Dit klinkt natuurlijk als een makkelijke vraag die zo in Google te kwakken is, maar dat had ik natuurlijk al gedaan. Het blijft natuurlijk een simpele vraag, maar ik kan niet zo goed een antwoord vinden.
Voor mijn vrouw wil ik graag een paar goede Skeelers kopen. Nu ken ik zelf alleen het merk "K2" wat, voor zover ik weet, bekend staat als 1 van de betere merken. Maar, die dingen lijken vrijwel overal uitverkocht te zijn. Iemand enig idee of dit ook allemaal een resultaat is van Corona? Daarnaast weet ik ook niet zo goed waar ik naar zoek voor een starter/beginner. Ik zie dingen als Speedskates, Inline Skates, etc.
2 belangrijke vragen:
Voor mijn vrouw wil ik graag een paar goede Skeelers kopen. Nu ken ik zelf alleen het merk "K2" wat, voor zover ik weet, bekend staat als 1 van de betere merken. Maar, die dingen lijken vrijwel overal uitverkocht te zijn. Iemand enig idee of dit ook allemaal een resultaat is van Corona? Daarnaast weet ik ook niet zo goed waar ik naar zoek voor een starter/beginner. Ik zie dingen als Speedskates, Inline Skates, etc.
2 belangrijke vragen:
- Mijn vrouw is gewoon een doorsnee beginner, maar ik zou wel graag goede skeelers voor haar kopen. Ik weet niet wat gemiddels is voor "goede" skeelers, maar wat mij betreft mag het best €100-200 kosten. Heeft iemand een suggestie voor een goede allround beginner skeeler?
- Heeft iemand een goede suggestie voor een webshop? Ik had bijvoorbeeld https://www.onlineskateshop.nl/ gevonden, maar vrijwel overal staat bij "Tijdelijk niet leverbaar".
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL