Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteBaer1995
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-05 22:30
Beste Tweakers,

ik weet niet zeker of ik hier advies mag vragen, dus mocht het tegen de regels zijn, graag verwijderen.

Binnenkort gaat ik voor het eerst zelfstandig wonen. Nu ben ik aan het uitzoeken welke internetprovider het beste bij mij past / goedkoopste is.

Waar ben ik naar opzoek? een alles in 1 pakket zonder telefoon, met minimaal 100 mb down, de up maakt me niet zoveel uit. Verder wil ik graag voetbal kunnen kijken uit Engeland / Nederland, dus ESPN en Ziggo sport pakketten zullen erbij moeten, verder heb ik maar 1 TV.

Nu heb ik uiteraard zelf al meerdere vergelijk websites geraadpleegd en komt online.nl als goedkoopste uit de test voor €68,50. Ik heb dan:

100/100 ESPN/Ziggo Sport en 1 tv ontvanger.

Ik zie veel negatieve reacties met deze provider, zijn hier mensen met ervaringen met online.nl?

Daarnaast ben ik benieuwd of er goedkopere of betere alternatieven zijn?

Alvast bedankt,

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:41
Iedereen heeft weer een andere ervaring.
Er zijn mensen die veel problemen met Ziggo hebben (wij niet). Ditzelfde geldt voor andere providers ook.

Let op dat goedkopere ISP's ook vaak meer overboeking hebben op een lijn. Dus als iedereen tegelijk gaat, zakt de snelheid in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:29
Je hebt natuurlijk het Online ervaringen topic doorgelezen..

[Online.nl] Ervaringen & Discussie - Deel XXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n9iels
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik zou domweg eens bij de buren aankloppen. Wat hierboven ook genoemd is, sommige provider doen het heel goed in bepaalde wijken en andere totaal niet. Ik heb zeer goede ervaringen met KPN, 50km verderop zit een kennis die van de naam alleen al hoofdpijn krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-05 15:42
Ik heb de afgelopen 10 jaar nog nooit een enkel probleem gehad met XS4ALL, Ziggo en KPN. Dus tja... t belangrijkste is dat de boel gewoon moet draaien en dat heb ik gelukkig altijd gehad. Bij elke provider kun je tegenwoordig wel een ziggo sport abo afsluiten.

[ Voor 51% gewijzigd door Hulleman op 19-04-2021 22:56 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |