Geflitst in België met 106 op 50 weg, na correctie 99.64

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 14.389 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:40
LucyLG schreef op zondag 18 april 2021 @ 22:42:
[...]

Wie zegt dat de TS de overtreding heeft begaan dan? Er is discussie over het tijdstip.
Nou, de TS zelf..hij draait er niet omheen. Alleen omdat de garage óók heeft gereden in zijn (vader's) auto is de discussie niet of hij de overtreding heeft begaan, maar of dit gegronde twijfel kan veroorzaken om er onderuit te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Pizza_Boom schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:56:
[...]
Dat is de vraag niet en doet niet ter zake (tenzij je moraalridder bent en hier komt om TS af te fakkelen). De vraag is wie GEFLITST is, niet wie er te hard gereden heeft. Maargoed, iedereen die hier reageert heeft waarschijnlijk nog nooit 1 liedje illegaal gedownload? Nog nooit 1 km/h te hard gereden?
Even voor de goede orde: Ik heb er niet direct zoveel moeite mee dat de TS te hard gereden zou hebben :)
Waar ik wel moeite mee heb is dat de TS niet compleet/eerlijk lijkt over de situatie.

Daardoor krijg je nu deze onzinnige meta discussie. Zijn verhaal creert alleen vragen en dat geeft afleiding.
Als de TS vanaf het begin helder/compleet was geweest dan had je natuurlijk wat moraalridders over je heen gekregen maar dan had ik meer zin gehad om mee te denken en was het denk ik meer ontopic gebleven (ik iig)

[ Voor 6% gewijzigd door laurens0619 op 19-04-2021 11:21 ]

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dieken Taffert
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 08-09 16:03
Precies. TS komt met een alle kanten rammelend verhaal en verwacht vervolgens wel van degenen die hij voor lijkt te liegen dat ze hem even helpen van zijn terechte boete af te komen. Degenen die hem wijzen op zijn slechte verhaal, reageren volgens TS "dom en onnozel". Je hoeft absoluut geen moraalridder te zijn om daar weinig positiefs van te vinden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Pizza_Boom schreef op maandag 19 april 2021 @ 09:25:
[...]
Als dat zo duidelijk was, had TS het niet gevraagd. Zowel de garage als TS hebben een proefrit gemaakt. En dan nog, er is nog steeds niemand die schade heeft opgelopen doordat TS daar 100 reed. Dus stop met van alles erbij halen, er is niets aan de hand. Er had van alles kunnen gebeuren, maar er is niets gebeurt. Er stak geen kind over, er liep geen bejaarde dementerende vrouw in haar nachtjapon op de straat, er kwam geen vrachtwagen van rechts.
De boete is er voor de gevaarzetting en als er wel wat was gebeurt was de boete/straf wel anders geweest. Dus of er wel/niet iets is gebeurt maakt geen bal uit voor de vraag van TS.
Het voertuig van TS is geflitst en TS wil weten hoe en wat en of hij het is geweest of dat het de garage is geweest. Wat je er verder van vind doet niet ter zake. Als TS het is geweest zal hij op de blaren moeten zitten, als het de garage is geweest zal de monteur op de blaren moeten zitten. Het enige wat daarin van belang is, is wie er is geflitst. Niet wie er te hard gereden heeft, maar wie er te hard gereden heeft en gepakt is.
Gezien zijn verhaal, vertelt TS duidelijk niet alles. Hij probeert de garage er bij te betrekken, maar als de garage op precies hetzelfde stuk met dezelfde snelheid had gereden, waren er wel 2 boetes geweest. Ik mis dus wat stukken en details in het verhaal. En die zijn wel van belang als je daadwerkelijk bezwaar wil maken, of wilt kijken wat je er verder het beste mee kan doen.

Want met het huidige verhaal is het heel simpel, TS of zijn pa zal voor moeten komen en een forse boete gaan krijgen.
Precies dit moraalriddergedrag is de reden dat ik mensen in het verleden wel naar het flitsservice forum doorverwees. Daar werd je ook wel sukkel genoemd, maar niet 4 pagina's lang.
Laat mij eens zien waar ik hem dan een sukkel noem? Ik vind de snelheid niet slim, maar voor de rest maakt het me eigenlijk weinig uit. Maar ik wil wel dat hij met een eerlijk verhaal komt, want anders ga je hem nu tips geven, staat ie voor de rechter, komt er 1 'vergeten' feitje voorbij en zijn al onze tips gelijk waardeloos.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 13:59

Tomatoman

Fulltime prutser

Will_M schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 16:25:
Héél België [...]

Buiten de bebouwde kom mag je 70Km/h tenzij anders aangegeven (was 'vroeger' standaard 90Km/h ).
Bij mijn weten is die snelheidsverlaging alleen in Vlaanderen doorgevoerd. In Wallonië is de maximumsnelheid buiten bebouwde kom volgens mij nog steeds 90 km/h. Lekker ingewikkeld met ieder gewest zijn eigen regels – en dat is dan wel weer universeel voor heel België :P

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09 19:49
Dat terwijl op je navi overal nog 90 wordt aangegeven. Ik weet vaak echt niet hoe hard ik mag rijden hier in BE.
@TS: de foto opvragen loont misschien wel, want je bent vaak herkenbaar op de foto.
Toen ik geflitst was kwam die agent aan de deur om mijn gegevens te controleren en toen ik zei: "Dat zal mijn vrouw wel weer geweest zijn" zei die: "Allee, ik heb u op de foto gezien".

Mijn vrouw lijkt overigens ook op een kale iets te dikke man van middelbare leeftijd dus je moet wel een goede foto hebben om het verschil te kunnen zien.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
sNielz123 schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:12:
Mijn vrouw lijkt overigens ook op een kale iets te dikke man van middelbare leeftijd dus je moet wel een goede foto hebben om het verschil te kunnen zien.
offtopic:
Ik ga er hierbij van uit dat je vrouw geen toegang heeft tot dit forum? :+

[removed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Als je Google Maps gebruikt is de kans groot dat er een Timline wordt bijgehouden.
Dan heb je voor jezelf duidelijk of je wel of niet gereden hebt, want volgens mij is dat je vraag.
https://www.google.com/maps/timeline

Of via iOS:
op een iPhone kun je kijken bij Instellingen | Systeem | Belangrijke locaties | Geschiedenis
https://www.iculture.nl/tips/belangrijke-locaties-ios/

[ Voor 26% gewijzigd door Cheesy op 19-04-2021 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03:02
Dieken Taffert schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:52:
Precies. TS komt met een alle kanten rammelend verhaal en verwacht vervolgens wel van degenen die hij voor lijkt te liegen dat ze hem even helpen van zijn terechte boete af te komen. Degenen die hem wijzen op zijn slechte verhaal, reageren volgens TS "dom en onnozel". Je hoeft absoluut geen moraalridder te zijn om daar weinig positiefs van te vinden.
Wat ben je nu allemaal aan het invullen voor TS :/

TS mag toch gewoon een foto opvragen om te zien wie er gereden heeft? Het lijkt me dat als je een prent krijgt waarvoor je voor mag komen, je ook wat bewijs of een dossier mag inzien. Het enige dat we weten is dat het voertuig te hard op een bepaald moment heeft gereden. Meer niet!
redwing schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:54:
[...]
Gezien zijn verhaal, vertelt TS duidelijk niet alles. Hij probeert de garage er bij te betrekken, maar als de garage op precies hetzelfde stuk met dezelfde snelheid had gereden, waren er wel 2 boetes geweest. Ik mis dus wat stukken en details in het verhaal. En die zijn wel van belang als je daadwerkelijk bezwaar wil maken, of wilt kijken wat je er verder het beste mee kan doen.

Want met het huidige verhaal is het heel simpel, TS of zijn pa zal voor moeten komen en een forse boete gaan krijgen.

[...]

Laat mij eens zien waar ik hem dan een sukkel noem? Ik vind de snelheid niet slim, maar voor de rest maakt het me eigenlijk weinig uit. Maar ik wil wel dat hij met een eerlijk verhaal komt, want anders ga je hem nu tips geven, staat ie voor de rechter, komt er 1 'vergeten' feitje voorbij en zijn al onze tips gelijk waardeloos.
Dit is een aanname van jewelste. Soms staan er motormuizen kortstondig te laseren. Of wellicht was de controle nog maar net gestart. Allerlei randzaken die erg belangrijk zijn. Maar nog niet bekend zijn bij TS. Ik zou voor die paar honderd euro wel willen weten waar die flitser stond bijvoorbeeld.

Bijzonder ook dat je op basis van een aantal internetposts al kunt constateren dat iemand niet het eerlijke verhaal vertelt, trouwens :X

[ Voor 11% gewijzigd door fonsoy op 19-04-2021 13:50 ]

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:40

aex351

I am the one

Stroekiee schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 16:08:
Goedemiddag,

Ik was benieuwd of iemand mij tips of advies kan geven betreft het volgende:

Gisteren ontving ik een briefje van de Belgische politie met daarin dat de auto geflitst is met 106 op een 50 weg. Voordat er allemaal verwijten komen dat dit niet normaal is etc graag even alles lezen.

De auto had een probleem met de versnellingsbak/koppeling, hiervoor ben ik bij een bedrijf geweest welke dus ook getest hebben in de auto en ik vervolgens zelf ook een rondje gemaakt heb. Aantonen wie werkelijk gereden heeft is dus ook onmogelijk aangezien het minuten werk is. Wat moet ik invullen op het formulier dat ik ontvangen heb wie de bestuurder was? Daarnaast hebben we een Nederlandse nationaliteit.

Het was een industrie terrein waar bijna geen auto te zien was maar ik moest dus hoog in de toeren gaan in de 3e versnelling om te zien of mijn probleem verholpen was waardoor de auto dus blijkbaar geflitst is.

Kan ik ergens een foto opvragen?
Moet ik voorkomen? Kan mijn rijbewijs nog afgenomen worden? Ik hoor en lees veel verschillende dingen.

Graag hoor ik van mensen die hier bekend mee zijn of meer van weten hoe of wat. Aub geen zinloze reacties over rijgedrag want ik heb nog nooit een snelheidsboete gekregen.

Alvast bedankt!
Ik lees een heel verhaal. Maar wat ik nou niet lees is of je een boete hebt gekregen. Waarschijnlijk wel, in dat geval. Gewoon betalen. Zo niet, dan wordt je uitgenodigd om een bezoek te brengen aan de rechtbank. Immers in België is alles boven 40 km/u te hard een gratis bezoek aan de rechtbank (als Belg zijnde). Nu ben je waarschijnlijk een Nederlander, dus dan heb je de keus om dat gratis bezoek gewoon lekker te laten voor wat het is (die keus heb je sowieso). Het enige dat ze kunnen doen dan is je een rijontzegging opleggen (deze is dan alleen geldig voor België) en een geldboete. Een gevangenisstraf of iets dergelijks lijkt mij niet van toepassing.

Daarnaast, mocht je echt vermoeden dat iemand anders te hard heeft gereden in je auto. Dan kan je bezwaar maken en dit aantonen. In elk ander geval zou mijn advies zijn, lekker thuis blijven en wachten tot er een betaalverzoek komt.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadsite
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-09 16:26
[...]Hij probeert de garage er bij te betrekken, maar als de garage op precies hetzelfde stuk met dezelfde snelheid had gereden, waren er wel 2 boetes geweest.
Politie staat zelden langer dan 20 minuten op 1 plek, dus het is perfect mogelijk dat slechts 1 van beiden geflitst is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
fonsoy schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:48:
[...]
Dit is een aanname van jewelste. Soms staan er motormuizen kortstondig te laseren. Of wellicht was de controle nog maar net gestart. Allerlei randzaken die erg belangrijk zijn. Maar nog niet bekend zijn bij TS. Ik zou voor die paar honderd euro wel willen weten waar die flitser stond bijvoorbeeld.
De plek kun je zo opvragen, dat kost je 1 belletje. Als het om minuten gaat dan is de kans wel heel klein dat de ene wel en de ander niet wordt geflitst. En als het langer is dan kun je wel bedenken of jij of die ander het was. Daarnaast heeft hij natuurlijk zelf daar 100+ gereden en weet hij dat niet van de garage. De kans is dus alleen daarmee al zeer groot dat hij het wel degelijk zelf was.
Bijzonder ook dat je op basis van een aantal internetposts al kunt constateren dat iemand niet het eerlijke verhaal vertelt, trouwens :X
Gezien hoe er gereageerd wordt en wat er verteld wordt is het 9 van de 10 keer zo dat er later nog meer informatie komt die tegenstrijdig is en wel heel belangrijk voor het verhaal. Of dat in dit geval ook zo is weet ik natuurlijk niet 100% zeker, maar puur naar de openingspost gekeken moet hij beginnen met de politie te bellen en die informatie hier geven. Dan heb je lokatie, precieze tijdstip, evt. de foto etc. Zonder die extra info kunnen we hem hier echt niet verder helpen.

[removed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:56

DataGhost

iPL dev

LucyLG schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:23:
[...]

Als ik zn vader was zou ik in het belang van mn zoon handelen want je hoeft niet mee te werken aan vervolging van je kinderen (al weet ik niet de wettekst hierin).

Verder lijkt het erop dat de vader dus zelf vervolgd wordt dan, komen hem niet dezelfde rechten toe?
Het is leuk dat je wettelijk misschien niet aan je eigen veroordeling mee hoeft te werken en bovendien doorgaans verschoningsrecht hebt, maar het feit wat er sowieso ligt is het kenteken. Daar kan de Belgische politie nog wat "leuke" dingen mee doen, dus afhankelijk van hoe graag TS in de toekomst zijn koppeling nog diep in België wil laten afstellen kan het lonen om wel mee te werken. Zeker aangezien zijn vader de kentekenhouder is. Een topic wat me weer te binnen schiet is deze uit 2006, in de HK omdat VV toen nog niet bestond. Voor iedereen die er dus niet bij kan was de korte samenvatting dat die TS geflitst was bij door rood rijden in Duitsland, in de auto van zijn vader. Door niet te reageren op het verzoek te laten weten wie de bestuurder was is de sanctie uiteindelijk opgelegd aan de kentekenhouder, zijn vader dus. Dat ging toen om een maand rijverbod (effectief vier maanden als ik het goed begrepen heb) voor zijn vader, wat uitermate pijnlijk was vanwege een geplande vakantie van zijn ouders naar Berlijn twee weken later, terwijl zijn moeder geen rijbewijs had. Dus hier zit een afweging tussen je rechten (of die van zijn vader) en de praktische gevolgen ervan. Je mag alsnog je lippen stijf op elkaar houden, prima, maar ook dat kan gevolgen hebben.

De uiteindelijke sanctie moet volgens mij nog bepaald worden en kan in geval van verstek behoorlijk negatief uitvallen. Het hangt dan volledig af van de Belgische wet wat er gebeurt met die auto en/of zijn vader als een van beide zich weer in België bevinden in de komende jaren, en van wat er precies qua geldboetes doorsijpelt via het CJIB. In het geval van een rijverbod oid zal het kenteken gewoon gesignaleerd worden dus dan ben je vrij snel de sjaak als je toch in België gaat rijden in die auto, en zal zijn vader zelfs in een andere auto bij een staandehouding ook een probleem hebben als hij die bestuurde. Het lijkt me voor TS in deze situatie lonend om in beide landen juridisch advies in te winnen over de te verwachten sancties en daarop een besluit te baseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 25-07-2024
Mijn advies is ook niet om je hoofd in het zand te steken maar juist pro actief op te treden en die Belgen te bellen wat ze nu willen eigenlijk. Indien je het kan afdoen met wellicht alleen de boete en overeenkomt dat het daar bij blijft is dat geen gek idee.

Het gaat er hier soms een beetje hard aan toe dat heb ik zelf ook ondervonden. Het zou fijner zijn als we even met zn allen meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:24

Freakie1NL

Grote Baas

laurens0619 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 16:43:
Hoog in de 3? Met een 5-6bak zit je dan al op 130-140. Hoezo ga je dat op een industrieterrein testen...
Aantal versnellingen heeft daar dus niets mee te maken. :)

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Nu online
Freakie1NL schreef op maandag 19 april 2021 @ 17:10:
[...]

Aantal versnellingen heeft daar dus niets mee te maken. :)
Niet?
Niet? Mijn auto heeft 8 versnellingen. Als ik op youtube kijk zit die op max 110-120 in zijn 3 waar je een 5-6 bak dan al op 130-140 ziet zitten. Misschien is dat toeval hoor maar het leek mij logisch dat hoe meer versnellingen, hoe korter de overbrenging?

[ Voor 14% gewijzigd door laurens0619 op 19-04-2021 17:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[...]

Over het algemeen weet zo'n lokale monteur van de tuning garage heus wel als er voor de deur geflitst wordt, de kans dat het was toen TS reed is vrij groot vermoed ik.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

YakuzA schreef op maandag 19 april 2021 @ 17:35:
[...]

Over het algemeen weet zo'n lokale monteur van de tuning garage heus wel als er voor de deur geflitst wordt, de kans dat het was toen TS reed is vrij groot vermoed ik.
Iedereen die daar gaat regelmatig weet gewoon dat ze in die buurt niet hard moeten rijden. Flitsen overal met die tuningboeren allemaal in de buurt :)

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:56

DataGhost

iPL dev

laurens0619 schreef op maandag 19 april 2021 @ 17:29:
[...]

Niet?
Niet? Mijn auto heeft 8 versnellingen. Als ik op youtube kijk zit die op max 110-120 in zijn 3 waar je een 5-6 bak dan al op 130-140 ziet zitten. Misschien is dat toeval hoor maar het leek mij logisch dat hoe meer versnellingen, hoe korter de overbrenging?
Beetje offtopic misschien, maar hangt van het voertuig, luchtweerstand, het motortype, de motorinhoud, de koppel/vermogenscurves en het beoogde doel af. Mijn motor heeft ook 6 versnellingen maar die geniet het meest tussen de 8000-11000 toeren. Voor het beoogde gebruik (circuit/straat) hebben ze bedacht dat 'ie 140 haalt in z'n 1, terwijl de versnellingen daarboven maar relatief "kort" zijn (190, 220, 245, 270, 300, zo'n idee) zodat je de motor zoveel mogelijk in dat gewenste bereik kan houden. Dan hoef je alleen in z'n 1 onder de 8000 toeren te zitten in principe.
Maar, een wat ouder ongeblazen 0.8-gebakje boodschappenautootje gaat natuurlijk nooit harder dan 150. Daar kan je prima een zesbak inhengelen zodat je nog een beetje het gevoel krijgt dat het vooruit gaat, maar no way dat die zo is gebouwd dat 'ie al 140 in z'n 3 zou kunnen. Omgekeerd is dat voor een Veyron ofzo net zo min logisch.

Maar goed, de gereden snelheid staat gewoon in de topictitel. TS is geflitst met 106 en heeft zelf hoog in de 3 gereden, daarbij heb ik geen opmerking gezien dat zijn auto dat fysiek niet kan dus de mogelijkheid zal bestaan. Omdat er ook geen ontkenning was dat hij hard heeft gereden op die plek blijft je originele vraag waarom je dat op een industrieterrein ipv de naastliggende snelweg zou willen doen natuurlijk gewoon staan. Of hij die wil beantwoorden is een ander verhaal.

edit @ @laurens0619 hieronder: ja en nee. Het aantal versnellingen geeft je geen vuistregel dat "hoog in de toeren in z'n 3" zo'n 130-140 km/u is.

