Ik blijf gewoon op m'n handen zitten, die fout nu al 2x gemaakthappymoon schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:52:
[...]
Van mij mag dit volgende week al..😉. steeds meer instappers... goooooooooo.....
Hoeveel heb je nog?
Ik blijf gewoon op m'n handen zitten, die fout nu al 2x gemaakthappymoon schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:52:
[...]
Van mij mag dit volgende week al..😉. steeds meer instappers... goooooooooo.....
Gewoon holden. Gaat nog omhoog, er komt nog best wat binnen van de transacties..._Gast_ schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:01:
Pakken jullie je winst op NCC of gewoon hold?
Nog wel ff ja, gezien het momentum wat er nu al is en dan moet de actieve marketing nog echt loskomen ook.Chaes schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:14:
NCC gewoon hodl inderdaad.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Nope, 2,7
[ Voor 25% gewijzigd door Nnoitra op 11-05-2021 00:36 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Ferry05 op 11-05-2021 00:40 ]
Trustwallet.
Als ik terug wil swappen naar bnb dan zie ik wel dat ik gewoon ncc terug kan swappen naar bnb.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:56:
@Ferry05 Trustwallet is wel eens een beetje lastig met nieuwe coins. Als je inlogt op pancakeswap of poocoin of zo zie je ze waarschijnlijk wel gewoon goed?
Ja, dan is er dus geen echt probleem, anders dan dat je niks ziet. Ik heb geen idee hoe je dit soort tokens handmatig toe kan voegen aan trustwallet, maar misschien weet het internet dat wel.Ferry05 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 01:00:
[...]
Als ik terug wil swappen naar bnb dan zie ik wel dat ik gewoon ncc terug kan swappen naar bnb.
Ja ik moet blijkbaar wachten totdat het gelist is op cmc. Meesten hier gebruiken metamask neem ik aan?Glenn Hoddle schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 01:02:
[...]
Ja, dan is er dus geen echt probleem, anders dan dat je niks ziet. Ik heb geen idee hoe je dit soort tokens handmatig toe kan voegen aan trustwallet, maar misschien weet het internet dat wel.
Gulfstream G650
Ben ik nou gek of heb ik die stijging het eerste half uur gemist en is ie daarna vlak/gedaald?Nnoitra schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:34:
[...]
Nope, 2,7
Aldus pancakeawap.
Maar qua waarde stijging in de charts, iets boven de 3x idd.
Ik mis denk ik wat je probeert te zeggen?readytoflow schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 01:38:
[...]
Ben ik nou gek of heb ik die stijging het eerste half uur gemist en is ie daarna vlak/gedaald?
0,12 BNB ingegooid en is volgens metmask nu 0.9? Kijken op BSscan is die er rond 0:28 doorheen gegaan.
Yeah te laat joh, check de chart maarreadytoflow schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 02:07:
[...]
![]()
Ik (dacht) las dat er NCC al x3 is gegaan?
Ik kocht hem ook vandaag rond 0:30 maar bij mij staat ie pietsie in de min.
Dus vandaar de vraag. heb ik net te stijging gemist?
Kijk ik verkeerd?
Of bedoelen jullie wat anders?
The first casualty in war is always the truth...
Zonde zonde.. dan maar bagholder in de hoop dat ie nog eens stijgt.Jumpiefox schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 03:04:
[...]
Meanwhile wilt Wildfire ook ff niks doen behalve omlaaghehe.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ongeveer 25000 arigato.... aangezien er nog steeds geen 1000 adressen zijn reken ik erop dat die coin toch verder gaat doorstijgen... al vaak de fout gemaakt om te snel winst te pakken...KapitanFalchion schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:59:
[...]
Ik blijf gewoon op m'n handen zitten, die fout nu al 2x gemaakt![]()
Hoeveel heb je nog?
Arigato is echt wel een parreltjehappymoon schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 06:59:
[...]
Ongeveer 25000 arigato.... aangezien er nog steeds geen 1000 adressen zijn reken ik erop dat die coin toch verder gaat doorstijgen... al vaak de fout gemaakt om te snel winst te pakken...
Verwijderd
Verwijderd
Tja. Je kan het niet altijd goed doen. Captain hindsight is a bitchGretzkyus schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 07:28:
Lading Happy had ik al verkocht ja, zonde. Bleef maar aanmodderen, en dat charity idee is natuurlijk hartstikke goed maar zag er in de cryptowereld niet veel brood in.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2021 07:40 ]
Ohhh.readytoflow schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 02:07:
[...]
