Haha ik zie alleen maar scam scam scam in de groepmohaa51 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 15:56:
[...]
TeslaDogeTokenBSC
zit momenteel al 2300 members in, maar ik garandeer hier geen succes mee he
Verwijderd
ScamScamScamBSC coin?Valinor schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:12:
[...]
Haha ik zie alleen maar scam scam scam in de groep
Ik geloof dat zo'n naam nog klanten zou trekken ook.
op dit moment werkt bsc scan toch bijna niet dus als je uberhaupt iets kan kopen of sellen heb je gelukValinor schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:12:
[...]
Haha ik zie alleen maar scam scam scam in de groep
Je hoeft niet elke keer scan erachter te typen he.nemesis2212 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:13:
[...]
op dit moment werkt bsc scan toch bijna niet dus als je uberhaupt iets kan kopen of sellen heb je geluk
Het is of de BSC (Binance Smart Chain) of BSCscan (wat een aparte website is om de BSC transacties, contracten en adressen te checken).
AntiscamToken komt na driekwart jaar nog niet verder dan Rank 4562 op coinmarketcap... Dus met ScamCoin maak je waarschijnlijk wel kans!Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:13:
[...]
ScamScamScamBSC coin?
Als ik enigszins vaardig was op dit gebeid zou ik SafeGreed ($Gekko) beginnen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:13:
[...]
ScamScamScamBSC coin?
Een coin waarbij je er percentueel meer krijgt naarmate je er meer van koopt, maar inactiviteit wordt bestraft door dagelijks een percentage van de vetste wallets naar de kleinere te distribueren - wat alleen kan worden voorkomen door minstens 1 maal te kopen of te verkopen per 24 uur.
die tesla doge haha.
Dus de "devs" hebben gekocht voor de public release van het contract en dan hebben ze niet kunnen verkopen door bsc problemen. Waarschijnlijk gas te laag enz.
Anderen zijn dan met de gains gaan lopen en nu zijn ze pissed
Prachtig!
Dus de "devs" hebben gekocht voor de public release van het contract en dan hebben ze niet kunnen verkopen door bsc problemen. Waarschijnlijk gas te laag enz.
Prachtig!
Wat een verhaal inderdaad.freshprince schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:31:
die tesla doge haha.
Prachtig!
Gelukkig net op tijd mn buy in eruit kunnen trekken.
En iedereen uitschelden omdat ze zelf niet kunnen incasseren hebben 
Gelukkig niet ingekocht
Gelukkig niet ingekocht
Ik dacht er nog snel te van profiteren maar mijn orders kwamen er totaal niet door. (Misschien maar goed ook).
De admin heet niet voor niets 'Easy money'freshprince schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:36:
En iedereen uitschelden omdat ze zelf niet kunnen incasseren hebben
Gelukkig niet ingekocht
NoCapcoin gaat weer goed omhoog nu.
[ Voor 5% gewijzigd door Chaes op 11-05-2021 16:41 ]
Bscshiba nu alleen maar omlaag helaas.
lijk hem niet te kunnen kopen nogKol Nedra schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:37:
Dit is een interessante:
wel op coingecko maar nog niet op CMC:
https://firetoken.xyz/
[ Voor 11% gewijzigd door Partypsych op 11-05-2021 16:46 ]
bij mij ook niet direct, bij slippage 15% lukte het. denk omdat het komt door de snelle daling van netPartypsych schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:45:
[...]
lijk hem niet te kunnen kopen nogtransactie lijkt te lopen maar in de history meteen in het rood
3 minuten geleden wel gekocht (gelukt)
nothing stops this train
zelfs met 20 lukt het hier nietKol Nedra schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:47:
[...]
bij mij ook niet direct, bij slippage 15% lukte het. denk omdat het komt door de snelle daling van net
3 minuten geleden wel gekocht (gelukt)
via pc lukte het niet, toen deed ik het op mobiel via DApps (Trustwallet) en toen werkte het
nothing stops this train
Met de gwei op 11 tot 15 gaat t prima en redelijk vlotBoinkie schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:52:
Welgeteld 1 transactie gelukt vandaag.. Hoe moeilijk is het om meer capaciteit bij te schalen?
Daar ligt het niet aan helaas.. Als ik op swap druk krijg ik geen confirmation in m'n metamask app om de transactie te starten.sebas1977 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 17:00:
[...]
Met de gwei op 11 tot 15 gaat t prima en redelijk vlot
wordt nog steeds geld in gepompt en hij stijgt weer:jasperz89 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:40:
Snap niet waarom ze het goed proberen te praten nog steeds.
Close die chat en vertrek ofzo
https://poocoin.app/token...22a394508dec9e88d51f3efe2
bizar
Staat uit de dood op joh die coinsebas_FR schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 17:05:
[...]
wordt nog steeds geld in gepompt en hij stijgt weer:
https://poocoin.app/token...22a394508dec9e88d51f3efe2
bizar
Daar lijkt het wel op ja. De vraag is voor hoe lang
Wat is de reden dat ze 50procent van het SHIB totaal naar Vitalik Buterin zijn wallet sturen? Heerlijke soap wel dat crypto 😅
Blij dat ik op de bodem een halve BNB er in heb gepomptjasperz89 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 17:24:
Die TeDoge is gewoon keihard aan het knallen ineens

Wildfire goedkoop inkoopmomentje (geen financieel advies
)
Die bodem ging zo diep, heb ook 0.25 teruggekocht in die dip.mohaa51 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 17:26:
[...]
Blij dat ik op de bodem een halve BNB er in heb gepompt
Ben benieuwd, het blijft alleen een beetje shady, dus blijf niet te lang zitten.
Als ik mijn inleg eruit heb plus wat winst ga ik er ook uitjasperz89 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 17:35:
[...]
Die bodem ging zo diep, heb ook 0.25 teruggekocht in die dip.
Ben benieuwd, het blijft alleen een beetje shady, dus blijf niet te lang zitten.
Iemand Kabosu al gezien?
+-15 uur geleden gelist op Pancakeswap en Coingeko.
Ja vanmiddag ingestapt na een tipmannetje19 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 17:39:
Iemand Kabosu al gezien?
Loopt mooi geleidelijk omhoog
Had die tip hier ook gedropt dan!sebas1977 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 17:44:
[...]
Ja vanmiddag ingestapt na een tip
Loopt mooi geleidelijk omhoog
Mijn vorige tip ligt op sterven dus durfde niet
Zijn neppe contracts van Kabuso in de omloop, ff goed het contract checken dus voor je gaat instappen.
Lijkt er niet op, maar zou mijn eerste #$%^@coin zijn.Ferry05 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 18:00:
Zijn we al te laat voor kabuso?
Staat nog niet op uniswap bijvoorbeeld.
Verwijderd
Ik wil trouwens niet klagen tussen al het shitcoingeweld in, maar HappyCoin laat ook even een verticale scheet de lucht in
En met laat ook even bedoel ik gaat door met.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2021 18:17 ]
Waar kan je die vinden?jasperz89 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 17:24:
Die TeDoge is gewoon keihard aan het knallen ineens
Man man kreeg alleen maar error met het verkopen van ass. Maar wel steeds geld weg.
bedankt! pff dat zijn paar nullen. Wat zijn de fee's om zo'n coin te kopen dat kan niet zo direct zien.
dit draait op op het BNB netwerk toch?
mooi he, ik zit er al zeer vroeg in, het concept leek me gewoon een no-brainer. en zeker na zijn eerste AMA!Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 18:16:
Ik wil trouwens niet klagen tussen al het shitcoingeweld in, maar HappyCoin laat ook even een verticale scheet de lucht in
nothing stops this train
Waarom dan? Wat is er speciaal aan?Kol Nedra schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 18:48:
[...]
mooi he, ik zit er al zeer vroeg in, het concept leek me gewoon een no-brainer. en zeker na zijn eerste AMA!
Damn men PinkWojak al 250x en nog steeds maar een marketcap van 121.000 dollar
Ook ingestaptjoostmakaay schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:09:
https://poocoin.app/token...b569fba0c8addce1e41771e15
Wildfire gaat weer de goede kant op
Wat denken jullie van Arigato, op basis waarvan zou dit nog verder stijgen?
de groei lijkt er een beetje uit
https://www.krillfinance.com/
Presale start om 20u
Presale start om 20u
Verwijderd
Op basis waarvan is hij uberhaupt waar hij nu is?sebas1977 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:28:
Wat denken jullie van Arigato, op basis waarvan zou dit nog verder stijgen?
Vind jij het feit dat een compleet incompetente dev enkel een idee heeft en nul praktische toepassing, een market cap van 4,5miljoen waard?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2021 19:31 ]
Ik word er niet warm van.
Life is meant to be experienced
Een leuk initiatief, goede community en wat hypeVerwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:29:
[...]
Op basis waarvan is hij uberhaupt waar hij nu is?
Vind jij het feit dat een compleet incompetente dev enkel een idee heeft en nul praktische toepassing, een market cap van 4,5miljoen waard?
Edit: dacht aan een andere coinFerry05 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 18:39:
Man man kreeg alleen maar error met het verkopen van ass. Maar wel steeds geld weg.
[ Voor 8% gewijzigd door mannetje19 op 11-05-2021 19:36 ]
Hier idem. Vanmiddag tijdens de pieken meerdere keren geprobeerd om te verkopen, maar kom niet eens zover dat hij de transactie in Metamask laadt. Heel zuur, waarde is nu weer flink lager. Nog maar even holden dan.Ferry05 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 18:39:
Verwijderd
Wordt er niet warm vanBoinkie schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:35:
Deze gaat om 20.00 uur live op PCS:
https://flooz.link/sya
Happy power. Ik heb de lambo besteld.
https://opensea.io/seaart
Ik zit in een telegram groep maar chat is disabled, er is ook geen discord voor zover ik kan zien?
Dat prijsverschil tussen V1 en V2 bij Happy... Je kan eigenlijk goedkoop kopen op V1, en op V2 voor veel meer verkopen...
https://opensea.io/seaart
Verwijderd
Tweakers heeft ook een goede community maar als er een tientje per jaar af moet om abovrij te surfen kan er geen cent vanaf.sebas1977 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:31:
[...]
Een leuk initiatief, goede community en wat hype
Als er iemand met een goed idee het wereld wijde web op fierljept donderen we er een paar miljoen tegen aan.
Zeg jij het maar.
Zonder een activiteit of progressie bij Arigato, kan het eigenlijk maar een kant op -> naar beneden.
Hype is leuk maar een product is leuker.
Ik denk vooral de langzame groei, fijne rustige community (zonder GIF-spam) en een idee.Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:29:
[...]
Of het dan een goede dev is, die veel van crypto weet boeit niet. Het is wat anders als de constante gifjes, "wen lambo" en pump 'n dumps.
Mooi project trouwens van Kabosu om honden een thuis te geven 😊🐕
Verwijderd
Ik doelde niet zo zeer op zijn crypto wetenschap - maar het daadwerkelijke product. De game API en rewards.Waah schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:43:
[...]
Ik denk vooral de langzame groei, fijne rustige community (zonder GIF-spam) en een idee.
Of het dan een goede dev is, die veel van crypto weet boeit niet. Het is wat anders als de constante gifjes, "wen lambo" en pump 'n dumps.
De token is al uit - hoe ga je die straks ineens herdistribueren? Afpakken van alle holders? Contract uitbreiden met mega-inflatie?
Is er al iets van een api gecode? Nee.
Dat bedoel ik. Mooi idee maar heeft iemand de praktische haalbaarheid al eens ter sprake gebracht?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2021 19:47 ]
Tsja, de maanlambo's, het zaad van Elon en een hele rits verschillende diersoorten vliegen me om de oren elke dag, met een marketcap van honderden miljoenen. Die 4,5 miljoen heb je al als je 1 goede Redditpost kan maken lijkt het.Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:29:
[...]
idd vind ik ook. ik denk dat hier veel dieren liefhebbers en positieve mensen op afkomen.mannetje19 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:45:
Mooi project trouwens van Kabosu om honden een thuis te geven 😊🐕
ik heb gister ook maar gekocht. hopelijk gaat deze skyrocketen. save all dogu's!
Hoogst persoonlijk gezorgd voor een dumpje van Arigato, ben er klaar mee ik wil mn geldVerwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:46:
[...]
Ik doelde niet zo zeer op zijn crypto wetenschap - maar het daadwerkelijke product. De game API en rewards.
De token is al uit - hoe ga je die straks ineens herdistribueren? Afpakken van alle holders? Contract uitbreiden met mega-inflatie?
Is er al iets van een api gecode? Nee.
Dat bedoel ik. Mooi idee maar heeft iemand de praktische haalbaarheid al eens ter sprake gebracht?
Kijken of hier wat support ligt en er nog wat kopers zijn
Gister in de presale gekochtBoinkie schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:35:
Deze gaat om 20.00 uur live op PCS:
https://flooz.link/sya
Verwijderd
Helemaal waar!Gretzkyus schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:47:
[...]
Tsja, de maanlambo's, het zaad van Elon en een hele rits verschillende diersoorten vliegen me om de oren elke dag, met een marketcap van honderden miljoenen. Die 4,5 miljoen heb je al als je 1 goede Redditpost kan maken lijkt het.
Maar als je daar eenmaal bent zonder te veel te willen roeptoeteren, waar moet de groei dan nog vandaan komen?
Ik ben overigens voorstander van roeptoeteren
Verwijderd
Oh god je luistert toch niet naar mij he? De laatste keer dat 2 mensen dat deden waren @Waah en ikzelf en toen ging Arigato nog even x1000sebas1977 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:51:
[...]
Hoogst persoonlijk gezorgd voor een dumpje van Arigato, ben er klaar mee ik wil mn geld![]()
Kijken of hier wat support ligt en er nog wat kopers zijn
Edit: Zo dan da's een beste dump. Maar je hebt er ook wel een BNBtje of 10 uit gehaald zo te zien.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2021 19:54 ]
Edit: Zo dan da's een beste dump. Maar je hebt er ook wel een BNBtje of 10 uit gehaald zo te zien.
[/quote]
Nog wel iets meer
Zo te zien zaten mensen te wachten op deze lagere prijs
[/quote]
Nog wel iets meer
Zo te zien zaten mensen te wachten op deze lagere prijs
[ Voor 18% gewijzigd door sebas1977 op 11-05-2021 20:00 ]
Verwijderd
En je bent met 0.16 BNB ingestapt.sebas1977 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:59:
[/quote]
Nog wel iets meer
Niets te klagen denk ik
Gelukkig gaat Arigato wel weer omhoog haha
Dat moet ook, heb nog 170k ArigatoChaes schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:03:
Gelukkig gaat Arigato wel weer omhoog haha
Heb je dat even uitgezocht ?Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:01:
[...]
En je bent met 0.16 BNB ingestapt.
Niets te klagen denk ik
Jezus, wanneer stapte jij in dan? Lekker hoor
Nog andere tokens die je op het oog hebt? Volgens mij ben je een expert.
One lucky shot doesn't make me the masterChaes schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:06:
[...]
Nog andere tokens die je op het oog hebt? Volgens mij ben je een expert.
[quote]Chaes schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:06:
[...]
29 april
0,16 bnb en rond de 450.000 stuks
[...]
29 april
Wat was het limiet van die presale?
En hoeveel BNB?
Om in te schatten of ik deze meeneem of niet
Keurig modaal jaarsalarisje binnengeharkt dus, netjes hoor.sebas1977 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:13:
[quote]Chaes schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:06:
[...]
29 april
Kan al sinds gisteren niks meer doen met PCS. Zie nu ook dat V1 niet meer gesupport is. Voordat ik 600 berichten moet doorscrollen: meer mensen hier last van en enig idee voor een workaround?
enige wat voor mij werkt om aan te kopen is de gwei (gas fee) te verhogen naar 15-17Patroo schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:29:
Kan al sinds gisteren niks meer doen met PCS. Zie nu ook dat V1 niet meer gesupport is. Voordat ik 600 berichten moet doorscrollen: meer mensen hier last van en enig idee voor een workaround?
werkt dat voor jou dan altijd of ook nog maar sporadisch dat de transactie doorkomt?Skalders schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:30:
[...]
enige wat voor mij werkt om aan te kopen is de gwei (gas fee) te verhogen naar 15-17
en je noemt aankopen, maar sellen lukt dan helemaal niet of hetzelfde verhaal?
[ Voor 12% gewijzigd door nemesis2212 op 11-05-2021 20:31 ]
Denken jullie dat die kabuso coin potentie heeft?
meestal werkt het. Sellen lukt zonder dat ik iets aan de gwei moet veranderen tot nu toe.nemesis2212 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:30:
[...]
werkt dat voor jou dan altijd of ook nog maar sporadisch dat de transactie doorkomt?
en je noemt aankopen, maar sellen lukt dan helemaal niet of hetzelfde verhaal?
ik heb wat gekochtemiel468 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:31:
Denken jullie dat die kabuso coin potentie heeft?
Ik heb al de hele dag gedoe met het kopen van coins via Pancakeswap... jullie ook?
- Kabosu
- ASS Finance
- NoCapCoin
Ik heb vandaag + - 40 keer geprobeerd een transactie te doen, maar er zijn er maar 4 gelukt. De rest van de transacties wordt niet eens gepubliceerd op BscScan.
In Trustwallet verdwijnt uiteindelijk ook de transactie. Blijft lang hangen op 'Lopende transactie', vervolgens na een lange tijd 'Mislukt'.
Slippage staat juist, 12-15%, heb wat met Gas price gespeeld etc., frustrerend!
Iemand een oplossing?
Voorbeeld: https://bscscan.com/tx/0x...ea264cd4c7d34f7bdd3df330e
- Kabosu
- ASS Finance
- NoCapCoin
Ik heb vandaag + - 40 keer geprobeerd een transactie te doen, maar er zijn er maar 4 gelukt. De rest van de transacties wordt niet eens gepubliceerd op BscScan.
In Trustwallet verdwijnt uiteindelijk ook de transactie. Blijft lang hangen op 'Lopende transactie', vervolgens na een lange tijd 'Mislukt'.
Iemand een oplossing?
Voorbeeld: https://bscscan.com/tx/0x...ea264cd4c7d34f7bdd3df330e
[ Voor 17% gewijzigd door hualletje op 11-05-2021 20:36 ]
ja als dit in beeld staat:olumi schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:33:
DiamondHold lijkt wel einde verhaal?
https://poocoin.app/token...cc7ecc4ecb2c970afe37ba3b5
An unlocked wallet is holding 99.96% of the DHOLD/BNB LP
(click to view LP holders)
dan haken mensen wel af ja.
als ik dat bij een munt op poocoin zie invest ik niks meer in die coin
Iemand schreef gisteravond bij NCC het volgende:hualletje schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:34:
Ik heb al de hele dag gedoe met het kopen van coins via Pancakeswap... jullie ook?
- Kabosu
- ASS Finance
- NoCapCoin
In Trustwallet verdwijnt uiteindelijk ook de transactie.
Iemand een oplossing?
NCC aantal gooi je een .00 achter.
Slippage op 10.
Na de swap zet je GWEI in metamask op 10, 11 of 12.
Drie transacties elk in een paar seconden er door.
Misschien helpt dit.
Ik krijg nog niet eens geld op mijn metamask haha, ik weet niet hoe het werkt.
Als iemand kan helpen?
Als iemand kan helpen?
of PCS of BSC hebben hun shit niet op orde. volgens mij moeten er meer validators of hardware bij komen om al deze transacties te kunnen goedkeuren.hualletje schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:34:
- Kabosu
- ASS Finance
- NoCapCoin
In Trustwallet verdwijnt uiteindelijk ook de transactie.
Iemand een oplossing?
daarbij denk ik ook dat die 95% shitcoins (scams, rugpulls, honeypots) honderden dan wel niet duizenden per dag de boel een beetje naar de klote helpt helaas
Komt door migration van liquidity van v1 naar v2, is morgen als het goed is klaar zeggen ze. Dus morgen zou de boel flink omhoog kunnen gaan knallen.nemesis2212 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:35:
[...]
ja als dit in beeld staat:
An unlocked wallet is holding 99.96% of the DHOLD/BNB LP
(click to view LP holders)
dan haken mensen wel af ja.
als ik dat bij een munt op poocoin zie invest ik niks meer in die coin
Sahara schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:36:
[...]
Iemand schreef gisteravond bij NCC het volgende:
NCC aantal gooi je een .00 achter.
Slippage op 10.
Na de swap zet je GWEI in metamask op 10, 11 of 12.
Drie transacties elk in een paar seconden er door.
Misschien helpt dit.
:strip_exif()/f/image/a01h8B8lK0uhvwCUHHwliRrB.jpg?f=fotoalbum_large)
Bedankt, helaas helpt dat niet. Zie hier boven alle mislukte transacties. Probeer gewoon 50 piek in te zetten op paar coins, maar blijkbaar doe ik iets verkeerd?
Ik heb al heel veel via PCS en Trustwallet gekocht in verleden, was nooit een probleem.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het risico voor het investeren in nieuwe coins is enorm. Wees je ervan bewust dat je je volledige inzet op zeer korte termijn volledig kunt verliezen. Investeer dus ook nooit meer dan je bereid bent om te verliezen.
- Blijf on-topic.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Het afkraken van Meme coins in het algemeen is niet de bedoeling. Het topic kan daardoor ondergesneeuwd raken. Uit je mening op een normale manier en ga een gezonde discussie aan.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Mocht er hier een coin besproken zijn, dat een scam coin blijkt te zijn, wees dan zo vriendelijk om die informatie direct met anderen te delen, dat wordt gewaardeerd,
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!