[ Voor 4% gewijzigd door DataGhost op 19-04-2021 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

SadisticPanda schreef op maandag 19 april 2021 @ 17:58:
[...]

Iedereen die daar gaat regelmatig weet gewoon dat ze in die buurt niet hard moeten rijden. Flitsen overal met die tuningboeren allemaal in de buurt :)
Daarom. Dit zal, zoals ik al eerder aanhaalde, wel gewoon een VAG DSG tune zijn geweest om de de (automatische) DSG bak beter te laten reageren op het (al eerder gewijzigde?) vermogen van de auto.

:9

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Nu online
@DataGhost ja eens. Het aantal versnellingen heeft er, net als andere eigenschappen, dus wel iets mee te maken :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Valt me op dat helemaal niemand erop komt dat de garage heus wel weet waar een flitspaal staat en daar niet bewust hard gaat zitten rijden. TS wist dit overduidelijk niet en geeft zelf aan vrij hard te hebben gereden, zo klaar als een klontje toch wie de "dader" moet zijn, ook voor de TS zelf?

Edit: Oh Yakuza was me voor...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2021 19:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Bel de garage en vraag het ze
Vermoedelijk is het antwoord, ja we wisten dat ze er stonden, wij zijn dus veilig de snelweg opgegaan om te testen...

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Nu online
Laat maar....

[ Voor 109% gewijzigd door laurens0619 op 20-04-2021 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
@laurens0619 kijk eens naar zijn sig daar. Die mk6 is verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Nu online
418O2 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 00:08:
...

[ Voor 25% gewijzigd door laurens0619 op 20-04-2021 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
laurens0619 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 00:10:
[...]

Haha ja goed punt. Dan misschien de golf 7 op dezelfde plek getuned ;)
Anyway nogmaals t boeit niet maar vond t wel grappig
Lees wel even goed voor je hem zo stellig iets op de mouw speldt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Nu online
418O2 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 00:11:
[...]

Lees wel even goed voor je hem zo stellig iets op de mouw speldt
....

[ Voor 80% gewijzigd door laurens0619 op 20-04-2021 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
laurens0619 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 00:15:
[...]

Zucht doe even niet zo serieus joh, ik zei toch dat t niet boeit en grappig was. Je doet net of dit een bewijsstuk is?
Die post is jaren oud en gaat dus sowieso niet over dit incident. Het impliceert alleen wel dat de ts en tuning geen onbekende van elkaar zijn.
Niets nieuws, t boeit niet en vond het grappig om te delen. Schijnbaar toch niet zo grappig voor iedereen als ik zelf dacht ;)
Het is een beetje stemmingmakerij in een topic dat eigenlijk toch al uit de hand loopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Nu online
418O2 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 00:23:
[...]

Het is een beetje stemmingmakerij in een topic dat eigenlijk toch al uit de hand loopt ;)
Sue me!
Maar prima, ik heb het al verwijderd. Topic is toch niet meer te redden maar hierover een discussie hebben is het laatste waar ik zin in heb dus nvm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 00:08:
De volgende keer quoot je iemand als je toch al commentaar komt geven. Nou weet ik niet wat er stond. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

laurens0619 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 00:29:
[...]

Sue me!
Maar prima, ik heb het al verwijderd. Topic is toch niet meer te redden maar hierover een discussie hebben is het laatste waar ik zin in heb dus nvm :)
Zet terug of ik klaag je aan :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TurnTheLightsOn
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 03-05-2021
Even on-topic, je mag je verwachten aan een
- dagvaarding van de politierechtbank
- boete rond de 1000 euro
- ongeveer maand rijverbod

Kom je niet opdagen, word je bij verstek veroordeeld

Geef je niet aan wie er met de auto reed, komt het op naam van de kentekenhouder. Dus beste gewoon eerlijk invullen en boete betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:51

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Modbreak:Omdat de topicstarter helaas alles heeft verwijderd, heeft dit topic geen waarde meer en sluit ik hem.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.