:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zfasDZehGR1ANVVhnEml7Hdt.jpg?f=user_large)
Als ik de handleiding er bij pak lijkt het alsof je thermostaat nu op 9/10 aangesloten zit? Zie ook de X4 op je printplaat.
Als je dezelfde kabeltjes gebruikt, ja van 6-7 naar 11-12 zetten.
Het plaatje lijkt me in de juiste orientatie (de twee cirkels erboven), dus niet letten op waar in het plaatjes X4 staat t.o.v. op de printplaat. Dat plaatje is geen 1:1 foto van de printplaat.
IMHO zit de thermostaat nu gewoon op 6-7 aangesloten.
Het plaatje lijkt me in de juiste orientatie (de twee cirkels erboven), dus niet letten op waar in het plaatjes X4 staat t.o.v. op de printplaat. Dat plaatje is geen 1:1 foto van de printplaat.
IMHO zit de thermostaat nu gewoon op 6-7 aangesloten.
Signatures zijn voor boomers.
hij is nu op 6-7 aangesloten idd. Ik zal ze nu op 11-12 aansluiten. Maar wat bedoelen ze met de opmerking : 6-7 open, bij de modulerende thermostaat?
dat er niets aangesloten meer mag zijn op 6 - 7vergeetachtig schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:05:
hij is nu op 6-7 aangesloten idd. Ik zal ze nu op 11-12 aansluiten. Maar wat bedoelen ze met de opmerking : 6-7 open, bij de modulerende thermostaat?
Je moet tado een bericht sturen dat ze m op modulerend moeten instellen daarna werkte het bij mij wel
@vergeetachtig Als de de afbeelding van @Anton2610 bekijkt lijkt het erop dat de gele draad in 11-12 zit. De "X4" in het schema van Anton staat aan de andere kant dan die op jouw print.
Gekke is wel dat het dan in het verleden gewerkt heeft, dus hoe zeker dit is...
//EDIT: Laat maar, je laatste foto niet gezien.
Gekke is wel dat het dan in het verleden gewerkt heeft, dus hoe zeker dit is...
//EDIT: Laat maar, je laatste foto niet gezien.
[ Voor 25% gewijzigd door BernardV op 07-05-2021 12:47 ]
Ik denk dat het aan de app ligt. Ik moet volgens mij de cv type selecteren, maar ik krijg wit scherm dus kan niks selecteren.
Pagina: 1
:strip_exif()/f/image/kXLyQwbgNrlaY1oNHqIlle6t.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fzttRSdYYbFnI79ZpjAGBEVV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RyhkXmKHzmAP3hcU7BE3pUvY.jpg?f=fotoalbum_large)