Tijd, een getikt verzinsel. Leuk om aan de muur te hangen.
Vraag
Alle reacties
Zoveel als de gek er voor geeft.Neviathien schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:41:
Hoeveel is zo'n laptop nog waard voor een verzamelaar?
Overigens deze gezien: Howto: prijsbepaling (oude) hardware ?
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
https://www.ebay.nl/itm/V...ws-95-WORKS-/112871029929
486 computers doen het zeer goed ze gaan al snel richting 200 euro, echter een laptop doet het vaak minder goed bij de verzamelaars men gaat liever voor een pc.
Ik heb hier zelf ook nog een Tulip NB 80486 maar kan er nog geen afscheid van doen ondanks ik er niks mee doe.
Gooi hem in iedergeval niet weg desnoods schenk hem aan een museum, aan de kringloop ook niet geven want ze gooien hem direct weg (geven ze aan de broker want brengt meer op gezien de metalen/goud wat erin zit) in de winkel brengt het minder op, daardoor komt het nooit meer in handen van een andere verzamelaar.
Een enkel kringloop winkel gooit het niet weg maar die zijn zeldzaam.
486 computers doen het zeer goed ze gaan al snel richting 200 euro, echter een laptop doet het vaak minder goed bij de verzamelaars men gaat liever voor een pc.
Ik heb hier zelf ook nog een Tulip NB 80486 maar kan er nog geen afscheid van doen ondanks ik er niks mee doe.
Gooi hem in iedergeval niet weg desnoods schenk hem aan een museum, aan de kringloop ook niet geven want ze gooien hem direct weg (geven ze aan de broker want brengt meer op gezien de metalen/goud wat erin zit) in de winkel brengt het minder op, daardoor komt het nooit meer in handen van een andere verzamelaar.
Een enkel kringloop winkel gooit het niet weg maar die zijn zeldzaam.
[ Voor 40% gewijzigd door mr_evil08 op 25-04-2021 20:54 ]
WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M
Verwijderd
Je kan deze laptop als Tweakers Veiling verkopen, het is maar wat de gek er voor geeft, geef dan wel een minimum bedrag op als je er enige waarde aan hecht.
@WHiZZi heeft een homecomputermuseum in Helmond. Als iemand het kan weten is hij het.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Ik kwam daar niet echt uit. Lijkt meer over recentere oude laptops te gaan. Thanks!True schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:45:
[...]
Overigens deze gezien: Howto: prijsbepaling (oude) hardware ?
Tijd, een getikt verzinsel. Leuk om aan de muur te hangen.
Taxatie is niet toegestaan. Kijk wat vergelijkbare producten opleveren om tot een educated guess te komen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()
:strip_exif()/f/image/w34WBo6hgg8THXK5FfXX8gef.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1OocddTE75E84yB2LpNnhkiD.jpg?f=fotoalbum_large)