Toon posts:

Cv ketel modulerend

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vergeetachtig
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 07-05 14:58
Beste allemaal,

Ik wil graag tado thermostaat installeren. Volgens mij moet ik daarvoor de ketel op modulerend zetten.

Hoef ik daarvoor enkel die bruin/wit en blauw/wit draad te verhuizen van 6/7 naar 11/12 respectievelijk?

Het is een intergas hre 28/24.

Thanks!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anton2610
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 03-09 13:45

Als ik de handleiding er bij pak lijkt het alsof je thermostaat nu op 9/10 aangesloten zit? Zie ook de X4 op je printplaat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 21:34

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Als je dezelfde kabeltjes gebruikt, ja van 6-7 naar 11-12 zetten.
Het plaatje lijkt me in de juiste orientatie (de twee cirkels erboven), dus niet letten op waar in het plaatjes X4 staat t.o.v. op de printplaat. Dat plaatje is geen 1:1 foto van de printplaat.
IMHO zit de thermostaat nu gewoon op 6-7 aangesloten.

Dat slof sigaretten met de pak melk - D/T-regels
Open Source landkaart

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vergeetachtig
hij is nu op 6-7 aangesloten idd. Ik zal ze nu op 11-12 aansluiten. Maar wat bedoelen ze met de opmerking : 6-7 open, bij de modulerende thermostaat?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bjwild
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 21:17
vergeetachtig schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:05:
hij is nu op 6-7 aangesloten idd. Ik zal ze nu op 11-12 aansluiten. Maar wat bedoelen ze met de opmerking : 6-7 open, bij de modulerende thermostaat?
dat er niets aangesloten meer mag zijn op 6 - 7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vergeetachtig

Ik heb het zo aangesloten. Maar de cv reageert niet.. :/ wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• racemichel
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 18:51
Je moet tado een bericht sturen dat ze m op modulerend moeten instellen daarna werkte het bij mij wel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hammy87
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 23:50

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BernardV
  • Registratie: december 2003
  • Nu online
@vergeetachtig Als de de afbeelding van @Anton2610 bekijkt lijkt het erop dat de gele draad in 11-12 zit. De "X4" in het schema van Anton staat aan de andere kant dan die op jouw print.
Gekke is wel dat het dan in het verleden gewerkt heeft, dus hoe zeker dit is...

//EDIT: Laat maar, je laatste foto niet gezien.

[Voor 25% gewijzigd door BernardV op 07-05-2021 12:47]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vergeetachtig
Ik denk dat het aan de app ligt. Ik moet volgens mij de cv type selecteren, maar ik krijg wit scherm dus kan niks selecteren.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee