel gebeuren.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq