Tracker werkt niet meer als je adblocker gebruikt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik vroeg mij af sinds vandaag zie ik ineens dat de tracker balk aan de linkerkant van de tweakers pagina niet meer werkt als ik een adblocker gebruik.
Het viel me eerst op in de brave browser en toen ook nog maar even in firefox geprobeerd met adblocker en toen zonder adblocker.
En zonder werkt het top maar zie ik ook direct enkele super grote ads in beeld

Is dit een nieuwe "feature" om mensen naar een betaald abo te pushen en adblockers te ontmoedigen of is dit een bug?

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josk79
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:37
Ter info: In Edge 90 + AdBlock Plus werkt de tracker wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

copywizard schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 12:56:
Ik vroeg mij af sinds vandaag zie ik ineens dat de tracker balk aan de linkerkant van de tweakers pagina niet meer werkt als ik een adblocker gebruik.
Het viel me eerst op in de brave browser en toen ook nog maar even in firefox geprobeerd met adblocker en toen zonder adblocker.

Is dit een nieuwe "feature" om mensen naar een betaald abo te pushen en adblockers te ontmoedigen of is dit een bug?
Met FF Beta(laatste versie) werkt het prima

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:07

crisp

Devver

Pixelated

copywizard schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 12:56:
Zie Missende tracker bij gebruik Brave browser
Dit vind ik wel een beetje een vervelende insinuatie eerlijk gezegd. Nee, wij doen geen dingen om het gebruik van adblockers op dergelijke wijze te ontmoedigen of om abonnementen te pushen. Dit is puur het gevolg van adblockmakers die te ver gaan in het blokkeren van zaken en daardoor dus ook legitieme zaken stuk maken...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:50
Het lijkt erop dat een update van uBlock Origin roet in het eten gooit.

Ik gebruik zelf Vivaldi als browser en als ik uBlock aanzet dan kan ik mijn berichten en notificaties niet meer openen. Eigenlijk het hele rechtermenubalkje naast mijn gebruikersnaam werkt dan niet meer. Schakel ik deze uit dan kan ik er wel weer bij. In Opera werkt alles wel normaal.

[ Voor 22% gewijzigd door P-Rock op 30-04-2021 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Dat zal waarschijnlijk deze zijn: crisp in "Missende tracker bij gebruik Brave browser"

Als dat het geval is dan zijn ze wat mij betreft echt een grens aan het overschrijden, want ze weten dat gelijkaardige rules in het verleden voor precies dezelfde problemen hebben gezorgd.
:(

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Anyway, mag dus in dat andere topic, dan kan deze dicht :)

Intentionally left blank

Pagina: 1