Bovenaan plaatsen ongelezen chats Facebook

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dellete
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 07-09 21:26
Dag mensen! 8)

Vroeger kon ik op facebook (messenger?) een functie gebruiken waarbij alle ongelezen gesprekken bovenaan in de lijst gegroepeerd konden worden.

Dit vond ik uiterst praktisch: nu moet ik vaak doorheen de lange lijst naar beneden scrollen om een ongelezen gesprek te selecteren, en als ik daarna een ander ongelezen gesprek die lager op de lijst staat wil selecteren, dan springt facebook eerst naar boven in de lijst.

Dus bv. voor 10 gesprekken moet ik telkens eerst naar beneden scrollen, gesprek voeren, terug naar boven, terug naar beneden, etc..

Op zich is dit allemaal niet zo erg maar het is veel tijdverlies.. :O
Ik zou inderdaad vlugger kunnen reageren op ongelezen gesprekken maar sommige gesprekken zijn nu eenmaal urgenter en/of actueler en dan stel ik andere uit voor later op te volgen..
Mijn vraag dus: waar kan ik deze functie terugvinden? :?

Vriendelijke groet! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door dellete op 25-04-2021 21:03 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Sorry, maar dit is niets voor Internetmarketing (zie Wat hoort hier niet?).

Ik doe even een tikje naar Client Software Algemeen.

[ Voor 8% gewijzigd door RobIII op 25-04-2021 21:17 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dellete
Dankjewel.

Zou iemand weten hoe ik dit terug kan realiseren? Ik zou zeer dankbaar zijn ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dellete
Niemand dit deze functie mist??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik denk dat veel mensen Facebook messenger ver van zich houden (vanwege privacy etc), vandaar..

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dellete
Begrijp ik best hoor, maar voor bepaalde zaken is het toch handig..

Maar anders niemand een idee hoe ik die functie terugkrijg?
Heb ze echt broodnodig! 8)7 :?

[ Voor 3% gewijzigd door dellete op 16-05-2021 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik zou de vraag bij Facebook stellen...

En anders overstappen op een manier van appen waar dit soort opties wel gewoon bestaat...

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dellete
Kan dit dan? En ben ik dan echt de enige die deze functie mist? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Facebook is er niet bij gebaat dat dingen makkelijker gaan... FB is er bij gebaat dat je zo lang mogelijk blijft hangen en zo veel mogelijk op andere dingen klikt dan waar je voor komt. Daar zit hun verdienmodel.

Mijn ervaringen met FB chat zijn van jaren terug, en ik heb het nooit ervaren als een volwaardige chatclient (en dan vergelijk ik het met voorlopers als IRC, ICQ, AIM, MSN en latere modernere tools als Whatsapp, Telegram, Signal of zelfs Mattermost, Slack of Discord).
Ooit dacht ik dat Facebook een goeie manier was om met bekenden verder weg (waar ik niet per se een mailadres of telefoonnummer van had) ik contact te blijven. Uiteindelijk bleek dat ik het neerkwam op af en toe een fotootje liken, en op de hoogte blijven (voor zover) van het liefdesleven van exen waar verder geen woord werd gewisseld en bleken allerlei berichten verdwenen in een soort verborgen spam-folder. Met de meeste mensen waar ik op FB 'echt' contact had, ben ik toen al overgestapt op andere methoden.
Ik heb er nooit een seconde spijt van gehad dat ik mijn FB heb verwijderd.

Persoonlijk denk ik dat de functie die jij zoekt niet (meer) bestaat... althans, niet bij Facebook

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dellete
Bedankt voor je feedback!
Pagina: 1