![]()
Ik (dacht) las dat er NCC al x3 is gegaan?
Ik kocht hem ook vandaag rond 0:30 maar bij mij staat ie pietsie in de min.
Dus vandaar de vraag. heb ik net te stijging gemist?
Kijk ik verkeerd?
Of bedoelen jullie wat anders?
Heb ook zeker wel vertrouwen in Happy! De munt wordt niet zo gehyped als de rest, wat misschien ook juist wel iets goeds is. Eerder inzetten op de '' charity '' en dan komt de rest vanzelf met gerichte marketing. Iets voor de langere termijn HODL.jasperz89 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 07:43:
Happy doet goede zaken, en dan moet er nog veel gebeuren op relatief korte termijn...
Wildfire flinke dip maar lijkt wel iets van een bodem gevonden te hebben, hodl dan maar
Verwijderd
Er is nu juist een hoop marketing gaande en op komst. Mooie tijden voor Happy breken aan.keanu_ schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 07:55:
[...]
Heb ook zeker wel vertrouwen in Happy! De munt wordt niet zo gehyped als de rest, wat misschien ook juist wel iets goeds is. Eerder inzetten op de '' charity '' en dan komt de rest vanzelf met gerichte marketing. Iets voor de langere termijn HODL.
Dat ging snel.. damn..jasperz89 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:21:
Wildfire is ook weer los.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
[ Voor 4% gewijzigd door sebas1977 op 11-05-2021 08:30 ]
hm wat is nu de handigste manier om deze te krijgen?sebas1977 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:26:
Ik scan nog wel eens adressen die vroeg uit coins stappen met dikke gains.
Ik vond er eentje die zeer selectief en vroeg steeds ergens instapte (Arigato o.a.) en met veel winst uitstapte.
Deze is recent in FIREFLY gestapt.
10b supply
mcap 52k
200 holders
Uiteraard DYOR!
https://bscscan.com/token...7eb7c21eae33cad9f417a0f46
https://poocoin.app/token...7eb7c21eae33cad9f417a0f46
Meh
Verwijderd
Pancakeswap. Niet de handigste maar de enige.dano_nl schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:36:
[...]
hm wat is nu de handigste manier om deze te krijgen?
Pancakeswapdano_nl schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:36:
[...]
hm wat is nu de handigste manier om deze te krijgen?
Verwijderd
Hij ging voor mij goed. Slippage op 12%St@m schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:39:
Ik krijg het niet voor elkaar, weer mooie obscure foutmeldingen..
Swap failed: Error: [ethjs-query] while formatting outputs from RPC '{"value":{"code":-32603,"data":{"code":-32603,"message":"handle request error"}}}'
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2021 08:40 ]
Meh
Gaan ze nog iets doen behalve charity? Voor de lange termijn moet er nog wel iets bij zou je zeggen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:14:
[...]
Er is nu juist een hoop marketing gaande en op komst. Mooie tijden voor Happy breken aan.
Ah, ff de browser opnieuw gestart en het werkt..Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:40:
[...]
Hij ging voor mij goed. Slippage op 12%
Het is trouwens wel even tijd om een meempje te dumpen in het memecoins topic
[Afbeelding]
Verwijderd
Of op Poocoin gewoon op de V2 knop klikken rechtsboven en dan op "pop out"dano_nl schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:40:
ah si, ff een check: pancakeswap -> exchange -> FIREFLY toevoegen adhv contractadres: 0x754165a74b6a76c7eb7c21eae33cad9f417a0f46 en dan swappen?
[...]
DitVerwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:41:
[...]
Of op Poocoin gewoon op de V2 knop klikken rechtsboven en dan op "pop out"
dan opent hij een tab met BNB-Firefly (werkt op elke coin die je open hebt in PooCoin)
Smart move ja. Klein beetje ingestopt zonder te kijken, hatseflats.sebas1977 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:26:
Ik vond er eentje die zeer selectief en vroeg steeds ergens instapte (Arigato o.a.) en met veel winst uitstapte.
10b supply
mcap 52k
200 holders
Uiteraard DYOR!
Nee, toch niet, lijkt er toch nog op dat er problemen zijn.. zelfde als gisteren. Transactie wordt geaccepteerd maar is verder nergens meer terug te zien. Maar weer even geduld
[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 11-05-2021 08:53 ]
Verwijderd
Gek... ik heb nergens last vanSt@m schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:52:
[...]
Nee, toch niet, lijkt er toch nog op dat er problemen zijn.. zelfde als gisteren. Transactie wordt geaccepteerd maar is verder nergens meer terug te zien. Maar weer even geduldGelukkig wel Wildfire kunnen cashen.
Gas iets verhogen helpt bij mij. Dus in Pcs na bevestigen (swap) kan je in het scherm daarna bij instellingen de fee verhogen naar bv 11.Chaes schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:54:
Nu al 3x op rij een transactie gefaald (in trust wallet, dus heb wel de fee betaald). Hoe voorkom je dit? Had slippage op 12% staan.
Heb je het BCS netwerk geselecteerd?Boinkie schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:54:
Iemand een idee waarom de swap knop in metamask niet te gebruiken is. Als ik er op klik dan krijg ik de melding dat ik alleen op het ethereum network kan swappen.
Slippage heeft daar niet zo veel mee te maken.Chaes schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:54:
Nu al 3x op rij een transactie gefaald (in trust wallet, dus heb wel de fee betaald). Hoe voorkom je dit? Had slippage op 12% staan.
Thanks, ik lees heel vaak over GWEI maar ik zie dat dus nergens staan. Bedoel je direct na de swap in PCS? Dus op het “confirm swap” scherm?Gretzkyus schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:57:
[...]
Gas iets verhogen helpt bij mij. Dus in Pcs na bevestigen (swap) kan je in het scherm daarna bij instellingen de fee verhogen naar bv 11.
Ja je krijgt na SWAP een scherm met de kosten etc. Rechtsboven heb je instellingen waar je dan gas kan aanpassen.Chaes schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:00:
[...]
Thanks, ik lees heel vaak over GWEI maar ik zie dat dus nergens staan. Bedoel je direct na de swap in PCS? Dus op het “confirm swap” scherm?
Chaes schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:00:
[...]
Thanks, ik lees heel vaak over GWEI maar ik zie dat dus nergens staan. Bedoel je direct na de swap in PCS? Dus op het “confirm swap” scherm?
Ah damn ik zie het, thanks!Gretzkyus schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:03:
[...]
Ja je krijgt na SWAP een scherm met de kosten etc. Rechtsboven heb je instellingen waar je dan gas kan aanpassen.
Welk adres was het? Ben wel benieuwd.sebas1977 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:26:
10b supply
mcap 52k
200 holders
Uiteraard DYOR!
Verwijderd
Ik doe dat niet met alles maar altijd minimaal 0.1 bnbfreshprince schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:08:
Ik heb mijn "strategie" aangepast.
Alles wat ik zie passeren hier leg ik 0.02 BNB in.
yolo
Life is meant to be experienced
Problemen zouden opgelost moeten zijn voor zover ik weet.Boinkie schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:17:
Wilde m'n inleg uit Wildfire halen. Maar ook dat lukt niet. De knop unlock wildfire reageert gewoon niet.. Straks maar weer proberen maar de problemen lijken nog niet voorbij bij bsc?
Ik heb nog dezelfde problemen als gisteren, er gebeurt niks na het confirmen van een transactie en m'n PIT die ik wilde uitcashen staat nog steeds op approving...Nopheros schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:18:
[...]
Problemen zouden opgelost moeten zijn voor zover ik weet.
Zo rond 23:12 ingestapt met 1,2 á 1,5 BNB?kevinr1 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:18:
Ik sta in de top 150 wallets van NCC.
M'n inleg x6 nu al, dat is wel nice. Deze ga ik wel een tijd holden.
Dat is ook juist...Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:16:
[...]
Ik doe dat niet met alles maar altijd minimaal 0.1 bnb
Anders ben je al 30% kwijt aan 2x gas fees.
Wallet verwijderen, opnieuw installeren en de backup terugzetten. Dat lost het approving probleem op. Vervolgens bij de volgende transactie gas prijs op minimaal 10 zetten.wimjongil schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:24:
[...]
Ik heb nog dezelfde problemen als gisteren, er gebeurt niks na het confirmen van een transactie en m'n PIT die ik wilde uitcashen staat nog steeds op approving...
Approve Wildfire doet niets helaas..Nopheros schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:18:
[...]
Problemen zouden opgelost moeten zijn voor zover ik weet.
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 07:23:
Happycoin zit ook echt degelijk in de lift nu. Ik hoorde hier vorige week wat twijfels voorbij komen.
I, a stranger and afraid in a world I never made...
Ja, wel grappig. Ze hadden aangekondigd dat er geen sale was, omdat BNB problemen had.Nnoitra schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:24:
[...]
Zo rond 23:12 ingestapt met 1,2 á 1,5 BNB?
Dapper
Idd, ik had inmiddels m'n funds ergens anders ingestoken. Heb dus niet meer gekocht.
Ik geef m'n vriendin de schuldkevinr1 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:39:
[...]
Ja, wel grappig. Ze hadden aangekondigd dat er geen sale was, omdat BNB problemen had.
Dus ik naar bed en de laptop op slaapstand. Ik lees in bed nog even hun Discord verder, en zie ik 5 minuten later een berichtje van een admin 'we are live'.
Ik race uit bed en probeer als een gek te kopen. Na al dat standaard gezeur was het gelukt. Opzich jammer, want als het de eerste x gelukt was, dan had ik zeker een top 30 wallet... Maar goed, ben al blij met wat ik heb.
Ik had oprecht hetzelfde. Ik lag in bed, en m'n vriendin zei; "Ben je nou eindelijk weer is van dat ding af".Nnoitra schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:47:
[...]
Ik geef m'n vriendin de schuld![]()
Omdat ik al weken in de discord zit, zat ik er al mooi op tijd helemaal klaar voor.
Toen ze zeiden dat het uitgesteld werd, ben ik maar ff weltrusten gaan zeggen en toiletteren.. en nog geen 10 tellen later was het alsnog live![]()
Was dus een minuut of 10 "te laat"![]()
Oh well, nog steeds vroeg
Totdat je met je Lambo komt voorrijdenkevinr1 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:53:
[...]
Ik had oprecht hetzelfde. Ik lag in bed, en m'n vriendin zei; "Ben je nou eindelijk weer is van dat ding af".
Ik zeg zo "ja, ik kan het uitleggen, maar je gaat het toch niet begrijpen".
Ik dus in bed op m'n telefoon en zie dat het live is. Ik spring eruit en ren naar m'n laptop. Kom ik 5 minuten later terug in bed, is ze helemaal in zo'n mood van: "ooh meen je dit nou?".
Blij worden ze er niet van in ieder geval.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Verwijderd
HappyCoin, Happy LifeWaah schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:56:
[...]
"Ik neem de helft van je Lambo en vertrek".
Ik ben nog altijd van het motto: Happy Wife, Happy Life
Wifechanging profitsVerwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:02:
[...]
HappyCoin, Happy Life
There, fixed that for you
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Geen succes, staat nog steeds op approving. Wat irritant.Nopheros schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:26:
[...]
Wallet verwijderen, opnieuw installeren en de backup terugzetten. Dat lost het approving probleem op. Vervolgens bij de volgende transactie gas prijs op minimaal 10 zetten.
Ik ken mensen die daar behoorlijk in doorslaan; ik pas wel op.Waah schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:56:
Ik ben nog altijd van het motto: Happy Wife, Happy Life
Bensimpel
Positieve meneer
Het is pas 5 dagen oud? Ik hodl hem gewoon lekker.Gretzkyus schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:53:
Denk dat GMR nog wel een mooie run krijgt, ik wacht nog even met verkopen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Alle vertrouwen nog in deze coinjasperz89 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:52:
Wat zijn de verwachtingen hier met gmr? Zit er nog klein in maar gebeurt vrij weinig.
[ Voor 18% gewijzigd door Boinkie op 11-05-2021 10:42 ]
Het zit ook nooit mee he...freshprince schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:42:
Ik heb 350 eur aan safemoon verkocht bij de eerst piek.
En ook 450 eur aan shiba bij de eerste piek.
Kon nu miljonair zijn
Nu laat ik ook gewoon alles staan. rekt of moon.
Ahhhhh..... lol. Yes. Zie t ook nu. Was toch wat te laat denk. Zowel voor ncc als mn bedNnoitra schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 07:46:
[...]
Ohhh.
Je schreef "0,12 BNB ingegooid en is volgens metmask nu 0.9?" en daarom snapte ik er geen hol van.
Want met inleggen om 0:23 kon je onmogelijk een x7,5 doen![]()
Maar je bedoelde waarschijnlijk 0,09![]()
Anyhoe, wat eerder ook al gezegd werd; je was later dan mij. Ik had m'n eerste NCC's om 23:17.![]()
volgens pancakeswap inmiddels x4,1
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq