Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]

Pagina: 1 ... 96 97 Laatste
Acties:

• De_Gelderlander
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 00:21
Klein deel kan altijd he :) Al zie ik dit nog wel flink verder stijgen met het Neobank narrative.

$SANA ook +70% sinds zondag :)

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:38

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:15

Muzzy

Aan het dieken

Hij blijft sterk ondanks al het rood de afgelopen tijd. Heb je nog wat verkocht? Ik sta op het punt om de rest te verkopen. Had al een order staan op 5.8, helaas niet geraakt in die wick van vanmiddag.

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 00:06
Muzzy schreef op woensdag 19 november 2025 @ 16:04:
[...]

Hij blijft sterk ondanks al het rood de afgelopen tijd. Heb je nog wat verkocht? Ik sta op het punt om de rest te verkopen. Had al een order staan op 5.8, helaas niet geraakt in die wick van vanmiddag.
Hou een moonbag over inderdaad.

• Alpina
Muzzy schreef op woensdag 19 november 2025 @ 16:04:
[...]

Vrij bizar hoe sterk deze blijft @Muzzy

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:15

Muzzy

Aan het dieken

Alpina schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 10:17:
[...]

Vrij bizar hoe sterk deze blijft @Muzzy
Snap het niet, ga wel even verder onderzoeken waarom dit zo is. Als deze zo sterk blijft kan het straks één van de toppers worden. dan hebben we te vroeg verkocht hahaha.

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

• Alpina
Muzzy schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 12:00:
[...]

Snap het niet, ga wel even verder onderzoeken waarom dit zo is. Als deze zo sterk blijft kan het straks één van de toppers worden. dan hebben we te vroeg verkocht hahaha.
Was weer ingestapt dus kan het je laten weten haha _O-

Wel goede marketing inderdaad dat met deze BTC (crash mag je het ondertussen wel noemen) dip er eigenlijk niks weggegeven is. Kan nog komen natuurlijk.

• De_Gelderlander
Alpina schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 12:06:
[...]

Was weer ingestapt dus kan het je laten weten haha _O-

Wel goede marketing inderdaad dat met deze BTC (crash mag je het ondertussen wel noemen) dip er eigenlijk niks weggegeven is. Kan nog komen natuurlijk.
Ik ben in de dip naar $3 ingestapt. Ondanks dat het een shitcoin is blijft ie echt sterk.
Er zit geen VC achter, KOL's hebben geen supply dus er kan niet gedumpt worden door zulke partijen wat misschien mede de reden is dat een mega dump er niet van is gekomen.

• Alpina
De_Gelderlander schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 12:24:
[...]

Ik ben in de dip naar $3 ingestapt. Ondanks dat het een shitcoin is blijft ie echt sterk.
Er zit geen VC achter, KOL's hebben geen supply dus er kan niet gedumpt worden door zulke partijen wat misschien mede de reden is dat een mega dump er niet van is gekomen.
Zou toch geweldig zijn om nog eens een x10 te pakken.

• De_Gelderlander
Alpina schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 12:26:
[...]

Zou toch geweldig zijn om nog eens een x10 te pakken.
Als BTC een keer zin heeft om een maandje of 2 sideways te gaan zie ik dat met AVICI als een van de weinige nog wel gebeuren.

• Alpina
De_Gelderlander schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 12:36:
[...]

Als BTC een keer zin heeft om een maandje of 2 sideways te gaan zie ik dat met AVICI als een van de weinige nog wel gebeuren.
Ze hebben het grote voordeel dat whales graag ‘anoniem’ schuiven zonder gedoe.
Pagina: 1 ... 96 97 Laatste

Let op:
  • Het risico voor het investeren in nieuwe coins is enorm. Wees je ervan bewust dat je je volledige inzet op zeer korte termijn volledig kunt verliezen. Investeer dus ook nooit meer dan je bereid bent om te verliezen.
  • Blijf on-topic.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Het afkraken van Meme coins in het algemeen is niet de bedoeling. Het topic kan daardoor ondergesneeuwd raken. Uit je mening op een normale manier en ga een gezonde discussie aan.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Mocht er hier een coin besproken zijn, dat een scam coin blijkt te zijn, wees dan zo vriendelijk om die informatie direct met anderen te delen, dat wordt gewaardeerd,
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!