Goedemorgen allen!
Ik heb al het een en ander aan KaKu materiaal in mijn woning verwerkt, maar ik loop nu vast bij dit projectje.
Ik heb een Draadloze deurbelset met zender ACDB-8000BC aangeschaft en deze volgens het boekje aangesloten.
:strip_exif()/f/image/aSrBzV7lNdxsDkGLFDagk3fq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Od4pvj1wzEWPLxrVNy4WkBer.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu is mijn oude deurbelknop nog functioneel en is de nieuwe gong functioneel die ik in elk willekeuring stopcontact kan stoppen.
In het boekje stond geschreven, dat als ik mijn oude gong ook wil gebruiken (reden aanschaf van deze set), dat ik dan ook de AMU-500 diende aan te schaffen. Voor meer info zou ik op de KaKu site moeten kijken.
Deze AMU-500 heb ik inmiddels binnen, echter snap ik niet hoe ik alles nu op elkaar aan sluit. Ik heb deze vraag bij KaKu neergelegd, maar ik kreeg een screenshot van het boekje als antwoord.
Mijn beltrafo en binnenzijde oude gong:
:strip_exif()/f/image/GLou8qOvHlu2eFESlZj4a3E4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lfgv9F3HvqAqAkLOStUaQoTF.jpg?f=fotoalbum_large)
Hoop dat iemand de oplossing voor mij weet!
Relevante software en hardware die ik gebruik
ICS-2000
AMU-500
deurbelset ACDB-8000BC
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Aansluiten deurbelset.
Oude gong open gemaakt om draden te bekijken.
Contact leggen KaKu.
Als het normale F-, Nul-, Aarde-draden waren, had ik, denk ik, meer geweten.
Ik heb al het een en ander aan KaKu materiaal in mijn woning verwerkt, maar ik loop nu vast bij dit projectje.
Ik heb een Draadloze deurbelset met zender ACDB-8000BC aangeschaft en deze volgens het boekje aangesloten.
:strip_exif()/f/image/aSrBzV7lNdxsDkGLFDagk3fq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Od4pvj1wzEWPLxrVNy4WkBer.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu is mijn oude deurbelknop nog functioneel en is de nieuwe gong functioneel die ik in elk willekeuring stopcontact kan stoppen.
In het boekje stond geschreven, dat als ik mijn oude gong ook wil gebruiken (reden aanschaf van deze set), dat ik dan ook de AMU-500 diende aan te schaffen. Voor meer info zou ik op de KaKu site moeten kijken.
Deze AMU-500 heb ik inmiddels binnen, echter snap ik niet hoe ik alles nu op elkaar aan sluit. Ik heb deze vraag bij KaKu neergelegd, maar ik kreeg een screenshot van het boekje als antwoord.
Mijn beltrafo en binnenzijde oude gong:
:strip_exif()/f/image/GLou8qOvHlu2eFESlZj4a3E4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lfgv9F3HvqAqAkLOStUaQoTF.jpg?f=fotoalbum_large)
Hoop dat iemand de oplossing voor mij weet!
Relevante software en hardware die ik gebruik
ICS-2000
AMU-500
deurbelset ACDB-8000BC
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Aansluiten deurbelset.
Oude gong open gemaakt om draden te bekijken.
Contact leggen KaKu.
Als het normale F-, Nul-, Aarde-draden waren, had ik, denk ik, meer geweten.