• DeMolT.
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-04 17:59
Ik kan me daar ook aardig in vinden en heb ook een burnout gehad, tip: leer accepteren dat niet alles perfect kan of hoeft te zijn :)

Er zijn hele mooie cursussen te vinden die je kunnen helpen om jezelf beter te begrijpen, maar vooral ook hoe je over komt op andere mensen; dat heeft voor mij ook veel geholpen.

De meest simpele, maar echt heel diepgaande (bijna eng hoeveel er klopt), is een Insights Discovery profiel te laten maken. Dat is, platgeslagen, een handleiding van hoe je met mensen om kunt gaan en ook tips voor valkuilen etc.
Zij werken met 4 kleuren, je hebt in principe van elke kleur wel iets, maar er is er doorgaans 1 die de boven toon voert.

Je moet een groot aantal vragen beantwoorden, zijn geen goed of fout vragen, maar meer stellingen en aan de hand van je antwoorden kunnen ze je dan aardig goed inschatten.
Je krijgt vervolgens een heel boekwerk met informatie over jou persoonlijkheid, ik vond het erg fijn om die spiegel te hebben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZtiaoAMlpBQTz5FKYR84y9eja1w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hVjI1rRlNKlPNZvsBBjsUr0C.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1